//
you're reading...
022. අමුතු කතාවක්

අමුතු කතාවක් – 7

ටික වෙලාවක් ඇවිද ඇවිද ඉඳලා ඊට පස්සෙ මම බයිසිකලේ ස්ටාට් කරගෙන ගිහින් ඇරලා තිබුණ ෂෙඩ් එකකින් බයිසිකලේට පැට්‍රල් ගහගෙන ආවා. පොරොන්දු වුණ විදිහට හරියටම 9 ට තිලක්ගෙන් කෝල් එකක් ආවා. තිලක් කියපු අලුත් තැනකට 9.10 ට එනවා කියලා කිව්වා. මම එවෙලෙම එතනට ගියා. ගිහින් බයිසිකලේ නවත්තලා පැත්තෙ ස්ටෑන්ඩ් එක ගහලා බයිසිකලේට හේත්තු වෙලා පාර දිහා බලාගෙන හිටියා.

මම බලන් හිටියෙ පාරෙ මීගමුව පැත්ත. 9.10 වෙනකොට මම හරිම නොසන්සුන්. නිකන් හරියට තමන්ගෙ පෙම්වතිය එනකල් ලාබාල පෙම්වතෙක් බලන් ඉන්නවා වගේ. මගෙ වයිෆ් ගැන මට ලොකු ආදරයක් ඇති වෙලා. මං බල කරපු නිසා තමයි සරලා මේ වගේ දේවල් වලට කැමති වුණේ. දැන් මගේ සතුට වෙනුවෙන් සරලා තමන් ඉස්සර නම් කොහෙමවත් කරන්නෙ නැති දේවල් කරන්න ඉදිරිපත් වෙලා. මහ රෑ නාඳුනන මිනිහෙක් එක්ක සරාගී ඇඳුම්ක් ඇඳගෙන බයිසිකලේක නැගලා මිනිහට තුරුල් වෙලා රවුමක් යනවා කියන්නෙ ඉස්සරනම් සරලා කීයටවත් කරන දෙයක් නෙවෙයි.

සරලා ගැන ආදරයෙන් බර වෙලා පාර දිහා බලාගෙන ඉන්න මට ඈතින් තිලක්ගෙ බයිසිකලේ එන හැටි පෙනුනා. ඒක ආවෙ ටිකක් වේගෙන්. ඒත් මං ලඟට එද්දි ඒකෙ වේගෙ අඩු වුණා. තිලක් මං දිහා බලාගෙන හිනාවෙලා ඇහැක් ගහලා නොනවත්වා ඉස්සරහට ගියා. සරලා දැක්කෙ නැහැ මං එතන ඉන්නවා. ඒ නිසා සරලා තිලක්ට තුරුලු වෙලාම හිටියා.

එතකොට තමයි මම දැක්කෙ! සරලගෙ ගවුමෙ ලොකු අත් කුහර අස්සෙන් කලින් වගේ කලු පාට බ්රා එක පෙනුනෙ නැහැ. ඒ වෙනු‍වට පෙනුනෙ සරලගෙ රවුම් වටකුරු පැහැපත් තනේ පැත්තක්. තිලක්ගෙ පපුවට තද වෙලා තියෙන නිසා ඒක ගවුම් අත පැත්තට තද වෙලා පිම්බිලා තියෙනවා. බයිසිකලේ පුංචි ගැට්ටක් උඩින් ගියත් ඒක ගැස්සිලා හෙලවෙනවා. එහෙමනම් එදා ෆිල්ම් හෝල් එකේදිත් තිලක් මේකම කරන්න ඇති කියලා මට හිතුණා.

තිලක් ටිකක් ඉස්සරහට ගිහින් ආයිත් යූ ටර්න් එකක් ගහලා මං ලඟට ඇවිත් නැවැත්තුවා. ලඟටම ආවෙ නැහැ. අඩි 20ක් විතර ඈතින් තමයි නැවැත්තුවෙ. සරලා ලැජ්ජාවෙන් වගේ තිලක්ගෙ බයිසිකලෙන් බැස්සා. බයිසිකලෙන් බිමට අඩිය තියද්දි ගැස්සෙන ගැස්සිල්ලට සරලගෙ තන් දෙක ගැස්සි ගැස්සි වැනෙන හැටි මම වගේම තිලකුත් හැරිලා බැලුවා.

ඊට පස්සෙ සරලා අත් දෙක පපුව හරහා බැඳගෙන මං දිහාවට එන්න ආවා.

“ආ… අත් දෙක පහලට..‍”

තිලක් හිනා වෙවී කිවුවා. සරලා අකමැත්තෙන් වගේ අත් දෙක පහලට දැම්මා. දාලා මං දිහාවට ඇවිදගෙන ආවා. සරලගෙ ගමන් ලතාවට ඒ ඇදෙන සුළු ගවුම ඇතුලෙ නැටවෙන තන් දෙක කවදාවත් නැති තරම් ලස්සන බව මට හිතුණා. ඒ තන පුඩු වල තද පාට පවා මම හිටි තැන තිබුණ ලයිට් කණුවෙ එළියෙන් මට පෙනුනා. ඒ තන පුඩු උල් වෙලා ගවුම නෙරාගෙන එළියට ඉලිප්පිලා තිබුණා.

සරලා මං ලඟට ආවම මම සරලගෙ අත ආදරෙන් අල්ලගත්තා. සරලගෙ හිතේ තිබුණ ලැජ්ජාව දෙගිඩියාව ඒ නිසා නැති වුණා.

තිලක් බයිසිකලෙන්ම අපි ලඟට ආවා.

“වෙනසක් පෙනුනද?”

තිලක් හිනා වෙවී ඇහුවා.

“බ්රා එක ගලවලා නේද?”

මං ඇහැක් ගහලා ඇහුවා.

“බ්රා එක විතරක් නෙවෙයි. හැම දේම ගලවලා!”

කී තිලක් සරලගෙ පස්ස පැත්තට ඇස් යොමු කර පෙන්නුවා. ඒක අහලා මගේ ඇඟ සීතල වෙලා ගියා. ඒ කියන්නෙ දැන් මගේ ආදරණීය බිරිඳ සරලා ‍ කොළඹ මීගමුව පාර අයිනෙ ලයිට් එළියක් යට ඉන්නෙ යටට කිසිම දෙයක් ඇඳලා නැතිව දුහුල් ඇදෙන සුළු ගවුමක් විතරක් ඇඳගෙන. නැගලා තිබුණ මගේ ලිංගය තවත් නැග්ගා. මගෙ අත ඉබේම වගේ සරලගෙ පස්ස උඩින් තැබුණා. ඒ ස්පරෂය නිසා සරලා වගේම මාවත් තිගැස්සුණා. මට දැණුනෙ නිරුවත් තට්ටම උඩින් අත තිබ්බ වගේමයි. මොකද ඒ ගවුම් රෙද්ද ඒ තරම් තුනීයි.

“අර කලිසමක් ඇඳන් ආවට සරලා වැරැද්ද බාරගෙන දඬුවමක් දෙන්න කියලා ඉල්ලුව‍නෙ. ඒකයි එහෙම කළේ.”

තිලක් බක බක ගා හිනා වෙවී කිවුවා. සරලා ලැජ්ජාවෙන් බිම බලා ගෙන

“මං ඉල්ලපු දඬුවමක් නැහැ.”

කියලා මිමුණුවා.

“නදුන් අර … ඇල අයිනෙන් යන අඩි පාර දිගේ ටික දුරක් ගියහම ජංගි දෙකයි බ්රා එකයි තියලා තියෙනවා. සරලමයි ගිහින් එතනින් තියලා ආවෙ. ඔයාලා යන ගමන් ඒවා අරගෙන යන්න.”

තිලක් මට කිව්වා. ඒක ඇහුවම මට පුදුම හිතුණා. තිලක් සරලා එක්ක අමුතු සෙල්ලමක් කර ඇති බව මට තේරුණා. ඒත් මේ ඒක අහන්න වෙලාවක් නෙවෙයි.

“මොනවා හරි බීලා යමුද?”

මම තිලක්ගෙන ඇහුවා.

“පිස්සුද අනේ… මම කොහො‍මද මෙහෙම කොහෙටවත් යන්නෙ. ඉක්මනට ගිහින් අපි අර අැඳුම් අරගෙන ඇඳගමු.”

සරලා මගෙ අතෙන් ඇද ඇද රහසින් කිවුවා.

තිලක්ට ඒක තේරුණා.

“නෑ නඳුන් මටත් ඉක්මනට ගෙදර යන්න‍ ඕනෙ. අපි වෙන දවසක මුණ ගැහෙමු.”

තිලක් පිටත් වෙලා ගියා.

“මොකද වුණේ?”

මම සරලගෙන් ඇ‍හුවෙ බයිසිකලේට නගින ගමන්.

“අර කලිසමක් ඇඳගෙන ආව එකට දඬුවමක් විදිහට මගෙ යට ඇඳුම් ගලවන්න කිවුවෙ. ‍”

සරලා කේන්තියෙන් වගේ කිවුවා.

“කොහෙදිද?”

“අර ඔයාට කිවුවෙ තැනක්. එතනදි.”

අපි ඒ කිවුව තැනට පිටත් වුණා. ඒක තිබුණෙ අතුරු පාරක. එතනට යන ගමන් මම ඒ සිදු වීම හිතේ මවාගෙන ආතල් එකක් ගත්තා.

එතනට ගියාට පස්සෙ තමයි මම දැක්කෙ ඒක තියෙන තැන ටිකක ජන ශුන්‍ය පැත්තක්. මම බයිසිකලේ පාර අයිනෙන් නවත්තලා ලොක් කරලා ඇල අයිනෙ තිබුණ අඩි පාර දිගේ ඉස්සරහට ගියා. පාරෙ ලයිට් කණුවෙ එළිය නැති වුණ නිසා මම ෆෝන් එකේ ටෝච් එක ගැහුවා. සරලා පිටිපස්සෙන් ආවා.

“තව ඉස්සරහද?”

“අර පේන ගහේ තමයි ඒවා වනන්න කිවුවෙ.”

සරලා ටිකක් ඉස්සරහා තිබුණ පඳුරක් පෙන්නුවා. ඒක මහ පාරෙ ඉඳන් අඩි 30ක් විතර දුරින් තමයි තිබුණෙ. එතනට පාර පෙනුනට පාරට එතන පේන්නෙ නැහැ කරුවලයි ගසුයි නිසා.

“ඔයා ටෝච් එක ගහන්න මම ඒවා අරගෙන ඇඳගන්නම්.”

කී සරලා පඳුර ලඟට ගියා. පඳුරෙ එක එක අතු වල සරලගෙ යට ඇඳුම් 3 එල්ලලා තිබ්බා.

“අඳින්න ඕන නැහැ. ඔිවා අරගෙන ඔහොම්මම ගෙදර යමු.”

“එතකොට කොහෙමද පුතාව ගන්නෙ?”

“ආ ඒකත් ඇත්ත. හරි හරි ඇඳගන්නකො.”

සරලා ඇඳුම් ඇඳගන්නකල් මම එයාට පේන්න ටෝච් එක ගහගෙන හිටියා. බිම පස් නිසා සෙරෙප්පු දෙක උඩ විතරක් කකුල් තියාගෙන ඒ හිර ජංගිය ඇඳගන්න එක ටිකක් අමාරු වුණා. සරලා මගෙ උරහිසට එක අතක් තියලා අල්ලගෙන අඳින්න ගත්තා. ඒ අතර තුර මම වට පිට බැලුවා. බිම වැටුණ සුදුපාට දෙයක් මම දැක්කා.

කොන්ඩම් එකක්!

මාව ගැස්සිලා ගියත් මම ඒක දැක්ක බව නොපෙන්වා හොරැහින් නිරීක්ෂනය කළා. හැබැයි ඒක අලුත් එකක්ද කියලා හරියට පෙනුනෙ නැහැ. තව ‍හොඳට බලද්දි තව ටිකක් ඈතින් තව කොන්ඩම් එකක් වැටිලා තියෙන හැටි මම දැක්කා. සමහර විට කපල් මෙතන සෙක්ස කරනවා ඇති කියලා මට හිතුණා. මේවා ඒ අය දාලා ගිය පරණ කොන්ඩම් විය යුතුයි.

අපි දෙන්නා ඉක්මනට එතනින් පිටත් වෙලා ආවා. අම්මලගෙ ගෙදරින් පුතාව ගන්න සරලා ගියේ ජැකට් එක දාගෙනමයි.

ගෙදර ඇවිත් පුතාව නිදි කරලා සරලා එළියට ආව ගමන් මම සරලව බදාගෙන ඉඹින්න ගත්තා. විනාඩියක් යන්නත් කලින් සරලත් මාත් හෙලුවෙන් අපේ සෙක්ස් පුටුව උඩ. බලාපොරොත්තු වුණ විදිහටම සරලගෙ යෝනිය සෙවල වලින් නෑවිලා. කකුල් දෙකේ විතරක් නෙවෙයි තට්ටම් අතරත් සෙවල ගෑවිලා. එදා සරලගෙ සරු දවසක් නිසා මම කොන්ඩම් එකක් දාගෙන තමයි ගහන්න ගත්තෙ.‍ එදත් කලින් දවසෙ වගේම සරලගෙ යෝනිය ඇතුලට මගෙ ලිංගය ඔබලා වැඩි වෙලා යන්න කලින් වෙන සුරතාන්තෙ වුණේ නැහැ. මම සෑහෙන්න වෙලාවක් එක එක ඉරියවු වලින් සරලව තියලා ගැහුවා. වෙනදට දෙවෙනියට හරි තුන්වෙනියට හරි වෙන සුරතාන්තෙ තරම් සැර එකක් තමයි සරලට එදා පළවෙනියට වුණේ. සරලගෙ එක සුරතාන්තෙකින් පස්ස‍ෙ මටත් බඩු ගියා.

අපි දෙන්නම පුදුම සතුටකින් එකිනෙකාව බදාගෙන ටික වෙලාවක් හිටියා. අපි දෙන්නම කතා නැතිව හීන ලෝක වල එහෙම්මම ටික වෙලාවක් හිටියා. මගෙ ඔලුවට ආවෙ සරලා තිලක් එක්ක අර පාලු ඇල අයිනෙ මොනවා කරන්න ඇත්ද කියන එක. සරලා මොනවා හිතුවද කියලා මම දන්නෙ නැහැ. ටික වෙලාවකින් තමයි අපි පියවි සිහියට ආවෙ. මම සරලව ඉම්බා. ඊට පස්සෙ අපි දෙන්න ගිහින් ඇඟ හෝදගෙන ඇවිත් බදාගෙන නිදාගත්තා.

මේ විදිහට අපි තවත් පියවරක් ඉදිරියට තිබ්බා. සරලා මම නැති තැනක යට ඇඳුම් නැතිව දුහුල් ඇඳුම්ක් විතරක් ඇඳගෙන තිලක් වගේ ආකර්ශනීය පිරිමියෙක් ලඟ හිටියා කියන එක මතක් වෙනකොටත් මගෙ ලිංගය කෙලින් වෙනවා. දවල්ට කඩේ ඉද්දි වුණත් ඒක මතක් වුණ ගමන් මට නගිනවා.

මෙහෙම එකින් එක අලුත් අලුත් දේ අපේ ජීවිතේට එක් වෙවී ලස්සනට කාලෙ ගෙවුණා. මේ අතර දවසක් මම කැමතිම දෙයක් සරලා ඇහුවා.

“නදුන් අපි වෙන උපත් පාලන ක්‍රමයක් පාවිච්චි කරමුකො.”

“ඇයි ඔයාමනේ කිවුවෙ පෙති බොන්න බැහැ. කොන්ඩම් තමයි හොඳ කියලා.”

“ඒ වුණාට කොන්ඩම් දැම්මම ඒක ස්වභාවිකව දැනෙන්නෙ නැහැනෙ. අනික කොන්ඩම් දාන්නෙ අනාරක්ෂිත එක් වීම වලදිනෙ.”

“ඒක තමයි මම ඉස්සරහ ඉඳන් කිවුවෙ. අපි ස්වභාවික විදිහට ඉන්න උපත් පාලන පෙති බොමු කියලා. ඇති යන්තම්. එහෙනම් මේ මාසෙ ඉඳන් පෙති බොමු.”

“හා.”

ඒ දෙබස ම‍ට ලොකු සතුටක් ගෙනාවා. දැන් මට සරලත් එක්ක මෙන්සස් දවස් හැර අනික් හැම දාම කිසි බයක් නැතිව ලිංගිකව එක් වෙන්න පුළුවන්. මේ හැම දේම සිද්ද වුණේ තිලක් නිසා අපේ ජීවිත වල ඇති වුණ ලිංගික පිබිදීමෙන් කියලා මට හිතුණා.

ඒ වගේම මම කැමති තවත් සිදුවීමක් සිද්ද වුණා. සෙනසුරාදා හවස මම ගෙදර එනකොට අපේ පිළිකන්නෙ රෙදි වැලේ සරලගෙ හීනි සරාගී යට ඇඳුම් ‍හෝදලා වේලෙන්න වනලා තිබුණා.

“මේ මොකද මේවා හෝදලා?”

ඒක දැකලා මම හිනා වෙවී ඇහුවා.

“මම දැන් වැඩට යන්න අඳින්නෙ ඕවා.”

“ෂා! මරුණේ. ඇයි මේ කියලවත් කරගන්න බැරි දෙයක් තනියම හිතලා කරන්නෙ.”

මම සතුටින් හිනා වෙවී කිවුවා.

“ඒවා හරි පහසුයි අනේ. අනික කකුල් කැපෙන්නෙත් නැහැ. මෙන්සස් දවස් වලට විතරක් අනිත් ඒවා අඳිනවා.”

“නියමයිනේ!”

“අනික ඔයා මට මේවා සෑහෙන්න ගෙනැත් දීලා ත‍ියෙනවනෙ. මම මේවා වෙන කොහෙට අඳින්නද?”

“අඳින්නනම් තැන් මම හොයලා දෙන්නම්. ඒත් මම නම් හරි ආසයි ඔයා මේවා වැඩට අඳිනවට. ඉතින් ඉස්කෝලෙදි හැඟීම් පහල වෙන්නෙ නැත්ද?”

“ඒ කොහෙමද? ඕව ඇන්දට හැඟීම් පහල වෙන්නෙ නැහැ. හැබැයි අර තිලක් කතා කරලා ඉඳලා හිටලා වල් කතාවක් කිවුවොත් නම් හැඟීම් පහල වෙනවා.”

සරලා මොනවාදෝ හිතින් මතක් කර කර හිනා වුණා.‍

“මොනවද හිතන්නෙ.”

“තිලක් ඊයෙ කියනවා… එයා ආසයිලු මගේ පෑන්ටිය වෙන්න. එතකොට එයාට එතනට වෙලා මට තුරුලු වෙලා ඉන්න පුළුවන්ලු.”

කී සරලා බක බක ගා හිනා වුණා. මට ඒකට හිනා නොගියත් මම හිනා වෙන බව පෙන්නුවෙ ඒකෙන් සරලගෙ හැඟීම් ඇවිස්සීම ගැන සතුටු වෙමින්. ඒ වගේම මගෙ වයිෆ් එක්ක පිට මිනිහෙක් ඒ වගේ වල් කතා කියා විනෝද වීමත් මට ගෙනාවෙ අමුතු සතුටක්. ඒක හරි පුදුම සතුටක්.

අපේ ‍මේ අලුත් ලිංගක ජීවිතේ ඊලඟ පියවර වුණේ අපි දෙන්නා තිලක්ගෙ ගෙදර ගිය එක.

එදා තිලක් ඉල්ලලා හිටියා සරලට කලු පාට ලේස් යට ඇඳුම් ඇඳන් එන්න කියලා. ඒවට උඩින් නම් ඇඳගෙන ගියෙ අත් නැති හැට්ටයයි කොට සායකුයි. යන්න කලින් සරලා සෑහෙන්න වෙලා ලෑස්ති වුණා. ඇඟ හැම තැනටම සෙන්ට් දැම්මා. අපි පුතාව අම්මලගෙ ගෙදරින් දාලා හවස 7‍ට විතර පිටත් වුණා. පිටත් වුණ වෙලාවෙ ඉඳලා මගේ ලිංගය බයිසිකලේ තෙල් ටැංකිය උඩ. අද තිලක් මොන වගේ සෙල්ලමක් ප්ලෑන් කරලා තියෙයිද කියලා මම හිතා හිතා ගියා.

තිලක් අපිට පාර කියලා තිබුණා. අපි හරියටම ගේ හොයගත්තා. ගේට්ටුව ඉස්සරහ ඉඳන් තිලක්ට කෝල් එකක් දුන්නා. බයිසිකලේ‍ ගේට්ටුවෙන් ඇතුලට අරගෙන යට තට්ටුවෙ වම් පැත්තෙ දොර ලඟට එන්න කියලා තිලක් කිවුවා. අපි බයිසිකලේ ඇතුලු කළා. ඒක කුලී ගෙවල් 4ක එකතුවක්. උඩ තට්ටුවෙ දෙකයි. යට තට්ටුවෙ දෙකයි. තිලක් හිටියෙ යට තට්ටුවෙ වම් පැත්තෙ ගෙදර. අපි දෙන්නා ටිකක් තිගැස්මකින් තමයි හිටියෙ මොකද තාම තිලක්ව දැක්කෙත් නැහැ. ඒ වගේම ‍තිලක් ගේ ඇතුලෙ මොන සර්ප්රයිස් එකක් ලෑස්ති කරලා තියෙනවද දන්නෙත් නැහැ.

ඒත් අපි දොර ලඟට යනකොටම තිලක් දොර ඇරියා. තිලක් ඇඳගෙන හිටියෙ ඇදෙන සුලු ලා නිල් පාට කොට කලිසමක් විතරයි. යටට ඇඳලත් නැහැ.

“වෙල්කම්. නදුන්. වෙල්කම් සරලා. සොරි මම ගේට් එකට ආවෙ නැති එකට. තේරෙනවනෙ ඇයි කියලා. මම මේ ඔය දෙන්නා වෙනුවෙන් ලෑස්ති වෙලා ඉන්න විදිහ.”

කියා තමන්ගෙ කොට කලිසම පෙන්නුවා. තිලක්ගෙ මවිල් පිරුණ පපුවත් බඩත් දැක්කම මට මතක් වුණේ රෙස්ලින් ගහන යෝධයෙක්ව. ඒ ලොකු ඇඟ වැහැලා තිබුණෙ පුංචි දුහුල් කලිසමකින් විතරයි.

අපි දෙන්නම හිනා වෙලා ගෙට ගියා. තිලක්ගෙ යෝධ ලිංගය නැගලා නැහැ. ඒක ඝාන්ටාරයක් වගේ වැනි වැනි තියෙන බව කලිසම උඩින් පෙනුනා. සරලා සැරෙන් සැරේ හොරෙන් ඒක දිහා බලන හැටි මම දැක්කා.

අපි දෙන්නා සෝෆා එකක වාඩි වුණා.

“මොනවද බොන්නෙ?”

“‍කූල් ඩ්රින්ක් ද? බියර් එකක් ගහමුද?”

“කූල් ඩ්රින්ක් එකක් බොමු නේද?”

සරලා ඇහුවා

තිලක් ෆ්රිජ් එක ඇර වීදුරු තුනකට දොඩම් ජූස් තුනක් දාගෙන ආවා. ඒ ගේ තනිකඩයෙකුගෙ ගෙයක්. බඩු තිබුණෙ හරිම ටිකයි. ටී වී එකයි ඩීවීඩී ප්ලේයර් එකයි සෝෆා එකයි ස්ටූල් එකයි විතරයි සාලෙ තිබුණෙ. කුස්සියෙ ෆ්රිජ් එකයි වොෂින් මැෂින් එකයි විතරයි. නිදාගන්න කාමරේ දොර වහලා තිබුණා.

අපි බීම බි බී කතාවට වැටුණා.

“තිලක් ගෙ ගේ හරි සරලයි.”

මම කිවුවා.

“මම සරල කමට ආසයි. ඒකනෙ මම සරලටත් ආස.”

තිලක් සරලගෙ උරහිසට තට්ටුවක් දාන ගමන් කිවුවා. සරලා ඒක විශේෂ දෙයක් විදිහට සැලකුවෙ නැහැ.

“නදුන් දන්නවද සරල වහල් ගේම් වලට ආස බව?”

තිලක් බීම එක බොන ගමන් කිවුවා.

“මොනවා!”

මම පුදුම වෙලා කිවුවා. ඒකෙන් මම සතුටු වුණාද පුදුම වුණාද දෙකම වුණාද කියලා මට විශ්වාස නැහැ.

“මොනවා! කොහොමද එහෙම කියන්නෙ?”

සරලත් පුදුම වෙලා ඇහුවා.

“කලබල වෙන්න එපා. මට හිතුන දෙයක් මම කිවුවෙ. අපි හදිස්සි වෙන්න ඕනෙ නැහැ. ඒත් මෙහෙම කලක් ආශ්‍රය කරද්දි මම කිවුව දේ ඇත්ත කියලා ඔයාල දෙන්නටම තේ‍රෙයි.”

“අනේ මම නම් ඔය අමුතු දේවල් වලට ඒ හැටි කැමැත්තක් නැහැ.”

සරලා නෝක්කාඩු ස්වරයෙන් කිවුවා.

“ඒක අලුත් දෙයක් නෙවෙයි සරලා. ඉස්සර කාලෙ ඉඳන් අපේ ජාන වල තියෙන දෙයක්. කොහොම වුණත් දැන් ඒ ගැන හිතන්න එපා. අපි ඒක කාලෙට බාර දෙමු. දැන් අපි මොකද කරන්නෙ ෆිල්ම් එකක් බලමුද? මං ලඟ තියෙනවා ටින්ටො බ්රාස්ගෙ නියම ‍ෆිල්ම් එකක්.”

“ඒක හොඳයි”

මම කිවුවා.

“අපිට වැඩිය පරක්කු වෙන්න බැහැ නේද?”

සරලා උදැල්ල දැම්මා.

“බය වෙන්න එපා මේ ෆිල්ම් එක පැයක් වගේ තමයි තියෙන්නෙ.”

තිලක් කිවුවා. සරලා එකඟ වුණා.

“කරන දෙයක් අපි ෆිල්ම් එක අස්සෙම කරමුකෝ”

 

මතු සම්බන්ධයි

 

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

20 thoughts on “අමුතු කතාවක් – 7

  1. Fattama kthawa niyami nandana ayya digatama mehema kathawa danna superb

    Posted by sandun | February 2, 2018, 11:56 pm
  2. Machan patta kathawa eegawa kotasa daapanko ban heta wagei please

    Posted by Itikiris | February 3, 2018, 12:42 am
  3. කොල්ලො, කෙල්ලට වද දෙන seen නම් ගාවන්න එපා. එහෙම උනොත් කතාවෙ රසෙ එහෙම පිටින්ම නැති වෙනව. Cuckold වලින් පුලුවන් තරම් ආතල් ගන්න ඕනෙ. කෙල්ලට වද දෙන්න එපා.

    Posted by SamzyREX | February 3, 2018, 7:03 am
  4. ai bn katawa atule hanganne seen liwanm hodaine

    Posted by Anonymous | February 3, 2018, 1:46 pm
  5. නියමයි නන්දන . මන් ආසම cukcold කතා වලට. මාත් ආසයි මගේ ෆැමිලි එකත් මේ විදියට ගෙනියන්න . මගේ වයිෆ්ටත් මේ වාගේ කරන්න. දිගටම ලියන්න.

    Posted by රසිකා | February 3, 2018, 1:56 pm
  6. punchi punchi kaali liyanne nathuwa kathaawa tikak digata liyannako. hangila inna dawas wala kathaawa liyanna tibunane.

    Posted by meena | February 4, 2018, 3:39 am
  7. machan sarala urana ekak daapan nadun horen balan innawa. thilak & sarala danne nae nadun balan innawaa kiyala. Please machan ikmanata daahan

    Posted by Itikiris | February 4, 2018, 4:19 pm
  8. Ikmanata dnnako kathawa nandana ayye api blan innawane

    Posted by sandun | February 7, 2018, 12:14 am
  9. Monada bn nandana ikmanta kathawa update krpnko…..EPA wenwne BN..bln inna gyama….

    Posted by pathum | February 10, 2018, 3:42 pm
  10. Mnda BN nandana kathawa ikmanta update krpnko…bln innawnee….

    Posted by pathum | February 10, 2018, 3:45 pm
  11. saralawa thawa posh karala gamuda/?? thilak kiyapu hinda nehe widala, kakule anklet dala, thawa high heels danna wage

    Posted by Anonymous | February 11, 2018, 6:33 am
  12. saralawa thawa posh karala gamuda/?? thilak kiyapu hinda nehe widala, kakule anklet dala, thawa high heels danna wage

    Posted by babu | February 11, 2018, 6:34 am
  13. ikmanata dannako 8

    Posted by Anonymous | February 11, 2018, 3:37 pm
  14. Supiri digatama liyanna

    Posted by Anonymous | February 11, 2018, 6:20 pm
  15. me huttabkatawa danne ban tadi ponnayek mu

    Posted by Anonymous | February 12, 2018, 4:35 pm
  16. Ikmanata dahan bn

    Posted by red | February 13, 2018, 3:07 am
  17. Nodakin kathaa liyanna bari nam bari magul nokara hitapan bun apita paw denne nathiwa

    Posted by meena | February 13, 2018, 11:42 am
  18. Kathawa danne nadda nandana ayye api blan inne godak dawas idala

    Posted by sandun | February 13, 2018, 6:03 pm
  19. හිතවත් නන්දන,කාලෙකට පස්සේ නැවත නැවත කියවන්න ආස හිතෙන කතාවක් ලිවිම ගැන ඔබ ස්තුතිවන්ත වෙමි.ඔබගේ මාතෘකාව සේම මේක නම් අමුතුම කතාවක්… ඔබගේ පාඨකයන් හැමෝම ගොඩාක් කැමැති තාලේ එකක්. ඒත් එක දෙයක් සහෝදරයා…..ඉස්සර කතා වල වගේ මුලින් ලස්සනට කතාව ලියාගෙන ගිහින් කතාව ගාලාගෙන යනකොට මේ කතාවේ කතා නායිකාව වේසියක් කරන්න එපා..ඇත්තට ඔබ එහෙම කරන්න බලාපොරොත්තුවක් තියෙනවා නම්…..නැවතත් ඔබ එකම රාමුවකට පමණක් සිමාවුන රචකයෙක් බවට පත් වෙන එක වලක්වන්න බෑ….ඔබ ලියූ සුදු අක්කා,හොරගෑනි,සුද්දාටදීම ,ජපුර කතාවල කතා නායිකාව ලිංගික වහලික්,වේසියක් තැනට දමා ලිව්වා මිසක ඔබට ඇය පාඨකයන්ට ශාංගාර උපද්වන්නයින් කරන්න ඕන කලේ නෑ…..(මගේ අදහස වැරදි විය හැක….නමුත් ඔබගේ සියළු කතා වල පාඨකයයෙක් වන මාහට දැනුනේ එහෙමයි.) ඔබ ලියු බිරිද කතාව අවසානයක් නැතිව අවසන් කර අවුරුද්දකට වඩා වැඩිවුවත් අදටත් හිතට දැනෙන කතාවී වී ඇත්තේ ඔබ ඒ කතාවේ කිසිම තැන කතා නායිකාව අමානුෂික නොවු නිසයි…ඇය ශෘංගාරය උපද්දන තැනැත්තියක් වූ නිසයි…..කිසිම තැනක බිරිද කතාවේ නායිකාව වේසියක්…..නොකර හොද පරිස්සමින් ඔබ කතාව ගෙන ගියා….එකම ඉල්ලිම අමුතු කතාවේ සරලා…….සුදු අක්කා…..හොරගෑනි……සුද්දාටදීම….ජපුර කතාවල කතා නායිකාව ලෙසින් විනාශ කරන්න එපා….ඇයව වේසියක් කරන්න එපා……ඇයව ශෘංගාරය උපද්දනියක් කරන්න…….ඔබට අමුතු කතාවක්….බිරිද කතාව සේ ………මතකයේ රැදෙන කතාවක් සේ ලියන්න ධෛර්ය ශක්තිය ලැබේවා….නන්දන සහෝදරයා ඔබට ජය….!!!

    Posted by සුදේශ්..... | February 13, 2018, 6:34 pm
    • huththiyee, gaaniyek wahaliyek karala ekiwa wesiyek karana eka thamai nandana ge style eka. Nandana wage kathaa liyanna wena un na. lagin hari yanne captain xxx witharai. ubata ona sigithi aathal montisori love katha liyanna ona tharam writers la innawa. paw nodee palayan huththiyee

      Posted by amila87 | February 14, 2018, 2:35 pm

Leave a comment