//
you're reading...
022. අමුතු කතාවක්

අමුතු කතාවක් – 11

එදා අපි ආදරෙන් වෙළිලා නිදා ගත්තට මට ටික වෙලාවකින් ඇහැරුණා. මට ඊට පස්සෙ නින්ද ගියේම නැහැ. මගෙ හිතට එන්නෙම සරලයි තිලකුයි මොනවා කරන්න ඇත්ද කියලා. ඒත් මට ඒක දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙකුගෙන්වත් අහන්න බැහැ. මොකද ඒක තමයි පොරොන්දුව. සරලා මේ වගේ දේවල් වලට කැමති කරවගන්න මට ඒ පෙ‍ාරොන්දුව දෙන්න වුණා. තිලක්ගෙත් එක නීතියක් වුණේ, එයාගෙන්වත් වයිෆ‍්ගෙන්වත් ඒවා අහන්න එපා කියලයි. ඒත් මට ඒක හිතන්නෙ නැතිව ඉන්න බැහැ.

මම එළියට ගිහින් සිගරට් එකක් පත්තු කරගත්තා. පාන්දර 1 විතර වෙනකල් මම කල්පනා කළා. සරලයි තිලකුයි මාව අවුස්සන්න ඒ වගේ දේවල් කළාද නැත්නම් ඇත්තටම තිලක් සරලව තමන්ගෙ කුස්සියෙ දි හිටවලා හිකුවද? ඒත් සරලා එහෙම දේකට කැමති වෙන්නෙ නැහැ. අනිත් අතට එතනදි සිද්ධ වෙන දේවල් කවදාවත් එළි වෙන්නෙ නැති බව දන්න නිසා සරලා තමන්ගෙ සීමාවෙන් පිට නොයා ඉඳියිද?

සරලගෙ කකුල් දෙක අතර යෝනියට කිට්ටුවෙන් කලවා උඩ තිලක් කියලා ලිවුවෙ තිලක් නම්, ඒක ලියද්දි සරලගෙ යෝනිය තිලක්ගෙ අතේ ගෑවෙන්නත් ඇති. අඩුම තරමේ හොඳට පේන්න ඇති. මොකද ඒ ෂෝට මැද්දෙ තිබුණෙ හීනි රෙදි කොටසක් විතරයි. තිලක්ගෙ කීමට සරලම ඒක ලියා ගත්ත වෙන්න බැරිද? ඒත් ඒක ලියලා තිබුණ පැත්ත අනුව ඒක සරලට ලියන්න හරිම අමාරුයි. අනික ඒ අකුරු සරලගෙ වගේ ව‍ටකුරු අකුරු නෙවෙයි. සරලට කලවා වල කිතියක් තියෙනවා. ඒක ලියද්දි සරලා දඟලන්නෙ නැතිව හිටියෙ එක්කෝ සරලා හොඳටම ඇවිස්සිලා ඉන්න ඕනෙ නැත්නම් තිලක් සරලව තදින් අල්ලගෙන ඉන්න ඕනෙ.

සරලාගෙ ඇඳුම් ඔක්කොම කුස්සියෙ තැන තැන ගුලි වෙලා තිබුණනම්, සරලා මොකක් ඇඳගෙනද බාත් රූම් එකට ගියෙ. කුස්සියෙ ඉඳන් බාත් රූම් එකට යනකල් බිම වැටිලා තිබුණ කැරි බිංදු කොහොමද වැටුණෙ? තිලක් සරලව කුස්සියෙ හිටවගෙන හුකලා හුත්ත ඇතුලෙම කැරි පිට කළානම්, සරලට බාත් රූම් එකට යනකල් ඒ මහා කැරි තොගය එළියට බේරෙන එක නවත්තගන්න නම් බැහැ. ඒ නිසා මග දිගට තිබුණ කැරි සරලගෙ හුත්තෙන් ලීක් වුණ කැරිම තමයි.

මොනවද මම මේ හිතන්නෙ? සරලා කවදාවත් ඒ වගේ දේකට ඉඩ දෙන එකක් නැහැ. අනික මම ඊට අඩි 20ක් දුරින් ඉන්නකොට? අනිවාර්යෙන්ම මේක තිලක් මට ආතල් එකක් දෙන්න කරපු රඟ පෑමක්. මවා පෑමක්. තිලක් හරිම නිර්මාණ ශීලී පොරක්. සරලා තිලක්ට මේ තරම් හිතවත් වුණේ ඒ නිසයි. සරලා අනිත් කිසිම පිරිමියෙක් එක්ක විහිළුවකටවත් යන්නෙ නැති ගෑනියක්. මගෙ ඉල්ලීම නිසා මිසක් නැත්නම් තිලක් එක්ක කරන්නවත් යන එකක් නැහැ.

තිලක් සරලව පොළඹවා ගත්තා වෙන්න බැරිද? බැහැ. මොකද සරලව එහෙම ලේසියෙන් පෙළඹවගන්න බැහැ. සරලව ‍සුරතාන්තෙට ලං වුණොත් හැර අනිත් කිසිම දේකින් හැඟීම් වලව වහල් කරගන්න බැහැ කියලා තමයි මම නම් හිතන්නෙ.

මේ විදිහට එක එක තර්ක කර කර මම හිතුවා. ඒ දිගටම මගේ ලිංගය උපරිම නැගලා තිබුණා. සරලා තිලක් එක්ක ඇත්තටම හුකලා ඇති කියන සිතිවිල්ල ඔලුවට එන හැම තිස්සෙම මගෙ ලිංගය පිම්බෙනවා. ‍

නිදි මත එන්නෙ නැතිම තැන මම නාන කාමරේට ගිහින් තිලකුයි සරලයි කුස්සියෙ හිටගෙන හුකන සීන් එකක් හිතේ මවාගෙන අතේ ගහන්න ගත්තා. සරලා පෑන්ට්‍රි එකට බර වෙලා පුක පස්සට දික් කරගෙන එළවලු කපන කොට තිලක් පිටි පස්සෙ ඉඳන් තමන්ගෙ මෝල් ගස් පයිය ටික ටික සරලගෙ තට්ටං දෙක අස්සෙන් යෝනිය දෙබෑ කරගෙන ඇතුලට ඔබනවා. ඒක මතක් වෙනකොට මට බඩු යන්න ලං වෙනවා.

අන්තිමට තිලක් වේගෙන් ගහන්න පටන් ගත්තම සරලා එළවලු කැපිල්ල පැත්තකින් තියලා ආතල් එකට කෙඳිරි ගානවා. එහෙම හිතේ මවාගෙන ඉන්නකොටම මට බඩු යන්න ගත්තා. ඒ හැටි කැරි පිට නොවුනත් මට ඒකෙන් ලොකු සහනයක් ලැබුණා.

කැරි හෝදගෙන මම ඇඳට ගියා. ඒ පාරනම් මට නින්ද ගියා.

එදා සිද්ධියෙන් පස්සෙ ටික දවසක් උණුසුම්ව ගත වුණා. සරලා මාත් එක්ක දවසක් ඇර දවසක් විතර ලිංගිකව හැසිරුණා. ඒත් සතියකට විතර පස්සෙ ආයිත් ටික ටික අඩු වුණා. මම තිලක් එක්ක දිගටම චැට් එක තියාගත්තා. තිලකුත් සරලා එක්ක  එස් එම් එස් වලිනුයි කෝල් වලිනුයි මුකුලු කර කර හිටියා.

එදා සිද්ධියෙන් මාසයකට විතර පස්සෙ ආයිත් අපිට උත්තේජනයක් ඕන වුණා. තිලක් තමයි පිහිටට ආවෙ.

“මොකද කියන්නෙ අපේ ගෙවල් පැත්තෙ එනවද? නැත්නම් වෙන කොහෙ හරි යමුද?”

තිලක් චැට් එකෙන් ඇහුවා. මම ඒක සරලගෙන් ඇහුවා.

“අනේ.. වෙන කොහෙවත් යන්න නම් බැහැ.”

ඒකෙන් කියවුණේ තිලක්ගෙ ගෙදර යන්න කැමති බව කියලා මට තේරුණා.

“අපි තිලක්ගෙ ගෙදර එන්නම්.”

මම චැට් එකෙන් කිවුවා.

“ඔන්න එදාටනම් අත් වන වන යන්න බැහැ. අපි තිලක්ගෙ ගෙදරින් හැමදාම කාලා බීලා එනවා. ඊලඟ දවසෙනම් මොනව හරි තෑග්ගක් අරගෙන යමු. ”

සරලා කිවුවා.

“ඔයා තමයි තිලක්ට දෙන ලොකුම තෑග්ග.”

මම හිනා වෙලා කිවුවා.

සරලා ඒකට කේන්ති ගත්ත බවක් පෙනුනා.

“චීයා අනේ.. අර තිලක් කියන කතා ඇත්තද කොහෙද?”

“මේකයි සරලා. ඔයාගෙ ඔය ලස්සන සෙක්සි ඇඟ යන්තම් හරි දැකගන්න ලැබෙන එකම ඇති තිලක්ට තෑග්ග විදිහට. වෙන මොනවත් ඕන නැහැ. ඒත් ඔයා කියනවනම් අපි මොනවා හරි ගෙනියමු. ”

“මොන වගේ දෙයක්ද? ”

සරලා මගෙන්ම ඇහුවා.

“කේක් එකක්?”

“ආ ඒක හොඳයි.”

“මට ඇත්තම කියන්න. ඔයා ඇයි මම තිලක් එක්ක කුස්සියෙ එකට වැඩ කරනවට ආස?”

සරලා ඇහුවෙ අමාරු ප්‍රශ්නයක්. මම කල්පනා කළා.

“එකට වැඩ කරනවට නෙවෙයි අනේ ආස. තිලක් ඔයාගෙ ඔය ලස්සන සෙක්සි ඇඟ දැකලා ඒක අයිති කරගන්න බැරිව හූල්ලනවා බලන්න තමයි මම ආස. මම ආසයි අනෙත් පිරිමි ඔයාව අයිති කරගන්න බැරි නිසා මට ඊරිසියා කරනවට. ඒ වගේම මම ආසයි ඔයත් සතුටින් ඉන්නවට.”

“මට ඉතින් ඔය මොනවා නැතත් මට ඔයා එක්ක සතුටින් ඉන්න පුළුවන්නෙ.”

සරලා කිවුවා.

“නැහැනේ. බලන්න අපි පහුගිය සතියේ කිසිම දෙයක් නොකර නිකන්මනෙ හිටියෙ. බලන්නකො දැන් හෙට තිලක්ගෙ ගෙදර ගියාට පස්සෙ සතිය මොන තරම් අාතල් එකෙන් ගෙවෙයිද කියලා.”

මම කිව්වා.

“හැබැයි පස්සෙ පසුතැවෙන දේවල් සිද්ධ වුණොත් මාව වැරදි කාරයා කරන්න බැහැ හරිද? මේ ඔක්කොම ඔයා කියන නිසයි කරන්නෙ.”

සරලා කිවුවෙ නැගිටලා එතනින් පිටවෙලා යන ගමන්. ඒක තර්ජනයක්ද නැත්නම් මට පරිස්සම් වෙන්න කියපු උපදෙසක්ද කියලා මට තේරුම් ගන්න බැරි වුණා. හැබැයි සරලා ඒකට මගෙන් උත්තරයක් බලාපොරොත්තු වුණෙත් නැහැ.

මම නොඉවසිල්ලෙන් බලන් හිටියා තිලක්ගෙ ගෙදර යන දවස උදා වෙනකල්. එදා හවස සුපුරුදු විදිහට මම කලින් ගෙදර ඇවිත් දෙන්නම නාගෙන සුවඳ ගහගෙන ලෑස්ති වුණා. එදත් අපි සාමාන්‍ය ඇඳුම් ඇඳගෙන තමයි ගියෙ. ඒත් සුපුරුදු විදිහට තිලක්ගෙන් සරලට ඇඳුම් 2ක් ලැබුණා. ඒ ඊට කලින් දවසෙ ඇඳපු දෙකමයි.

එදා තිලක් අමුතු වැඩක් ප්ලෑන් කරලා තිබුණා. තිලක් මගෙන් මුලින් ඒකට කැමතිද කියලා ඇහුවා. ඒක අහනකොටත් මට හොඳටම නැග්ගා. ඒ නිසා මම උඩින් කැමති වුණා.

තිලක් සාලෙ මැද්දට පුටුවක් ගෙනැත් තිබ්බා. ඊට පස්සෙ මට කලිසම ගලවලා ඒකෙ ඉඳගන්න කිවුවා. මට ටිකක් ලැජ්ජා හිතුනෙ මම ඇඳන් හිටි යට ඇඳුම ටිකක් පොඩි එකක් නිසා. ඒකෙ රෙද්දත් සිනිඳුයි. මම පුටුවෙ ඉඳගත්තට පස්සෙ ජගත් කලින් ලෑස්ති කරගෙන හිටපු පටි වගයක් අරගෙන මගෙ අත් දෙක පුටු ඇන්දට තියලා බැන්දා. කකුල් දෙකත් එහෙම්මම පුටු කකුල් වලට තියලා ගැට ගැහුවා. මම මුලින් හිතුවෙ මට ලේසියෙන්ම ඒවා ගලවගන්න පුළුවන් කියලා. ඒත් ඒවා නිසා මගෙ ඇඟම පුටුවට ඇලිලා වගේ. වැඩිය හෙලවෙන්නවත් බැහැ.

සරලා ටිකක බයෙන් වගේ තමයි මං දිහා බලන් හිටියෙ.

ඔයාට රිදෙනවද?

සරලා මගෙන් ඇහුවා.

පිස්සුද අනේ. මේක ගොඩක් අය කරන දෙයක්.

කී මම හිනා වුණා.

ඊට පස්සෙ තිලක් සරලට

කාමරේට ගිහින් අර ඇඳුම් දෙක ඇඳගෙන එන්න

කියලා කිවුවා.

සරලා කාමරේට යන විදිහ දැක්කම මගෙ ලිංගය පිම්බෙන්න ගත්තා. සරලා අර තුනී දුහුල් සුදු පාට ස්කිනී එකයි තට්ටං දෙක වැහෙන්නවත් දිග නැති ෂෝටයි ඇඳගෙන එනකොට ඒ පිම්බුණ ලිංගය තත්පර කට්ටක් වගේ ඉස්සි ඉස්සි නගින්න පටන් ගත්තා. සරලගෙ තන් දෙක ගැස්සි ගැස්සි පැද්දෙන හැටි ස්කිනි එක ඇඟට ඇලිලා තියෙන නිසා හොඳට පෙනුනා.

මම ඇඳන් හිටි තුනී යට ඇඳුම නිසා ඒක උස්සගෙන මගෙ ලිංගය ඉස්සෙනවා හැමෝටම පේනවා. මට ලැජ්ජාවක් ඇති වුණා. ඒක තේරිලා වගේ තිලක් තමන්ගෙ උඩ කලිසමත් ගැලෙව්වා. ඒක යටට ඇඳන් හිටියෙ එදා ඇඳපු දුහුල් කලිසමමයි. තිලක්ගෙ බාගෙට නැගපු ලිංගයත් මගෙ ලිංගයට වඩා ලොකුවට ඉස්සිලා තිබුණා.

එහෙනම් අපි ගේම් එක පටන් ගනිමුද?

තිලක් ඇහුවා‍‍.

මම හා කිව්වා. තිලක් මගෙ ඇස් දෙක වැහෙන්න රෙදි වලින් හදපු ඇස් කන්නාඩි දෙකක් වගේ එකක් මගෙ මූණට දැම්මා. ඒකෙන් ඇස් දෙක සම්පූරණයෙන්ම වැහිලා යනවා. මට යන්තම් එළියක්වත් පෙන්නෙ නැති විදිහට ඇස් දෙක සීල් වෙනවා. ඒක එළිය තියෙන තැන් වල නිදාගන්නකොට දාගන්න එකක් කියලා තිලක් මට පස්සෙ කිවුවා.

හැම දේම කරුවල වෙලා ගියා. මගේ සරාගී බිරිඳගෙ රූපය වැහිලා ගියා. ඒ අසලම තමන්ගෙ යෝධ ලිංගය කෙලින් කරගත්ත උස මහත තිලක් හිටිය බව තමයි මම අන්තිමට දැක්කෙ.

ඊට පස්සෙ මට ඇහුණ දේවල් මම ලියන්නම්.

තිලක් – අපි මුලින්ම කෑම ලෑස්ති කරලා ඉමු.

දෙන්නම කුස්සිය පැත්තට යන අඩි සද්දෙ ඇහුණා. ඊට පස්සෙ ටැප් එක අරිනවා මොනවද හෝදනවා ගෑස් ලිප පත්තු වෙනවා වගේ සද්ද ඇහුණා. ඒ අස්සෙ තිලක් සරලට රහසෙන් මොනවද කියන බවක් ඇහුණා.

විනාඩි 10ක් විතර මම කලුවරේ බලා හිටියා. මම නොයෙක් දේවල් හිතුවා. මට සහනයක් ලැබුණෙ තිලකුයි සරලයි මගෙ ලඟ තැනකට ආව බව දැණුනම.

තිලක් – මෙ‍හෙමයි. මම දැන් සරලගෙන් ප්‍රශ්න ටිකක් අහනවා. සරලට බොරු කියන්න බැහැ. හැබැයි උත්තර නොදී ඉන්න පුළුවන්. නදුන්ට ඕන වෙලාවක් ප්‍රශ්න අහන එක නවත්තන්න පුළුවන්.

සරලා – අනේ මට බැහැ.

තිලක් – බැහැයි කියන්න බැහැ. නදුන් තමන්ගෙ බිරිඳ ගැන දැන ගන්න ඕන දෙවල් තමයි මම අහන්නෙ. සමහර ඒවා නදුන් දන්නවා. ඒත් ඔයාගෙ කටින් අහගන්න තමයි ආස.

මම – සරලයි මායි අතර කිසිම රහසක් නැහැ.

තිලක් – මම ඇත්තම කියන්නම්කො. මම සරල එක්ක ෆෝන් එකෙන් කතා කරලා සෑහෙන්න දෙවල් දැනගත්තා. සමහර ඒවා නදුන් දන්නෙ නැහැ. මොකද නදුන් ඒවා අහල නැහැ. ඒ සරලා අකමැති වෙයි කියලා. ඒත් මම ඔයාලට කරන උදව්වක් විදිහට දෙන්නා අතර කිසිම රහසක් නැති තත්වෙට පත් කරන්නම්‍. මට ෂුවර් මේවා අහලා නදුන් තව තවත් සරලට ලං වෙයි.

මම හිනා වුණා.

තිලක් – සමහර විට මේ ප්‍රශන වල උත්තර මෙහෙම කියන්න කියලා මම සරලට කිවුවා වෙන්න පුළුවන්. සමහර ඒවා සරලගෙම උත්තර වෙන්න පුළුවන්.

ඒක අහලා මට ටිකක් කේන්ති ගියා. එතකොට සරලම හිතලා දෙන උත්තර මොනවද කියලා මට හිතාගන්න බැහැ. සමහර විට තිලක් එහෙම කළේ මේ වැඩේ ආතල් එක වැඩි කරන්න වෙන්න පුළුවන්.

තිලක් – පළවෙනි ප්‍රශ්නය, නදුන්ව බඳින්න කලින් සරලා පිරිමි කී දෙනෙක් එක්ක යාලු වෙලා තිබුණද?

සරලා උත්තර දෙන්න ටිකක් පරක්කු වුණා. උත්තරේ 1 වෙන්න ඕනෙ. ඒ සම්බන්ධෙ ගැන සරලා මාත් එක්ක කියලා තිබුණා. ඒක බොහොම දුර දිග ගිය එකක්.

සරලා – තුනයි.

ඒ උත්තරේට මාව තිගැස්සුණා. සමහර විට ඒක තිලක්ගෙ ප්‍රයෝගයක් වෙන්නත් පුළුවන්.

තිලක් –  ඒ තුන් දෙනා අතරින් කී දෙනෙක්ව කිස් කරලා තියෙනවද?

සරලා – දෙන්නයි.

තිලක් – ඒ දෙන්නා අතරින් කී දෙනෙක් එක්ක සෙක්ස් කරලා තියෙනවද?

සරලා – එක්කෙනයි

ඒ උත්තරේ මම දැනගෙන හිටියා. මොකද සරලා මාත් එක්ක යාලු වෙද්දි එයා මතක් කරන්න අකමැති අමිහිරි අතීතයක් තියෙන දුරදිග ගිය සම්බන්ධයක් තියෙන බව මට කියලා තිබුණා. එයාගෙ කන්‍යාභාවය ඒ මිනිසාට පූජ කරන්න වුණ බවත් මට කියලා තිබුණා. මම ඒක ඒ හැටි ගණන් ගත්තෙ නැහැ.

තිලක් – තුන් දෙනාගෙ නම් කියන්න

සරලා – සුමුදු, අනුර, ජානක

තිලක් – සුමුදු එක්ක යාලු වුණේ කොයි කාලෙද?

සරලා – ඉස්කෝලෙ ඕ ලෙවල් කරද්දි. එයා ඉස්කෝලෙ ළමයෙක්. මාස දෙක තුනයි සම්බන්ධෙ තිබුණෙ.

තිලක් – අනුර එක්ක යාළු වුණේ කොයි කාලෙද?

සරලා – ඕ ලෙවල් ඉවර වෙලා. මට අවුරුදු 22ක් වෙනකල් ආශ්‍රය කළා. (සරලගෙ කටහඩේ තිබුණේ පසුතැවීමක්)

තිලක් – ජානක?

සරලා – ඒක මාස කිහිපයයි තිබුණෙ. අනුරට රිද්දන්න තමයි එහෙම කළේ.

ඔය ජානක කියන පොර මම දැනගෙන හිටියා. අනුර කියන්නෙ සරලා මට කියලා තිබුණ පොර. ඌ සරලට වඩා අවුරුදු 13ක් වැඩිමල්ලු. සරලව බඳින්න ඉඳලා තියෙනවා. පස්සෙ පොල්ලක් තියලා. ජානක අයියා කියන්නෙ ඒ වගේම ටිකක් වැඩිමල් අනුර අයියගෙ යාලුවෙක් කියලා තමයි සරලා මට කියලා තිබුණෙ.

තිලක් – සරලගෙ කන්‍යාභාවය නැති වුණේ කා අතින්ද?

සරලා – අනුර අතින්

තිලක් – කොහෙදිද?

සරලා – රූම් එකකදි

සරලා මට කියපු දේවල් වලින් මම හිතන් හිටියෙ ගෙදරදිම සිද්ද වුණ දෙයක් කියලා. මොකද අනුර කියන පොර සරලගෙ අසල්වැසියෙක්. අම්මලගෙ ඔක්කොගෙම අවසරය අරගෙන තමයි දෙන්නගෙ සම්බන්ධෙ පවත්වලා තිබුණෙ. දෙන්නම දෙන්නගෙ ගෙවල් වල හැම තිස්සෙම ගිහින් තිබුණා.

තිලක් – ඒ කොයි කාලෙදිද?

සරලා – මගෙ දහ අටවෙනි උපන් දිනේට පස්සෙ දවසෙ.

තිලක් – ඊට කලින් මොන වගේ ලිංගික දේවල්ද කළේ?

ඒකට සරලගෙන් උත්තරයක් නැහැ. තිලක් රහසින් සරලට මොනවදෝ කියනවා මට තේරුණා.

සරලා – මගෙ ගල කපලා තියෙනවා. මම එයාගෙ එක කටට අරගෙන තියෙනවා.

ඒ වචන කියද්දි සරලගෙ කට හඬ වෙවුලන බව මට තේරුණා. ඒවා සරලා තිලක්ගෙ උවමනාවට කිවුව දේවල් වෙන්න ඕන. ඒත් සරලගෙ කටින් ඒ වචන පිට වෙද්දිම මගෙ ලිංගය උඩ පැනලා කෙලින් වුණා. සරලයි තිලකුයි ඒක දැකලා.

තිලක් – දැක්කා නේද? මම කිවුවෙ. නදුන් ඒව අහන්න කැමතියි.

තිලක් සරලට හිමින් කියනවා මට ඇහුණා.

තිලක් – අනුර එක්ක යාලු වෙලා ඉන්න කාලෙ කොයි තරම් අනුරගෙ පයිය කටට අරගෙන තියෙනවද?

සරලා – මතක නැහැ.

තිලක් – තුන්සිය පාරකට වැඩියිද?

සරලා – ම්…. ඔවු.

තිලක් – ඒ කියන්නෙ සතියට දෙතුන් පාරක්ම කළා?

සරලා – ඔවු… සමහර කාල වල හැමදාම කළා.

ඒක ඇහුව ගමන් මගේ ලිංගය ආයිත් ගැස්සිලා උඩ පැන්නා. තාම සරලා මගේ ලිංගය නම් දහ වතාවක් වත් කටට අරගෙන නැහැ. ඒත් අනුරගෙ ලිංගය හැම දාම කටට ගත්ත එක ගැන මට ඊරිසියාවකුත් ඇති වුණා. ඒ වගේම සරලා ඒක කරන හැටි මතක් වුණ ගමන් ආතල් එකක් ආවා.

තිලක් – අනුරගෙ පයිය නදුන්ගෙ එකට වඩා ලොකුද?

සරලා උත්තර දෙන්න පරක්කු නිසා තිලක් මොනවදෝ කියනවා ඇහුණා. ඒක මටත් ඒ වෙලාවෙ දැනගන්න ඕන වුන දෙයක්.

සරලා – ඔවු

තිලක් – මගේ එකට වඩා ලොකුද?

සරලා – නැහැ

තිලක් – කොහෙදිද අනුරගෙ පයිය කටට ගත්තෙ?

සරලා – අපේ ගෙදර කවුරුත් නැති වෙලාවට අනුර ආවොත් එහෙම කළා. මම එහෙ ගිය වෙලාවට කවුරුත් නොහිටියොත් ඒත් එහෙම කළා.

තිලක් – නදුන්, ඔයා දන්නවද දවසක් සරලා අනුරගෙන් පාඩම් වගයක් අහගන්නවා කියලා කාමරේට වෙලා අනුරගෙ සරම අස්සෙ ඉඳන් පයිය කටට අරගෙන තියෙනවා. බඩු ගිය ගමන් අම්මා එන සද්දෙ ඇහිලා කැරි ටික හදිස්සියෙ ගිලින්න ගිහින් ඉස්පොල්ලෙ ගිහින් තියෙනවා.

ඒක අහලා මගේ පයිය ගැස්සිලා උඩ පැන්නා.

තිලක් – සරලා දවස් කීයක් විතර අනුර එක්ක හුකලා තියෙනවද?

සරලා – මතක නැහැ.

තිලක් – තුන්සීයට වැඩිද?

සරලා – තුන්සීයට අඩු ඇති.

තිලක් – ඒ කියන්නෙ කටට ගත්ත හැම දාම හිකුවෙ නැද්ද?

සරලා – නැහැ. අනුරට ඕන වුණේ මගෙන් සතුටු වෙන්න විතරයි. මාව සතුටු කරන්න නෙවෙයි. මාව ගෙන්නගෙන මට කියලා මගෙ කටින් සතුටු වෙලා පිටත් වෙලා යනවා. මම ඒ කාලෙ හිතුවෙ ඒක තමයි ක්‍රමය කියලා.

අනුර සරලව පාවිච්චි කරලා සතුටු වෙලා තියෙන බව ඇහුණම මට තවත් නැග්ගා. මට හරිම පුදුමයි. ඒකට සරලටත් පුදුම හිතෙන්න ඇති.

තිලක් – උපත් පාලන ක්‍රම පාවිච්චි කළාද?

සරලා – ඔවු. පෙති ගත්තා.‍

තිලක් – කොයි කාලෙද?

සරලා – අවුරුදු 18 ඉඳන් 22 විතර වෙනකල් දිගටම ගත්තා.

තිලක් – අනුර එක්ක කරන්න වැඩි පුරම කරන්න ආස සෙක්ස් එක මොකක්ද?

සරලා – ඒ කිවුවෙ?

තිලක් මොනවදෝ සරලට කිවුවා.

සරලා – එයා ඉවර කරන්න ලං වුණාම මාව තදින් බදාගෙන හිර කරගෙන කොන්ඩෙන් ඇදගෙන මගෙ කකුල් උඩටම නවාගෙන පිස්සු හැදිලා වගේ හති දදා කරන එකට තමයි මම කැමතිම. ඒ වෙලාවට ගොඩක් වෙලාවට මටත් වෙනවා.

තිලක් – එයා මොන වගේ ඉරියවුද කළේ?

අායිත් තිලක් සරලට මොනවදෝ කිවුවා.

සරලා – උඩු බැලි අතට, ඩොගී, මූනට මූන බලාගෙන පොල් ලෙලි ගහනවා, පිටි පස්ස හරවලා පොල් ලෙලි ගහනවා, හිටගෙන, පැත්ත හැරිලා ම්… ඔය වගේ දේවල්.

ඒක අහලා ආයිත මගේ ලිංගය උඩ පැන්නා. සරලා අනුර එක්ක ඒ ඉරියවු වල ඉන්න හැටි මට මැවිලා පෙනුනා. ඔය අනුර කියන පොරව මම ඇත්තට දැකලා නැහැ. සරලගෙ පොඩි කාලෙ ෆොටෝ ඇල්බම් වලින් තමයි මම දැක්කෙ.

තිලක් – අනුර සරලට පුකේ ඇරලා තියෙනවද?

සරලා – ඔවු

ඒක අහපු ගමන් ආයිත් මගේ ලිංගය උඩ පැන්නා. ඒ විතරක් නෙවෙයි ඒක පිම්බුණා. මොකද මම සරලාත් එක්ක ඒක දවසක් දෙකක් උත්සාහ කළත් අසාර්ථක වුණා. මම ඒකට හරි ආසයි.

තිලක් – සරලා එ්කට කැමති වුණාද?

සරලා – මුලින් මුලින් කැමති වුණා. පස්සෙ පස්සෙ අකමැති වුණා‍.

තිලක් – ඇයි පස්සෙ අකමැති වුණේ?

සරලා – මුලින් ඒවා කළේ සාමාන්‍ය දේවල් කරන අතර තුර කලාතුරකින්.‍ අපි හොඳටම ඇවිස්සිලා හිටි දවස් වල විතරයි. පස්ස‍ෙ එයා හැමදාම ඒවා කරන්න පටන් ගත්තා.

තිලක් – ඒ කියන්නෙ හුකන්නෙ නැතිව පුකේ විතරක් ඇරලා සරලව ගෙදර එවනවා?

සරලා – ඔව්

ඒක අහලා මට කලින්ටත් වැඩිය ආතල් එකක් ආවා. පයියෙ ගැස්සිල්ලෙන් ඒ බව පේන්න ඇති.

තිලක් – කී පාරක් පුකේ අරින්න ඇත්ද?

සරලා – මතක නැහැ?

තිලක් – 50 පාරකට වැඩිද?

සරලා – ඔවු

තිලක් – 100 පාරකට වැඩිද?

සරලා – නැතිව ඇති. ඒත් අන්තිම කාලෙ කළේම ඒක තමයි.

තිලක් – කොයි ඉරියවුවෙන්ද?

තිලක් සරලට මොනවදෝ මුමුණනවා.

සරලා – ඩොගී ස්ටයිල් එකට තමයි වැඩියෙන්ම කළේ. පැත්තට හරවලා කකුලක් උස්සලා අල්ලගෙනත් කළා.

ආයිත් මගෙ ලිංගය ගැස්සුණා. පිම්බුණා.

තිලක් – අනුර එක්ක සම්බන්ධෙ නැවැත්තුවෙ ඇයි.

සරලා – ඌ තමයි කේන්දර ගැලපෙන්නෙ නැහැ කියලා නවත්තමු කියලා පැත්තෙවත් එන්නෙ නැතිව ගියෙ. හරකා.

සරලා කේන්තියෙන් කිවුවා. මම ඒ කතාව දැනගෙන හිටියා. ඔය අනුර කියන පොර කේන්දර නොගැලපෙන බව දැනගෙන අවුරුදු ගානක් සරලව ආශ්‍රය කරලා අන්තිමට කේන්දර නොගැලපෙන බව කියලා සම්බන්ධෙ නතර කරලා තිබුණා. ඒකට සරලා සෑහෙන්න දුක් විඳලා තිබුණා. ඒත් සරලා වෙනදවස් වලට ඒවා මතක් කරන්න කැමති නැහැ.

තිලක් – කේන්දර නොගැලපෙන කතාව කියපු දවසෙත් සෙක්ස් කළාද?

සරලා – ඔවු. එදා ඌ තිරිසනෙක් වගේ තමයි ඒක කළේ. මගෙ පස්ස හමත් ගියා. මම බැහැ කියලා නවත්තන්න හැදුවත් තදින් අල්ලගෙන කළා. තිරිසනා‍‍.

සරලා කිව්වෙ කේන්තියෙන්. ඒත් ඒකටත් මගෙ ලිංගය උඩ පැන්නා. මට දැන් කිසි දෙයක් හංගන්න බැහැ. මීටරේ වැඩ.

තිලක් – සෙක්ස් කරලා ඉවර වුණ ගමන්ද කේන්දර සීන් එක කිවුවෙ?

සරලා – නැහැ. ගෙදර ගිහින් ඇරලලා ගෙදර අම්මත් ඉන්න තැනදි.

සරලයි තිලකුයි ආයිත් මුමුණන්න ගත්තා‍.

තිලක් – අනුර එක්ක මුල් කාලෙ කරපු සෙක්ස් ගැන පසු තැවෙනවද?

සරලා – නැහැ

තිලක් – ඇයි

සරලා – ඒකෙන් මමත් සතුටක් ලැබුවා. ඒ කාලෙ මම හිතන් හිටියෙ අනුරව බඳින්න. ඒ නිසා මම වැරැද්දක් නෙවේ කළේ.‍

තිලක් – අනුර එක්ක සෙක්ස් කරපු හැටි මතක් වෙනකොට තාමත් හුත්ත තෙමෙනවද?

සරලාගෙන් උත්තරයක් පරක්කු වුණා. තිලක් මිමුණුවා.

සරලා – ඔවු. සමහර වෙලාවට.

තිලක් – සරලා නදුන්ව බැන්දට පස්සෙ අනුර එක්ක කරපු දෙයක් මතක් කරලා අතේ ගහලා තියෙනවද?

ආයිත් සරලා පරක්කු නිසා මිමුණුමක් ගියා.

සරලා – ඔවු.

තිලක් – දැන් නදුන් කිවුවොත් සරලට අනුර එක්ක රූම් එකකට ගිහින් සෙක්ස් කරලා එන්න කියලා කරනවද?

සරලා – ඊයා… ඒ වගේ ඒවා අහන්න එපා. කීයටවත් නැහැ.

තිලක් – හරි ඒ ගේම් එක ඉවරයි. දැන් ඊලඟ ගේම් එක.

ටික වෙලාවක් පුටු එහා මෙයා යනවා අත් පය ගෑවෙනවා වගේ සද්ද ඇහුණා. සිද්ද වෙන දේ හිතාගන්න බැරිව මම හරිම කුතුහලයෙන් හිටියෙ. එක පාරටම හීනියට චක චක සද්දයක් ඇහුණා. මට හිතුණෙම ඒ තිලක් සරලගෙ ගල කපන සද්ද‍ෙ කියලයි. සද්දෙ ඇහුණෙ මට පිටිපස්සෙන්‍.

සරලා කොහෙද ඉන්නෙ?

මම ඇහු‍වෙ බැරිම තැන.

තිලක් මොනවදෝ කොඳුරනවා ඇහුණා.

සරලා – මම හ්…. මේ පුටුවෙ හ්… ඉඳගෙන හ්…. ඉන්නෙ හ්…

සරලා කතා කළේ නිකන් ගැස්ස ගැස්සි වගේ.

ඊට පස්සෙ මොකක්දෝ ඇඳුමක් ගැලවෙන සියුම් සද්දයක් ආවා. මගෙ අතක් උඩට මොකක්දො රෙද්දක් වැටුණා. අත ගැටගසා ඇති නිසා ඒක අලල්ලා බලන්න බැහැ. ඒත් ඒ සරලා ඇඳන් හිටි ෂෝට කියලා මට හිතුණා.

තවත් ටික වෙලාවක් චක චක සද්දෙ ඇහුණා. ආයිත් මගෙ අනිත් අත උඩට රෙද්දක් වැටුණා. ඒ සරලා ඇඳන් හිටි ස්කිනි ඒක බව ඒකෙ සැහැල්ලු ගතියෙන් මට තේරුණා.

තිලක් – අපි ගිහින් කෑම ටික උයලා ඉවර කරලා එමුද?

සරලා – හා..

කුස්සිය පැත්තෙන් නොයක් සද්ද එන්න ගත්තා. හැඳි භාජන වල වදින සද්දෙත් සැරෙන් සැරේ ආවා. ටික වෙලාවකින්

හ්ම්හ්… හ්ම්හ්… හ්ම්හ්…

සද්දෙන් සරලා කෙඳිරි ගානවා ඇහුණා.

ඒත් එක්කම

තත්… තත්… තත්…

සද්දයක් එන්න ගත්තා. සරලව කුස්සියෙ හිටවලා බලු තාලෙට තියලා පිටිපස්සෙන් තිලක් සරලට හුකන බවක් මම හිතේ මවා ගත්තා. ඇත්තටම ඒක සිද්ධ වුණාද කියලා මට සැකයි. ඒත් මම එහෙම හිතේ මවා ගත්තා. මගේ ලිංගය පුපරන්න වගේ පිම්බිලා කෙලින් වෙලා තිබුණා.

සරලගෙ කෙඳිරිය වැඩි වෙන්න ගත්තා.

ආයිහ්… ආයිහ්… ආයිහ්….

ඒත් එක්කම තත් තත් සද්දෙ සැර වෙලා

තකස් තකස් තකස්

සද්දයක් ඇහෙන්න ගත්තා. එක පාරටම හිස් වලඳක් මහ සද්දෙන් වැටෙන සද්දයක් ඇහුණා.

තිලක් – කමක් නැහැ හ්. එහෙම තිබුණාවෙ හ්.

තිලක්ගෙ කට හඩේ හතියක් තිබුණා.

සරලා කට වහගෙන කෙඳිරි ගාන බවක් ඇහුණා. මෙහෙම විනාඩි 5ක් විතර තකස් තකස් සද්දෙම තිබුණා. සරලා එක එක විදිහට කෙඳිරි ගානව ඇහුණා.

එක පාරටම තිලක් කෙඳිරි ගෑවා. ඒත් එක්කම තකස් තකස් සද්දෙ නතර වුණා. සද්දයක් නැතිව විනාඩියක් විතර ගත වුණා. ඊට පස්සෙ අඩි සද්දයක් ඇහුණා. මගෙ ලඟින් සරලා බාත් රූම් එක පැත්තට ඉක්මන් ගමනින් ගිය බව මට තේරුණා. මගෙ ලඟ තිබුණ ඇඳුම් දෙක කවුරු හරි අතට ගත්තා. ටික වෙලාවකින් තිලක් මගෙ ඇස් දෙක ගැට ගසා තිබුණ එක ලෙහුවා. මට එක පාරටම බලන්න අමාරු වුණේ ඇස් දෙක එළියට හුරු වෙන්න වෙලා ගිය නිසා. මම ඔලුව හරවලා බැලුවා. කුස්සයෙ ඉඳන් බාත් රූම් එකට යන පාර දිගට තැන තැන කැරි බිංදු තිබෙව බව මට පෙනුනා. තිලක් හිටියෙ අර තුනී කලිසම ඇඳගෙන. බැහැලා තිබුණ පයිය වටේ කලිසම තෙත් වෙලා තිබුණා.

ටික වෙලාවක් බිඩේ ෂවර් එක ඇරගෙන හිටි සරලා එළියට ආවා. සරලා අර දෙකම ආයිත් ඇඳන් හිටියා. මම සරලව දැක්කෙ සුන්දර කාම දෙවඟනක් වගේ. වෙනදටත් වඩා සරාගී විදිහට මට සරලව පෙනුනා. සරලා ඇවිද්දෙ ටිකක් අමුතු විදිහට. ඒ අර පුංචි ෂෝට නිසා වෙන්නත් පුළුවන්. තන දෙක නම් ඉස්සෙල්ලා වගේම ගැස්සි ගැස්සි වැනුනා. ෂෝට තැන තැන තෙමුන පැල්ලම් තිබුණා.

සරලා ඇවිත් හති අරින්න වගේ සෝෆා එකේ හාන්සි වුණා. සරලගෙ පපුව උස් පහත් වෙන කොට තන් දෙකත් පිම්බි පිම්බි ඇකිලෙනවා. ටික වෙලාවක් යනකල් හතිය තිබුණා. පස්සෙ සරලා මගෙ අත් කකුල් ගැට ගසා තිබුණ දේවල් ලෙහුවා.

දිගටම මගෙ ලිංගය ඉස්සුන ගමන්මයි. සරලා ඒ දිහාම බලාගෙන ඉන්න බව මට පෙනුනා.

“තිලක් කිවුවෙ ඇත්ත තමයි.”

සරලා තිලක් එක්ක කිවුවා.

ඊට පස්සෙ අපි කෑම කෑවා. සරලා එයා ඇඳන් ආව ඇඳුම ඇඳගෙන මාත් එක්ක පිටත් වුණා. එදත් ගෙදර ගිහින් ඉතින් උපරිම සැපක් වින්දා. එදා මම සරලා ගැන අලුතින් දැනගත් දේවල් කිහිපයක්ම තිබුණා.

මතු සම්බන්ධයි.

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

16 thoughts on “අමුතු කතාවක් – 11

  1. Niyami fattama fatta kathwa ikmanata anit kotasat danna nandana ayye good job

    Posted by sandun | March 1, 2018, 2:10 pm
  2. anna hari. anith kotasuth me wage digata liyanna. punchi punchi kaali ayith daanna epa.

    Posted by meena | March 1, 2018, 3:37 pm
  3. Ube katha kiyawana eka stop karanawaa ban. Uba nandun sarala thilak ekka sex karanawa dannne ne.
    meika me 50 shadesof grey wage mangulak ne.
    thawama kisima sex seen ekak ne, kochchara digata ho kotata write karath wedak nae.
    api salara thilak ekka sex karanawa nadunge eyes walin dakinne nethnam. Gon aathal denna epa Kari ponnayo

    Posted by Anonymous | March 1, 2018, 7:45 pm
  4. මචං නන්දන අපි ලංකාවේ එවුන් අපි ගොඩක් දෙන්නේ අතේ ගහන්නේ වැලක් බලාගෙන එහම නැත්නම්, ගහන සීන් තියෙන කතාවක් කියවලා. අපිට නදුන් වගේ ඇස් දෙක වහන් තමන්ගේ ගෑනි වෙන එකෙක් එක්ක සහතිකටම හුකනවද නැද්ද කියලා දන්නෙවත් නැතුව පටියකින් ඇස් දෙක බැඳගෙන අතේ ගහන එවුන් නෙමෙයි අපි ඌ වගේ. උඹ ඉස්සර වගේම ලස්ස්නට කතා ලියන්න ” පටන් ගන්නව” ඒ වුනාට උඹට ඒවා දිගට කරගෙන යන්න තේරෙන්නේ නෑ. අර කේළම කියලා ලස්සන කතාවක් ලිව්වා නැවැත්තුව, හොර ගෑනි කතාව කෑවා. උඹට ඕක ලියන්න බැයි නම් සුදු පුතේ ව්‍රන කාටහරි දීපන්, දවස් 5-6 ක් උඹ කතාවක් දානකම් බලන් ඉන්න පාඨක අපට උඹ දෙන මේ සොච්චම් වටිනාකම උඹට ස්තූතියි!!!

    Posted by Anonymous | March 1, 2018, 8:02 pm
  5. මචං නන්දන අපි ලංකාවේ එවුන් අපි ගොඩක් දෙන්නේ අතේ ගහන්නේ වැලක් බලාගෙන එහම නැත්නම්, ගහන සීන් තියෙන කතාවක් කියවලා. අපිට නදුන් වගේ ඇස් දෙක වහන් තමන්ගේ ගෑනි වෙන එකෙක් එක්ක සහතිකටම හුකනවද නැද්ද කියලා දන්නෙවත් නැතුව පටියකින් ඇස් දෙක බැඳගෙන අතේ ගහන එවුන් නෙමෙයි අපි ඌ වගේ. උඹ ඉස්සර වගේම ලස්ස්නට කතා ලියන්න ” පටන් ගන්නව” ඒ වුනාට උඹට ඒවා දිගට කරගෙන යන්න තේරෙන්නේ නෑ. අර කේළම කියලා ලස්සන කතාවක් ලිව්වා නැවැත්තුව, හොර ගෑනි කතාව කෑවා. උඹට ඕක ලියන්න බැයි නම් සුදු පුතේ ව්‍රන කාටහරි දීපන්, දවස් 5-6 ක් උඹ කතාවක් දානකම් බලන් ඉන්න පාඨක අපට උඹ දෙන මේ සොච්චම් වටිනාකම උඹට ස්තූතියි

    Posted by Anonymous | March 1, 2018, 8:03 pm
  6. wow niyama story eka….. niyamai ශෘංගාර නන්දන…. pluwannam සරලා hithana widiayth wenama story ekak liyanna….

    Posted by Master | March 2, 2018, 1:09 am
  7. genu kenage anga athule inna wesa geniwa dena ganna onanam wena ekkek lauwa sex karawannama ona

    Posted by Anonymous | March 2, 2018, 6:09 am
  8. niyamaai… patta ta liyala thiyenawa..

    oyaage kathaa hari lassanata… detail hondata daala liyanawa..
    language ekath patta..

    mage aasama series eka sudu akka set ekai aakramanaya set ekai… paawaa deema set ekai japura kathaa set eka… japure nam ending patta… aakramanayath ehemai… gaaniwa wedak nathi gaanata haluwa
    gaanunta karanna onama eka thamaa

    aparaade sudu akka nawaththuwe..
    umbath dukin eka comments nisaa nawaththuwa…

    umbata eka liyanna thibbe thawa hondata..

    ((nathnam continuation ekak liyapan))

    eth umba liyapu kathaa patta.

    Posted by nadika | March 2, 2018, 10:39 am
    • ow bun me gon thadiyata kiwwa japura kathaa 2 liyanna kiyala. poll ekakuth daala ribuna maasa 3k. eke wadima votes japura kathaawata. me kohewath nathi montosoori kathaawak patan aran melo rahak na dan site ekath epaa welaa tiyenne. wala newi montisooriyak wage dan meka

      Posted by meena | March 2, 2018, 12:56 pm
      • machan.. mamath podi writer kenek..
        e nisa umba therum ganna ona ban liyanakota ekata “inspiration” eka enna ona..
        writer ta uge paaduwe liyanna dunnnoth lassana kathaa daai

        wade hadissa karoth.. karana ekath chora wenawa..

        umbath muge kalin kathaa kiyawala thiyenawa ne..
        umba dannawa hondata kathaa liyanawa kiyala…

        hadissi nokara balapan.. mu uge weda pennai

        Posted by nadika | March 4, 2018, 11:36 am
  9. මචං
    තිලක් කිවුව නේද විඩියෝ කරල දෙනව කියලා…
    වීඩියෝ කරලා නැද්ද?
    ඒ කොහොම උනත් උබේ කථාව නම් මරු……….

    Posted by Amal | March 2, 2018, 12:39 pm
  10. Ela bn..uba hondata liyanawa..ela..machan saralata tilak puke ariya neda.mn kemathi saralata hukana eka saralage vachanayen ahanna…

    Posted by red | March 2, 2018, 12:45 pm
  11. machan umbage katha marama lassanai samahara ewa aththatama apema athdekim wage mee kathawath aa wage ekak wife wena eya ekka sex husband denagena sex karana eka den lankawe witharak neme lokema passion ekak wela marala lassanai kathawa kuthuhalaya ekka yaddi niyamai mee wage aththdekimak labapu kenek thama eke kuthuhalaya danne

    Posted by Anonymous | March 2, 2018, 1:21 pm
  12. ai me kathawa masa gaanak nawathila

    Posted by wasa | August 10, 2018, 7:49 am

Leave a comment