//
you're reading...
022. අමුතු කතාවක්

අමුතු කතාවක් – 5

පහුවෙනිදා උදේ විශේෂ සිදුවීමක් සිද්ධ වුණා. සාමාන්‍යයෙන් සරලා තමයි පාන්දර ඇහැරෙන්නෙ. එයා අපිට උදේ කෑමයි තේ එකයි හදලා ලෑස්ති වෙලා වැඩට යනවා. මම තමයි පුතාව ඇහැරවගෙන ලෑස්ති කරගෙන සරලගෙ අම්මලගෙ ගෙදරින් බස්සගෙන යන්නෙ. පුතාව දවල්ට බලාගන්නෙ සරලගෙ අම්මයි තාත්තයි තාම බැඳපු නැති නංගියි. සරලා ඉස්කෝලෙ ඉවර වෙලා සමහර වෙලාවට ආෆ්ටර් ස්කූල් වැඩ වලට ඉඳලා කීයට හරි ඇවිත් දවල්ට අම්මලගෙ ගෙදරින් කාලා පුතා අරගෙන ගෙදර එනවා. මම ආයිත් එන්න‍ෙ රෑට.

එදා උදේ මෙහෙම මම නිදාගෙන ඉන්නකොට සරලා තේ එක ගෙනැත් දීලා මට වෙනදා නැති විදිහට කිස් එකකුත් දීලා ගියා. ආයිත් වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙලා සාරියත් ඇඳගෙන සුවඳ ගගහා ආයිත් මට දෙතුන් තැනකටම කිස් කරලා ගියා. ඒ කිස් කළේ හරිම ආදරෙන්. කවදාවත් නැති ආදරයක් මෙහෙම ඇති වුණේ ඊයේ සිද්ධියේ ප්‍රතිඵලයක් විදිහට බව මට තේරුණා. මගේ හිතේ කොනක හරි ඊයේ සිද්ධිය ගැන පසුතැවීමක් තිබුණනම් මේකෙන් පස්සෙ ඒක සම්පූර‍ණයෙන්ම නැති වුණා. මම හිතුවෙ සරලා තමන්ගෙ ඇවිස්සුණ හැඟීම් සමනය වුණාට පස්සෙ සුපුරුදු විදිහට මේ සිද්ධිය ගැන මට බනියි කියලයි. ඒත් එහෙම වුණේ නැහැ.

එදා කඩේ ඉන්න ගමන් මම සැරෙන් සැරේ තිලී72ත් එක්ක චැට් කළා. තිලක් සරලගෙ ගුණ වර්ණනා කළා. ම‍ම කොච්චර වාසනාවන්තද කියලා මට සැරෙන් සැරේ මතක් කළා. එයා අපේ ජීවිත තවත් ලස්සන කරන්න උදවු කරන්න පෙ‍ාරොන්දු වුණා. එදා රෑත් මම ටිකක් කළින් ගෙදර ආවා. ඇවිත් දවල් තිලක් එක්ක කතා කර ගත්ත විදිහට පුතා නිදාගත්තට පස්සෙ තිලක් එක්ක චැට් කළා. සැරෙන් සැරේ වීඩියෝ එක ඔන් කරලා තිලක් තමන්ගෙ ලිංගය කොයිතරම් නැගලද කියලා අපිට පෙන්නුවා. ඒක දකින හැම පාරම සරලා අතින් තමන්ගෙ කට වහගන්නෙ පුදුමය පළකරන්න. සැරෙන් ස‍ැරේ තිලක් සරලගෙ පපුව හරි පස්ස හරි නයිටියට උඩින් බලන්න ඉල්ලනවා. ඉතින් අපිත් කැමරා එක ඔන් කරලා ෆෝන් එක එතනට අල්ලලා පෙන්නනවා. මේ චැට් එකෙන් පස්සෙ මම සරලගෙ පෑන්ටිය ඇතුලට අත දාලා බැලුවා. යෝනි තොල් මැද්දෙ සෙවල පිරිලා. මම වැඩි වෙලා අත ගගා හිටියෙ නැහැ. කෙලින්ම වැඩේට එන්ටර් වුණා. අපි උපත් පාලන ක්‍රමයක් පාවිච්චි නොකළ නිසා සරලගෙ සරු දවස් වලට කොන්ඩම් පාවිච්චි කළා. පෙති බොන්නවත් ලූප් දාන්නවත් සරලා කැමති වුණේ නැහැ. ඉස්සර වගේ වැඩි වෙලා අල්ලගෙන ඉන්න දැන් අමාරුයි. මොකද වැඩේට එන්ටර් වෙන්නෙම සෑහෙන්න වෙලාවක් මෝල් ගාය තද කරගනෙ ඉඳලා. මොකද තිලක් එක්ක අපි දෙන්නා චැට් කරද්දි මම හැමතිස්සෙම ඉන්නෙ නැගපු ගමන්. සරලත් ඉන්නෙ ඇවිස්සුණ ගමන්. ඒත් දැන් සරලටත් ඉක්මනටම සුරතාන්තෙ උදා වෙන නිසා ඒක ඒ හැටි ගැටළුවක් වුණේ නැහැ. ඒත් තව ටික වෙලාවක් ගගහ ඉන්න තිබුණනම් හොඳයි කියලා මට හිතිලා තියෙනවා. මම නැතත් වෙන කවුරු හරි කමක් නැහැ සරලට තව වෙලාවක් ගහනවනම් හොඳයි කියලත් මට හිතෙනවා.

දවස් දෙක තුනකට පස්සෙ තවත් ඉස්සරහට යන්න තිලක්ට ඕන වුණා. තිලක් කිවුවා එයාට සරලගෙ ෆෝන් නොම්බරේ දෙන්න සරලා කැමති වෙලාවට කතා කරලා සරලව ෆෝම් කරන්නම් කියලා. හැබැයි එයා සරලට කියන වල් කතා මාත් එක්ක කියන්නෙ නැති බවත් කිව්වා. ඒවා සරලගෙන් අවශ්‍යනම් අහගන්න තමයි එකඟ වුණේ. මම වගේම සරලත් ඒකට අකමැත්තක් පෙන්නුවෙ නැහැ. ඉතින් අපි සරලගෙ ටෙලිෆෝන් නොම්බරේ තිලක්ට දුන්නා. පහු වෙනිදා රෑ අපි චැට් කරන්න කලින් මම සරලගෙ පෑන්ටිය අස්සට අත දාලා බැලුවා. ඒක කලින් දවසටත් වඩා තෙත් වෙලා. සෙවල නෑවිලා. අල්ලද්දිත් සරලා කෙඳිරි ගෑවා. ඒ කියන්නෙ චැට් එකටත් වඩා කෝල් එක සරලගෙ හැඟීම් අවුස්සනවා. ඒ මම නැතිව තනිවම ඒ වල් කතා අහන්න ලැබෙන නිසා වෙන්න පුළුවන්. ඒක මට ටිකක් පුදුමයට කාරණයක් වුණා. එදා අපි චැට් කරන්න ගියේ නැහැ. කෙලින්ම වැඩේට එන්ටර්  වුණා. එදා නම් මට ටිකක් වෙලා අල්ලගෙන ඉන්න පුළුවන් වුණා. මොකද මම කලින් ෆෝම් වෙලා හිටියෙ නැති නිසා. ඒ වගේම සරලට දෙපාරක් සුරතාන්තෙ වෙනකල් ගහන්න මට පුළුවන් වුණා. සරලගෙ පළවෙනි එක මම යෝනියට පොල්ල ඔබපු ගමන් වගේ වුණා. අනිත් එක මට බඩු යන්න මො‍‍හොතකට කලින් සිද්ද වුණා. ඒක තමයි දරුණු එක. සරලා ඇඹරි ඇඹරි කෙඳිරි ගගා තමයි ඒ සැප විඳගන්නෙ.

තිලක් අපේ ජීවිතේට පැමිණියාට පස්සෙ මේ විදිහට අපේ ජීවිත වර්ණවත් වුණා. අපි දෙන්නම සදාකාලික මධුසමයක් ගත කරනවා වගේ තමයි අපිට දැණුනෙ. සරලගෙ ඔසප් දවස් ‍දෙක තුන මම ඉවසගෙන හිටියෙ හරිම අමාරුවෙන්. ඒක යන්තම් ඉවර වුණ ගමන් ආයිත් පටන් ගත්තා.

ඒකෙ රසය වුණේ තිලක් සරලා එක්ක කතා කරන ‍වල් කතා මොනවද කියලා මම දන්නෙ නැහැ. මම සරලගෙන් අහන්න ගියේ නැහැ. සරලා සැරෙන් සැරේ හිනා වෙවී එකක් දෙකක් කිවුවා. එක දවසක් කිව්වෙ මෙහෙම දෙයක්.

“අද මම ඉස්කෝලෙ හවස කලා උළෙල නැටුම පුරුදු කරන්න ඉන්නකොට තිලක් කතා කළානෙ. මම කිවුවා මම නැටුම් පුරුදු කරන්න ඇවිත් ඉන්නෙ කියලා. මෙන්න තිලක් කියනවා මට ටොයිලට් එකට ගිහින් සාරිය උස්සලා පෑන්ටිය අස්සට අත දාලා 45 වතාවක් අරක අතුල්ලගන්න කියලා. ඊට පස්සෙ ඇවිත් නැටුම් පුරුදු කරන වැඩ කරන්න කියලා. මම බෑ කිවුවා. ඒත් එයා කරන්නම කියනවා. ඔයාට කියලා කියවන්නද කියලත් ඇහුවා. අන්තිමට මම හා කිවුවා.”

“ඉතින් ඔයා එහෙම කළාද?”

“ඔවු අනේ තිලක්ගෙන් බේරෙන්න බැහැ. කිවුව දේ කරන්නම ඕනෙ.”

“එයා මොකක් අතුල්ලගන්න කියලද කිවුවෙ.”

“අරක අනේ.”

“එයා කොහොමද කිවුවෙ?”

“එයා කිවුවෙ නම් .. ගල කපාගන්නද මොකක්ද කොහෙද”

“ඉතින් ඔයාට එකක් වුණාද?”

“නැහැ. හතලිස් පස් පාරක් මම ගනන් කර කර තමයි අතුල්ලගත්තෙ. අන්තිම වෙද්දි මට හොඳ ගනන්. හොඳ වෙලාවට අමාරු වුණේ නැහැ. ඒ නිසා අත හෝදගෙන ඇවිත් වැඩ කරන්න පුළුවන් වු‍ණා. ඒත් හරි අමුතු ගතියක් දැණුන නිසා සමහර පද හරියට නටලා පෙන්නන්න හෙම බැරි වුණා.”

එතනදි සරලා අමාරු වෙනවා කියලා අදහස් කළේ සුරතාන්තෙට. මේ සිද්ධිය වුණ දවසත් අර සරලගේ යෝනිය සෙවල බේරෙන්න තෙමිලා තිබුණ දවසක්.

තව දවසක් හවස සරලා ලොකු වතුර වීදුරුවක් බොන ගමන් කිවුවා

“අද තිලක් කිවුවා මට වැඩි පුර වතුර බොන්න කියලා. මම ඇහුවා ඇයි කියලා. එයා කිවුවා මගෙ අතන දැන් හැම තිස්සෙම තෙමෙන නිසා ඇඟට වැඩි පුර වතුර ඕනෙ කියලා. මම හිතුවෙ මට විහිළු කරනවා කියලා. මම ඉතින් බැන්නා. ඔයාලා දෙන්නා තමයි ඉතින් එතන තෙත් වෙන වැඩ කරන්නෙ කියලා. පස්සෙ එයා කිවුවා විහිළු නෙවෙයි වැඩි පුර හැඟීම් ඇවිස්සුණ දවස් වලට වැඩි පුර වතුර බොන්න කියලා.”

“එයා කොහෙමද දන්නෙ ඔයා තෙමෙනවා කියලා”

මම ඇහුවා.

“ආ… ඒ මං කියන දේවල් වලින්ම අල්ලගෙන වෙන්න ඇති.”

සරලා කිවුවා.

ඊට පස්සෙ සිද්ධ වුණ විශේෂ සිද්ධිය වුණේ තිලක් අපි තුන්දෙනාගෙ සමාජ රෝග පරීක්ෂණයක් කරගන්න කරපු යෝජනාව. ඇත්තටම ඒකට අපි දෙන්නම කැමති වුණා. මොකද අපි එකිනෙකාව අතින් හරි අල්ලන නිසා පොඩි හරි අවදානමක් ගන්න අපි අකමැති වුණා. අපි 3 න් දෙනාම එකම වෙලාවක් ගිහින් ලේ මුත්‍රා සාම්පල් දීලා අවා. පස්ස‍ෙ අපි තුන්දෙනාගෙම රිපෝර්ට් අපි තුන් දෙනාම බැලුවා. කිසිම කෙනෙකුට කිසිම රෝගයක් තිබුණෙ නැහැ. ඒක දැක්කට පස්සෙ අපේ යාළුකම් තව තව සමීප වුනා කියලා මට හිතුනා.

ඊලඟ විශේෂ සිද්ධිය උදා වුණේ තිලක් අපේ ගෙදර ආව දෙවනි දවසෙ.

එදත් අපි වෙනදා වගේම තිලක්ව පිළිගත්තා. අපි එදා වගේම කාමුක දේවල් ගැන කතා කර කර පැයක් විතර ගත වුණා. එදා සරලා ඇඳගෙන හිටියෙ නයිටියක්. යටට ඇඳලා තිබුණෙ තුනී ලේස් පෑන්ටියයි බ්රා එකයි. ඒක නයිටිය හරහා යන්තම් පේනවා. සරලත් එක එක සරාගී ඇක්ෂන් දදා තමයි ඒ පැය ගත කළේ. දැන් සරලගෙ කුලෑටි ගතිය නැහැ. සරලා ඉඳගෙන හිටියෙ තිලක් ඉඳගෙන ඉන්න සෝෆා් එකේ අනිත් පැත්තෙ. මම වෙනම පුටුවක. රෑ 10ට විතර

“ඔයාලා අකමැති නැත්නම් ඔය දෙන්නම බලන්න කැමති දෙයක් පෙන්නන්නම්”

කියලා තිලක් කිවුවා. සරලත් මමත් කැමති වුණා. ඒත් මොකක්ද කියලා දැනගෙන හිටියෙ නැහැ.

තිලක් තමන්ගෙ කලිසම ගලවන ගමන්

“හැබැයි සරලගෙත් උදවු ඕනෙ.”

කියලා කිවුවා‍‍‍. මමත් ටිකක් කුතුහලයට පත් වුණා. සරලා තමයි වැඩිම කුතුහලයෙන් බලන් හිටියෙ.

තිලක් ඇඳන් ඇවිත් හිටියෙ ට්‍රැක් බෝටම් එකක්. ඒක ගැලෙවුවා. සුපුරුදු සර්ප මල්ල විවෘත වුණා. පැත්තට නැමිලා තිබුණ ඒ මහා නයා යට ඇඳුම ඇදගෙන කෙලින් වුණා. තිලක් කිසි ලැජ්ජාවක් නැතිව තමන්ගෙ යට ඇඳුමත් ගලවලා දැම්මා. දැන් තිලක් යටි කය නිරුවතින්. එයාට ලැජ්ජ වෙන්න කිසිම දෙයක් නැහැ. ආඩම්බර වෙන්න මිසක්. ඒ මහ ලිංගය දිහාත් ඊට යටින් එල්ලෙන වල්ල දිහාත් මමත් සරලත් බලන් හිටියෙ එක විදිහක ‍ ගෞරවයකින්. සරලනම් අමුතු ආසාවකින් කියලා මට හිතුණා. කොහොම වුණත් මගේ පොල්ලත් ඒක දිහා සරලා බලන විදිහ දැකලා නැග්ගා.

ඊට පස්සෙ තිලක් ‍ ආයිත් යටි කය හෙළුවෙන් ඇවිත් සෝෆා එකේ ඉඳගත්තා.

“දැන් තමයි සරලගෙ උදවු ඕනෙ. සරලා මෙතනට ඇවිත් ඔයාගෙ කටින් ලිස්සන කෙළ ටිකක් මෙන්න මේක උඩට හලන්න.”

තිලක් තමන්ගෙ ලිංගය පෙන්නලා කිවුවා.

“අනේයියා…”

සරලා අදි මදි කළා.

“ඔයාට බය වෙන්න දෙයක් නැහැනේ. ඔයා එළියට ගහන කෙළ ටිකනෙ මම ගන්නෙ.”

තිලක් කිවුවා. සරලා මං දිහා බැලුවා. මම ඔලුවෙන් එහෙම කරන්න කියලා ඉල්ලුවා. සරලා අකමැත්තෙන් වගේ තිලක්ගෙ පැත්තට බර වුණා.

සරලගෙ උගුර කට වේලිලා වගේ ගිහින් ඒ නිසා කෙළ ගන්න අමාරු වුණා.

“මම ගිහින් වතුර එකක් බීලා එන්නම්.”

කී සරලා කුස්සියට ගිහින් ටික වෙලාවකින් ආවා.

ඇවිත් තිලක්ගෙ ලිංගය පැත්තට බර වුණා. ඒක ටිකක් නැවුණ මෝල් ගහක් වගේ ‍සරලා දිහාවට යොමු වෙලා තියෙනවා. කලු පාටට නහර වැල් පිම්බිලා තිබුණා. ‍පොල්ලෙ ඔලුව සම්පූරණයෙන්ම එළියට පැනලා දඹුරු පාටට තිබුණා. තිලක්ගෙ ලිංගයෙන්ම එලියට ලීක් වුණ සෙවල බිංදුවක් ඒකෙ ඉස්සරහ රැඳිලා තිබුණා. තිලක්ගෙ ලිංගයේ ඔලුව අසාමාන්‍ය විදිහට  ලොකුයි.

සරලා උඩ බලා කටට කෙළ ගෙන ඔලුව තිලක්ගෙ ලිංගය ලඟට පාත් කලා. මම ලං වෙලා බැලුවා. සරලගෙ මූණයි තිලක්ගෙ ලිංගයයි අතර දුර අඩියක් වගේ. අනිවාර්යෙන් සරල‍ට තිලක්ගෙ ලිංගයේ සුවඳ එනවා. සරලා තමන්ග‍ෙ කටට ආව කෙළ ටික තිලක්ගෙ ලිංගයට බේරෙන්නට හැරියා. නූලක් වගේ බේරුණ කෙළ තිලක්ගෙ ලිංගයේ ඔලුව උඩට තමයි වැටුණේ. සරලගෙ කටේ ඉඳන් තිලක්ගෙ ලිංගයෙ ඔලුවට කෙළ නූලක් වගේ ඇදුණා. කටත් ලිංගයත් සම්බන්ධ වෙලා වගේ. ඒක දැකලා ම‍ගේ පොල්ල පුපුරන්න වගේ ආවා. සරලත් ටිකක් තිගැස්සුණා. ඒ නිසා ඒ නූල අතින් කඩා සරලා ඉක්මනට පස්සට වුණා.

අර කෙළ ටික තමන්ගෙ අතින් තමන්ගෙම ලිංගයෙ ඔලුව පුරා ගෑව තිලක් අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා. තිලක්ගෙ අතටවත් තිලක්ගෙ ලිංගය සම්පූරණයෙන්ම වට වෙන විදිහට අල්ලන්න බැහැ. සරලගෙ කෙළ නිසා තිලක්කෙ කලු දිග මහත පොල්ල දිලිසෙන්න ගත්තා. තිලක්ගෙ අතේ ඇඟිලි අතරින් එහා මෙහා ලිස්සා යන ඒ අනර්ඝ වස්තුව දිහා සරලත් මමත් ආසාවෙන් බලන් හිටියා. මට නම් පොඩි ඊරිසියාවකුත් තිබුණා. සරලනම් බලන් හිටියෙ මෝහනය වෙලා වගේ.

ටික වෙලාවකින් සරලා එක අතකින් සුපුරුදු විදිහට කට වහගත්තෙ පුදුමය හංගගන්න. සරලගෙ අත් වල හිරිගඩු පිපීගෙන එන හැටි මට පෙනුනා. තිලක් සරලගෙ ඇඟ දිහා කන්න වගේ බලාගෙන තමයි අතේ ගහන්නෙ. තිලක් අතේ ගහන වේගෙ එන්න එන්න වැඩි වුණා. තිලක්ගෙ මහත අත් වෙගයෙන් හෙලවෙනවා. ඒක ලිංගය උඩින් ඇතිල්ලෙද්දි චක් චක් සද්දයක් එනවා.

ටික වෙලාවකින් පස්සෙ අර කෙළ ටික වේලිලා ගියා.

“සරලා තව ඕනෙ.”

තිලක් කිවුවා. ඒ පාරනම් කිවුව ගමන් සරලා ඉස්සරහට නැමිලා තමත් කෙළ ටිකක් හැලුවා. තිලක් ආයිත් අතේ ගැහිල්ල පටන් ගත්තා. මෙහෙම විනාඩි 5ක් විතර අතේ ගැහුවට පස්සෙ තිලක් කිවුවා

“සරලා පොඩි උදවුවක් කරනවද?” කියලා

“මොකක්ද?”

“ඔයාගෙ ඔයා ලස්සන ලොකු පුක මගෙ පැත්තට හරවලා ඩොගී ස්ටයිල් එකට ඉන්නකෝ.”

සරලා මං දිහා බැලුවා. මම ඔලුවෙන් සංඥාව දුන්නා. දුන්න ගමන් සරලා තිලක්ට පිටු පා සෝෆා එක උඩ බලු තාලෙට දණ ගහගත්තා. දැන් සරලගෙ ලොකු වටකුරු තට්ටං දෙක තිලක්ගෙ පැත්තට නෙරලා තියෙනවා. තිලක්ගෙ ඇඟේ ඉඳන් අඩියක් විතර දුරින් තමයි සරලගෙ පුක තිබුණෙ. දුහුල් නයිටිය සරලගෙ තට්ටං උඩදි තදින් නෙරලා ඇදිලා තියෙන නිසා තට්ටං වලට තද වෙලා තියෙන් හීනි ලේස් පෑන්ටියත් හොඳට පෙනුනා. නයිටියෙ යට රේන්ද දාරෙට පහලින් පේන සරලගෙ ලස්සන පෘෂ්ටිමත් පැහැපත් කකුල් දෙකත් තිලක්ට උදවු වෙන්න ඇති.

“ඔය තියෙන්නෙ… ලෝකෙ තියෙන සෙක්සිම වීව් එක.. හ්ම්හ්…”

කියමින් තිලක් තවත් වේගෙන් අතේ ගහන්න ගත්තා. මේක බලන්න ඕනෙ නිසා සරලා ඔලුව පස්සට හරවලා බැලුවා.

“අනේ.. ඕක තුවාල වෙයිද දන්නෙ නැහැ ඔහෙම තදින් කරලා”

සරලා කනගාටුවෙන් වගේ කිවුවා.

එතකොට සරලගෙ නයිටියෙ අත අස්සෙන් හීනි බ්රා එකත් එකෙ දෙපැත්තෙන් එලියට නෙරලා තියෙන පියයුරු දෙකත් තිලක්ටත් මටත් පේනවා. තිලක් කියන්නෙත් නැතිව සරලා හිමීට තමන්ගෙ පුක නටවන්න පටන් ගත්තා. ඒ සරලගෙම ඇඟෙන් ආව ගාය නිසා වෙන්න ඕනෙ.

මෙහෙම ටික වෙලාවක් වේගෙන් චක් චක් සද්දෙන් අතේ ගහපු තිලක්

“හරි දැන් ලඟයි. දැන් සරලා ඉක්මනට ඔයාගෙ ඔය පෑන්ටිය ගලවලා මට දෙන්න.”

කියලා කිවුවා. ඒ පාර සරලා ඉක්මනට කෙළින් වෙලා මගෙන් අහන්නෙ බලන්නෙත් නැතිව ඉක්මනට පෑන්ටිය ගලවලා තිලක් අතට දුන්නා. තිලක් ඒක සෝෆා් එකේ කළු ලෙදර් එක උඩ යෝනිය උඩට සෙට් වෙන හීනි කොටසේ ඇතුල් පැත්ත දිගට හිටින විදිහට එළුවා.

“තව කෙළ ටිකක් දෙනවද?”

තිලක් ඇහුවා. අහන පරක්කුවෙන් ඉස්සරහට බර වුණ සරලා කෙළ ටිකක් තිලක්ගෙ ලිංගයට හැළුවා. ඒ වෙලාවෙ සරලා උවමනාවෙන්ම වගේ තිලක්ගෙ ලිංගයට වැඩියෙන් මූන ලං කළා. අඟල් 6ක් විතර ලං වෙන්න ඇති කියලා මට හිතුණා. ඒක දැකලා මගේ පොල්ල පුපුරන්න වගේ වුනා.

කෙළ වලින් තැවරී තිලක්ගෙ අත අස්සෙන් ලිස්සන ඒ දැවැන්ත ලිංගය දිහා අපි දෙන්නම නොයිවසිල්ලෙන් බලන් හිටියා. ඒ යටින් වේගෙන වැනෙන වල්ලත් ආකර්ශනීයයි.

“ඔන්න..”

කී තිලක් තමන්ගෙ ලිංගයේ පෙර සම පස්සට තදින් ඇදගෙන අතේ ගහන එක නැවැත්තුවා.

එක පාරටම සාමාන්‍ය කැරි ධාරාවක් ඒකෙන් එළියට විද්දා. ඒක හරියටම සරලගෙ පෑන්ටියෙ මැද්දට වැටුණා. දෙවනි පාරට මහා කැරි ධාරාවක් විද්දා. ඒකනම් පෑන්ටිය පහු කරගෙන සෝෆා එකෙත් ඉරක් ඇඳගෙන ගිහින් සරලගෙ කලවා උඩටත් වැටිලා තමයි නතර වුණේ. තුන් වෙනි එකත් ඒ තරම්ම ලොකු වුණත් ඒකත් පෑන්ටිය උඩට වැටුණා. මම හිතුවෙ ඉවරයි කියලා. ඒත් තව හත් අට පාරක්ම තිලක් අතේ ගගහා විසාල කැරි ධාරා විද්දා. පෑන්ටියෙ යෝනියට හේත්තු වෙන තැන විතරක් නෙවෙයි පුකට සෙට් වෙන තැනත් පිරිලා ඉතිරිලා ගියා.

බුදු අම්මෝ! එහෙම කැරි ගඟක්. මිනිහෙකුට ඒ තරම් කැරි විදින්න පුළුවන් බව මම දැනගත්තෙ එදා තමයි. බොකුටු කළ අල්ලක් පිරිලා උතුරන්න තරම් මහා කැරි ‍ තොගයක් එතන තිබුනා.

මම වගේම සරලත් ඒක දිහා තුෂ්නිම්භූත වෙලා වගේ බලන් හිටියා. ගෑනිට මතක නැති වුණා තමන්ගෙ කකුලටත් වැටුණ බව.

පෑන්ටිය උඩ එකතු වුණ කැරි තොගය කොටසක් පෑන්ටියට උරාගෙන ඉතිරි ටික සෝෆා් එක‍ේ සීට් එක දිගේ වටේට ගලාගෙන ගියා.

අන්තිමට තිලක්ගෙ අතත් ලිංගයත් කෙල වලින් හා කැරි වලින් නෑවිලා තිබුණා.

“මම අත පිහදාගන්න රෙද්දක් ගේන්නද?” අසමින් සරලා නැගිට්ටා.

“නැහැ නැහැ. එහෙම කරන්නෙ නැහැ. සරලා මෙහෙ එන්නකෝ.”

කී තිලක් සරලගෙ නයිටියෙ යට දාරය අල්ලගෙන කිසිම අවසරයක් නැතිව තමන්ගෙ ලිංගය ඒකෙ පිහදාන්න ගත්තා. ඒ පිහදාද්දි සරලගෙ නිරුවත් යෝනිය සැරෙන් සැරේ තිලක්ට පේන්න ඇති. සරලා ඒක සාමාන්‍ය දෙයක් විදිහට දීගෙන හිටියා. මටත් ඒකට විරුද්ධ වෙන්නවත් කිසිම දෙයක් කියන්නවත් හිතුනෙ නැහැ. ඒකෙනුත් මට අමුතු ආතල් එකක් ලැබුණා.

කිසිම කෙනෙකුගෙන් විරුද්ධත්වයක් නැති බව පෙනුන නිසා තිලක් උවමනාවෙන්ම වගේ වැඩි පුර නයිටිය ඉස්සෙන විදිහට ලිංගයත් තමන්ගෙ අත් දෙකත් පියදාගන්න ගත්තා. එතකොටනම් සරලගෙ යෝනියෙ කානුවත් යෝනිය උඩ ඉතිරි කරලා තිබුණ මවිල් ගුලියත් පැහැදිලිව තිලක් වගේම මමත් දැක්කා.

ඒකට විරුද්ද වෙනවා වෙනුවට මගේ පොල්ල තවත් පිම්බි පිම්බි ආතල් එක වැඩි වුණා.

වැඩේ ඉවර වුණ ගමන් තිලක් එහෙම්මම තමන්ගෙ ඇඳුම් ඇඳගත්තා. සරලා සෝෆා එකෙ වාඩි වුණා. තිලක්ගෙ කැරියි තමන්ගෙ කෙළයි වලින් සරලගෙ ලා නිල් පාට නයිටියෙ යට දකුණු පැත්ත තෙමිලා තද පාට වෙලා තිබුනා. සරලගෙ ක්‍රීම් පාට දුහුල් සෙක්සි ලේස් පෑන්ටිය තිලක්ගෙ කැරි වලින් තෙත බරිත වෙලා සෝෆා් එක උඩ තිබුණා.

ඒවා එහෙම්මම තියලා අපි තව ටික වෙලාවක් කතා කර කර හිටියා. හැබැයි ඒ කතා බහේදි තිලක් තමයි වැඩි පුර කතා කළේ. අපි දෙන්නා ‍ තෝන්තු වෙලා වගේ තමයි හිටියෙ. පැය කාලකට විතර පස්සෙ තිලක් පිටත් වෙලා ගියා. දොර වහලා ආව ගමන් මම කළේ සරලගෙ යටින් තෙත් වුණ නයිටිය එහෙම්මම තියෙද්දි, එයාගෙ යෝනිය විතරක් පාදගෙන සෝෆා එකේ අර තිලක්ගෙ කැරි වලින් නෑවුණ පෑන්ටියට දකුනු පැත්තෙන් සරලව උඩුබැලි අතට තියලා වේගෙන් හුකන්න ගත්තා. සරලට යෝනියට මගේ ලිංගය ඇතුලු වෙද්දිම සරලට පළවෙනි සුරතාන්තෙ වෙන්න ගත්තා. ඊට පස්සෙ මම නොනැවතී ග‍හගෙන ගියා. සරලා කෙඳිරි ගගා මාව තදින් තමන්ගෙ යෝනිය ඇතුලට තද කරගන්න උත්සාහ කළා. යෝනියෙ ලිස්සන ගතිය වැඩි නිසා සරලා තව තවත් මාව වේගෙන් තමන් ලඟට ඇදලා ගත්තෙ තදින් පාරවල් වද්දගන්න. මමත් උපරිම තදින් ගැහුවා.

සෝෆා එක තිදින් පහලට එබෙන්න ගැහුවා. ටික වෙලාවකින් මම දැක්කා පෑන්ටිය උඩ තිබුණ තිලක්ගෙ කැරි ඔක්කොම සෝෆා එක දිගේ ලිස්සගෙන ඇවිත් සරලගෙ පි‍ටේ පැත්තක ගෑවෙනවා. සරලට ගානක් නැහැ. මට ඒක දැකලා තවත්  ෆෝම් වුණා. මම තවත් වේගෙ වැඩි කළා. සරලගෙ යටි බඩේ මගෙ යටි බඩ වදින සද්දෙ පාරටත් ඇහෙන්න ඇති.

සරලගෙ ‍ කෙඳිරියත් පාරට ඇහෙන්න ඇති. සරලා ඇඹරෙන්න ගත්තා. කෙඳිරිය වැඩි වුණා. මගෙ ලිංගය තදින් යෝනිය ඇතුලට ඔබා ගන්න උත්සාහ කළා. සරලට දෙවන සුරතාන්නතය ලඟ බව තේරුණ නිසා මම සරලගෙ නයිටියෙ අස්සෙන් සරලගෙ තන් දෙක එළියට ඇදලා අරගෙන මිරිකගෙන ගහන්න ගත්තා. ඒත් එක්කම සරලට සුරතාන්තෙ වෙන්න ගත්තා.

සරලා නලියන්න දඟලන්න ගත්තා. තිලක්ගෙ කැරි වලින් සරලගෙ පිට නෑවෙනවා. ‍

“ආ..හ්.. හ්ම්.හ්… .තදින් කරන්න…හ්… ආ…හ්ම්හ්……”

සරලා කෑ ගහනවා. එ්ත් එක්කම මටත් බඩු පිට වෙන්න ගත්තා. සරලට සුරතාන්තෙ වුණත් තව ටිකක් ගහගන්න ඕන බව සරල මාව හොල්ලන හෙල්ලිල්ලෙන් මට තේරුණා. ඒත් කැරි පිට වුණාට පස්සෙ මගෙ ලිංගය ඇකිලෙන්න ගත්තා. මම හති දදා සෝ‍ෆා් එකේ තිලක්  හිටි පැත්තෙ වාඩි වුණා. ටික වෙලාවක් අපි හති ඇරියා. දාඩියත් දාලා. සුරතාන්තෙ සැර ගියාට පස්සෙ

“මේ ටික හෝදලා දාලා ඇඟ හෝදගන්න ඕනෙ”

කියමින් සරලා නැගිට්ටා.

“මමත් ඇඟ හෝදගන්න ඕන. මම මේ පුටුව පිහදාලා දාන්නම්.” කියමින් මමත් නැගිට්ටා.

පුටුව පිහදාද්දි මට තිලක්ගෙ කැරි සුවඳ තදින් දැණුනා. පස්සෙ නාන කාමරේට යද්දි ඒකෙත් තද කැරි සුවඳක් පිරිලා. ඇයි මම 10 පාරක් විතර පිට කරන තරම් කැරි තිලක් එක පාරක විද්දනෙ.

ටිකෙන් ටික මම දැකපු සිහින සැබෑවෙන තත්වෙකට අපේ ජීවිත තල්ලු වෙන බව මට තේරුණා. මේවා කවදාවත් ඇත්තට සිද්ධ වෙයි කියලා හිතපු දේවල් නෙවෙයි. ඒත් ඇත්තට වෙනකොට හිතින් මවාගත්තට වඩා ඒවා ත්‍රාසජනක බව මට තේරුණා.

ටිකින් ටික තිලක් අපේ ජීවිත ආක්‍රමණය කළා. සරලා දැන් තිලක් එක්ක මටත් වඩා විවෘතව කතා කරන බව මට තේරුණා. ඒ දෙන්නා ‍ ෆෝන් එකෙන් කතා කරලා පුරුද්ද නිසා වෙන්න ඇති.

මතු සම්බන්ධයි

 

 

 

 

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

20 thoughts on “අමුතු කතාවක් – 5

  1. ලස්සන කතාවක්. මම ගොඩක් ආසවෙන් මේ Blog එක කියවනව. මමත් තදටම cuckold ආසාව තියන කෙනෙක්. I can translate your stories to English. Email me.

    Posted by Samantha | January 18, 2018, 6:59 am
  2. Japura katha 2 jagah aiya achala nangiye muuna udin waadi welaa achalage nahaye jagath ge puke hila athullana hati liyanna. puke hilata agilla obala nangige nahaya athulata kata athulata agilla daanna

    Posted by amila87 | January 18, 2018, 10:07 am
  3. Good story ….අපි කැමතියි ජපුර කතා 2 ට.

    Posted by Sira buwa | January 19, 2018, 12:53 am
  4. Japura katha 2 achalage puke ane maawa soodanna kiyala marker pen ekakin liyanna. puk gedi 2ka aath karala guda sidura laga patta wesi kiyala liyanna. Than gedi 2ke huththak adinna

    Posted by Captain Dan | January 19, 2018, 5:22 am
  5. Japura katha 2 achala nangita kakka bara haduna welaawaka kakka karanna nodee pukata abayak gahala huththen pada yanakan haiyen hukanna. eeta passe puke abe tiyeddi jangi nathuwa saaya witharak andala bike eken town eka mada tiyana water nathi public toilet ekakata ekka gihin puke tiyana abe galawanna. bra eken puka pihidaala bra ekath wisi karala jangi bra nathiwa bike eke ekka yanna film ekak balanna

    Posted by amila87 | January 19, 2018, 3:19 pm
  6. Niyama kathawa nandana ayye ituru tiakt ikmanata dannako api asawen balan innawa

    Posted by sandun | January 19, 2018, 6:33 pm
  7. ලස්සනට කතාව යනවා…දිගටම ලියන්න..ජය වේවා…

    Posted by රසිකා | January 20, 2018, 5:41 am
  8. ඉතුරු ටිකත් දාන්න

    Posted by Mahinda wickramaratne | January 20, 2018, 6:43 am
  9. I love you සරලා..

    Posted by රසිකා | January 23, 2018, 4:36 am
  10. Japura kathaa 2ka achala ge puka athulata kari yawala puka athulata malu tanki walata daana batayak daala bate anith kona achalage katata daala kari tika okkoma urala bonna denna. achala nangige muunata kari widala muuna hooda ganna denne nathiwa film ekak balanna ekka yanna

    Posted by amila87 | January 26, 2018, 8:10 am
  11. Japura kathaa 2 achala nangige pukatath huththakata wage haiyen gahagena gahagena yanna. puken guu beti aawath nawaththanna epaa hukana eka huththen chuu wisi wenna wadino wage puken guu wisi wenna gahanna. guu chiris chiris gaala abarila ayithguda sidura guu hila athulata yana widiyata haiyen hukanna pukata

    Posted by Captain Dan | January 26, 2018, 5:32 pm
  12. Apo japura kathawanam aye epa.mekama liyan yanna

    Posted by Ts | January 26, 2018, 6:18 pm
  13. මෙහෙම කපල් සෙට් කරගන්න පුලුවන් internet සයිට් තියනවද ? කවුද දන්න්නේ එහෙම සයිට් ? දන්නවනම් කියන්න මට

    Posted by රසිකා | January 29, 2018, 10:22 pm

Leave a comment