//
you're reading...
022. අමුතු කතාවක්

අමුතු කතාවක් – 8

තිලක් රිමෝට් එක අතට අරගෙන සරලගෙ දකුණු පැත්තෙන් වාඩි වුණා. මම හිටියෙ සරලගෙ වම් පැත්තෙ. සරලා ඒ සෝෆා එකේ මැද.

ෆිල්ම් එක පටන් ගත්තා. ඒක තිබුණෙ ධනවතකුගෙ බිරිඳක් රළු ලිංගික ආස්වාදය හොයාගෙන නන්නාඳුනන මිනිස්සුත් එක්ක එක එක තැන් වල රති කෙළියෙ යෙදන දර්ශන. ඒවා හරිම සරාගී දර්ශන. මුලින් සරලා ඒවා දිහා නොබලා බිම බලාගෙන වගේ තමයි හිටියෙ. පස්සෙ ටික ටික ලැජ්ජාව අමතක වුණා.

මගෙ ඔලුවට ගියෙ චිත්‍රපටියට වඩා මෙතන සිද්ධ වෙන දේ. මගේ අාදරණීය බිරිඳ තමන්ගෙ දකුණු පැත්තෙ උස මහත අමුත්තෙක් තමන්ගෙ ඇඟට හේත්තු කරගෙන අනිත් පැත්තෙන් මගෙ ඇඟට හේත්තු වෙලා කාමුක චිත්‍රපටියක් බලනවා. ඒ තත්වය මගේ ලිංගය ප්‍රාණවත් කරන්න හොඳටම ඇති.

ටික වෙලාවකින් තිලක් හරි බරි ගැහිලා තව තවත් සරලට හේත්තු වෙනවා මට පෙනුනා. දැන් සරලගෙ කකුල් දෙක තිලක්ගෙ කකුල් වල ගෑවිලා. සරලගෙ උරහිස තිලක්ගෙ උරහිසේ ගෑවිලා. තිලක්ගෙ යට ඇඳුම උස්සගෙන කන්දක් වගේ තියෙන කොඩි ගහ සැරෙන් සැරේ හෙලවෙන්නෙ සුලඟට වැනෙනවා වගේ. මගේ කලිසම හින්දා මගෙනම් ලිංගය ඇතුලෙ හිර වෙලා.

මමත් සරලට හේත්තු වෙලා අතක් අරගෙන අතගාන්න ගත්තා.

“නඳුන් අපි සරලගෙ උඩ ඇඳුම ගලවමුද? අපරාදේ ඔය ලස්සන ගෙඩි දෙක වහගෙන ඉන්නෙ.”

තිලක් මං දිහාවට හැරිලා සරලගෙ පපුව පෙන්නලා කිවුවා.

“අනේ…. බැහැ…. මට මොකක්ද වගේ. ”

සරලා අදිමදි කළා.

“ආ … ඒකට කමක් නැහැ. කලබලයක් නැහැ. ”

කී තිලක් ආයිත් ෆිල්ම් එක බලන්න ගත්තා. ඒ බලන ගමන් තමන්ගෙ කකුල ‍හොලවන්න ගත්තෙ සරලගෙ සායට යටින් පේන කලවා වල යට කොටසේ තිලක්ගෙ මවිල් පිරුණ කකුල් ඇතිල්ලෙන විදිහට.

“මං ඔයාලට මගෙ කාමරේ ලෑස්ති කරලා තිබ්බා. මම ෆිල්ම එක පෝස් කරලා තියන්නම්. ඔයාලා දෙන්නා ගිහින් මගෙ කාමරේ දොර වහගෙන පොඩි අාතල් එකක් අරගෙන එන්න.”

ටික වෙලාවකින් තිලක් කිවුවා. ඒකට නම් සරලා අකමැත්තක් පෙන්නුවෙ නැහැ‍. මගෙ මූණ දිහා බලලා මම මොකද කියන්නෙ කියලා බැලුවා විතරයි‍. ඒකෙන් මට තේරුණේ සරලා හැඟීම් ඇවිස්සිලා තමන්ගෙ යෝනියට මගේ ලිංගය ඇතුලු කර ගැනීමේ අවශ්‍යතාවෙන් ඉන්න බවයි.

“පොඩි ආතල් එකක් කිවුවෙ?”

මම විහිලුවට වගේ ඇහුවා.

“පොඩි ආතල් එකක් කියන්නෙ…. සරලගෙ පැණි බේරෙන මී වදේට ඔය වලස් හොම්බ ටිකක් දාලා මී වදේ ඇවිස්සෙන්න කලින් ආයිත් එළියට එන එක.”

තිලක් ඒක කිවුවෙ වක්‍ර විදිහට.

මම සරලගෙ අතින් ඇදගෙන තිලක් කිවුව කාමරේට ගියා. තිලක් ෆිල්ම් එක පෝස් කළා. කාමරේ හරිම සරලයි. ඇඳකුයි පොඩි මේසයකුයි විතරයි තිබුණෙ. මම දොර ලොකු නොකර අඩවල් කළා. ඊට පස්සෙ සරලව බදාගත්තා. සරලත් මාව බදාගෙන ඉම්බා. මම සරලගෙ හැට්ටෙ අයින් කළා. කළු පාට ලේස් බ්‍රා එක නිසා සරලගෙ තන් දෙක ඉස්සිලා රවුමට පේනවා. තන් දෙක මැද්දෙ කානුව පුදුම සරාගී පෙනුමක් තිබුණා. සරලා දාපු සෙන්ට් නිසා කාමරේම සුවඳ වුණා. මම සරලගෙ සායෙ බකල් එක පන්නලා සිප් එක පහලට දැම්මා. සාය පහලට වැටෙනකොටම

“තිලක් ඇතුලට එයිද?”

කියලා සරලා මගෙන් ඇහුවා.

“ආවත් මොකද මමයි ඔයයිනේ එකට ඉන්නෙ. වැරැද්දක් නෙවෙයිනේ.”

කී මම සරලගෙ මුළු ඇඟම ඉඹින්න පටන් ගත්තා. සරලගෙ සාය පහලට රූටලා ගියා. සරලා ඇඳන් ඉන්න සරාගී හීනි ලේස් පෑන්ටිය සරලගෙ ඉන වටේ හිර වෙලා තට්ටං අස්සෙත් හිර වෙලා යෝනිය උඩට තද වෙලා තියෙනවා. පැහැපත් හමත් පෑන්ටියෙ කළු පාටත් නිසා ඒක හරිම සරාගී දර්ශනයක් වුණා.

තිලක් කොයි වෙලේ හරි කාමරේට ඇතුලු වෙයි කියන බය මට  තිබුණා. ඒක බයක්ම නෙවෙයි. එක විදිහක ත්‍රාසය මුසු ආශාවක්. ඒ නිසාම මගේ ලිංගය හොඳටම නැගලා පුපුරු ගහනවා. මම හිතන්නෙ සරලත් ඒ වගේම හැඟීමක තමයි හිටියෙ. සරලත් සැරෙන් සැරේ දොර පැත්ත බැලවා.

මට මගේ මෝල් ගාය දරාගන්න බැරි වුණා. මම ඉක්මනට සරලව ඇඳේ පෙර‍ලගෙන සරලගෙ යෝනිය උඩ තියෙන හීනි ‍පෑන්ටි කොටස පැත්තකට ඇද්දා. ඒ කොටස තෙත බරි වෙලා. ලිස්සනවා. ලයිට් එළියට යෝනි තොල් දිලිසුණා. සරලා තමන්ගෙ කකුල් දෙක තවත් පළල් කළා. යෝනිය ඇතුලත රෝස පාට හිලත් දිලිසි දිලිසි පෙනුනා.

මම ඉක්මනට කලිසම පාත් කරලා ජොකා ඇතුලෙන් ලිංගය එළියට අරගෙන සරලගෙ ඇඟ උඩින් දිගා වුණා. ලිංගය යෝනිය හොයාගෙන ගිහින් ඉබේම ඇතුලට රිංගුවා. සරලා කෙඳිරියක් පිට කළා. මට තේරුණ විදිහට තිලක් කිවුවෙ සංසර්ගය ඉවර නොකර එන්න කියලා. සමහර විට සරලට එකක් වෙන්න කලින් ද දන්නෙ නැහැ.

මම ගහන්න ගත්තා.

“චක චක චක”

සරලා කෙඳිරි ගානවා.

“හ්ම්හ්… හ්ම්හ්… හ්ම්හ්..”

විනාඩියක් යන්න කලින් සරලගෙ කෙඳිරිය වැඩි වෙලා උපරිම තත්වෙට ආවා. මම දන්නවා තව එක පාරක් ගැහුවොත් සරලට එකක් වෙන බව. මම ඉක්මනට ‍ලිංගය එළියට අරගෙන පැත්තෙන් ඇල වුණා.

“ඇයි…. ගත්තෙ. ඇයි නැවැත්තුවෙ?”

සරලා පුදුම වෙලා ඇහුවා.‍

“ඇයි මතක නැද්ද තිලක් කිවුවා. මී මැස්සො ඇවිස්සෙන්න කලින් එළියට ගන්න කියලා. ”

මම කින්ඩියක් දැම්මා.

“අනේ…යියා…”

සරලා අකමැත්ත පෙන්නුවා.

“යමු එළියට.”

කී මම අමාරුවෙන් ලිංගය ආයිත් ජොකා අස්සට දාගෙන කලිසම ඇඳගත්තා. සරලා අමනාපෙන් වගේ නැගිට තමන්ගෙ පෑන්ටියෙ යෝනිය යට කොටස හරිගස්සා ගත්තා. පස්සෙ සාය ඇන්දා‍. හැට්ටෙ ඇඳින් හදනකොටම

“ඕක අඳින්න එපා. ඔහොම යමු.”

කී මම සරලගෙ හැට්ටෙ මගෙ අතට ගත්තා.

සරලා ඒ පාරනම් ඒ හැටි අකමැත්තක් පෙන්නුවෙ නැහැ. අපි දොර ඇරගෙන එළියට ආවා. තිලක් පුට‍ුවෙ එතනම වාඩි වෙලා හිටියා. සරලා එළියට එනකොට තිලක් කටින් විසිල් එකකුත් ගැහුවා.

“මාර කඳක්නෙ”

තිලක් සරලගෙ උඩු කය වර්ණනා කළා.

සරලා ලැජ්ජාවෙන් වගේ ඇවිත් සෝෆා එකේ වාඩි වුණා. ඒ එද්දි සරලගෙ තන් දෙක බ්රා එකට හිරවෙලා නැටවෙන විදිහ හරිම ලස්සනයි.

තිලක් ෆිල්ම් එක ආයිත් ප්ලේ කලා. තිලක් බලන්නෙ ෆිල්‍ම් එක නොව සරලගෙ හුස්මත් එක්ක පිම්බි පිම්බී බ්රා එකෙන් එළියට පනින්න හදන තන් දෙක දිහා බව මට තේරුණා.

“නන්දන අපි සරලට කියමුද අපි දෙන්නගෙ කරවල් වලට අත් දෙක දාගන්න කියලා?”

තිලක් ඇහුවා.

“ඒක හොඳ අදහස”

කී මම සරලගෙ වම් අත අරගෙන මගේ කර වටේ දා ගත්තා. සරලා තමන්ගෙ දකුණු අත තිලක්ගෙ කර වටේ දැම්මා. එතකොටම තිලක් තවත් ටිකක් සරලට කිට්ටු වුණා. දැන් තිලක්ගෙ ඇඟ සරලගෙ ඇඟ දිගටම ගෑවෙනවා. සරලගෙ තන් දෙක තවත් ඉස්සුණා. ඒවා ටිකක් දෙපැත්තට බර වුණා. එතකොටයි මට තේරුණේ තිලක් එහෙම කිවුවෙ ඇයි කියලා. සරලගෙ දකුණු තනය තිලක්ගෙ පපුවට හේත්තු වෙලා. සරලගෙ උකුළ තිලක්ගෙ බඩට හේත්තු වෙලා.

ඒක දැකලා ආයිත් මගේ ලිංගය පුපුරන්න වගේ පිම්බෙන්න ගත්තා.‍

“මම පොඩ්ඩක් මගෙ දෙබර වදේට ඔලුව දාලා බලන්නම්.”

කී තිලක් තමන්ගෙ කලිසමේ ඉන පටියෙන් අල්ලා පහලට ඇද්දා. කලු යගදාවක් වගේ උඩට එසවිලා තියෙන එ් මහා ලිංගය එළියට පැන්නා. ඒක දැකලා මට බයකුත් හිතුණා. තිලක් දෙබර වදේ කියලා අදහස් කළේ මොකක්ද කියලා ම‍ට තේරුණේ තිලක් තමන්ගෙ වම් අත ඒ ලිංගය වටේ ඔතාගෙන අතේ ගහන්න ගත්තමයි.

තිලක් දකුණු අත් කාරයෙක් වුණත් වම් අත පාවිච්චි කරන්න හේතුව මට තේරුණේ ටික වෙලාවකට පස්සෙ. තිලක්ගෙ වැලමිට සරලගෙ බඩේ ඇතිල්ලෙනවා. සමහර වෙලාවට බ්‍රා එකේ යට ගෑවෙනවා. සමහර වෙලාවට තනේ තල්ලුවෙන්නම ගෑවෙනවා.

මේ ඔක්කොම අස්සෙ සරලා ඒ මොකවත් දැක්කෙ නැහැ ව‍ගේ ෆිල්ම් එක බලනවා. ඒත් සරලගෙ ඇස් තියෙන්නෙ ෆිල්ම් එකට වඩා තිලක්ගෙ ලිංගය දිහාවෙ බව මට තේරුණා. මගෙත් එහෙමයි. ඒ මෝල් ගහේ කලු හම සම්පූරණයෙන්ම පස්සට ඇවිත්. කළු පාට ඇතුලත කොටස රළු විදිහට තිලක්ගෙ අත ඇතුල‍ෙ ඇතිල්ලෙනවා.

“මේක ලිස්සනවා මදි? එදා වගේ ඔය ලස්සන කටින් එන පැනි ටිකක් දාන්නකෝ”

තිලක් සරලට කිවුවා. සරලා කිසි පැකිලීමක් නැතිව තිලක් පැත්තට බර වෙලා කාරා කටට ආ සෙවල සහිත කෙළ තිලක්ගෙ ලිංගය මුදුනට වැටෙන විදිහට එතනට මූන ලං කළා. සරලගෙ මූණට අඟල් 6ක් පහලින් තමයි තිලක්ගෙ ලිංගයෙ ඔලුව තිබුණ‍ෙ. සරලගෙ කටේ ඉඳන් බේරෙන කෙළ නූළක් වගේ තිලක්ගෙ ලිංගය උඩට වැටුණා. ඒ වෙලාවෙ ඒ ලිංගයත් සරලගෙ කටත් සම්බන්ධයි කියලා මට හිතුණා. ඊට පස්සෙ ආයිත් තිලක් අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා.

“තැන්ක් යූ සරලා. නදුන් ඇයි ඔයා සරලගෙ ඔය ලස්සන ඇඟ පත ඉඹලා පොඩි ආතල් එකක් දෙන්නෙ නැත්තෙ?”

‍අතේ ගහන ගමන් තිලක් ඇහුවා. එතකොටයි මට එහෙම දෙයක් කල්පනා වුණේ. මම සරලගෙ දකුණු පැත්ත ඉඹ ඉඹි අතගාන්න ගත්තා. මම සරලගෙ දුකුණු තනය බ්රා එක උඩින් මිරිකුවා. සරලා සරාගී කෙඳිරියක් දැම්මා. ඊට පස්සෙ මම සරලගෙ බඩයි දකුණු කකුලය ඉම්බා.

“සාය අස්සට අත දාලා හිමින් ගල ටිකක් කපමුද?”

තිලක් ඇහුවා. ඒ කියන පරක්කුවෙන් මම සායෙ ඉනෙන් ඇතුලට අත දැම්මා. ඒක කෙළින්ම පෑන්ටියටත් යටින් ගිහින් යෝනිය උඩ නතර වුණා‍‍. අත භගමණියෙ ගෑවෙද්දිම සරලා කෙඳිරි ගෑවා. මම දහ දොළොස් වතාවත් සරලගෙ යෝනිය උඩින් අත ඇතිල්ලුවා. ඒ අස්සෙ තිලක්ගෙ වම් අතේ වැලමිට සරලගෙ දකුණු තනේ නටවනවා.  සරලගෙ පළවෙනි සුරතාන්තෙ වෙන්න ගත්තා.

“ඌහ්….ආ…….හ්ම්හ්….”

සරලා තොල් විකාගෙන ඒක දරාගත්තා.

“නවත්තන්න එපා. ”

තිලක් කිවුවා.

මම දිගටම කරගෙන ගියා. ටික වෙලාවකින් සරලා ආයිත්  ‍ෆෝම් වෙලා. කෙඳිරි ගාන්න ගත්තා.

“නදුන් අපි සරලට කියමුද මගෙ එක අතින් අල්ලගෙන ටිකක් උස් පාත් කරන්න කියලා?”

තිලක් කරුණාවෙන් ඇහුවා‍.

මම සරලා දිහා බලාගෙන

“තිලක්ගෙ අත ගොරෝසුයි. ඔයාගෙ අත සිනිඳුයි. ඒ නිසා වැඩේ ඉක්මන් වෙයි.”

කියා කිවුවා. සරලා තිලක්ගෙ කරෙන් අත ගත්තා. අරගෙන ටිකක් අකමැත්තෙන් වගේ තිලක්ගෙ ලිංගය පැත්තට ඒක ගෙනිච්චා. අත වෙවුලන බවක් මට හිතුණා. තිලක් සරලගෙ අත අරගෙන තමන්ගෙ ලිංගය වටේ ඇඟිලි හිටින විදිහට තිබ්බා. සරලා ටී වී එක දිහා බලාගෙන අත උස් පාත් කරන්න ගත්තා. සරලගෙම කෙළ නිසා සරලගෙ සිනිඳු අත තිලක්ගෙ කලු මහත දිග ලිංගය වටේ ලිස්සන්න ගත්තා.

සරලා අතේ ගහන්නෙ නාඳුනන මිනිහකුගෙ නේද කියලා මතක් වෙනකොට මගෙ ලිංගය පැලෙන්න ව‍ගේ එනවා. මම දිගටම සරලගෙ ගල කපනවා. සරලා තිලක්ට අතේ ගහනවා. සරලගෙ කෙඳිරිය ආයිත් වැඩි වෙන්න ගත්තා.

“වේගෙන් කරන්න.”

තිලක් කිවුවා. ඒ කිවුවෙ මටද සරලටද කියලා මට ෂුවර් නැහැ. ඒ නිසා අපි දෙන්නම වේගෙන් කරන්න ගත්තා.

සරලගෙ සිනිඳු අත අස්සෙන් තිලක්ගෙ කළු මෝල් ගහ රිංගන හැටි බලන් ඉද්දිම මට බඩු යන්න වගේ එනවා.

“නදුන් ආයිත් රවුමක් කාමරේට ගිහින් එන්න.”

තිලක් කිවුවා. මමයි සරලයි ආයිත් කාමරේට ගියා. ගිය ගමන් මම සරලව ඇඳේ පෙරළගෙන ලිංගය යෝනියට බැස්සුවා. සරලගෙ එක අතක සෙවල නිසා එයා ඒක පැත්තකින් තියන් හිටියා. ඒ අතේ තියෙන සෙවල දැකලා මට තවත් මෝල් වැඩි වුණා. කරුමෙටම පස් පාරක් ගහද්දිම මට බඩු යන්න ගත්තා. සරලට ලොකු සුරතාන්තෙ වෙන්න ඔන්න මෙන්න තිබුණෙ. සරලගෙ යෝනිය පතුලටම මගේ ශුක්‍රාණු ටික බැස්සා. සරලට ටිකක් දුක හිතුණා. ඒත් කේන්ති ගත්තෙ නැහැ.

මම සරලගෙ ඇඳ පැත්තකින් වැතිරුණ ගමන් සරලා නැටිටලා පෑන්ටියෙන් යෝනිය වසාගෙන සාය ඇඳගත්තා. කාමරෙන් එළියට ගිහින් කලින් විදිහටම පුටුවෙ මැද්දෙන් වාඩි වුණා. මමත් හිටි තැනම වාඩි වුණා. තිලක් කියන්නත් කලින් සරලා තිලක්ගෙ ‍ලිංගය අතට අරගෙන ෆිල්ම් එක බල බල අතේ ගහන්න ගත්තා. මට බඩු ගිහින් නිසා මට ඒකට සෙට් වෙන්න එකපාරටම උනන්දුවක් ඇති වුනේ නැහැ. සරලා තමන්ගෙ කකුල් දෙක හොලව හොලව තමයි තිලක්ට අතේ ගැහුවෙ. ඒ නිසා සරලගෙන් පොඩි කෙඳිරියකුත් සැරෙන් සැරේ ආවා.

“ත‍ව වේගෙන්. තව තදින්.”

තිලක් සැරෙන් සැරේ සරලට මතක් කළා. එතකොටම සරලගෙ අත‍ වේගවත් වෙනවා. ඒ හෙලවිල්ලට සරලගෙ තන් දෙකත් හෙලවෙනවා.

“මට ලඟයි.”

කී තිලක් මගෙන් අහන්නෙත් නැතිව තමන්ගෙ අත සරලගෙ ඉන වටේ දාලා තමන් දිහාට තද කරලා අල්ලගත්තා.

සරලත් තදින් ලිංගය අල්ලගෙන උඩ ඉඳන් පහලට තදින් ඇද ඇද අතේ ගැහුවා.

“ඔන්න…හ්…”

කී තිලක් සරලගෙ ඉනෙන් තමන් දිහාවට තද කරලා ඇද්දා. සරලාගෙ ඉන තිලක් පැත්තට නැමුණා.

තිලක් තමන්ගෙ දකුණු අතින් සරලගෙ අත අල්ලා තමන්ගෙ ලිංගය පාමුල පැත්තට තද කළා. එතකොටම කැරි ධාරාවක් උඩට විදුනා. තිලක් සරලගෙ අත එහෙම්මම අල්ලගෙන හිටියා. එතකොටම තවත් කැරි ධාරා කිහිපයක් සෑහෙන්න උඩට විදුණා. තිලක්ගෙ ලිංගය සරලා පැත්තට බර වෙලා තිබුණ නිසා ඒවා සරලගෙ සායටත් ටිකක් වැටුණා. ඉතිරි ටික තිලක්ගෙ කකුල් දෙක උඩටම වැටුණා. දහ පාරක් විතර පිම්බි පිම්බි කැරි විද්දට පස්සෙ තිලක් සරලගෙ අත අත හැරියා. සරලා ඒත් තිලක්ගෙ ලිංගය කිහිප වරක්ම අතින් පිරිමැදලා තමයි අත ගත්තෙ. සරලගෙ අතේ තිබුණ කැරි ටික තිලක් තමන්ගෙ කලිසමේ පිහදාගන්න කියලා සරලට කිවුවා. සරලා එහෙම කළා. සරලගෙ සායෙ ගෑවිලා තිබුණ ටිකත් ඒකෙන්ම පිහදාගත්තා.

සරලා හිටියෙ තාම ඇවිස්සුණ ගමන්. ඒ නිසා සරලට ඕන වුණේ ඒක ඉක්මනට සමනය කරගන්න.

“නදුන් අපි ඉක්මනට ගෙදර යමුද?”

ටික වෙලාවකට පස්සෙ සරලා මගෙන් ඇහුවා.

හා යමු. මට සරලගෙ අවශ්‍යතාව තේරුණා. සරලා අත හෝදගෙන හැට්ටෙ ඇඳගත්තා. අපි පුතා ගෙදර එක්කගෙන එන්න කලින් ගෙදරට ආවා. ඇවිත් සෝෆා එක උඩ සරලව පෙරලගෙන මගේ ලිංගය සරලගෙ යෝනියට ඔබලා ගහන්න ගත්තා. ඇතුලෙ කැරි තියෙන නිසා චක චක සද්දෙ වැඩියි. දහ පාරක් ගහන්න කලින් සරලා කෙඳිරි ගගා දඟලමින් ලොකු සුරතාන්තෙට පත් වුණා. ඊට මොහොතකට පස්සෙ මගෙ දෙවෙනි කැරි ටිකත් පිට වුණා. එදා දවස ඔය විදිහට ගෙවුණා. ඒ දවස මතක් කර කර අපි තව දවස් කිහිපයක් ආතල් ගත්තා.

කාලය ගත වුණා. තිලක් එක්ක මගේ කතා බහ ටික ටික අඩු වුණා. අපි චැට් කරන එකත් අඩු වුණා. සරලනම් කිවුවෙ ඉඳලා හිටලා තිලක් කොල් කරනවා කියලයි.

දවසක් මම දවල් ගෙදර තිබුණ ටෝනර් වගයක් ගෙනියන්න හවස 4ට විතර ගෙදර ආවා. මං එද්දි සරලා බාත් රූම් එකේ නානවා. මට චූ බරක් තිබුණා. ඒ නිසා මම එළියෙ ‍ටොයිලට් එකට යන්න කුස්සියෙන් එළියට ආවා. එතන වම් පැත්තෙ තමයි අපි රෙදි හෝදන තැන තිබුණෙ. ඒකෙ බේසමක සරලගෙ පෑන්ටියක් දාලා තිබුණා. වතුර ටිකකුත් ඒකට දාලා තිබුණා. ඒ වතුරෙ මොනවදෝ සුදු පාට රැල් රැල් පාවෙනවා මම දැක්කා. මම ඒ පෑන්ටිය අතින් උස්සලා බැලුවා. එකේ යෝනියට සෙට් වෙන තැන ඉඳන් සෙවල නූලක් වගේ පහලට ඇදෙනවා. බේසම පුරා සුදු පාටට රැල් රැල් පාවෙන්නෙ ඒ සෙවල වල තියෙන දෙයක් බව මට පෙනුනා. මම ඒක නහයට ලං කරලා බැලුවා. මට ආවෙ කැරි සුවඳක් කියලයි මට හිතුණේ. ඒත් ඒ වෙලාවෙ හැටියට ඒක හරියටම ෂුවර් නැහැ.

ඒක දැකලා මට ටිකක් බයක් ඇති වුණා. මාව තිගැස්සුණා. මම පෑන්ටිය බේසමටම දැම්මා. දාලා මගෙ වැඩේ කරගෙන සාලෙට ආවා. සරලා එළියට ඇවිත්

“අද ආෆ්ටර් ස්කූල් ඉන්න වුණ නිසා එන්න ටිකක් පරක්කු වුණා අනේ. ඇඟට හරි තෙහෙට්ටුයි. ”

කියා පුටුවක වාඩි වුණා.

“මට පරක්කු වෙනවා. ෆොටෝ කොපි මැෂින් එකේ ටෝනර් එක ඉවර වෙලා. එකක් ගෙනියන්න ආවෙ. මම යනවා.”

කී මම බයිසිකලේ නැගලා පිටත් වුණා. ඒ යන ගමන් මම සෑහෙන්න අර පෑන්ටියත් සෙවලත් ගැන කල්පනා කළා. මගෙ හිතට විකාර අදහස් ආවා. ඒත් එකපාරටම මට මතක් වුණා ඊයෙ රෑ අපි සංසර්ගයේ යෙදුණ බව. සරලා අද උදේ ඇඳගෙන ගිය පෑන්ටියට ඒවා ලීක් වෙන්න ඇති. ඒක මතක් වුණාට පස්සෙ තමයි මගේ හිතට සහනයක් ආවෙ.

අපි රෙදි හෝදන්නෙ සතියකට දෙපාරයි. එතකල් කිලිටු ඇඳුම් දාන කූඩෙක තමයි දාලා තියන්නෙ. ඒත් ටික දවසක ඉඳන් සමහර දවස්වල රෑට පිටිපස්සෙ වැලේ සරලගෙ සරාගී පෑන්ටි වලින් එකක් හෝදලා වනලා තියෙනවා මට දකින්න තිබුණා. සරලා ඒ පෑන්ටි හෝදන්නෙ ඇයි කියලා සැකයකුත් මට ඇති වුණා. ඒත් ‍යෝනි සෙවල වලින් තෙත් වුණ දවස් වල ඒවා දවස් දෙක තුනක් තියාගත්තොත් සවුත්තු වන නිසා බව මට පස්සෙ තේරුණා.

තවත් දවසක් අල්මාරිය ඇතුලෙ සරලගෙ හීනි පටි තියෙන සරාගී පෑන්ටියක පටි ඉරී කැඩී තිබෙන හැටි දැකලත් මට කුතුහලයක් ඇති වුණා. ඒත් පස්සෙ මට තේරුණා ඒක හිර සහ දුහුල් නිසා ගලවන්න යද්දි ඉරෙන්න ඇති බව.

මෙහෙම මගෙ හිතට අමුත් සැක සංකා ඇති වෙවී නැති වෙන්න ප්‍රධාන හේතුවක් තිබුණා. ඒ කලින් වගේ සරලා මාත් එක්ක ලිංගිකව එක් වීමට තිබුණ උනන්දුව අඩු වුණ එකයි. ආයිත් තිලක්ව ගෙන්නගෙන ටිකක් අලුත් දෙයක් කරන්න ඕන කියලා මට හිතුණෙ එතකොටයි. ඉතින් මම කාලෙකට පස්සෙ ආයිත් අර සයිට් එකට ලොග් වෙන්න උත්සාහ කළා.

කාලෙකින් ලොග් වුණේ නැති නිසා අපේ එකවුන්ට් එක නැති වෙලා. ඒ නිසා මම ඒ නම අගට 36 කියලා දාගෙන ආයිත් අලුත් එකවුන්ට් එකක හදාගෙන ලොග් වුණා. ලොග් වෙලා තිලක්ට ෆ්රෙන්ඩ් රික්වෙස්ට් එකක් දැම්මා. තිලක් ඇක්සෙප්ට් කරලා නැති නිසා මම තිලක්ට කෝල් එකක් දුන්නා. අපි ටිකක් කතා කර කර ඉඳලා පස්සෙ ෆ්රෙන්ඩ් රික්වෙස්ට් එක ගැන මතක් කළා. තිලක් එදාම ඒක ඇක්සෙප්ට් කලා.

එදා රෑම මම කඩේ කොම්පියුටර් එකෙන් ලොග් වුණා.

මම දැක්කෙ මම හීනෙකින්වත් හිතුවෙ නැති දෙයක්. මට කොම්පියුටරේ ලඟින් නැගිටින්නවත් ඒවා තව තව විමසලා බලන්නවත් බැරිව ගල් ගැහිලා වගේ හිටියා. මම දැකපු ෆෝටෝ  වීඩියෝ උඩින් මවුස් එක ගෙනියද්දි මගේ අත වෙවුලන්න ගත්තා. මම ඒවා ක්ලික් කරන්නෙ නැතිව ටික වෙලාවක් බලන් හිටි‍යා.

 

මතු සම්බන්ධයි

 

 

 

 

 

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

15 thoughts on “අමුතු කතාවක් – 8

  1. Meka balana 40 wadi lady kenek nam cl me am XSAM 07xx108x1x

    Posted by Anonymous | February 14, 2018, 3:49 am
  2. ado eegawa kotasa heta daapanko ban, thrill eka maru but cant wait for another 2-3 weeks for the next part. Please heta daapanko eegawa kotasa podi unath kamak nae

    Posted by itikiris | February 14, 2018, 3:56 am
  3. marama lassanai machan kathawa

    Posted by Anonymous | February 14, 2018, 3:53 pm
  4. Serious niyama top kathawa superb ikmanata kathawa dannko fattama asai kathawata thanks nandana ayye

    Posted by sandun | February 15, 2018, 12:06 am
  5. nandana ko ban daapanko kathawa valantine ekata magula hena dawasak gannawa nei kathaawak liyanna kalin gihin hitapu dhawas wala kathaawa dhAmmaa nam melahata kotas 12-13 wagei yanne thawama 9 wath nae kujiithayi nei ban api balan in awaa nei uba daanakan

    Posted by itikiris | February 15, 2018, 2:54 am
  6. Super..

    Posted by red | February 15, 2018, 11:41 am
  7. Ade thawa masa ganan ganne nathuwa ikmanata dan machan

    Posted by Yaka | February 15, 2018, 2:10 pm
  8. ko ban hutta katawa daapanko ban dawas 3 k giyaa mehema giyoth nae u ei kathaa kiyawannae ban. Liyana ekath poddayi liyanne, eikath dhannei sthiyakata eka paarayi mokadda ban labba

    Posted by Anonymous | February 16, 2018, 5:59 am
  9. Oya apiwa aussala thiyanawanee ikamanata 9 danna plz

    Posted by Sura | February 16, 2018, 5:17 pm
  10. kathaawa eka sare kotas 5k withara liyala daanna. punchi punchi kaali daala ubatath wadak na apitath wadak na ratatath wadak na

    Posted by meena | February 16, 2018, 5:34 pm
  11. Kathaw ikmanta dannko nandana ayye api blan inne kathaw enakan

    Posted by sandun | February 16, 2018, 6:35 pm
  12. Ko ayye kathawa dannko ikmanata godak lassani kathawa

    Posted by sandun | February 18, 2018, 4:03 am
  13. 9 danndooooo!!! Fatta!!

    Posted by yaak | February 18, 2018, 5:35 am
  14. Nice story

    Posted by Niro | February 19, 2018, 4:48 pm

Leave a comment