//
you're reading...
022. අමුතු කතාවක්

අමුතු කතාවක් – 6

වෙලාවකට මට හිතුණා හැම දේම සිද්ද වුණා ඉක්මන් වැඩිද කියලා. මීට මාසයකට කලින් මම විතරක් දැකලා තිබුණ සරලගෙ ඇඟ දැන් තිලක් දැකලා තියෙනවා. මීට මාසයකට විතර කලින් මගේ ලිංගය විතරක් දැකලා තිබුණ සරලා දැන් මම හැබැහින් දැකලා තියෙන ලොකුම ලිංගයත් දැකලා තියෙනවා. මාත් එක්ක වුණත් ලිංගක කාරණා ගැන කතා කරද්දි ලැජ්ජාවෙන් පසු බෑව සරලා දැන් තිලක් එක්ක හරි හරියට ලිංගික දේවල් ෆෝන් එකෙන් කතා කරනවා. සරලා මා එක්ක කියන්නෙ ඒවයින් බොහොම ටිකයි. මමත් අහලා හාරා අවුස්සන්න ගියේ නැහැ. මොකද මමනේ සරලට කිව්වෙ එහෙම කතා කරන්න කියලා.

මටත් ඒකෙන් වාසියක් වුණා. සරලා හැම දාම රෑට හිටියෙ යෝනිය තෙමා ගත්ත ගමන්. වෙනදට වගේ එක එක වැඩ දදා සරලව ෆෝම් කරලා ගන්න ඕන වුණේ නැහැ. මම ඇඟ හෝදගෙන එනකොටම සරලා වැඩේට සූදානම් වෙලා බලන් ඉන්නවා. නයිටිය අස්සෙන් තන පුඩු උල් වෙලා තියෙන හැටි මට පේනවා. මීට අවුරුද්දකට කලින් හිටි අහිංසක සරලා දැන් කාම ධේනුවක් වෙලා කියලා මට හිතුණා. ඒක මට සතුටට කාරණයක් වුණා.

අපි සැරෙන් සැරේ තිලක් එක්ක වීඩියෝ චැට් කළා. දවසක් ක්‍රිකට් මැච් එකක් දවසක අපි තිලක් එක්ක ඔට්ටුවක් ඇල්ලුවා. තිලක් දිනුවොත් අපි තිලක් කියන දෙයක් කරන්න ඕනෙ. අපි දිනුවොත් තිලක් අපි කියන දෙයක් කරන්න ඕනෙ. අපි කිවුවෙ ලංකාවෙ ටීම් එක දිනයි කියලා. ඒත් නොහිතපු විදිහට පාරාද වුණා. ඒ නිසා තිලක් දිනුවා. තිලක් කියලා තිබුණෙ අපි තුන් දෙනාම එකට බොක්ස් සීට් එකක ෆිල්ම් එකක් බලන්න යන්න ඕන කියන එක. සරලා ගෙයින් පිටදි තිලක් මුණ ගැහෙන්න මුල ඉඳන් අකමැති වුණත් මේ ඔට්ටුව නිසා ඒක මගහරින්න බැරි වුණා. සරලගෙ ඉල්ලීම උඩ තිලක් තෝර ගත්තේ අපි අඳුනන අය එන්න ඉඩක් නැති ටිකක් ඈත තිබුණ ෆිල්ම් හෝල් එකක්. ඒකෙ වැඩි පුර රෑට පෙන්නුවෙ ඉංග්‍රීසි වැඩිහිටි චිත්‍රපටි. අපි බලන්න තීරණය කළේ 7.30 ෂෝ එක. අපි කලින්ම පුතාව අම්මලගෙ ගෙදර ගිහින් බස්සලා ආවා. 6.30 වෙද්දි අපි ලෑස්ති වුනා. බොක්ස් සීට් එකේ අපි තුන් දෙනාම හිටියත් කළුවර නිසා තිලක් සරලගෙ ඇඳුම් අස්සට අත පත දායි කියලා මට හිතුනා. පොදු ස්ථානයකදි ඒ වගේ දේවල් කරන්න මට ලොකු බයක් තිබුණා. සරලත් එහෙමයි. ඒ නිසා මම සරලට කිවුවා දුඹුරු පාට ලෙගින් එකක් ඇඳගන්න කියලා. ඒක ඇඟට ඇලුණ ඇදෙන සුලු කලිසමක් නිසා ඇතුලට අතදාන්න අමාරුයි. උඩටනම් ඇඳගත්තෙ අත් ‍නැති ඇදෙනසුළු ර‍ෝස පාට හැට්ටයක්. බ්රා එක රතු පාටයි. පෑන්ටිය රෝසපාටයි. ඒ ඇඳුමට සරලගෙ සරාගී ලස්සන ඇඟ ලස්සනට කැපිලා පෙනුනා. අපි දෙන්නා මගේ බොක්සර් බයිසිකලෙන් පිටත් වුණා.

අපි 7.15 වෙද්දි එතනට ගියා. ෆිල්ම් ‍එක බලන්න සෙනග නැහැ. මිනිස්සු ටික දෙනෙක් විතරයි හිටියෙ. එතන හිටියෙ තව එක කපල් එකක් විතරයි. ඒ කපල් එකේ ගෑනි ඒ හැටි ලස්සන නැහැ. ඒ නිසා හැමෝම සරලා දිහාත් සරලගෙ සරාගී ඇඟ දිහාත් බලනවා. එතකොටයි මම දැක්කෙ සරලගෙ ලෙගින් එක හරහා රෝසපාට පෑන්ටියෙ හැඩේ පේන බව. අනිත් මිනිස්සු ඒක දිහා සැරෙන් සැරේ හොරෙන් හොරෙන් බලද්දි ඒක මට ආතල් එකක් වුණා. තිලක් ආවෙ අපි ගිහින් විනාඩි 5කින් විතර පස්සෙ. තිලක් අපි ලඟට ඇවිත් කිවුවා එයාටත් එක්ක බොක්ස් ටිකට් ගන්න කියලා. සෙනග ඇතුලට ගනිද්දි අපි ටිකට් කවුන්ටරේ ලගට ගියා. තිලක් හිටියෙ පෝලිමේ ටිකක් පිටි පස්සෙ.

“බොක්ස් ටිකට් 3යි.”

මම කවුන්ටරේට කිව්වා. කවන්ටරේ මිනිහා ටිකක් අමුතුවට බලලා අපි දෙන්නා දිහා ආයිත් හොඳට බලලා

“බොක්ස් එකකට යන්න පුළුවන් දෙන්නෙකුට විතරයි. ඒ නිසා බොක්ස් 2කට ටිකට් ගන්න.”

කිවුවා.

මමත්

“හා දෙන්න”

කියා අකමැත්තෙන් වුණත් වැඩිපුර සල්ලි ගෙවුවා. මම හිතුවෙ ටිකට් දෙකක් ගත්තට අපි තුන් දෙනාටම එක බොක්ස් එකක ඉන්න පුළුවන් වෙයි කියලයි.

තිලක් ඇතුලට ආවට පස්සෙ අපි බොක්ස් සීට් වලට ඇතුලු වෙන තැනට ගියා. ඒක ලග හිටි ටිකට් පරීක්ෂකට තේරුණා අපි තුන් දෙනාටම එකම බොක්ස් එකකට යන්න අවශ්‍ය බව.

“බොක්ස් එකක් ඇතුලෙ ඉන්න පුළුවන් දෙන්නෙකුට විතරයි. මේ පැත්තෙ එකට දෙන්නයි අනිත් පැත්තෙ එකට එක්කෙනෙකුටයි යන්න වෙනවා.”

ඒක අහලා මාව අන්දුන් කුන්දුන් වුණා.

“අපි මොකද කරන්නේ?”

සරලා තිලක්ගෙන් ඇහුවා.

“මමනෙ ඔට්ටුව දිනුවෙ. ඒ නිසා මමයි සරලයි එකක ඉමු. අනිකෙ නදුන් ඉන්න.”

තිලක් කිවුවෙ හිනා වෙවී. ඒක අහලා මට හීන් දාඩිය දැම්මා. මේ කාමුක මිනිහා එක්ක සරලව තනියම කලුවරේ තියලා මම කොහොමද වෙන බ‍ොක්ස් එකකට වෙලා ඉන්නෙ? මම ඉස්සරහ නම් කමක් නැහැ. එතකොට මටත් ආතල් එකක් ලැබෙනවා. ඒත් මම නැති තැනක මේ දෙන්නා ඉන්නකොට මට ආතල් එකක් නැහැ. ඒ වෙනුවට හිතේ දෙගිඩියාව විතරයි.

ඒත් හැම දේම සිද්ද වුණේ හදිසියෙම වගේ. ෆිල්ම් හෝල් එකේ ලයිට් නිවපු නිසා මට වම් පැත්තෙ බොක්ස් එකටත් තිලක්ටයි සරලටයි දකුණු පැත්තේ බොක්ස් එකටත් යන්න වුණා. ඒකට ගිය වෙලාවෙ ඉඳන් මම හිටිය හරිම නොසන්සුන්ව. ඒත් මට පුදුම මගේ ලිංගය ප්‍රාණවත්ව තිබුණ එකයි. ඒ කියන්නෙ මගෙ ඇතුලෙන් මේකට අමුතු කැමැත්තක් තිබුණා. සමහර විට ඒ සරලයි තිලකුයි කරන්න ඉඩ තිබෙන අනංග රංගන ගැන හිතලා වෙන්න ඇති. ඒ ෆිල්ම් එකේ තිබුණෙ රහස් පරීක්ෂක කතාවක්. ඒ අතරේ ප්‍රධාන නළුවා දකින දකින ගෑනු එක්ක සෙක්ස් කරන සීන් තිබුණා. ඉන්ටවල් එක වෙනකල් මම ඉවසගෙන හිටියෙ හරිම අමාරුවෙන්. මට නොයෙක් දේ හිතුණා. ඒත් බොක්ස් එකේ කවුලුව ඉස්සරහා වාඩි ‍ වෙලා ඉන්න සෙනඟ නිසා කිසිම දරුණු දෙයක් වෙන්න බැරි බව හිතලා මම හිත හදා ගත්තා.

ඉන්ටවල් බෙල් එක වැදුණ ගමන් මම බොක්ස් සීට් වල දොර ලඟට ගියා. තිලක් එළියට අවා.

“යමුද මොනවා හරි බොන්න ගේන්න? ‍”

කියා අසමින් තිලක් මාව එක්කගෙන කැන්ටිම පැත්තට ගියා. තිලක් කැන්ටිමෙන් බීම බෝතල් 3ක් ගත්තා. ඒවාට සල්ලි ගෙවද්දි මම දැක්කා තිලක්ගෙ කලිසමේ සාක්කුවෙන් රතු පාට පටි යක් එළියට පැනලා තියෙනවා. මම හොඳට බැලුවා. ඒ දැකපු දෙයින් මාව ගැස්සුණා. ඒ තිබුණෙ සරලා ඇඳගෙන ආව බ්රා එක. ඒ කියන්නෙ දැන් සරලා ඉන්නෙ බ්රා එක නැතිව. ඒ කියන්නෙ සරලා ඇත්තෙ මෝල් අමාරුව උපරිම වෙලා. මොකද සරලගෙ තන පුඩු හරිම සංවේදී. මගෙ ඇඟ රත් වුණා. මට පුදුමෙට මගේ ලිංගය පිම්බිලා කෙලින් වුණා. ඇවිදගන්න අමාරු වෙන තරමටම ඒක කෙලින් වුණා.

තිලක් මට බීම බෝතලයක් දුන්නා. මම ඒකත් අරගෙන

“මොකද වෙන්නෙ?”

කියලා තිලක්ගෙන් ඇහුවා.

“අනේ නදුන් සරලට මම පොරොන්දු වුණා ඒක ඇතුලෙ සිද්ද වෙන දේවල් කිසිම දෙයක් මම නදුන්ට කියන්නෙ නැහැ කියලා. හැබැයි සරලා කියයි.”

කි තිලක් ආයිත් බොක්ස් එක පැත්තට ගියා. මම මගේ බොක්ස් එකට ගියා. ෆිල්ම් එක ඉවර වෙනකල් මම හිටියෙ හරිම නොසන්සුන්ව. මට ඉවසිල්ලක් තිබුණෙ නැහැ සරලගෙන් ඇතුලෙ සිද්ද වුණ දේවල් අහගන්න. එතන ඉඳන් ෆිල්ම් එකේ සිද්ද වුණ කිසිම දෙයක් මට මතක නැහැ. ෆිල්ම් එක ඉවර වුණ ගමන් මම ආයිත් දකුණු පැත්තෙ බොක්ස් එකේ දොර ලඟට ගියා. ඔක්කොම වගේ සෙනඟ ගියාට පස්සෙ තමයි සරලයි තිලකුයි එළියට ආවෙ. ඒ එද්දි මම සරලා දිහා හොඳට බැලුවා. එයාගෙ කෙන්ඩෙ ටිකක් අවුල් වෙලා තිබුණා. ඒත් බ්රා එක ඇඳලා හිටියා. සමහර විට මම තිලක්ගෙ සාක්කුවෙ වෙන දෙයක් දකින්න ඇති. නැත්නම් තිලක් ඒක ආයිත් සරලට අන්දවන්න ඇති. ඔය වගේ නොයෙක් දේවල් හිත හිත අපි බයිසිකල් ලඟට ආවා.

“නදුන් මම සරලව ඔයාලගෙ ගෙවල් වලට කලින් හන්දිය වෙනකල් මගේ බයිසිකලේ එක්කගෙන යන්නම්. ඔයා පස්සෙන් එන්න. එතනින් මාරු කරගමු. ”

කී තිලක් එයාගෙ බයිසිකලේට නැග්ගා. සරලා අත දික් කර මගෙන් හෙල්මට් එක් ඉල්ලා ගත්තා.

“පරිස්සමෙන්‍”

කී මම මගේ බයිසිකලේට නැග්ගා. තිලක් සරලට මොනවදෝ කිවුවා. සරලා බයිසිකලේට නැගලා තිලක්ව බදාගත්තා. සරලගෙ අත් දෙක යටින් තිලක්ගෙ පිටට තද වෙලා මිරිකිලා තියෙන වටකුරු පිරුණ තන් දෙක බ්ලවුස් එක උඩින් පේනවා. සරලගෙ පුළුල් පුක පස්සට නෙරලා ඇවිත් බයිසිකලේ සීට් එක උඩ කලයක් තිබ්බා වගේ. ඒක දැක්කම මට ආඩම්බර හිතුණා. මගෙ බයිසිකලේ සරලා යත්දිත් එහෙම පේනවා ඇති. තිලක් පිටත් වුණා. මම පස්සෙන් ගියා. මගෙ බයිසිකලේ ලයිට් එළිය සරලගෙ පස්සට වදින නිසා ඒ ලස්සන සරාගී ඇඟ මට විතරක් නෙවෙයි පාරෙ යන වාහන වල ඉන්න මිනිස්සු වගේම පයින් යන අයටත් පෙනුනා‍‍.

තිලක් සැරෙන් සැරේ උවමනාවෙන් බ්රේක් කරන බව මට තේරුණා. ඒ සරලගෙ තන් දෙක තමන්ගෙ පිටට තද කරවාගන්න බව මම දන්නවා. මේවා දැකලා මගේ ලිංගය හොඳටම කෙලින් වෙලා ඉස්සරහා තෙල් ටැංකියේ වදිනවා.

අපේ ගෙවල් ලඟ හන්දියට කලින් තිලක් බයිසිකලය නැවැත්තුවා. සරලා බැහැලා තිලක්ට බායි කියා මං ලඟට ඇවිත් බයිසිකලේට නැගලා කලින් විදිහටම මට තුරුලු වුණා. මම තිලක්ට කෝල් එකක් දෙන්නම කියන සංඥාව අතින් දමා පිටත් වුනා. පුතාව අම්මලගෙ ගෙදරින් අරගෙන අපි කෙලින්ම ගෙදර ආවා. නිදාගෙන හිටි පුතා ඇඳෙන් තැබූ සරලා සාලෙට ආවා. මම පැනලා සරලව බදාගෙන ඉඹින්න ගත්තා. මම සරලගෙ පිරුණ තට්ටම් අත ගෑවා. තට්ටම් අතරට අත දැම්මා. එතකොට මට තේරුණා සරලගෙ කකුල් දෙක අතර ලෙගින් එක තෙමී ඇති බව. සරලා සෑහෙන්න ෆෝම් වෙලා සෙවල ගලා ගොස් ඇති බව මට තේරුණා. වැඩි වෙලා ගන්නෙ නැතිව මම සරලගෙ ඇඳුම් ඔක්කොම ගලවලා දැම්මා. සරලගෙ සරාගී ලස්සන ඇඟ දැක්කම මට ලොකු ආඩම්බරයක් දැනුනා. මේකෙ අයිති කාරයා මමයි.

මම සරලව පුටුව උඩ පෙරලගෙන වේගෙන ගහගෙන ගහගෙන ගියා. ඒ ගහන අතරෙ මම සරලගෙ තන පුඩු දෙක කටින් සූප්පු කරන්න පාත් වුණා. ඒ දෙකෙන් මට යන්තම් කෙල ගඳක් ආ බවක් මට  හිතුණා. ඒත් මෙ‍ාහොතකට පස්සෙ ඒවා මගේ කෙළ වලින් තෙත් වුණා.

හොඳටම ලිස්සන සරලගෙ ලිංගය ඇතුලෙ වැඩි වෙලාවක් අල්ලගෙන ඉන්න මට පුළුවන් වුණා. වෙනදා වගේ ඇතුලු කරපු ගමන් වෙන සුරතාන්තෙ සරලට වුණේ නැහැ. ඒ වෙනුවට වෙනදට දෙවෙනියට වෙන සුරතාන්තෙ තරම් සැර සුරතාන්තයක් විතරක් අද වුණා. ඒ වෙලාවෙ සරලා කෙඳිරි ගගා මගේ ලිංගය තව තවත් යෝනිය ඇතුලට බස්සගන්න උත්සාහ කළා.

“හ්ම්හ්‍‍‍‍‍ … හ්ම්හ්… හ්ම්හ්… මට..හ්… වෙනවා..හ්…….හ්ම්හ්….තද කරන්න….හ්….හ්ම්හ්…ආ…….”

සරලගෙ ඒ සරාගී කෙඳිරියත් එක්කම මටත් බඩු පිට වුණා.

ඊට පස්සෙ අපි දෙන්නම ගිහින් ඇඟ හෝදගෙන නිදා ගත්තා. මම බොක්ස් එක ඇතුලෙ සිද්ද වුණ දේ ගැන සරලගෙන් ඇහුවෙ නැහැ. එහෙම අැහුවොත් සරලා ඒ වගේ දේවල් වලට තියෙන කැමැත්ත නැති වෙයි කියලා මට බය හිතුණා.

අපි තිලක් එක්ක සතියකට දෙතුන් වතාවක් වීඩියෝ චැට් කළා. ඒ හැම දවසක්ම හරිම සරාගී දවසක් විදිහට තමයි නිමා වුණේ. දවසින් දවස මට අවශ්‍ය විදිහටම සරලගෙ කාමුක බව වැඩි වුණා. සරලා ඒකට ටික ටික ඇබ්බැහි වෙන්න ගත්තා.

“අපි අද තිලක්ට වීඩියෝ කෝල් එකක් ගමුද?”

කියලා සරලත් සමහර දවස් වලට ඇහුවා.

“ගමු ගමු….”

කියා මම එක පයින් එකඟ වුණා.

තිලක් එක්ක අල්ලපු ඊලඟ ඔට්ටුවත් අපි පරාද වුණා. ඒත් අපේ ක්‍රිකට් ටීම් එක පාරාද වුණ නිසා. එදා තිලක් කිවුවෙ සරලා එක්ක රෑක බයිසිකලේ රවුමක් යන්න ඕන බව. ඒකනම් මට ඒ හැටි බය වෙන්න දෙයක් කියලා හිතුණෙ නැහැ. හැබැයි ඇඳුම තීරණය කළේ තිලක්.

තිලක්ට ඕන වුණේ සරලා අත් නැති ඇඟ ඇරුණ කොට ගවුමක් ඇඳන් එනවට. යට ඇඳුම් ගැන කිසිම දෙයක් තිලක් කිවුවෙ නැහැ. ඒත් මම සරලට කිවුවෙ යටට සරාගී ඇඳුම් ඇඳගන්න කියලයි. මොකද ගෙදර ආවට පස්සෙ ගවුම ගලවලා සරලා ඒවා ඇඳන් ඉන්නකොටම සෙක්ස් කරන්න පුලුවන් නිසා.

ඔන්න ඒ දවස උදා වුණා. තිලක්ව අපි මුණ ගැහෙන්න දාගෙන තිබුණෙ වත්තල කිට්ටුව තැනක. සරලා අර කිව්ව විදිහෙ ගවුම ඇඳගෙන සෙන්ට් එහෙම දාලා ලෑස්ති වුණා. ඒ ගවුම ලා කහ පාටයා. ඒක හරහා සරලගෙ බ්රා එක පෙනුනා. සරලා සෙක්සි පෑන්ටියට උඩින් කොට කලිසමකුත් ඇඳලා තිබුණා. ඒ ගවුම කොට නිසයි. ගවුම සරලගෙ දණහිසෙන් අඟල් 6ක් විතර උඩට දිග තිබුණා. කර ලොකු නිසා පපුවෙ තන් දෙක මැද්දෙ කානුව ලොකුවට පෙනුනා. පිටත් ඇරිලා. අත් දෙක යටින් කලු පාට බ්රා එක පේනවා.

“ඒ මේක ඇඳගෙන ගෙදරින් එළියට බහින්නෙ කොහොමද?”

සරලා කන්නාඩිය ඉස්සරහා ඉඳගෙන තමන්ගෙ පපුවෙයි කකුල් වලයි නිරාවරණය වුණ පැහැපත් සම දිහා බල බල කිවුවා.

“ජැකට් එක දාගෙන යන්න. ”

මම යෝජනාවක් දැම්මා.

“ඒක හොඳ අදහස”

මම සරලව බදාගෙන ඉම්බා. ඒ වෙල‍ාවෙත් මගෙ ලිංගය හොඳටම නැගලා. ඒක සරලගෙ කකුලට තද වුණා. සරලට හිනාත් ගියා.

“මේ‍ මොකද දැන්ම?”

සරලා විහිළු කළා.

සරලගෙ ලස්සන සරාගී ඇඟ දැක්කම මට පුදුම ආසාවක් ඇති වුණා. ඒත් 8 ට වත්තලට යන්න තියෙන නිසා අපි ඉක්මනට පිටත් වෙන්න ඕන. සරලා ජැකට් එක උඩින් ඇඳගෙන මාත් එක්ක බයිසිකලෙන් පිටත් වුණා.

අපි කතා කරගත්ත තැනට තිලක් ඇවිත්  හිටියා. සරලා මගෙ බයිසිකලෙන් බැහැලා තිලක්ගෙ බයිසිකලේ ලඟට ගියා. මම බයිසිකලේම හිටියා. තිලක් සරලට මොනවදෝ කිවුවා. සරලා ජැකට් එක මට ගෙනැත් දුන්නා. මම ඒක ඇඳ ගත්තා. මම දෙන්නට අතින් සුභ පැතුවා. සරලා තිලක්ගෙ බයිසිකලේට නැග්ගා. ඉස්සරහට බර වෙලා තිලක්ව බදා ගත්තා.

අම්මෝ! සරලගෙ ලොකු වටකුරු පුක සීට් එකේ පස්සට නෙරලා ලස්සනට පෙනුනා. ඒක දැකලා මගෙ ලිංගය ගිහින් තෙල් ටැංකියේ වැදුණා. සරලගෙ අත් දෙක යටින් කලු පාට බ්රා එකේ පැත්තෙ රෙද්ද පෙනුනා. තිලක් වේගෙන් පිටත් වුණා. මම වත්තල තිබුණ කඩේකට ගිහින් ෂෝට් ඊට්ස් කා තේ එකක් බිව්වා. 8.30ට විතර සරලට කෝල් කළා. සරලා කරදරයක් නැති බව කියා ‍‍ෆෝන් එක තිබ්බා. ෆෝන් එකෙන් බයිසිකලය යන සද්දෙ ඇහුණා.

මම නොයිවසිල්ලෙන් වත්තල ටවුමෙ එක එක තැන් වල ඇවිද ඇවිද කල් ගත කළේ ආයිත් තිලක් සරලව එතනට එක්කගෙන එනකල්.

මතු සම්බන්ධයි

 

 

 

 

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

9 thoughts on “අමුතු කතාවක් – 6

  1. මෙහෙම කපල්ස් සෙට්කරගන්න සයිට් තියනවද? මොනවාද ඒ සයිට් කවුද දන්නේ.

    Posted by රසිකා | January 31, 2018, 9:13 pm
  2. aththama kiwwoth Nandana mama me kathaawa thaama kiyewwe na. mokada oyaa kathaa baageta liyala hangena nisaa. mama oyaage kathaa 2013 idan kiyawanne. mama oyaata email karalath tiyanawa oyath mata e mail karala tiyanawa issara. hodai oyaa me kathaawa eka digata kotas 10 kata wadiya liwwata passe mama ayith kiyawanawa oyage kathaa. ayith kelama, hora gaani, birida wage kathaa magadi nawaththanna epa. Good Luck!!

    Posted by meena | February 1, 2018, 2:04 am
  3. sathi 3 k withara balan hitiya enakm eegawa kotasa heta daahanko thrill ekak ekka

    Posted by Itikiris | February 1, 2018, 4:06 am
  4. Superb mchn

    Posted by GG | February 1, 2018, 9:42 am
  5. part 6 nam niyamai bn wel done, part 7 ikmnata danna, meka danna giya widihata welawa ganna epa

    Posted by sithara | February 1, 2018, 4:36 pm
  6. කොල්ලො කතාව නම් සුපිරි. මේක English වලට convert කරන්න ඔනෙ නම් email එකක් දාන්න. අලුත් episode එක පරක්කු කරන්න එපා කොල්ලෝ.

    Posted by SamzyREX | February 1, 2018, 4:53 pm
  7. Niyama kathawa fattama fatta ඉක්මනට කතාව දාන්නාපි බලන් ඉන්නවා

    Posted by sandun | February 2, 2018, 12:09 am
  8. Great story. Keep it up pls

    Posted by VividReader | February 2, 2018, 7:10 am

Leave a comment