//
you're reading...
022. අමුතු කතාවක්

අමුතු කතාවක් – 12

එදා අපි ගෙදර යන අතර තුර සරලා කිව්ව  දේවල් ගැන හිත හිතා ගියා. ඒ කිසිම දේකින් මට සරලා ගැන අහිතක් හිතුනෙ නැහැ. මොකද සරලා අතින් වැරැද්දක් වෙලා නැහැ. එයා කළේ එයා යාළු වෙලා ඉන්න බෝයි ෆ්රෙන්ඩ් එක්ක ලිංගිකව එක් වුණ එක විතරයි. බලු වැඩේ කළේ අනුර කියන පරයා. සරලව අත් හරින බව දැන දැනත් සරලව ලිංගික වහලියක් වගේ තමන්ගෙ හැම ආසාවක්ම ඉෂ්ට කරගන්න පාවිච්චි කළා. එහෙම කරලා තමන් සරලව අත හරින බව කියන දවසෙ උදෙත් පුකේ ඇරියා. හවස තමයි කේන්දර නොගැලපෙන කතාව කියලා තිබුණෙ. ඒ සිද්ධියෙන් පස්සෙ සරලාගෙ පවුලෙ හැමෝම එහෙන් පිටත් වෙලා මම ජීවත් වෙන පළාතෙ පදිංචියට ආවා. මොකද අනුර එක්ක තිබුණ සම්බන්ධෙ නිසා සරලට එහෙ ජීවත් වෙන්න බැරි වුණා.

සරලා බඳින්න කලින් තමන් අනුර කියලා පාදඩයෙක් එක්ක දුර දිග ගිය සම්බන්ධයක් තිබුණ බවත් තමන්ගෙ කන්‍යාභාවය උෟ විනාස කළ බවත් කිවුවා. මම කිවුවෙ අතීතෙ මට වැඩක් නැහැ. අපි දෙන්නා ආදරෙන් ඉන්නවනම් ඔය කිසිම දෙයක් අදාල නැහැ කියලා. ඒ කතාව නිසා සරලා මට සෑහෙන්න ගරු කළා. ඒ වගේම මම කවදාවත් මෙතෙක් කාලෙකට සරලගෙ අතීතෙ ගැන හාර අවුස්සලා ප්‍රශ්න ඇති කරගෙන නැහැ. සරලා යාලු වෙලා හිටි අනිත් දෙන්නා පිළිබඳ කතාව මට අදාලම නැහැ. ඒවා මේ සමාන්‍ය සිද්ධි කියලා තමයි මම හිතුවෙ. අනික මමත් සරලට කලින් වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා හිටියා. එයාගෙ කන්‍යා භාවය මම නැති කළේ නැහැ. ඒත් ලිංගිකව විනෝද වුණා. දැන් එයා වෙන මිනිහෙක්ව බැඳලා සතුටින් ඉන්නවා.

එදා එන අතර තුර මගෙ හිතට ආව වැදගත්ම දේ තමයි සරලා අනුර එක්ක සෙක්ස් කරපු හැටි රස කර කර කියපු සීන් එක. සරලා ඒක කිව්වෙ තිලක්ගෙ කීමට නෙවෙයි අවංකවම හිතින් රස විඳ විඳ කියලා මට හිතුණා. ඒ නිසා සරලා ඒ විස්තර කළ විදිහටම එදා රෑ සෙක්ස් කරන්න තමයි මට ‍ඕන වුණේ. ඉතින් අපි ගෙදර ඇවිත් මම සරලා එක්ක ඒ විදිහට කරන්න උත්සාහ කළා. සරලව හෙලවෙන්න බැරිව හිර කරගෙන කොන්ඩෙන් ටිකක් ඇදගෙන තදින් ගගහා. ඒත් සිද්ද වුණේ නොහිතපු දෙයක්. සරලට එකක් වෙන්න කලින් මට බඩු ගියා. ඒ වගේම සරලා ඒකට ඒ හැටි කැමැත්තක් පෙන්නුවෙ නැහැ වගේ.

ඊට පස්සෙ මම සරලගෙ යෝනියට දකුණු අතේ ඇඟිලි දෙකක් දාලා අනිත් අතේ ඇඟිල්ලකින් භගමණිය අතුල්ල අතුල්ල සරලව සුරතාන්තෙකට ගෙනාවා. සරලා ඇස් පියාගෙන තමන්ගෙ තන් දෙක මිරිකගෙන කෙඳිරි ගගා හිටියා. සුරතාන්තෙ වෙලාවෙ ‍කකුල් දෙක උඩට උස්සගෙන මට ඉඩ දීගෙන හිටියා. සුරතාන්තෙ වෙද්දි සරලගෙ යෝනිය මගේ ඇඟිලි වටේට එතෙනවා වගේ මට දැනුනා.

එදා ‍ඒ සිද්ධියෙන් පස්සෙ අපි නිදාගන්න ලෑස්ති වුණා.

“තිලක් කිව්ව දේ ඇත්ත නේද? ඔයා ආසයි නේද මම අනිත් පිරිමි එක්ක ඉන්නවටයි හිටපු හැටි අහන්නයි? මම දැක්කනෙ ඔයාගෙ එක නටපු හැටි.”

සරලා කෙලින්ම ඇහුවෙ පාච්චල් හිනාවක් දාගෙන.

“ඔවු. හැබැයි ඒ ඔයා ඒකෙන් සතුටක් ලබනවනම් විතරයි. මම ආස ඔයාට මගෙන් ලබන්න බැරි සතුටක් කොහෙන් හරි ලැබෙනවට. කොහෙමත් අපි කැමතියිනෙ හැමදාම වෙනස් දෙයක් නැතිව අලුත් අත්දැකීමක් විඳින්න. ”

මම පඬි පිළිතුරක් දුන්නා. ඒකට සරලගෙ පාච්චල් හිනාව නැති වෙලා ටිකක් ගෞරවයක් වගේ එකක් ඇති වුණා.

එදත් රෑ සරලට ඉක්මනට නින්ද ගියා. ඒත් මට නින්ද ගියේ නැහැ. කලින් සැරේ වගේමයි. මගේ ඇස් වහලා තිබුණ වෙලාවෙ මොනවා වෙන්න ඇත්ද? අනිවාර්යෙයන්ම තිලක් සරලට හුකන්න ඇති. මුලින් කුස්සියෙදි තිලක් සරලව ටියුන් කරන්න ඇති. ඊට පස්සෙ අර අනුර ගැන අතීත කතාව සරලගෙ කටින්ම එලියට එද්දිත් සරලගෙ හැඟීම් ඇවිස්සෙන්න ඇති. ඊට පස්සෙ ඉතින් තිලක්ට වැඩේ ලේසි වෙන්න ඇති.

තිලක් සරලව පුටුවෙ වාඩි කරගෙන ෂෝටෙ යට හිඩසින් අත දාලා ගල කපන්න ඇති. ඒ වෙලාවෙ තමයි මම කතා කරාම සරලා වෙවුල වෙවුල වගේ ගොත ගැහුවෙ. එතිනින් පස්සෙ ඉතිරි ටික ලේසියි. මොකද සුරතාන්තෙට කිට්ටු වුණාට පස්සෙ සරලා ඕන දෙයක් කරනවා. තිලක් සරලගෙ ඇඳුම් ඔක්කෙම ගලවලා නිරුවත් කරන්න ඇති. මගෙ ඇඟට සරලගෙ ඇඳුම් දෙක දාන්න ඇත්තෙ ඒ බව මට දන්වන්න. ඊට පස්සෙ ඉතින් අර මෝල් ගහෙන් සරලට හුකන්න ඇති.

අනේ! මට ඒක බලා ගන්න බැරි වුණානෙ. ඒ මහා මෝල් ගස් පයිය මගෙ සරලගෙ ලස්සන යෝනිය අස්සට යන හැටි බලාගන්න තිබුණනම්. ඒ වෙලාවෙ සරලා සනීපෙට කෙඳිරි ග ගා නලියන හැටි බලාගන්න තිබණනම්.

ඒත් මේ කිසිම දෙයක් සිද්ද නොවී තිලක් කරපු මවා පෑමක් වෙන්නත් පුළුවන්. ඒ හැම සද්දයක්ම කෘතිමව ඇති කරපු ඒවා වෙන්න පුළුවන්. එත් අර අන්තිමට තත් තත් තත් සද්දෙ ටික ටික තකස් තකස් තකස් සද්දෙකට හැරුණට පස්සෙනම් ඒක තිලක්ගෙ තඩි බඩයි සරලගෙ යටි බඩයි වදින සද්දෙ කියලමයි මට හිතුණෙ. ඒක නම් හරිම ස්වභාවිකයි.

මෙහෙම හිත හිත ඉද්දි ආයිත් මට උපරිමයට නැග්ගා. ඒ අස්සෙ අනුර එක්ක සරලා කරපු සීනුත් ඔලුවට එනවා. සරල අවුරුදු 20දි විතර ලස්සන රෝස පාට තොල් වලින් අනුර කියන කාලකන්නියගෙ පයිය කටට අරගෙන උරන විදිහ මට මැවිලා පෙනුනා. සරලා වේදනාවෙන් කෙඳිරි ගාද්දි සරලව බලු තාලෙට තියලා පුකේ අරින හැටි මැවිලා පෙනුනා. ඒවා නිසා තව තවත් ලිංගය පිම්බුණා. මම එදා වගේම ආයිත් බාත් රූම් එකට ගිහින් අතේ පාරක් ගැහුවා. මුලින් මම පටන් ගත්තෙ තිලක් සරලට හුකන සීන් එකක් හිතේ මවා ගන්න. එත් බඩු යන්න ලං වෙද්දි මම අනුර සරලට පුකේ අරින එකක් තමයි හිත‍ේ මවා ගත්තෙ. සරලගෙ සුදු ලොකු වටකුරු පුකට ඇතුලු වෙන කුලු පයියක් මගේ දෑස් ඉස්සරහ මැවිලා තියෙද්දි මට බඩු ගියා. ඊ‍ට පස්සෙ තමයි මට නින්ද ගියේ.

එදයින් පහු වෙනිදත් මම එදා සරලා කිව්ව ඉරියවුව උත්සාහ කරන්න ගියා. ඒත් එදත් හරි ගියේ නැහැ. සරලා ඒකට වැඩිය කැමති නැති බවක් පෙනුනා. ඊට පස්සෙ ආයිත් අපි දෙන්නා අතර සෙක්ස් අඩු වුණා. මට ඉතින් තිලක්ගෙ පිහිට පතන්න වුණා. තිලක් වෙනදට නම් මම ඉල්ලීමක් කරපු ගමන් පහු වෙනිදම එන්න කියනවා.  ඒත් මේ සැරේ කිවුවෙ දවස් දෙකකට පස්සෙ එන්න කියලා. මම දවස් දෙකක් ඉවසන් හිටියෙ අමාරුවෙන්. ඒත් මම හැමදාම වගේ සරලා නිදා ගත්තට පස්සෙ අතේ ගැහුවා. දෙවෙනි දවසෙ තිලක්ගෙ පේජ් එකේ වීඩියෝ වගයක් දාලා තියෙනවා මම දැක්කා. මම ඉක්මනටම ඒවා ඕපන් කරලා බැලුවා. ඒවා දැකලා මාව රත් වුණා. ඒත් කඩේ ඉඳන් ඒවා බලන්න බැහැ. මම ඉක්මනට ටොයිලට් එකට ගිහින් ෆෝන් එකෙන් බැලුවා. වීඩියෝ ටික දැක්කට පස්සෙ මම හිතෙන් මවාගෙන හිටි දේවල් ඊටත් වඩා දරුණුවට සිද්ධ වෙලා තියෙන බව මට තේරුණා. ඒවා බැලුවට පස්සෙ මට තව හිතෙන් මවාගන්න දෙයක් ඉතිරි වෙලා තිබුණෙ නැහැ.

1 sexy mouth

මේ වීඩියෝ එකේ තිබුණෙ තිලක් කො‍හෙ හරි වැතිරිලා ඉන්නකොට සරලගෙ වගේම කටක්  තිලක්ගෙ ලොකු ලිංගය අමාරුවෙන් කටේ ඔබාගෙන ඔලුව උස් පහත් කරනවා. කට ලොකුවට ඇරිලා. කටෙන් බේරෙන කෙළ කලු පාට නහර ඉලුප්පුණ පයිය දිගේ පහලට එනවා. ‍ රෝස පාට තොල් ඇදෙන්න කට ඇරිලා තිබුණා. ඒ වීඩියෝ එක විනාඩියක් විතර තිබුණා. ඒක නතර වුණේ සරලා වගේ කෙනාට කැස්සක ඇති වුණ නිසා. කිසිම වෙලාවක ඒ සරලා කියලා හරියටම අඳුරගන්න බැරි වෙන්න තමයි වීඩියෝ කරලා තිබුණෙ. ඒ සරලම නම් තිලක් ඒ අතින් හරිම වැදගත් විදිහට ඒක කරලා තිබුණා. ඒත් මෙහෙම දෙයක් සිද්ද වුනේ කොහෙදිද? එහෙම පසුතලයක් මට මතක නැහැ. ඒ නිසා මේක සරලා වගේ වෙන කෙනෙක් දාලා කරලා කියලා මට සැක හිතුණා.

2 sexy ass

මේකත් තිබුණෙ ඉස්සෙල්ලා පසු තලයෙමයි. ඒකෙ සරලා වගේ කෙනා බලු තාලෙට ඇඳක් උඩ දණ ගහගෙන හිටියා. ලස්සන වටකුරු ලොකු පුක දිහා තමයි කැමරාව ෆෝකස් කරලා තිබුණෙ. අර සරලගෙ උපන් ලපය තියෙන තැන වැහෙන්න තිලක් අත තියාගෙන හිටියා. ඊට පස්සෙ තිලක් කැමරාව නැති ඒ අතින් සරලගෙ තට්ටං දෙක ඈත් කරලා කැමරාවට පෙන්නනවා. සරලගෙ යෝනි තොල් දෙකයි පුකේ හිලයි පෙනුනා. යෝනි ‍තොල් හොඳටම තෙත් වෙලා තිබුණා. ඊලඟ මෙ‍හොතෙ කැමරාව ටිකක් පස්සට වුණා. ඊට පස්සෙ පෙනුනෙ තිලක්ගෙ යෝධ ලිංගය සරලගෙ ලිංගය උඩට හේත්තු වෙන එක. ඊට පස්සෙ ටිකකට තිලක්ගෙ කලු පුකෙන් සීන් එක වැහුණා. අායිත් කැමරාව ඉස්සරහට එත්දි තිලක්ගෙ කලු මහත නහර පෑදුණ ලිංගය අර ලස්සන ලිස්සන යෝනි තොල් දෙබෑ කරගෙන ඉස්සහට පස්සට ඇදෙනවා. හැබැයි ලිංගයෙන් බාගයකට වඩා තිලක් බස්සන්නෙ නැහැ. මම සද්දෙ ටිකක් වැඩි කරලා බැලුවා. කෙඳිරියක් ඇහෙනවා. හැබැයි ඒ කට හඬ නම් මගෙ සරලගෙ වගේමයි.

ඒත් එහෙම තැනකදි අපි තිලක්ව මුණ ගැහිලා නැහැ. ඒ නිසා ඒ සරලා වගේ අනිත් කෙනා කියලා මම හිතුවා.

3 sexy ride

මේක කලින් පසුතලේ නෙවෙයි. තවත් එකක්. නිල් පාට කර්ටන් එකක් තමයි පසු තලේ තිබුණෙ. මට එහෙම තැනක් මතක නැහැ. ඒකෙ තිබුණෙ මුලින් තිලක් ඇඳක වැතිරිලා පයිය පොල් උලක් වගේ උඩට හිටින විදිහට තියාගෙන ඉන්නවා. කැමරාව පයියට ෆෝකස් කරලා තිබුණා. එක පාරටම උඩ ඉඳන් පහලට යෝධ පුකක් එනවා. තිලක් අතින් එකේ දකුණු පැත්ත වහලා අල්ල ගන්නවා. ලපේ තියෙන තැන වැහෙනවා. තට්ටම අතින් මිරිකලා අල්ලගන්න තිලක් ඒ පුකට යටින් තියෙන යෝනිය තමන්ගෙ පයියෙ ඔලුව තියෙන තැනට තල්ලු කරනවා.

ලස්සන සුදු පුක අයිති කෙනා ටික ටික පහලට පුක තද කරනවා. මුලින් ටිකක් නැවෙන තිලක්ගෙ ලිංගය එක පාරටම අර යෝනිය දෙබෑ කරගෙන ඇතුලට පනිනවා. ඊට ප්සසෙ අර පුක අයිති කාරි කෙඳිරි ගගා තමන්ගෙ පුක උස් පහත් කරනවා. තිලක්ගෙ මෝල් ගහ ඒ යෝනි ‍තොල් තලාගෙන ඒක ඇතුල‍ෙ දුවනවා. ඒ පුකේ අයිති කාරි අමාරුවෙන් තමයි ලිංගය මැද හරියෙදි නවත්තගන්නෙ. මොකද ඊට වඩා ඇතුලට දාන්න අමාරු ඇති. ඒත් ඒහෙම මැදට ආව ගමන්

ඌහ් සද්දයකින් තමයි ආයිත් හැරෙන්නෙ. ඒ කටහඬත් සරලගෙ වගේමයි. එ්ත් පසු තලය තිලක්ගෙ කාමරේ නෙවෙයි. අපේ ගෙදරත් නෙවෙයි. ෆිල්ම් හෝල් එකත් නෙවෙයි. අර කලුවර ඇල ඉවරත් නෙවෙයි.

ඒ කියන්නෙ ඒ සරලා නෙවෙයි.

4 hard hitting

මේක කලින් පසු තල දෙකම නෙවෙයි. සුදු පාට පසු තලයක්. ඒකෙ සරලා වගේ කෙනා ඇඳ උඩ උඩු බැලි අතට නිදාගෙන කකුල් දෙක පළල් කරගෙන ඉන්නවා. ගෑනි ඉන්නෙ හෙලුවෙන්. කැමරාව තන් දෙකේ ඉඳින් පහලට ටික ටික ගේනවා. යෝනිය ෆෝකස් වෙනවා. ඒක හොඳටම තෙමිලා. ඊට පස්සෙ කැමරාව ඒ කකුල් දෙක මැද්දෙන් යෝනියට ෆොකස් කරලා තියනවා.

එක පාරටම තිලක්ගෙ කලු වල්ල පේන්න ගන්නවා. ඒත් එක්කම ඒ කලු මහත පයිය අර යෝනිය දෙබෑ කරගෙන ඇතුලට බහිනවා. කෙඳිරිල්ලක් ඇහෙනවා. ඒත් එක්කම තිලක් ගහන්න පටන් ගන්නවා. අනිත් වීඩියෝ වල බාගයක් විතරක් බහින පයිය මේකෙ තුන් කාලක් විතර බැහැලා. ඒ මදිවට සැරත් වැඩියි. වේගෙන් උස් පහත් වෙනවා. ගෑනිගෙ කෙඳිරියත් වැඩියි. දෙවනි විනාඩියෙදි ගෑනිට සුරතාන්තයක් වෙනවා. ඒකෙදි ගෑනි කෑ ගහන්නෙ සරලා වගේමයි. කකුල් දෙකත් ‍තිලක්ගෙ පුක වටේ එතෙනවා.  අන්තිම විනාඩියෙදි තිලක්ගෙ වල්ල තදින් යෝනිය යට තට්ටං පාමුලට වදින විදිහට වේගෙන් පාරවල් වැදුණා. ඒක දැකලා මාව හිරි වැටිලා ගියා. අර යෝධ පයියෙන් තුන් කාලකටත් වඩා වේගෙන් ඇතලට බහිනවා. තිලක්ගෙ කකුල් දෙකයි බඩයි අර ගෑනිගෙ යටි බඩෙයි කලවා වලයි තදින් වැදිලා තකස් තකස් සද්දෙ එනවා. ඒ අස්ස‍ෙ අර ගෑනිගෙ

“අාහ්… හ්ම්හ්.. ආහ්…. හ්ම්හ්.. ”

කියන කෙඳිරියත් කලවම් වෙලා වැල ෆිල්ම් එකකටත් වඩා ලස්සන සද්ද මැවුණා. ඔක්කොම සරලගෙ වගේමයි. ඒත් පසු තලය තමයි අවුල.

5 cum in her

මේක තවත් පසු තලයක්. ඒ වීඩියෝ එක නම් විනාඩියක් වගේ තමයි තිබුණෙ. කැමරාව තිබුනේ තිලක් අතේ. තිලක් සරලා වගේම කෙනාට තදින් හුක හුක හිටියා. ඒ පාරවල් වදිද්දි ගෑනිගෙ තන් දෙක උඩ විසි වෙන හැටි මුලින් පෙනුනා. ඊට පස්සෙ බඩ ගැස්සෙන හැටි පෙනුනා. අනිත්මට තිලක්ගෙ යටි බඩ ගෑනිගෙ යටි බඩෙයි තලවා වලයි වදින හැටි පෙනුනා. ගෑනි දිගටම කෙඳිරි ගානවා. ඒත් එක්කම අර දරුණ ගැහිල්ල නතර වුණා. තිලක්ගෙ පයිය ගෑනිගෙ යෝනිය ඇතුලටම ඔබිලා නතර වෙලා. තිලක් කෙඳිරි ගානවා ඇහුණා. එහෙම ටික වෙලාවක් තිලක් කෙඳරි ගගා හිටියා. කැමරාව යෝනියට එල්ල කරගෙන තිලක් පයිය පස්සට ගත්තා. යෝනියෙන් එලියට පයිය එද්දි පඩ යනවා වගේ සද්දයකුත්  ඇහුනා. ඒත් එක්කම යෝනියෙ ඉඳන් පයියට කැරි නූල් නූල් ඇදුණා. යෝනියෙ කට තාම ඇරිලා. රුපියල් පහේ කාසියක් වගේ කටක් ඇරිලා තිබුණා. යෝනි තොල් වටේටම ‍සුදු පාට පෙණ වගේ රැඳිලා තිබුණා.

එක පාරටම යෝනිය ඇතුලෙ ඉඳින් කැරි ධාරාවක් පිටතට ගලාගෙන ආවා. කැමරාව ඒකට ෆොකස් වුණා. දිය ඇල්ලක් වගේ ටික වෙලාවක් යනකල්ම ඒවා එලියට ගැලුවා. යෝනියෙන් එළියට ආව ඒ කැරි ගෑනිගෙ තට්ටං දෙක අතරින් පහලට ලිස්සලා ගියා. වීඩියො එක ඉවර වෙන්න ටිකකට කලින් ගෑනි තමන්ගෙ අතක් යොනිය උඩින් තද කරලා තියාගෙන නැගිටිනවා. ඊට පස්සෙ ඇඳ උඩ කැරි තලියක් තියෙනවා පෙනුනා. ඊට පස්සෙ නැගිටලා යන ගැනිගෙ කකුල් දෙක ෆොකස් වුණා. ඒ දිගෙ කැරි බේරෙනවා.

ඒ කකුල් දෙකනම් සරලගෙ වගේමයි. ඒත් උපන් ලපේ පෙනුනෙ නැහැ. තැනත් මම දැකලා නැහැ.

6 stand up fuck

ඒක දැක්කම නම් මාව හිරි වැටිලා ගියා. තිලක්ගෙ කුස්සිය තමයි පසු තලය. සරලා කුස්සියෙ එළවලු කප කප ඉන්නවා පිටි පස්සෙන් පෙනුනා. සරලා ඇඳන් ඉන්නෙ අර එදා ඇඳන් හිටි ෂෝටයි අර දුහුල් ස්කිනි එකයි. තිලක් අර උපන් ලපය‍ නොපෙනෙන්න තමයි වීඩියෝ කරලා තිබුණෙ. පස්ස‍ෙ වීඩියෝ කැමරා එක පෑන්ට්‍රි එක උඩින් තිබ්බා. සරලගෙ බෙල්ලෙ ඉඳින් කලවා වෙනකල් පැත්තෙන් පේනවා. තිලක් සරලගෙ පිටි පස්සෙන් ආවා. සරලට ජැක් එකක් ගහන්න වගේ සෙට් වුණා. තිලක්ගෙ දාර පයිය නැගලා තිබුණා. ඒක අර කලිසම උස්සගෙන ඉස්සිලා තිබුණා. ඒක සරලගෙ ලොකු රවුම් තට්ටං වලට තද වුණා. තිලක්ගෙ අත් දෙක සරලගෙ අත් දෙක උඩ ඉඳින් පහලට අත ගෑවා. කලවා දෙක අත ගෑවා. තට්ටං දෙපැත්ත අත ගෑවා. පස්සෙ ඒවා ඉස්සහට ඇවිත් ස්කින් එක උඩින් තන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා. සරලා නලියන හැටි පෙනුනා. ආයිත් තිලක්ගෙ අත් දෙක පහලට ආවා. සරලගෙ කකුල් දෙක මැද්දට එක අතක් ගියා. ඒක ටිකක් එතන හෙලවි හෙලවි තිබුනා. ඊට පස්සෙ තිල්ක් අතින් සරලගෙ ෂෝට ගැලවෙනවා. ඒක බිමට වැටෙනවා. සරලා තමන්ගෙ පුක ටිකක් පස්සට දික් කරන්නෙ තිලක්ට හුකන්න ආරාධනා කරන්න වගේ.

ඒක දැකලා මට නැග්ගා කලිසම ඉරෙන තරමට. තිලක් තමන්ගෙ කලිසම ගලවලා දැම්මා. ඊට පස්සෙ සරලගෙ තට්ටං දෙක අත් දෙකෙන් මිරිකලා අල්ල ගත්තා. සරලා කෙඳිරි ගානවා. ආසාවෙන් වගේ. ඒත් තිලක් තාම පයිය එබුවෙ නැහැ. සරලා නොඉවසිල්ලෙන් වගේ පුක තව තව පස්සට දික් කරනවා.

“හ්ම්හ්….”

සරලා ආයිත් කාමුකව කෙඳිරි ගානවා.

තිලක් තමන්ගෙ යෝධ පයියෙ ඔලුව සරලගෙ තට්ටං අස්සට ඔබනවා. හරියට යෝනිය පෙනුනෙ නැහැ. ඒත් ඒක යෝනියට ඇතුලු වුණ බව සරලගෙ කෙඳිරියෙන් තේරුනා.

“ආහ්….ආව්වා…හ්.. හ්ම්හ්… හරි…හ්…..”

ඊට පස්සෙ තිලක් තමන්ගෙ පුක නටව නටව බ්රේක් ඩාන්ස් දාන්න වගේ ටිකක් කකුල් වලින් නැවිලා ඉඳගෙන ගහන්න ගත්තා. සරලගෙ කෙඳිරිය එන්න එන්න වැඩි වුනා. එක පාරටම සරලා හිටගෙන ඉන්න අමාරුවෙලා ඉස්සහට පාත් වෙලා පෑන්ට්‍රි එකට වැලමිටි දෙක තිබ්බා. තියලා හයියෙන් කෙඳිරි ගාන්න ගත්තා.

“හ්ම්හ්‍‍‍‍….හ්ම්හ්.. හ්ම්හ්. ආ…හ්…ආ……හ්…ආ…….”

මට තේරුණා ඒ ලොකු සුරතාන්තයක් බව.

තිලක් ගැහිල්ල වේගවත් කළා. තිලක්ගෙ යටි බඩ සරලගෙ තට්ටං වල තදින් වදිනවා.

“තක් තක් තක්”

ඒ පාරවල් වල සැරට සරලගෙ කටින්

“හ්ම්හ් හ්ම්හ් හ්ම්හ්”

කියලා පිට වෙනවා. ඒ විසාල මහත පයිය මගෙ සරලගෙ යෝනිය ඇතුලට බහින්න විදිහක් නැහැ කියලමයි මට හිතුණෙ.

එක පාරටම සරලා වගේ කෙනා කකුල් පණ නැතිව වගේ පාත් වෙනවා. එතකොටම මූණ පේන්න කලින් වීඩියෝ එක නවතිනවා.

ඒක සිද්ධ වෙලා තියෙන්නෙ තිලක්ගෙ කුස්සියෙ. වීඩි‍යෝ එකේ පේන දවසයි වෙලාවයි දෙකම හරියටම අපි එහෙ හිටපු වෙලාවක්. ඒත් සරලා මේ වගේ දේකට කැමති වෙයිද? මෙයත් අර කලින් අමුතු පසු තල වල හිටි නිළියම වෙන්න බැරිද? ඒ සරලා කියලා පිළිගන්නත් මට අපහසුවක් දැනුනා. මොකද මගෙ සරලා එහෙම වෙන අය එක්ක මට නොකියා ඉඳියි කියලා හිතන්න අමාරුයි. ඒත් එහෙම ඉන්න ඇති කියලා හිතන කොට මගෙ පයිය පුපුරන්න වගේ නගිනවා.

7 next to her husband – pussy rub

ඊ ළඟ වීඩියෝ එක තිබුණෙ මුලින් මාව අර පුටුවට බැඳලා තිබුණ සීන් එක. මගෙ මූණ පෙන්නුවෙ නැහැ. මගෙ යට ඇඳුම උස්සගෙන ඇවිත් තිබුණ ලිංගය දිහාවට එක පාරක් ෆෝකස් වුණා. ඊට පස්සෙ මගෙ පිටි පස්සෙ පුටුව උඩ සරලා ඉඳගෙන  ඉන්න සීන් එකක් තිබුනා. සරලගෙ පපුවෙ ඉඳන් පහලට පෙනුනා. තිලක් කැමරාව මගෙ ඉස්සරහින් තියලා තිබුණා. මගෙ අතකුයි පපුවකුයි අහු වෙලා. පටි පස්සෙන් තිලක්ව මට වැහිලා. සරලව ලස්සනට පේනවා. තිලක්ගෙ අත් දෙක සරලගෙ ඇඟ අත ගාන හැටි පෙනුනා. තන් දෙක මිරිකනවා. තන පුඩු ඉස්සිලා තියෙන විදිහ පෙනුනා. සරලා සද්ද නැතිව හිටියා.

ඊට පස්සෙ තිලක්ගෙ අත සරලග කලවා අත ගෑවා. සරලට කකුල් දෙක පළල් කළා. තිලක් ‍සරලගෙ ෂෝටෙ යටින් අත දාලා ‍සරලගෙ යෝනියට ඇඟිල්ලක් ඔබන බව පෙන්නුවා. ඊට පස්සෙ ඒ ඇඟිල්ල එලියට අරනෙ ඒක කැමරාව පැත්තට ලං කළා. ඒක සෙවල වලින් දිළිසෙන හැටි පෙනුනා. ඒ නම් සරලම තමයි. මට බඩු යන්න වගේ ආවා. ඒ තරම් ආතල් එකක් මට ඒකෙන් දැනුනා.

ඊට පස්සෙ තිලක්ගෙ කලු මහත මවිල් පිරුණ අත සරලගෙ ෂෝට අස්සෙ වේගෙන් හෙලවෙනවා පෙනුනා. එදා අැහුණ චක චක චක සද්දෙ ඇහුණෙ නැහැ. ඒක නිසා මට සැකයක් ඇති වුනා.

ඒත් එක පාරටම සරල නැගිට්ටා. සරලම ෂෝට ගලවලා තිලක් අතට දුන්නා. ඒක පැත්තකින් තියපු තිලක් සරලව ආයිත් එතනම වාඩි කරව ගත්තා. සරලා කකුල් දෙක පළල් කළා. කැමරාවට දැන් යෝනිය පේනවා. ඒක දිලිසෙනවා. තිලක් තමන්ගෙ දබර ඇඟිල්ල යෝනිය ඇතුලට බැස්සුවා. මහපට ඇඟිල්ල භගමණිය උඩට වදින්න තිබ්බා. ඊට පස්සෙ වේගනෙ අත හොළවන්න ගත්තා.

“චක චක චක”

සද්දෙ හොඳට ඇහුණා. ඒක තමයි මට එදා ඇහුණෙ. සරලා මුලු ඇඟම තිලක්ගෙ අතේ රිද්මෙට හෙලවෙනවා. සරලගෙ තන් දෙක නලියන විදිහ තමයි මාර සිරා. දැන් නම් මට මේක බලලා බඩු යන්න හොඳටම ලඟයි.

ඒ වීඩියෝ එකේ මම‍

“සරලා කොහෙද ඉන්නෙ?”

කියලා අහනවා.

තිලක් සරලට මොනවදෝ කොඳුරනවා.

සරලා

“මම හ්…. මේ පුටුවෙ හ්… ඉඳගෙන හ්…. ඉන්නෙ හ්…”

කියලා කියන්නෙ තිලක් සරලට ඇඟිලි වලින හුකන අතරයි. එහෙම කියද්දිත් සරලගෙ මුලු ඇඟම අර තිලක්ගෙ අතේ රිද්මෙට නැටවෙනවා.

එකපාරටම ඒක නවත්තපු තිලක් සරලගෙ ස්කින් එකත් ගලවලා ගන්නවා. ඒකට උදවුවට අත් උස්සපු සරලා අත් පාත් කළාට පස්සෙ ටික වෙලාවක් යනකල් තන් දෙක ගැස්සි ගැස්සි පැද්දෙනවා. ඊට පස්සෙ අර ඇඳුම් දෙකම මගෙ දිහාවට එවනවා. එතනින් වීඩියෝ එක ඉවර වෙනවා.

ඒක දැකලා නම් මට ඒ සරලා බව විශ්වාසයක් ඇති වුණා. මොකද මමත් හිටියා. එදා සිදධ වුණ විදිහටම තමයි වීඩියෝ එක තිබුණෙ.

ඒ කියන්නෙ සරලගෙ ගල තිලක් ඇත්තටම කපලා තියෙනවා. සරලත් දීගෙන ඉඳලා තියෙනවා. සරලගෙ තන් දෙක තිලක් ඇත්තටම මිරිකලා තියෙනවා. සරලා සනීපෙට දීගෙන ඉන්නවා. දැන් නම් මට බඩු යන්න ඔන්න මෙන්න. මම ඊලඟ වීඩියෝ එක බැල්වෙ බයෙන් බයෙන්. මොනවා තියෙයිද කියලා.

8 her husbands dick when we fuck

ඒත් මම බලාපොරොත්තු වුණ විදිහෙ එකක් නෙවෙයි ඒක. කැමරාව හෙලවෙනවා. තකස් තකස් සද්ද ඇහෙනවා. ඒත් කැමරාව ෆෝකස් වෙලා තියෙන්නෙ මගේ ජොකාට. මගෙ ලිංගය පිම්බි පිම්බි ඉස්සෙන හැටි තමිය වීඩියෝ කරලා තියෙන්නෙ. ඒ අස්සෙ සරලගෙ කෙඳිරිය සද්දෙට ඇහෙනවා. මොකද සරලගෙ මූණ ඇත්තෙ කැමරාව ලඟම.

සරලට හුකන හැටි වීඩියෝ නොකර තිබුණ එකෙන් මගෙ සැකය තහුවුරු වුණා කියලා මට හිතුණා. කලින වීඩියෝ එක ඇ‍රෙන්න හැම එකක්ම වෙන කෙනෙක් ඉන්න ඒවා කියලා මට හිතුනා. ඒ කියන්නෙ සරලයි තිලකුයි අතර තාම ගල කැපීමකට වඩා දෙයක් වෙලා නැහැ. ඒක ඒක අතකින් මට සහනයක්. ඒත් එක අතකින් දුකක්. තිලක් ඒ දාර පයියෙන් ඇත්තටම සරලට හිකුවනම් කොයිතරම් ආතල්ද කියලා මට ඊට පස්සෙ හිතුණා.

ඉක්මනටම එහෙම වෙයි කියලා බලාපොරොත්තු තියාගෙන තමයි මම ඊලඟ දවසට ලෑස්ති වුණේ.

(පාඨක ඔබට ඉහත වීඩියෝ ටික ගැන විස්තර ඇහුවම පසුගිය කාලෙ සිද්ද වුණ දේවල් හිතාගන්න පුළුවන් කියලා මම හිතනවා. ඒත් නදුන් තාම විශ්වාස කරන්නෙ නැහැ එයාගෙ වයිෆ් එයාගෙ අවසරයකින් තොරව තිලක් එක්ක සෙක්ස් කරයි කියලා. මොකද සරලා කියන්නෙ ඇත්තටම නදුන්ව බැන්දට පස්සෙ හරිම විනීතව ජීවත් වුන කාන්තාවක්. ඒත් තිලක්ට පුළුවන් වුණා නදුන්ගෙ උදවු ඇතිව සරලව අවදි කරන්න. පහු ගිය කාලෙ ඇත්තටම සිද්ද වුණ දේ ඔයාලා හිතන විදිහට කමෙන්ට් කරලා නදුන්ට උදවු කරන්න. මේ කතාව පුරා ඒවට ඉඟි තියෙනවා. මේ කතාව තේරුම් ගන්න බැරිව කේන්ති අරගෙන ඉන්න අයට ඒවා උදවුවක් වෙයි.)

මතු සම්බන්ධයි

 

 

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

106 thoughts on “අමුතු කතාවක් – 12

  1. Mcn 13 . 14 dahan mcn ikmanata
    Plzzz bn

    Posted by Shan | March 25, 2018, 10:10 pm
  2. Ade Ko BN dapanko

    Posted by gg | March 26, 2018, 1:06 am
  3. මෙතරම් සාක්කි තියෙද්දිත් සරලා තිලක් එක්ක
    සෙක්ස් කලේ නැහැ කියල හිතන්න අමාරුයි.
    එත් සරල අකමැතිනම් නදුන් ඒක දකිනවට. තිලක් ඒක නදුන්ට දකින්න සලස්වන්න.
    ඔයා කථාව ගොඩක් හොඳට ලියනවා.
    උන දේ ඔයාම කිව්වනම් තමයි හොඳ. එත් තවම නැහැනෙ.

    ඔයාට පුලුවන්නම් හොඳට එඩිට් කරල ලියන්න මම මගේ ඇත්ත කථා කීපයක්ම
    ඔයාට එවන්නම්.

    Posted by Gayan | March 28, 2018, 4:16 am
  4. Pattama kathawa
    Digatama liyanna

    Posted by Bandara | March 28, 2018, 1:07 pm
  5. Part 13 dapanko bn

    Posted by rocks | March 28, 2018, 1:14 pm
  6. Nandana ponnayo ikmanata ube ganiwa thilakta kiyala hukola meke kathawa dapan. Api balan innawa uba kathawa danakan..

    Posted by Anonymous | March 28, 2018, 7:12 pm
  7. Ayye ko kathawa

    Posted by Niro | April 4, 2018, 12:32 am
  8. ko bn ithuru tika

    Posted by sithara | April 6, 2018, 10:08 pm
  9. 13 daanna ikmanataa

    Posted by Anonymous | April 7, 2018, 8:49 pm
  10. nandana aiye kathawa dapanko bn masekatath wadiy delay eka

    Posted by nadun | April 12, 2018, 8:38 pm
  11. What happened to Nandana…..comments please…

    Posted by Anonymous | April 17, 2018, 6:57 pm
  12. අනේ කෝ කතාව

    Posted by කෝ | April 18, 2018, 11:41 am
  13. Ko bn katha..

    Posted by Anonymous | April 20, 2018, 8:09 pm
  14. Ado machan plz next kathawa dapankoo

    Posted by hasi | April 21, 2018, 12:41 pm
  15. Sahenna kal balan hitiya bn.. Twa katha 2,3k dala iwra krpankoo..

    Posted by hasi | April 21, 2018, 12:42 pm
  16. Nandana Hire. Japura kathaa 2 liyanne nathuwa boru kiya kiya hitiyata Ditta damma wedaniya karmaya pala dunna. comment accept karanna yaluwek hitiya kiwwa. okkoma muge keppa

    Posted by Roshani abeysingha | April 30, 2018, 11:25 pm
  17. mt puluwan nam oya kathawe kiyana web site eke name eka kiyannako! please puluwan nam loku udauwak.

    Posted by bada | May 2, 2018, 9:39 am
  18. මරු කතාව දිගටම ලියන්න..

    Posted by dumudu | May 9, 2018, 5:25 am
  19. apita puluwan yharam ikmanata anit kotasa denna ayye

    Posted by hopper | May 12, 2018, 1:52 am
  20. kochchara dawas yayda ayye next part ekata ??????

    Posted by wishwa | May 12, 2018, 1:55 am
  21. සරලට පලවෙනි දවසෙම ෆිල්ම් හෝල් එකේදිම ගහල තියනවනම් තමයි ගති

    Posted by ajith | May 12, 2018, 2:39 am
  22. thilakge mistress yaluwekuta nadunwa set krnna, sarala nadunta chestity belt ekak dala wage nadunta hithin sathutu wenna denna. lesbian enek set krnna. thawa sarala weesa baduwak krnna nadunge udaw aragena.

    Posted by abcd | May 18, 2018, 12:38 pm
  23. Aiye me kathawa gena kiyala wadak na superb.mage idea ekak witharai meka kamathi nam me widihata continue karanna.

    Dan nadunta one cn ekak balannane.oya kiyana cricket match wala final ekata ottuwak dammala thilak kamathi de karanna ottuwa dinanna one.eta passe nadunwa geta gahala saralata karanna one.eka iwara wenakamma saralage loku kamaththak thiyenna ba.cn eka iwara unata passe ara video ganath thilak kiyanna one.eta passe nadunta me dewal epa wela saralawa aran yanna one ethanin.eta passe lamaya ganath hithala a denna issara wage inna one.eta passe tika kalekin thilak video leak karanawa kiyala blackmail karala nadun issarahama saralata eka eka widihata gahanna one balen.man hithanawa me widihen kathawa godak lassana wei kiyla.kamathi nam hithala balanna.just an idea.
    Good luck brother..

    Posted by No name | May 20, 2018, 1:52 pm
  24. Godak kal giyne

    Posted by Niro | May 24, 2018, 11:34 pm
  25. pattama kathawak asai kiyawanna kiyawanna

    Posted by Anonymous | May 26, 2018, 9:49 am
  26. Anith katha tikath dapan machan patta me kathawa..

    Posted by Deadblast | May 31, 2018, 11:30 pm
  27. Anith set ekath danda…

    Posted by Deadblast | May 31, 2018, 11:30 pm
  28. Ko me nandana

    Posted by Anonymous | June 13, 2018, 9:15 pm
  29. Kathawa iwarayi methanin kiyala daannako. wede iwarayi ne. wachana thunayi ne liyanna wenne, moko kiyanne ehemawath karamuda?

    Posted by H. Ranmuthu | July 2, 2018, 1:11 am
  30. mchn, kathawa iwarayk krapanko…

    Posted by abcd | July 4, 2018, 3:10 pm
  31. katawa liyanadda ???

    Posted by Anonymous | July 11, 2018, 10:14 am
  32. Meke anith tika dapanko bn. Supiri kathawa.

    Posted by Anonymous | August 20, 2018, 3:33 am
  33. Nandana hiren nidahas welaa

    Posted by amila87 | August 31, 2018, 5:29 am
  34. 13? 13? 13?

    Posted by Anonymous | September 21, 2018, 10:49 pm
  35. Ko bn kathawa. Ikmanata ilaga kotasak dapanko

    Posted by Anonymous | September 27, 2018, 10:35 am
  36. Katha nadda bn??

    Posted by Anonymous | October 16, 2018, 7:51 pm
  37. uba marilada bn

    Posted by Anonymous | December 2, 2018, 3:03 am
  38. muu maha boru kaarayek

    Posted by minusha | December 4, 2018, 9:56 am
  39. Japura kaatha 2 liyapan bun

    Posted by minusha | December 13, 2018, 9:33 pm
  40. aluth avurudde wath liyanne nadda kathaa

    Posted by minusha | January 2, 2019, 1:59 am
  41. Japura katha 2 Achalage scene eka liyapanko.

    Posted by Captain Dan | January 25, 2019, 12:28 pm
  42. Apith arai mehema

    Posted by Anonymous | March 20, 2019, 2:02 am
  43. Meka ai liyannako kauru hari nawaththapu thanin meya liyannathnam

    Posted by Pikka | April 6, 2019, 3:15 am
  44. site eka wahala dooooo……………

    Posted by wasthi | May 9, 2019, 11:00 am
  45. Ado uba awa ne 2019/07/07 mokada machan une?? mama hamadaama me site ekata aawa uba enakan balan hitiya. japura katha part 2 liyanna achalage kathaawa

    Posted by anu | July 7, 2019, 11:08 am
  46. ubata dana gahala wadala kiyanna ayith kathaa liyannako

    Posted by Nimal | July 20, 2019, 10:44 pm
  47. Kooo bn katha

    Posted by Anonymous | October 19, 2019, 1:14 am
  48. Japura campus part 2 achalage kathaawe liwwe nathi nisaa tamai ubata digatama karadara wenne

    Posted by anu | October 23, 2019, 2:40 am
  49. site eka patan ganno

    Posted by Anonymous | March 11, 2020, 9:20 pm
  50. awrudu ganaka idan digatama enawa. hamdama. oyage wage katha liyana ekek thama ipadila naha

    Posted by Anonymous | April 17, 2020, 9:08 am

Leave a comment