//
you're reading...
022. අමුතු කතාවක්

අමුතු කතාවක් – 9

මම කොම්පියුටරෙන් ඒ සයිට් එකේ තිලක්ගේ පේජ් එකට ගියා. ඉස්සර තිලක්ට ලයික් වැටිලා තිබුණෙ හරිම ටිකයි. එක පාරටම තිලක්ට ලයික් ගොඩක් වැටිලා, ලෙවල් එකත් ඉහල ගිහින් තිබුණා. ඒ පාර මම තිලක්ගෙ පබ්ලික් ෆෝටෝ ගැලරිය බැලුවා. ඒ‍ක දැක්ක ගමන් මාව හිරි වැටිලා ගියා. ඒකෙ තිබුණ ෆොටෝ වීඩි‍යෝ ටික මම දැන් විස්තර කරන්නම්.

1 enjoying a movie in a box seat

පළවෙනි ෆොටෝ එකේ තිබුණෙ ලොකු ලිංගයක් පොල් ගහක් වගේ කෙලින් වෙලා තියෙනවා. ඒක පසුබිමේ චිත්‍රපටියක තිරේ පේනවා. ගැහැණු අතක කොටසක් ඒකට පැත්තකින් පේනවා. පුරුෂ ලිංගය ගැහැණු කෙනා අතින් අල්ලලා නැහැ. ඒක මම ඩවුන්ලෝඩ් කරලා ලොකු කරලා බැලුවා. ඒ චිත්‍රපටියනම් එදා අපි බලපු එකම තමයි. ඒත් ඒ ගැහැණු අතනම් මට සරලගෙයි කියලා හරියටම අඳුරගන්න බැහැ. පැත්තක් විතරයි වැදිලා තියෙන්නෙ. මුද්දක්වත් පෙන්නෙ නැහැ. තිලක් තමන් එක්ක සෙට් වෙන හැම කපල් එකකම ගෑනිව මේ ෆිල්ම් ‍ හෝල් එකට ගෙනියනවා ඇති.

2 her hand around my dick

දෙවෙනි ෆොටෝ එකේ පිටිපස්සෙ තිබුණෙත් අර ෆිලම් එකමයි. හැබැයි ඒකෙදි අර ලිංගය අර පැහැපත් කාන්තා අතින් අල්ලගෙන හිටියා. එකෙන් ලිංගයෙ තුනෙන් පංගුවක් විතර වැහිලා. හැබැයි අතේ ඇඟිලි වල මුදු දාන කොටස පෙන්නෙ නැහැ. ලිංගයනම් තිලක්ගෙ වෙන්න ඕනෙ. මොකද ඒ තරම් ලොකු එකක් හරිම දුර්ලභයි. ඒත් අතනම් සරලගෙයි කියලා අඳුරගන්න බැහැ. සරලගෙ නෙවෙයි කියන්නත් බැහැ. සර‍ලගෙයි කියන්නත් බැහැ. තිලක් මාව අවුස්සන්න සරලා වගේම ගෑනියෙක්ගෙ අතත් එක්ක ෆොටෝ එකක් දාලා වෙන්න ඇති කියලා මම හිතුවා. ඒත් ඒ ෆොටෝ එක දැක්කම මගේ ලිංගය එක පාරටම කෙලින් වෙලා ආව විදිහට මට පුදුම හිතුණා.

3 her both hands around my dick

තුන් වෙනි ෆොටෝ එකත් දෙවෙනි එක වගේමයි. එකම වෙනස ඒකෙ අත් දෙකම ලිංගය වටේ එතිලා තිබුණා. ඒත් ලිංගයෙන් තව තුනෙන් එකක් විතර එලියෙ. ඒ වගේම ලිංගයෙ පෙර සම සම්පූරණයෙන්ම පස්සට ඇවිත් දුඹුරුපාට ‍ ඔලුව එළියට ඇවිත් තිබුණා. පසු බිමේ තිබුණේ චිත්‍රපටියෙ උඩ කය නිරුවත් කාන්තාවක් ඉන්න දර්ශනයක්. ඒ ෆොටෝ එකෙත් අත් වල මුදු දාන කොටස එඩිට් කරලා වහලා තිබුණා. ඒක දැකලා මගෙ සැකේ තවත් වැඩි වුණා. ඒත් එක්කම ලිංගයත් තවත් පිම්බුණා.

4 her ass

හතර වෙනි ෆොටෝ එක තිබුණෙ කරවල පසුබිමක් සහිතව. ෆෝන් එකේ ෆ්ලෑෂ් එක වැදිලා හොඳට පැහැපත්ව එලිය වුණ වටකුරු ලොකු තට්ටං දෙකක් තමයි ඒකෙ තිබුණෙ. සරලගෙ දකුණු තට්ටමේ වටකුරු කොටසට යටින් උපන් ලපයක් තියෙනවා. මම ඒ නිසා එතන බැලුවා. ඒත් ඒ ප්‍රදේශය තිලක්ගෙ අතින් වැහෙන විදිහට තමයි ෆොටෝ එක අරගෙන තිබුණෙ. තිලක් එහෙම කළේ මගේ හිතේ මේ සරලා වෙන්න ඇති කියන සැකේ ඇති කරන්න කියලා මම හිතුවා. ඒ සැකය නිසා මගේ හැඟීම් තව තවත් ඇවසස්සෙනවා. ඒ බව තිලක් දන්නවා වෙන්න ඕනෙ.

5 her boobs

පස් වෙනි ෆොටෝ එකේ තිබුණෙ ලස්සන වටකුරු තන් දෙකක්. හැබැයි ඒක අයිති ගෑණු කෙනා ඒවා දෙපැත්තෙන් අත්දෙකෙන් මිරිකලා අල්ලගෙන සපෝට් කරගෙන ඉන්නවා. තන පුඩු දෙකනම් සරලගෙ වගේමයි. පාටත් සරලගෙ වගේමයි. ඒත් සරලගෙ තන පුඩු දෙක ටිකක් දෙපැත්තට තමයි යොමු වෙලා තියෙන්නෙ. මේකෙ ඒවා කෙලින්ම ඉස්සරහ පැත්තට යොමු වෙලා. සමහර විට දෙපැත්තෙන් අල්ලගෙන ඉන්න නිසා වෙන්න පුළුවන්. ඒකත් කරුවල එළිමහන් පසුබිමක තමයි අරගෙන තිබුණෙ. පසුබිම කරුවල නිසා පැහැදිලිව පෙනුනෙ නැහැ.

6 her pussy

හය වෙනි ෆොටෝ එක තිබුණෙ කකුල් ඈත් කරලා හිටගෙන ඉනෙන් නැවිලා ඉස්සරහට පහත් වුණ ගෑනියකගෙ පස්ස පැත්තෙන් කැමරාව අල්ලලා ගත්ත යෝනියෙ ෆොටෝ එකක්. ඒකෙත් දකුණු තට්ටම කවර් වෙලා තිබුණා. ෆ්ලෑෂර් එක නිසා ඒක පැහැපත්ව පෙනුනා. ඒ යෝනියත් සරලගෙ යෝනිය වගේමයි. ඒත් ඊට වඩා ටිකක් දිගටි ගතිය වැඩියි කියලා මට හිතුණා. කටත් ඇරිලා වැඩියි.

7 my dick in her mouth

හත් වෙනි ෆොටෝ එකේ තිබුණෙ ලොකුවට ඇරගත්ත කටක් ඇතුලෙ තිලක්ගෙ ලිංගයෙ ඔලුව කොටස දාලා තියෙන සමීප ෆොටෝ එකක්. ඒකෙ ගෑනිගෙ කටේ තොල් දෙක විතරයි පෙනුනෙ. ලිංගය නිසා තොල් ‍ඇදිලා ලොකුවට කට ඇරිලා තිබුණා. ඒ කටත් සරලගෙ කට වගේම වුණත් තොල් සරලට වඩා ටිකක් හීනි වැඩියි කියලා මට හිතුණා. ඒත් මේ ෆොටෝ බලන්න බලන්න මගේ ලිංගය තව තවත් ප්‍රාණවත් වෙවී නටනවා.

8 my dick in her pussy

අට වැනි ‍ෆොටෝ එක දැක්කම මාව ගැස්සිලා ගියා. ඒකෙ තිබුණෙ ඇඳක උඩුබැලි අතට ඉන්න කාන්තාවකගෙ කකුල් දෙක දෙපැත්තටම ඇදෙන විදිහට පළල් කරලා අර තිලක්ගෙ යෝධ ලිංගයෙ ඔලුව ඒ කාන්තාවගෙ යෝනිය ඇතුලට ඔබලා තියෙන සමීප ඡායාරූපයක්. ඒක දැක්කම මගෙ කට අතින් වැහුණෙ, ඒ යෝනිය ඇදිලා තියෙන විදිහ දැකලා. අර ලොකු ලිංගය තදින් යොනි ක‍ටේ තද වෙලා තිබුණා. ඒකනම් සරලගෙ යෝනිය වෙන්න බැහැ. මොකද සරලගෙ ‍ යෝනිය හරිම පුංචියි. අප‍ේ පුතා ලැබුණෙ සීසර් කරලා නිසා තාම සරලගෙ යෝනිය බැඳපු අලුත වගේම පුංචියට තදට තියෙනවා. ඒ නිසා මේකනම් එයාගෙ වෙන්න බැහැ කියලා මගේ හිතට විශ්වාසයක් ආවා. ඒත් එක්කම නැගලා තිබුණ ලිංගය ටික ටික බහින්න ගත්තා. මට ඇති වුණේ බලාපොරොත්තු කඩ වීමක් වගෙ දෙයක්. ඒක මටම පුදුමයක්. මගේ ගෑනි වෙන මිනිහෙක් එක්ක මට හොරෙන් කරපු සීන් එකක් ගැන සැකය නිසා මට මෝල් ගාය ඇති වෙන්නත්, ඒ සැකය වැරදි බව දැනගත්තම ගාය බැහැලා අප්සට් යන්නත් හේතුව මොකක්ද කියලා මට හිතාගන්න බැරි වුණා. ඒත් මේ තිලක් මට සැකයක් ඇති කරලා මගේ වයිෆ් වල් ගෑනියෙක් කියලා මගෙ හිතට ඇතිවෙන ආතල් එක මට දෙන්න හදපු උත්සාහයක්  කියලා මට හිතුණා.

9 my cum on her boobs

නව වැනි ෆොටෝ එකේ තිබුණෙ පැහැපත් පිරුණු තන් දෙකක් උඩට මහා කැරි ගොඩක් විද්දට පස්සෙ ඒ තන් දෙක දිගේ කැරි බේරෙන දර්ශනයක්. ඒකත් කාමරයක් ඇතලෙ ගත්ත එකක් බව පසුබිමෙන් පෙනුනා. ෆොටෝ එකෙ පියයුරු දෙක පැත්තෙන් ගත්ත එකක්. ඒ වෙද්දි ඒ සරලා නොවන බව මට හිතිලා තිබුණා.

10 cumming on her ass

අන්තිමටම දාලා තිබුණේ වීඩියෝ එකක්. ඒක මම ඕපන් කළා. ඒක ප්ලේ වෙන්න පටන්ගන්නකොටම කාන්තාවකගෙ යෝනියෙන් එළියට තිලක්ගෙ යෝධ පුරුෂ ලිංගය එනවා පෙනුනා. එළියට ආවට පස්සෙත් ඒ යෝනිය ඇරිලම තිබුණා. ඒක තදින් ඇදිලා. තිලක්ගෙ ෆෝන් එක යෝනියට ලං වුණ නිසා යෝනිය ඇතුලෙ හිල පෑදිලා තියෙන විදිහත් පෙනුනා. ඊලඟට තිබුණෙ තිලක් එක අතකින් ‍ෆෝන් එක අල්ලගෙන අනිත් අතින් අතේ ගහන සීන් එකක්. දහපාරක් විතර අතේ ගැහුව ගමන් තිලක්ට බඩු යනවා‍. සුපුරුදු විදිහට දහපාරක් විතර ලිංගය පිම්බි පිම්බි කැරි විදිනවා. තට්ටං දෙක උඩටම කැරි වදිනවා. කර‍ැමෙටම දකුණු තට්ටමට වැඩි පුර කැරි වැටිලා සරලගෙ උපන් ලපේ තියෙන ප්‍රදේශය ඒවයින් වැහිලා යනවා. ඊට පස්සෙ තමයි ඒ පැත්තට කැමරාව අල්ලන්නෙ. ඒක තිලක් හිතලම කරපු වැඩක් කියලා මට හිතුණා. රෑ කඩේ වැඩට ඉන්න මල්ලි ගියාට පස්සෙ මම ස්පීකර් එකේ සද්දෙ වැඩි කරගෙන ආයිත් ඒ වීඩියෝ එක බැලුවා, එකෙදි තිලක්ගෙ අතේ චක චක සද්දෙත් එක්කම තිලක්ට බඩු යද්දි

සරලා‍‍‍‍…හ්

කියලා කෙඳිරි ගානවා ඇහුණා. ඒක අහලා මාව පුටුවෙන් නැගිට්ටුණා. ඒත් ආයිත් මම පුටුවෙ වාඩි වුණේ ඒ තිලක් මට ආතල් එකක් දෙන්න කළ වැඩක් බව තේරිළා. මොකද ‍ඒ වගේ කාමරේකදි සරලට තිලක්ව මුණ ගැහෙන්න කිසිම අවස්ථාවක් ලැබුණේ නැහැ. සරලා තිලක්ව මුණ ගැහුණ අවස්ථා වල ඒකකො හිටියෙ අර ෆිල්ම් හෝල් එකේ, නැත්නම් අර ඇල ගාව කරුවළේ හෙමත් නැත්නම් මම ඉන්න තැන් වලදි. ඒ නිසා මේක තිලක්ගෙ නිර්මාණයක් බව මට තේරුණා.

එහෙම තේරුණාට පස්සෙ මගේ ආතල් එක බැස්සා. මම තිලක් එක්ක චැට් කළා.

“සරලා වගේම කෙනෙක්ව හොයාගෙන තියෙන්නේ”

මම ලිවුවා.

තිලක් – “ඇයි නදුන් ආසද ඒ ටික බලන්න?”

මම – “ඔවු. මුලින් ඒවා දැකලා මට හොඳටම නැග්ගා. පස්සෙ ඒ සරලා නෙවෙයි බව තේරිලා ආතල් එක ගියා.”

තිලක් – “ඇයි සරලා නෙවෙයි කියලා හිතන්නෙ?”

මම – “අර අන්තිම ෆොටෝ ටිකෙනුයි වීඩියෝ එකෙනුයි තමයි මම දැනගත්තෙ ඒ සරලා නෙවෙයි කියලා. පළවෙනි ටික දැක්කමනම් මම හිතුවෙම මේ ගෑනි මටත් නොකියම තිලක්ගෙ පයිය එක්ක සෙල්ලම් කරලා කියලමයි. ”

තිලක් – “ඉතින් නදුන් ආසද ඔයාගෙ වයිෆ් එහෙම මා එක්ක ඔයාට හොරෙන් හුකනවට?”

මම – “ම්….. අනේ මන්දා. ඒත් එහෙම හිතිලා මට නැග්ගා. මටම පුදුමයි.”

තිලක් – “හරි අපි හිතමු ඒ සරලමයි කියලා… එහෙනම් නදුන් මොකද කරන්නෙ?”

මම – “අනේ මන්දා… එහෙම හිතෙනකොටත් මට නගිනවා. ඒත් සරලා එහෙම දෙයක් කරන එකක් නැහැ මම කිවුවත්.‍ ”

තිලක් – “අපි හිතමු මම කොහොම හරි සරලව එහෙම එකකට පොළඹව ගත්තා කියලා. එතකොට නදුන් මොකද කියන්නෙ?”

මම – “ඒක අහ‍නකොටත් මාර ආතල්. එහෙමනම් මමත් ඇවිත් හොරෙන් බලන් ඉන්නවා.”

තිලක් – “නදුන් ලඟ ඉන්නවට සරලා කැමති නැත්නම්?”

මම – “තිලක් මට වීඩියෝ කරලා පෙන්නන්න.”

තිලක් – “ඔන්න එහෙනම් නදුන් කැමැත්ත දුන්නා හරිද?”

මම උත්තරයක් ලියන්න ටික වෙලාවක් ගත්තා. මම කල්පනා කළා. මේක අපි දෙන්නා ආත්ල එක සඳහා කරන දෙබසක් විතරයි. සරලා කවදාවත් මට නොකියා එහෙම දෙයක් නොකරන බව මට විස්වාසයි. ඒත් සරලව නම්මගන්න සරලව අවුස්සගන්න තිලක් දාන උත්සාහ ගැන දැනගන්න මට ආස හිතුණා. ඒ වගේම බැරි වෙලාවත් ඒක හරි ගියොත් කියන අදහස නිසා මට ආයිත් නගින්න ගත්තා. අන්තිමට මම  “ඔවු” කියා ටයිප් කළා.

තිලක් – “හරි දැන් ඉඳන් මම නදුන්ට ඒ ආතල් එක ලබලා දෙන්නම්.”

මම ඒ චැට් එකේ තිබුණ හිනා මූනක් දැම්මා.

තිලක් – “ඔය ෆොටෝ වලයි වීඩියෝ වලයි ඉන්නෙ සරලා තමයි.”

මම – “අයියෝ එහෙම ගොන් පාට් දාලා නෙවෙයි ඇත්තටම සරලව නම්මගෙන පෙන්නන්න. අඩුම තරමෙ ගෑනිගෙ හිත වැනෙන තත්වෙට ආවත් ඇති මට නම්. එදාට කියන්න හො‍ඳේ. ”

තිලක් දුක හිතෙන මූනක් දැම්මා.

මම – “සොරි තිලක්. මට එහෙම කියවුණාට. ඒක නෙවෙයි අපි ලඟදි ආයිත් මොනවා හරි කරමුද? සරලගෙ ගාය ටිකක් ආයිත් බැහැලා. සෙක්ස් කරන්නෙ සතියකට විතර සැරයක් දැන්.”

තිලක් ලොකුවට හිනාවෙන මූනක් දැම්මා.

තිලක් – “එහෙනම් අපේ ගෙදර එනවද දෙන්නා එක්ක ලඟදිම?”

මම ඒකට උඩින් කැමති වුණා. ඊට පස්සෙ අපි දවසක් දාගත්තා. මම එදා ගෙදර ගියේ හොඳටම මෝල් අමාරුවෙන්. සරලා පුතා නිදිකරලා එහෙම්මම නිදාගන්න ලෑස්ති වෙලා හිටියා. මම ගිහින් සරලව ඉඹලා යෝනිය අත ගාලා තන ‍දෙක සූප්පු කරලා අවුස්සගත්තා. ඊට පස්සෙ කාමරෙන් එළියට ඇවිත් සෙක්ස් පුටුවෙ වාඩි වුණා. මම තිලක්ගෙ ගෙදර යන්න දාගත්ත ගමන ගැන කිවුවා. ඒත් අනිත් කිසිම දෙයක් ගැන කිවුවෙ නැහැ. සරලා ඒකට එක පයින්ම කැමති වුණා. ඒ සරලා ඒ වෙනකොට හැඟීම් ඇවිස්සිලා හිටි නිසා වෙන්න ඕනෙ. එදා අපි සෙක්ස් වලින් හොඳ ආතල් එකක් ගත්තා. ඉස්සර වගේ සරලට සුරතාන්ත දෙකක්ම වුණා. ඒක ඉවර වෙලා නිදාගන්න ගියාට පස්සෙ මම තිලක්ට කිවුව දේ ගැන නැවත හිතුවා.

ඒකට මට ටිකක් බයත් හිතුණා.  තිලක් කො‍හොම හරි මායම් දාලා සරලව දැලේ දාගෙන තමන්ගෙ හොර ගෑනි කරගනියිද? ඒත් එහෙම වෙන්නෙ නැහැ. සරලා මේකට කැමති වුණේ මම ආස නිසා මිසක් සරලට උවමනාවකට නෙවෙයි. ඒ නිසා මම නොකියන කිසිම දෙයක් තිලක් එක්ක කරන්න සරලා කැමති වෙන්නෙ නැහැ. එහෙම හිතලා මගෙ හිතට ආ බය නැති වුණා. ඒත් ඒ එක්කම සරලා එහෙම හොරෙන් තිලක් එක්ක රති සුව වින්දොත් ඒක අහලා මම ආතල් එකක් ගන්නත් බැරි නැහැ. මේ වගේ සිතිවිලි නිසා මාව නිකන් කරකවලා අත හැරියා වගේ වුණා. කොහොම වුණත් එදා පාන්දර වෙනකල් මට නින්ද ගියේ නැහැ.

අපි තිලක්ගෙ ගෙදර යන දවස උදා වුණා. එදා තිලක් කිසිම විශේෂ ඇඳුමක් ගැන කිවුවෙ නැති නිසා සරලට මම ඇඳුම් තෝරලා දුන්නා. ඒ තද නිල්පාට ගවුමක්. යටට ලා නිල් පාට සෙක්සි බ්රා එකයි පෑන්ටියයි. අපි පුතාව අම්මලගෙ ගෙදර දාලා පාටියකට යන බව කියලා තමයි පිට වුණේ. හවස 7 වෙද්දි තිලක්ගෙ ගෙදරට ආවා. එදත් තිලක් කලින් දවසෙ ඇඳන් හිටි ඇදෙන සුලු දුහුල් කොට කලිසමමයි ඇඳන් හිටියෙ. ඒ නිසා එළියට ආවෙ නැහැ. අපි ගෙට ගියා. තිලක් සරලව හග් කළා. මට අතට අත දුන්නා. හරිම විනීත විදිහට.

“අද වැඩේ සිද්ද වෙන්න ඕන මට ඕන විදිහට හොඳද? ඔයාල ඒකට කැමතිද?”

තිලක් හිනා වෙවී කරුණාවන්තව කිවුවා.

මමත් හිනා වෙවී

“ඕ.. යර්ස්”

කියලා කිවුවා.

සරලත් හිනා වෙවී ඔලුව වැනුවා.

තමන්ගෙ කාමරේට ගිය තිලක් බෑග් එකක් අරගෙන ආවා. ඒකෙ තිබුණෙ දුහුල් ස්කිනි එකකුයි බැගී කොට ෂෝටකුයි. ඒක ෂෝටක් කිවුවට අඟල් 6ක විතර සායක් වගෙයි. ඒත් ඒක ඇදෙන සුලු දුහුල් රෙද්දකින් තමයි මහලා තිබුණෙ. මම ඒක අතට අරගෙන ඉනෙන් ඇදලා බැලුවා. ඒකෙ කකුල් දෙක මැද්දෙ යා වෙන කොටස නිකන් පෑන්ටියක යෝනියට සෙට් වෙන කොටසටත් වඩා හීනියි. හැබැයි ෂෝට ‍බුරුල් නිසා ඇඟට තද වෙන්නෙ නැහැ.

“මෙහෙමයි මගේ ගේම් එක. සරලා මේක ඇඳගන්න ඕනෙ. තිලක්ට මම කාමරේ මගේ ‍ලැප්ටොප් එකේ ෆිල්ම් එකක් ලෑස්ති කරලා තියෙනවා. නදුන්ට තියෙන්නෙ ආතල් එකේ මගේ කාමරේ ඇඳ උඩ වාඩි වෙලා ඒක බලන එකයි. සරලයි මමයි මෙහෙ ඉඳන් උයලා නදුන්ට සංග්‍රහ කරනවා. නදුන්ට තියෙන්නෙ ඒවා කාලා බීලා ආතල් එකක් අරගෙන ෆිල්ම් එක බලන්න. මොකද කියන්නෙ?”

තිලක්ගෙ අදහස ඇහුවම මට මාර ආතල් එකක් ආවා. ඒ ව‍ගේම තිලක්ගෙ මේ නිර්මාණශීලී අදහස් ගැනත් පැහැදීමක් ඇති වුණා.

“මම නම් කැමතියි. සරලත් කැමතිනෙ?”

මම ඇහුවා.

සරලා අර ඇඳුම් දෙක පෙන්නමින්

“උයන්නනම් පුළුවන් ඒත් මේවා අඳින එක තමයි බැරි. ”

කිවුවේ ටිකක් පසු බාමින්.

“අයියෝ .. උයන්න විතරක් මොකටද මෙහෙ එන්නෙ. මෙහෙ ආවෙ උයන්න නෙවෙයිනෙ සරලා. එරොටික් ෆන් එකක් ගන්නනෙ. ”

තිලක් කිවුවා.

“හරි හරි සරලා කැමැතියි නේද? ”

මම සරලගෙ අතින් අල්ලගෙන ඇහුවා.

“අනේ මන්දා”

සරලා කිවුවා‍.

“හරි දැන් මම කාමරේට ගිහින් නදුන්ට ෆිල්ම් එක දාලා දෙන්නම්. සරලා එතකල් මේ ඇඳුමට මාරු වෙන්න. ඔය ඇඳන් ආව ඇඳුම් ඔක්කොම දෙන්න මම ගිහින් නදුන් ලඟින් තියලා එන්නම්.”

කී තිලක් මාත් එක්ක කාමරේට ආවා. ඇවිත් තිලක් කලින් ඩවුන්ලෝඩ් කරගෙන තිබුණ ෆිල්ම් එකක් තෝරා ඒක දාලා ලැප්ටොප් එක ‍ටීපෝ එකක් උඩින් තිබ්බා. මම ඇඳ අයිනෙ වාඩි වුණා. මම හිටියෙ දොර පැත්තට පිටු පාලා.

“නදුන්ට දොරෙන් එළියට එන්නවත් දොරෙන් එබිලා බලන්නවත් බැහැ හරිද? ”

තිලක්ගෙ ඒ කතාව අහපු ගමන් මගේ ලිංගය උපරිමයටම නැග්ගා. ඒ කියන්නෙ මගේ බිරිඳ තිලක් එක්කෙ සාලෙයි කුස්සියෙයි මොනවා කළත් මට දැනගන්න බැහැ. ඒ සිතිවිල්ලම ඇති මට එදා දවසම ආතල් ගන්න.

හරි.””

මම එකඟ වුණා‍.

ටික වෙලාවකින් තිලක් මට සරලා ඇඳන් හිටි ඇඳුම් 3 ගෙනැත් දුන්නා. ඒක තිලක් උවමනාවෙන්ම ඇඳ උඩ දිගඇරලා දැම්මා. සරලගෙ පෑන්ටිය යට තෙත් වෙලා තියෙන හැටි මට පෙනුනා. එක දැක්කට පස්සෙ මට ඉවසිල්ලක් නැහැ සරලව දැක ගන්න. අර හීනි තුනී ස්කිනි එකෙන් සරලගෙ තන් දෙක වහන්න බැහැ. ඒ වගේම අර කොටම කොට දුහුල් බැගී කොට කලිසමට සරලගෙ තට්ටං ‍වහන්න තියා යෝනිය වහන්නවත් බැරි වෙයි.

තිලක් එළියට ගියා. ෆිල්ම් එක පටන් ගත්තා. ඒ ඉංග්‍රීසි ෆිල්ම් ‍එකේ තියෙන්නෙ තමන්ගෙ සැමියා රස්සාවට ගියාට පස්සෙ ගෙදරට එන එක එක පිරිමි එක්ක එක එක විදිහට සංසර්ගයේ යෙදෙන ධනවත් කාන්තාවකගෙ කතාවක්. තිලක් ඒකෙ සද්දෙත් වැඩි කරලා තිබුණ නිසා මට සාලෙ පැත්තෙන් සද්දයක්වත් ඇහෙන්නෙ නැහැ. ෆිල්ම් ‍එකේ දිගටම මියුසික් හරි දෙබස් හරි කෙඳිරි ගාන සීන් හරි තිබුණා.

මම ෆිල්ම එක බැලුවට හිටියෙ හිතින් සරලා මොනවා කරනවා ඇද්ද කියලා හිතේ මවාගනිමින්. මම හිටියෙ හරිම අසහනෙන්. ඒත් ඒ අසහනේ තුරන් වුණේ ටික වෙලාවකින් දොර ඇරුණම‍‍. ඇතුලට ආවෙ සරලා. සරලා අතේ බීම එකක් ‍ට්‍රේ එකක් දාලා තිබුණා. සරලව දැක්ක ගමන් මට නැගිට්ටෙන්න ගියා. තිලක්ගෙ තේරීම මාරයි.

සරලාගෙ තන් දෙක ඇවිදගෙන එද්දි වැනෙනවා. නැවතුනත් ඒවා ටික වෙලාවක් ගැස්සුණා. ස්කිනි හැට්ටෙ බුරුල් නිසාත් රෙද්ද දුහුල් නිසාත් ඒවා නිදහසේ වැනුනා. තන පුඩු දෙක සුදු පාට රෙද්ද ඔබාගෙන එලියට නෙරලා තිබුණා. තද පාට තන පුඩුව වටේ කොටසත් යන්තම් පෙනුනා. තන් දෙක මැද්දෙ කානුවත් පේනවා. ඒ වගේම තන් දෙක යටින් ඒ ඇඳුමෙ යට දාරෙ බඩට හේත්තු වෙලා නැහැ. ඒක බුරියටත් අඟල් 4ක් විතර උඩින් එල්ලි එල්ලි තිබුණා. ටිකක් පාත් වෙලා බැලුවොත් තන් දෙකේ යට කොටස පේනවා.

ඒ හැම දේටම වඩා මාව කැලඹුවෙ අර අලු පාට ෂෝට. ඒක උඩට උස්සන්න බැහැ මැද්දෙ තියෙන හීනි රෙදි කොටස යෝනියට තද වෙනවා. ඒ නිසා සරලගෙ යෝනියට උඩින් යටි බඩේ සෑහෙන්න කොටසක් එළියෙ. ඒක සායක් වගේ බුරුල් නිසා පාත් වෙලා බැලුවොත් යෝනිය පේනවා. මම පාත් වුණේ නැහැ. සරලගෙ කලවා දෙක ලස්සනට පැහැපත්ව කැපිලා පේනවා. මම බීම වීදුරුව ගත්තට පස්සෙ සරලා පස්ස හරවලා පස්ස නටව නටව පිටත් වෙලා ගියා. ඒක දැකලා මට බීම හිරවෙන්නත් ගියා. තට්ටං දෙකේ උඩත් ඇරිලා. ඒ නිසා තට්ටං දෙක මැද්දෙ කානුවෙන් කොටසක් ෂෝටෙ ඉනට උඩින් පෙනුනා. ඊට පස්සෙ තට්ටං දෙක ඉවර වෙන තැනින්ම ෂෝටත් ඉවරයි. තට්ටං නැටවෙනකොට ගැස්සෙනකොට ෂෝටත් ගැස්සෙනවා. කොටින්ම සරලගෙ දකුණු තට්ටම යට තියෙන උපන් ලපෙත් පේනවා.

සරලා ගියාට පස්සෙ මම කෙලින් වෙලා හිර වෙලා තිබුණ මගේ පුරුෂ ලිංගය අමාරුවෙන් පැත්තකට දාගෙන කොන්ද කෙලින් කරගත්තා.

 

මතු සම්බන්ධයි

 

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

10 thoughts on “අමුතු කතාවක් – 9

  1. Fattama kathawa kiyala wadak na superb bro ..habi kathawe kotas pluwan ikmanata danna godak kal ganna epa next part eka heta danna pluwannan 👍👍

    Posted by sandun | February 20, 2018, 2:31 am
  2. niyama kathawa uba ithin thawa sathiyak withara gani ithiri kotasa daanna eika nisaa aatnal eka thrill eka kedenawa ban hutta thawa dawas demakin wath eegawa kathawaa daapanko sarala thilak ge paka aasawen uranawa nadun horen balan innawa wage seen ekak. step by step yaman
    Best of luck please write soon and dont just copy tinto brass mon amour ,voyeur , monella, cheeky.

    Posted by Anonymous | February 20, 2018, 4:24 am
  3. niyama kathawa uba ithin thawa sathiyak withara gani ithiri kotasa daanna eika nisaa aatnal eka thrill eka kedenawa ban hutta thawa dawas demakin wath eegawa kathawaa daapanko sarala thilak ge paka aasawen uranawa nadun horen balan innawa wage seen ekak. step by step yaman
    Best of luck please write soon and dont just copy tinto brass mon amour ,voyeur , monella, cheeky.

    Posted by Anonymous | February 20, 2018, 4:24 am
  4. machan ela kathawa, eth sarala nihala ekka sex karana eka tikaka akamethten karanwa nam hodai mulin, tikak gahana kota nihalge eke size eka nisa ibema asa wena wdiya thamai hoda , Nadun balan inna kota sarala waradak kala hegimen nadun diha balala eth karana eka nawaththanne netiwa nihalta gahanna digenam inna widiyata liyanna. nihala gahana kota Nadun diha balala sorry nadun kiyala kiwwath hodai. passe gedara giyama sarala nadunta kiyanwa nam hodai, mama nihal ekka mehema digata kaloth eyage size eka nisa mama ekata purudu wela mata oyagen sathutuwenna beriwei kiyala, eth nadun ekata kamak ne kiyala kiyanwa nam eka naturala. Monawa unath passe sarala Nadunwa gananganne netiwa nihal ekka sex walata yanwa widiyata nam liyanna epa. eka pactrical ne, kohoma unath lankawe genu sex walata addict unath thmange miniha thutttuwata danawa harima adui. wenne horata karanna balana eka thamai, ehem nethnam Guilty feeling eken thamai karanne nadun issaraha karath.
    Update eka nam delaya karanna epa machan, ethakota athal eka neti wenwa.

    Posted by Anonymous | February 20, 2018, 4:55 am
  5. niyamai matath oya wagema experiance ekak thiyanwa hebei wife horen kale eka mm dekka mama adunnala dunna man ekka wife horen kala

    Posted by Anonymous | February 20, 2018, 7:22 am
  6. නන්දන ඔයා නම් සැබැම දක්‍ෂයෙක්……අපේ උනන්දුව වැඩි කරලා….ඉවසීමත් නැතිවෙන තැනම ආවම කොටස් දාන එක තමයි අවුල…ඒ ඔයාට තියෙන කාර්ය බහුලකමත් එක්ක මේ දේවල් ලියන නිසාම වෙන්න ඕනේ….අනික කතාවක් වුනත් මේ විදියට හැමෝගේම හිතදිනාගන්න විදියට ලියන එකත් සුපිරිම දක්‍ෂ රචකයෙකුට මිසක් වෙන කෙනෙක්ට කරන්න පුළුවන් කමක් නෑ…..ඔබට ධෛර්ය ශක්තිය ලැබෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා……ඉතිරි කොටස් පුළුවන් තරම් ඉක්කමනට දාන්න…..අනිත් කාරණය මොනම හේතුවක් නිසාවත් කතාව මගින් නතර කරන්න එපා ඔයාගේ පාඨකයෝ අතරමං කරලා……මේ කතාවත් බිරිඳ කතාව වගේම රසමුසු තැන් ඇති…..ශෘංගාරය පිරිණු…..හිත් ඇදබැගන්න සමත්….කලාන්තරයක් මතකයේ රැදෙන කතාවක් වෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා….නන්දන ඔබ ජය……..

    Posted by සුදේශ් | February 20, 2018, 8:26 am
  7. Ela

    Posted by Anonymous | February 20, 2018, 11:29 am
  8. elama story eka…. niyamai ශෘංගාර නන්දන…… digatama liyanna… story walin hodama oyage story…..
    hamadama awith balanawa aluth story ekak thiyenawada kiyala… digatama liyanna…..

    Posted by Master | February 20, 2018, 11:47 am
  9. ලස්සනට කතාව යනවා. සරලයි තිලකුයි සෙක්ස් කරනකොට නදුන් ඇවිත් දෙන්නට තේ හදලා දෙනවා, කෑම ගෙනත් දෙනවා වගේ එවා දාන්න

    Posted by රසිකා | February 21, 2018, 11:59 pm
  10. කතාව දාන්නකෝ කට්ටියම බලන් ඉන්නේ කතාව දානකන් ඉක්මනට දාන්නකෝ නන්දන අයියේ

    Posted by sandun | February 22, 2018, 1:17 am

Leave a comment