//
you're reading...
022. අමුතු කතාවක්

අමුතු කතාවක් – 10

විනාඩි 10 ක් විතර ගත වුණා. මට ලැප්ටොප් එකේ යන ෆිල්ම් එක ගැන ඒ හැටි සිහියක් නැහැ. මගෙ හිතේ තිබුණෙ කුස්සියේ සිද්ද වෙන්න පුළුවන් දේවල් ගැන. මම ඒ පැත්තට කන යොමාගෙනමයි හිටියෙ. හිටි ගමන් හිනාවක් ඇහුණා. තවත් වෙලාවක ලෑල්ලක් උඩ තියාගෙන එළවලු කපන සද්දයක් ඇහෙනවා. දොර අඩවල් වෙලා තිබුණ නිසා ඔලුව හැරෙවුවත් කුස්සිය පේන්නෙ නැහැ. දොර රෙද්දටත් වැහිලා. මගෙ හිතේ නොයෙක් දේ මැවෙනවා. තිලක්ගෙ මෝල්ගස් ලිංගය තිබුණෙ අර දුහුල් කලිසමෙන් විතරක් වැහිලා. දැන් ඒක එළියට පැනලා ඇති. සමහර වෙලාවට ඒ පොඩි කුස්සියෙ එහා මෙහා යනකොට සරලගෙ ඇඟේ ඒක ගෑවෙනවත් ඇති. සරලගෙ තන පුඩු දෙක උල්වෙලා අර ස්කිනි එක හරහා ඉලිප්පිලා ඇති. සරලගෙ යන්තම් වැසුන තට්ටං දෙක දිහා තිලක් කන්න වගේ බලා‍ගෙන ඇති. මේ වගේ නොයෙක් දේවල් හිත හිත ඉන්න මගේ ලිංගය තිබුණෙ උපරිමයටම නැගලා. මම වැඩිය හෙලවෙන්නෙ නැතිව හිටියෙ ලිංගය යට ඇඳුමෙ ඇතිල්ලිලා බඩු යයිද කියලා බයට.

මෙහෙම ඉන්නකොට ආයිත් දොර ඇරුණා. සරලා ඇතුලට ආවා. මම සරලා දිහා හොඳට බැලුවා. සරල ඇඳගෙන හිටි ස්කිනි එකේ තන් දෙක උඩ ප්‍රදේශය යන්තම් තෙමී ඇති බවක් පෙනුනා. තන පුඩු උල් වෙලා ඉලිප්පිලා පේනවා. තන පුඩු වටේ තද පාට කොටසත් ඒ රෙද්ද හරහා යන්තම් පේනවා. සරලා ආවෙ මගෙ බීම වීදුරුව අරගෙන යන්න. එයා මම ඇඳ යටින් තියලා තිබුණ වීදුරුව පාත් වෙලා අරගෙන මට පස්ස හරවලා යන්න පිටත් වුණා. එතකොට තමයි මම දැක්කෙ සරලගෙ අලුපාට ෂේටෙ කකුල් දෙක අතර තියෙන හීනි රෙදි කොටස තෙමිලා තද පාට වෙලා කියලා.  ෂෝට යට කොටස පොඩි වෙලා වගේ ගතියක් පෙනුනා. මම විමසිල්ලෙන් ඒ දිහා බලන් හිටියා. සරලා තට්ටං ගස්ස ගස්සා වන වනා පිටත් වුණා. යනකොට විශේෂ දෙයක් සිද්ධ වුණා. ඒ සරලා කාමරේ දොර සම්පූරණයෙන්ම වසාගෙන යාමයි.

ඒකෙන් වුණේ සාලෙ හරි කුස්සියෙ හරි සිද්ධ වෙන කිසිම දෙයක් මට ඇහෙන්නෙ නැතිව යන එකයි. ඒවා යන්තම් හරි අහන්න මගේ තිබුණ බලාපොරොත්තුව සුන් වුණා. ඒත් මගේ ලිංගය තාම නැගපු ගමන්.

ඊට පස්සෙ ගත වුණ විනාඩි 45ක විතර කාලය මට දැනුනෙ කල්පයක් වගේ. වෙනදටනම් මේ වෙද්දි සරලා ගෙදර යමුයි කියනවා. ඒත් අද එහෙම හදිස්සියක් පෙනුනෙ නැහැ. මගෙ හිතට සහනයක් දෙමින් දොර ඇරුණා සරලා ආවෙ ට්‍රේ එකක දුම් දාන පැස්ටා පිඟානක් තියාගෙන. ඒක පැත්තකින් ගෑරුප්පුවකුයි වතුර වීදුරුවකුයි තිබුණා. මම කෑම එක දිහා බලාගෙන හිටි නිසා සරලා දිහා බලන්න බැරි වුණා. ඊට පස්සෙ සරලා ආයිත් එළියට ගියා. ඒ ගියේ දොර ඇරලා තියලමයි. මොහොතකින් ආයිත් සරලයි තිලකුයි පැස්ටා පිඟන් දෙකක් අතින් අරගෙන කාමරේට ආවා. මම ඇඳ උඩ ඉඳන් පැස්ටා කන අතර ඒ දෙන්නා මට ඉස්සරහා පුටු දෙකක ඉඳගත්තා. කිසිම කෙනෙක් කතා කළේ නැහැ.

මම මුලින්ම තිලක්ගෙ කලිසම දිහා බැලුවා. අර මෝල් ගහ තාමත් එහෙම්මම තිබුණා. ඒත් කලිසම තැනින් තැන තෙත ලප තිබුණා. ඊට පස්සෙ මම සරලා දිහා බැලුවා. සරලගෙ කලවයක ඇතුලු පැත්තෙ මම අමුත්තක් දැක්කා. මම ඒක දිහා හොඳට බැලුවා. ඒකෙ නිල් පෑනකින් තිලක් කියලා ලියලා තිබුණා. ඒක දැකලා මාව ගැස්සිලා ගියා. මොකද ඒක ලියලා තිබුණෙ සරලගෙ යෝනියට අඟල් 3ක් විතර පහලින්. ඒ කියන්නෙ ඒක ලිව්වෙ තිලක්නම් ඒ ලියද්දි තිලක්ට සරලගෙ යෝනිය හොඳට පේනවා. සමහර විට අතේ ගෑවෙන්නත් ඇති. ඒත් ඒක තිලක්ගෙ උපදෙස් මත සරලම ලියාගත්තා වෙන්න පුළුවන්. ඊලඟට මම දැක්කෙ තවත් විශේෂ දෙයක්. සරලගෙ යෝනිය අවට ෂෝට හොඳටම තෙත් වෙලා පොඩි වෙලා. ඒ හීනි පටිය අස්සෙන් යෝනිය මට පෙනුනා. ඒකත් තෙත් වෙලා තිබුණා.

අපි කෑවෙ චිකන් පැස්ටා එකක්. ඒක හරිම රසයි. සුවඳයි. ඒත් මට ඒකෙ රස විඳින්න බැරි වුණා. මම වින්දෙ අමුත්තෙක් ඉස්සරහා වේසියක් වගේ ඇඳන් ඉන්න මගේ ආදරණීය බිරිඳ සරලගෙ දර්ශනය. අපි තුන් දෙනාම ඉක්මනට කාලා ඉවර කළා. හැමෝම කෑම ඉතුරු කළේ රස නැති නිසා නෙවෙයි කන්න සිහියක් නොතිබුණ නිසා.

සරලා මගේ පිඟාන තිබුණ ට්‍රේ එකත් අරගෙන තමන්ගෙ පිඟානත් අතින් අරගෙන කාමරෙන් එළියට ගියා.

“නඳුන් අපි කුස්සිය අස් පස් කරලා ඔයාට කතා කරන්නම්. එතකල් ඔය ෆිල්ම් එක බල බල ඔහොම්මම ඉන්න.”

කී තිලක් නැගිට තමන්ගෙ නැගපු ලිංගය වන වන එළියට ගියා.

ඒ යද්දි ආයිත් දොර වැහුණා. ආයිත් ගත වුණේ නොඉවසිල්ලෙන් ගත වුණ කාලයක්. පැය බාගයක් විතර යන්න ඇති. මට සාලෙන් දඩි බිඩි සද්ද ටිකක් ඇහුණා. වලං පිඟන් හෝදන සද්දෙ වෙන්න ඇති. ඊට පස්සෙ මට කෙඳිරිලි සද්දයක් සාලෙන් ඇහෙනවා වගේ දැනුනා. ඒක නිකන් කට වහගෙන කෙදිරිගානවා වගේ තමයි මට ඇහුණෙ. සරලා නම් කෙඳිරි ගාන්නෙ කට ඇරගෙන නිදහසේ. මොකද හැඟීම් ඇවිස්සුණ වෙලාවට සරලට බ්‍රේක් නැහැ. ඒත් මේක සරලගෙ වෙන්න බැහැ. ඒ මම බල බල හිටි චිත්‍රපටියෙ සද්දයක් වෙන්න ඇති. කොහෙම වුණත් මම දිගටම හිිටියෙ කෙලින් වුණ ලිංගය අමාරුවෙන් හිරකරගෙන.

ටික වෙලාවකින් ආයිත් දොර ඇරුණා. ඒ ආවෙ තිලක්. තිලක් ඇවිත් මගෙ පැත්තකින් ඉඳ ගත්තා. මම දැක්කා අර තිලක්ගෙ නැගලා තිබුණ ලිංගය දැන් බැහැලා. කලිසම තව තවත් තැන් තැන් තෙත් වෙලා. ඒක මට හරි පුදුමයක්. සමහර විට සරලා තිලක්ගෙ මොනවා හරි ‍සෙල්ලමකට විරුද්ධ වෙලා බනින්න ඇති. ඒ නිසා තිලක්ගෙ හැඟීම් බහින්න ඇති.

“කොහොමද නදුන් ෆිල්ම් එක?”

තිලක් ඇහුවා.

“මොන ෆිල්ම්ද තිලක්? මම හිටියෙ හෙලවෙන්නවත් බැරිව.”

මම හිනා වෙවී කලිසම දිහා බලාගෙන කිවුවා. හිනා වුණ තිලක්

“ඔයා සෑහෙන්න දේවල් හිතේ මවාගෙන ආතල් ගන්න ඇති නේද?”

“මම හිතපු දේවල් දන්නෙ මම විතරයි. මාර දෙවල් හිතුණෙ.”

“ඉතින් ඒවයින් ආතල් එකක් වින්දා නේද?”

“නැතුව.”

“එහෙනම් මටත් සතුටුයි. නදුන්ගෙයි සරලගෙයි ජීවිතේට ඒ වගේ අලුත් සතුටක් එකතු කරන එක තමයි මගෙත් අශාව.”

කී තිලක් ඇඳෙන් නැගිට කාමරෙන් එළියට යන ගමන්

“ආ නදුන් සරලා බාත් රූම් එකේ. ඔය රැක් එකෙන් ටවල් එකක් අරගෙන ගිහින් දෙන්න.”

කියා තමන්ගෙ සරමක් අරගෙන ඇඳ ගනිමින් එළියට ගියා. තිලක් සරම ඇඳගෙන සිගරට් එකක් පත්තු කරගෙන එළියට ගියා.

මම තිලක් කිවුව තැනින් ටවල් එකක් අරගෙන බාත් රූම් එක ලඟට  ගියා. සරලා ඇතුලෙ ඇඟ හෝදන සද්දෙ ඇහුණා.

“සරලා මෙන්න ටවල් එක.”

මම දොර ලඟ ඉඳන් කිවුවා. සරලා දොර අස්සෙන් අත දාලා ටවල් එක ගත්තා. ඒ ගනිද්දි මම දැක්කා සරලා හිටියෙ හෙලුවෙන්. කොන්ඩෙත් අවුල් වෙලා. සරලා බාත් රෑම් එක ඇතුලෙ ඇඟ පිහදාන අතර තුර මම කුස්සියට ගියා. එතන මම දැකපු දෙයින් මාව ගැස්සුණා. වළං පිඟං නම් හෝදලා තිබුණා. ඒත් සින්ක් එක ලඟ බිම සරල ඇඳන් හිටි ‍ෂෝට බිම වැටිලා තිබුණා. එතනම පෑන්ට්‍රි එක උඩ සරල ඇ‍ඳගෙන හිටි ස්කිනි එක ගුලි වෙලා තිබුණා. මම ෂෝට අහුලලා මූණට ලං කරලා බැලුවා. ඒකෙ කකුල් දෙක අතර කොටස හොඳටම තෙත් වෙලා. ඒත් ඒකෙන් කැරි සුවඳක් ආවෙ නැහැ. ඒ කියන්නෙ මම හිතේ මවාගෙන හිටි විදිහෙ දෙයක් වෙලා නැහැ.

ඒත් මම ආයිත් සාලෙට යන්න පිටත් වෙද්දි මම දැක්කා බිම දිගට තැනින් තැන බිංදු බිංදු හැලිලා තියෙනවා. මම පාත් වෙලා ඇඟිල්ලක ගාලා සුවඳ බැලුවා. ෂුවර් එකටම ඒ කැරි බව මට තේරුණා. මම ඉක්මනට සින්ක් එකෙන් අත හෝදගත්තා. එතකොටම සරලා ටවල් එක ඇඳගෙන බාත් රූම් එකෙන් එළියට ආවා. සරලා බාත් රූම් එක ඇතුලට ගියේ හෙලුවෙන්ද? මට ප්‍රශ්නයක් ඇති වුණා.

සරලා කතා නැතිව තිලක්ගෙ කාමරේ ඇතුලට ගියෙ එයාගෙ ඇදුම් තියෙන්නෙ ඒකෙ නිසා. මම බාත් රූම් එක ඇතුලට එබිලා බැලුවා. ඒක ඇතුලෙ තිලක්ගෙ සරමක් තිබුණා. සමහර විට සරලා ඒකෙන් දිය රෙද්දක් වගේ ඇඳගෙන යන්න ඇති. මාව අවුස්සන්න දෙන්නා මේ වගේ දේවල් සෙට් කරන්න ඇති. මම ඒ අතර තුර බිමත් සෝදිසි කළා. කුස්සියේ ඉඳන් බාත්රූම් එකේ දොර ලඟට එනකල් තැන තැන කැරි බිංදු තිබුණා. සමහර විට තිලක් අතේ ගහලා කැරි අතේ පුරවගෙන බාත් රූම් එකට ඇවිදගෙන ගියා වෙන්න පුළුවන් ඒවා කොමඩ් එකට දාන්න. මොකද පොරට අල්‍ල පිරෙන්න එකක් කැරි පිට වෙනවනෙ.

ටික වෙලාවකින් සරලා ඇඳුම් ඇඳගෙන‍ කොන්ඩෙ පීරගෙන එළියට ආවා.

සරලා කාමරෙන් එළියට ආ ගමන් මම සරලව බදාගෙන ඉම්බා. මගේ කෙලින් වුණ ලිංගය සරලගෙ බ‍ඩට තද වුණා. සරලා ඒක අතින් ඇල්ලුවා.

“ගෙදර යනකල් ඉවසගෙන ඉන්න.”

සරලා හිනා වෙවී කිවුවා.

ඒ වගේ කතාවක් සරලගෙන් කියවෙන්නෙ කලාතුරකින්. ඒ නිසා මගෙ ලිංගය තව තවත් නැග්ගා.

අපි පිටත් වෙද්දි සරලා තිලක්ට වැඩිය කතා කළේ නැහැ. දෙන්නා අතර මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක් ඇති වෙන්න ඇති. තිලක් මට නම්

“එහෙනම් නදුන් ආයිත් ඉක්මනටම මේ පැත්තෙ එන්න හො‍ඳේ”

කියලා හිනා වුණා.

පිටත් වුණාට පස්සෙ යනගමන්

“මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක් ඇති වුණාද?”

කියලා මම සරලගෙන් ඇහුවා.

“නැහැ ”

සරලා කෙටි උත්තරයක් දුන්නෙ.

ටික වෙලාවකින් පස්සෙ සරලා කිවුවා

“ඔයා මම වෙන මිනිස්සු එක්ක ඉන්න ඒවා හිතේ මවාගෙන සතුටු වෙනවා කියලා තිලක් කිවුවා. ඒකට පොඩ්ඩක් මම සැර කළා. එච්චරයි.”

කියලා.

එදා අපි ගෙදර ගිහින් පුතාව ඇඳට දාපු ගමන් සෙක්ස් පුටුවට ආවා. මම සරලගෙ ඇඳුම් ගලවා දමා පෙරළගත්තා. සරලගෙ යෝනිය ඇතුලෙ වෙනදට වඩා අමුතු ලිස්සන ගතියක් තිබුණා. වෙනදට වඩා ම‍ගෙ ගැහිල්ලට සුදු පෙණ ආවා. ඒත් මට වැඩි වෙලා අල්ලගෙන ඉන්න බැරි වුණා. සරලට එක සුරතාන්තයයි වුණේ. ඒත් ඒක වෙනදා සිද්ද වෙන පළවෙනි එකට වඩා සැරට සිද්ද වුණා. සරලට මාව බදාගෙන ඉඹ ඉඹ කෙඳිරි ගෑවා. සරලා වෙනදට වඩා ආදරෙන් මාව ඉඹින බව මට තේරුණා.

අපි දෙන්නම ශුක්‍රාණු පිටින්ම ඇඳට ගිහින් බදාගෙන නිදා ගත්තා. අපි දෙන්නා නින්ද යනකල්ම සැරෙන් සැරේ අනිකාව ඉම්බා. අපි දෙන්නා අතර ආ‍දරේ සෑහෙන්න වැඩි වුණ බවක් මට දැණුනා.

මතු සම්බන්ධයි

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

23 thoughts on “අමුතු කතාවක් – 10

  1. Niyamai kathawa tikak hari sex siddiyak thibba nam.

    Posted by Anonymous | February 23, 2018, 7:22 pm
  2. අඩේ නදුනට සෙට් කරපන් අරුන් දෙන්න කරන ඒව බලන්න..
    හෙනම අවුල් යකෝ.. 😂😂
    උඹ කතාව සුපිරියටම ලියනව මචෝ..
    එලම..!!

    Posted by කැරියා | February 23, 2018, 7:48 pm
  3. niyamayi ela ela eegawa kotasa sunday daapan machan tikak digata liyalaa thanks. Next lart ekei sarala suck karana ekak daapan nadun horen balan innawa eith sarala kiyannae thilakwa suck kara kiyalaa

    Posted by Anonymous | February 23, 2018, 9:27 pm
  4. niyamayi ela ela eegawa kotasa sunday daapan machan tikak digata liyalaa thanks. Next lart ekei sarala suck karana ekak daapan nadun horen balan innawa eith sarala kiyannae thilakwa suck kara please machan meika daapanko eegawa kotasata ubata good luck

    Posted by Anonymous | February 23, 2018, 9:27 pm
  5. Kathawa tilak kiyana widiyatath Danna.nadun pons kenek wage nisa uta hithennema Nene tilak saralata hukanawa kiyala..mekedi nadun wage ponnayek wenawata Wada tilak wage anunnge genunta shot eka denna tama godak aya asa.tilakaya hukana seen eka elaga kotasin nadun dakina ekai tilak saralata gahaddi warnana karala kathawa kiyana hetiyi Danna. Any way u r the best sex stories writer…

    Posted by red | February 24, 2018, 1:01 am
  6. mokakda nandana aiye kare anee loku kotasak dannako 11 eposide eka

    Posted by gune | February 24, 2018, 4:31 am
  7. ela nandana….thanks for the episode. However, it seems like u r dragging it bit far. was waiting to see nadun peaking and watching them fuck. Any way thanks.

    Posted by al fernando | February 24, 2018, 4:50 am
  8. කතාවනන් නියමයි පට්ට ගොඩක් ආසයි. නන්දන අය්යේ ටිකක් දිගට කතාව ලියලා දාන්නකෝ නැත්තන් එක දිගට ඔහොම පොඩ් කොටස් දාන්න. තැන්ක්ස් අය්යේ කතාවට ඊලග කොටස නදුන් ඇස් දෙකෙන් මේ දෙන්නා සෙක්ස් කරන්වා බලනවා දැම්මනන් හොදයි ඒකත් පට්ට

    Posted by sandun | February 24, 2018, 8:50 am
  9. muuta kochchara kiwwath wadak naa ne. kathaawa digata liyanna. podi kaali daanne nathiwa

    Posted by meena | February 24, 2018, 5:06 pm
  10. Poddak thawa sex scenes damma nam thama Hoda

    Posted by Anonymous | February 25, 2018, 1:43 am
  11. Meka BDSM karanna epa.meka full lovely couklod story ekk widiytama liyanna.husbnd and wife full lovely Thilak ekka shre wena widiyta liyanna.

    Posted by jeewa | February 25, 2018, 4:54 am
  12. Sex seen nane bn.daapnko ewa.nththn wdk nee

    Posted by Danushka | February 25, 2018, 6:04 am
  13. කුතුහලයම තමයි ඉතින්…….කතාව මෙහෙම කෙටියෙන් අවසන් කරන එක නම් කරන්නෙපා….කතාවේ ඊලඟ කොටස ලියන්නත් ගොඩාක් කල් ගන්න එකේ…..මිට වඩා ලියන්න පුළුවන් නම් තමයි හොද…..නන්දන ඔබට ජය…..!

    Posted by සුදේශ් | February 26, 2018, 2:02 am
  14. සරලා කතාව කියන විදියට දාන්න කොටසක් දෙකක්

    Posted by පකා | February 26, 2018, 4:17 am
  15. සරලා කතාව කියන විදියට දාන්න කොටසක් දෙකක්

    Posted by පකයා | February 26, 2018, 4:18 am
  16. montisori babaalata liyana me kathaawa dan athi. Japura kathaa 2 liyanna dan

    Posted by meena | February 26, 2018, 6:13 pm
  17. japura kathaa 2 liyanna

    Posted by meena | February 26, 2018, 1:34 pm
  18. දැන් නම් මෙගා ටෙලි නාට්‍යයක් වගේ! කුතුහලය ඇතිවෙන තැනකින් නවත්තලා දවස් ගානක් යනකල් කතාව නැහැ. අපි එක එක ඒවා හිත හිත ඉන්නවා. ඒ මොනවා වුණත් කතාව සුපිරි. නන්දනගෙ කතා අනිත් වැල කතා වලට වඩා වෙනස් කියලා අපි දන්නවා. අමු අමුවේ වැල සීන්ම නැතිව ‍‍මේ වගේ කොලිටි කතාවක් කියවන්න වෙන තැනක් නැහැ. ජය වේවා!

    Posted by kamaln | February 26, 2018, 1:38 pm
  19. Wow maru …..

    Posted by Niro | February 26, 2018, 10:30 pm
  20. නන්දන සහෝදරයා….කතාවේ කොටස් පල කරන්න ගන්න කාලය නම් උපරිමයෙන්ම වැඩි…..කතාව ලියන එක ලේසි නෑ කියලා පිලිගන්නවා නමුත් ඔයාගේ පාඨකයෝ වෙච්චි අපිට තියෙන ඉවසිම අඩුයි…..හෙටවත් කතාවේ ඉතිරි කොටස් තිබුණොත් එලම තමයි…..

    Posted by සුදේශ්.... | February 27, 2018, 6:18 am
  21. Ko ayye kathawa dannko ikmanata hamoma blan inne

    Posted by sandun | February 27, 2018, 11:04 pm
  22. Ada nightwat dannko me kathawa nandana ayye

    Posted by sandun | March 1, 2018, 7:52 am

Leave a comment