//
you're reading...
015. පාඨක නිර්මාණ

රාගයේ හෝරාව 2.2 – by CK

පැයකට විතර පස්සේ සූෆර් ආපහු ගියා. එදා පුතා ආවේ නෑ. මම හෙමින් සූෆර්
යනකන් මල් පැල අස්සට වෙලා බලන් හිටියා. සූෆර් ගේට්ටුවට් ඇරගෙන ගියා.
අම්මා තවම හෙලුවෙන් සෝෆා එක උඩ දිගා වෙලා ඉන්නවා. කොන්ඩම් එක බිම වැටිලා.
අම්මගේ තනයක් උඩ සූෆර්ගේ කැරි බිංදු දෙකක් වැටිලා. ටික වෙලාවකින් අම්මා
නැගිටලා නයිටිය ඇද ගත්තා. අරගෙන ගේට්ටුව පැත්තට ගිහින් ඒක වහලා ආවා.
ඇවිත් බිම වැටිල තිබ්බ කොන්ඩම් එකත් අරගෙන කුස්සිය පැත්තට ගියා. මම
හෙමින් ආපහු කාමරේට පැන්න.. දවල් ඉස්කෝලේ ඇරෙන වේලාව ලං කරලා අම්මා නාන්න
ගියා. මම ඉතින් ඒ වෙලාවේ ගෙදරට ආවා වගේ රගපාන්න හිතාගෙන කාමරෙන් එලියට
ආවා. මම අම්මගේ කාමරේ පැත්තට ගියා ශේප් එකේ. මොකුත් ආරන්චි නැද්ද බලන්න.
ඒත් මොකුත් විශේශ දෙයක් ලැබුනේ නෑ. මම කාමරෙන් එලියට එන්න හදනකොට අම්මගේ
ෆෝන් එකේ මැසේජ් ටෝන් එක වැදුන. මගේ හිත ගැහෙනවා වගේ. ඕනා දෙයක් වෙන්න
කියලා බැලුවා. සේව් කරලා නැති නම්බර් එකක්. මැසේජ් එකක් ඇවිත් තිබ්බා.

“ආහ් හරි ඇන්ටි එහෙනම් ලගදිම වෙන දවසක එන්නම්”

මගේ හිතට අමුත්තක් දැනුනා. මම යවපු මැස්සේජ් වගයකුයි හම්බු වෙලා තියන
මැස්සේජ් වගයකුයි බැලුවා.

“අද එන්න බැරි උනා. හෙට එන්නම්”
“හෙට එපා. හස්බන් හාෆ් ඩේ. කලින් ගෙදර එනවා හෙට”

මට ඒවා කියවද්දි තේරුනා සූෆර්ගේ පුතා කියලා. ඒ කියන්නේ හෙට ශෝ එක
කැන්සල්. මටත් හෙට උදේ පන්ති. 12 වෙනකන්. පන්ති යන්න කම්මැලි වගේ. ඒත්
අම්මගේ බල කිරිල්ලට යනවා කියලා හිතා ගත්තා. මම අම්මාගේ කාමරෙන් එලියට
ආවා. මගේ කාමරේට ගිහින් අද උන සිදුවීම මතක් කරගෙන මම අතේ පාරක් ගහලා
එහෙම්මම නිදා ගත්තා. සූෆර් අම්මව මේකට කොහොම කැමති කරගත්තද. ඒක මට ලොකු
ප්‍රෙහෙලිකාවක්. මම පැය දෙක තුනක් නිදාගෙන ඇහරුනා.

හවස් වරුවේ සූෆර්ලගේ ගෙවල් පැත්ත බලගෙන ඉද්දි මම දැක්කා අර කෑල්ල.
සල්වාර් එකක් ඇදලා. මාරම ලස්සනයි. කොහෙ හරි යන්න හදනවා. මම ඒ දිහා හොරේන්
බලන් හිටියා. දවසක මේකිට අරින්න තියනවා නම්. මගේ හිතට ආවේ එවගේ
සිතුවිල්ලක්. ඒත් මම ඒ තරම් වාසනවන්තද නැද්ද මම දන්නේ නෑ. මම කැල්ල
යනකන්ම ජනේලේ ලග ඉදන් බලන් හිටියා. ඉදලා එයා ගියාට පස්සේ සාලෙට ආවා. සාලේ
කවුරුත් නෑ. අම්මා කුස්සියේ. මම කුස්සියට ගියා. අම්මා උයනවා. මගේ ඇස්
කෙලින්ම ගියේ වටකුරු පුක දිහාවට. අම්මෝ පිටිපස්සට දික් වෙලා ඇවිල්ලා. මට
නොකියාම මගේ පයිය නැග්ගා. මම ඒ දිහා බලන් හිටියා අම්මා නොදකින ගානට. ටික
වෙලාවක් බලන් ඉදලා මම අපහු සාලෙට ආවා. ඔහෝම වේලාව ගෙවිලා ගියා.

පහුවදා උදා උනා. මම උදෙන්ම ඇහරිලා පන්ති යන්න ලෑස්ති උනා. මම ඇහරෙන්කොටත්
තාත්තා වැඩට ගිහින්. මාත් ඇහරිලා පට ගාලා ලෑස්ති උනා. 7 ඉදන් 9 වෙනක්න්
සිංහල පන්ති, 9 ඉදන් 12 වෙනකන් ගනන් පන්ති. මම ඉතින් පන්ති දෙකටම ඕනේ
පොත් දාගෙන පිටත් උනා. ගියහමයි දන්නේ අද ගනන් පන්තියේ සර් ට සනීප නැතුව
පන්තිය කැන්සල් කරලා. කොල්ලො නම් බීච් යන්න කතා උනා. මට කම්මැලි වගේ
හිතුන නිසා මම ගෙදර යන්න තීරනය කරා. ගෙදර ගියත් විශේශයක් වෙන එකක් නෑ.
මොකද අද එන්න එපා කියලා අම්මා අරූට යවපු  මැස්සෙජ් එක මම දැක්ක නිසා. ඒත්
ඉතින් වෙන යන්න තැනක් නැති නිසා මාත් සිංහල පන්තිය ඉවර වෙලා ගෙදර ආවා. මම
ගේට්ටුව ලගට ඇවිල්ලා උඩින් අත දාල ගේට්ටුව ඇරියා. ශේප් එකේ රබර් ඇහැ දාලා
බැලුවා සූෆර්ගෙ දුව ඉන්නවද කියලා. ඒත් පේන්න හිටියේ නෑ. ඒ පාර මම හිමීට
ගේ ඇතුලට ආවා. ඇවිත් අම්මා කොහෙද කියලා බැලුවා. අම්මා නාන කාමරේ. රෙදි
හෝදනවා තාම. මම ඉතින් එහෙම්මම මගේ කාමරේට ආවා. ඇවිල්ල ඇදට වැටිල ටිකක්
වෙලා කල්පනා කර කර හිටියා.

ටිකක් වෙලා යනකොට මට ඇහුනා එලියේ අම්මා රෙදි වනන්න යන සද්දේ. මගේ හිත මට
නොදැනිම අමුතු සිතිවිලි එන්න පටන් ගත්තා. තාම අම්මා දැන්නැහැ මම ආවා
කියලා. ඉතින් මම හිමීට ජනේලේ රෙද්ද පොඩ්ඩක් එහාට කරලා එතනින් ඇහැ තියා
ගත්තා. අම්මා ආවා රෙදි බාල්දිය ඉනේ තියාගෙන. ලා රෝස පාට නයිටියක් ඇදලා.
තන් දෙක හොදට ඉස්සිලා. කරෙන් තන් දෙකේ බෝක්කුව හොදට පේනවා. අම්මා පැද්දි
පැද්දි එන දිහා මම කන්න වගේ බලන් හිටියා. හුටා. එතකොටයි මම දැක්කේ උඩ
තට්ටුවේ සූෆරුයි පුතායි බලන් ඉන්නවා. අම්මා උන් දෙන්නට හිනා උනා. හිනා
වෙලා උන් දෙන්න ඉන්න පැත්තට නැවිලා රෙදි බේසම බිමින් තිබ්බා. බ්‍රෙශියර්
එකට හිර උන ලොකු තන් දෙක නයිටියේ කරෙන් පල්ලෙහාට ඉලිප්පිලා ආවා. මාරම
කාමුක පෙනුමක් තිබ්බේ. සුදු පාට රන් තැබිලි වගේ තන් දෙක වහන් හිටපු කලු
පාට බ්‍රා එක නිසා අම්මගේ කාමුක පෙනුම තව වැඩි කලා. සූෆර්ලා අම්මගේ තන්
දෙකේ බෝක්කුව රස විදිද්දී මම අම්මගෙ  දුන්න වගේ මගේ පැත්තට නැමිලා තියන
බෝල පුක රස වින්දා. පැන්ටියේ දාර පේනවා අම්මා නැවිලා බේසම තියලා රෙදි
වනන්න ගත්තා. අරුන් දෙන්නාට හොදටම මෝල තද වෙලා. අම්මා රෙදි ගන්න නැවුනම
උන් දෙන්නව අවුස්සන්න හිතාගෙන හෙමින් හෙමින් රෙදි තෝරනවා. එතකොට අම්මගෙ
නයිටි කරෙන් පේන තන් දෙක අරුන් දෙන්නා ඇස් පිල්ලම් ගහන්නැතුව බලාගෙන
ඉන්නවා.

ඔහොම ටිකක් වෙලා බලන් ඉදලා සූෆර්ගේ පුතා උඩ ඉදන් අම්මට කතා කරා. අත්
වලින් ඉගි කරලා අම්මට දෙයක් පෙන්නුවා. මට තේරුනා. ඌ අම්මට කිව්වා බ්‍රා
එක ගලවන්න කියලා. අම්මා එක පාරටම ඔලුව දෙපැත්තට වනලා ඒකට විරුද්ද උනා. ඒ
පාර සූෆර්ගේ පුතා උඩ ඉදන් බල කර කර කියන්න ගත්තා. ඒත් අම්මා බෑ කිව්වා.
අම්ම කිව්වා කවුරු හරි ආවොත් දකිවි ඒ නිසා කීයටවත් ඒ වැඩේ කරන්න බෑකියලා.
ඒත් සූෆර්ගේ පුතා උත්සහය අත ඇරියේ නැ.. කවුරුත් එන්නෑ කියලා බල කර කර
අන්තිමට අම්මව කැමති කර ගත්තා.

අම්මා වට පිට බැලුවා. බලලා හිමීට නයිටියේ අත යටින් බ්‍රා එකෙ පටි දෙක
එලියට ඇදලා ගත්තා. අරගෙන බ්‍රා එක පල්ලේහාට ඇද්දා. ඇද්දා විතරයි ඉස්සිලා
තිබ්බ තන් දෙක පල්ලෙහාට එල්ලිලා වැටුනා. එහෙම්ම බ්‍රා එක ගලවලා අතට අරන්
වැලෙන් වැනුවා. වනලා පුරුදු විදියටම රෙදි වනන්න පටන් ගත්තා. මෙච්චර වෙලා
අම්මගෙ දෙතන වසා සිටි බාධකය ඉවත් උන නිසා දැන් අම්මා පහත් උන ගමන් මුලු
තන් දෙකම නොඅඩුව බලා ගන්න සූෆර්ටයි පුතාටයි පුලුවන් උනා.  අම්මා පහත්
වෙනකොට තන් දෙක නයිටි කරෙන් පල්ලෙහාට එල්ලිලා වැටෙනවා. මාරම  සෙක්සි. පුක
රවුමට දික් වෙනවා අම්මා නැවෙනකොට. මගෙ පයියත් හොදටම නැගලා මේ දේවල් බලන්
ඉදලා.

ඔහොම ඉදලා සූෆර්ගේ පුතා උඩ තට්ටුවෙන් හෝස් බටයක් ගත්තා. අරන් ඒක ටැප්
එකකට හයි කරලා වතුර හිමීට විසි වෙන විදියට ඉස්සරහට ඇගිල්ල තියා ගත්තා.
තියලා උස්ඩ තට්ටුවේ ඉදන් අම්මගේ ඇගට ඇල්ලුවා. මුලින්ම වතුර වැටෙනකොට
අම්මා පස්සට ගියා. මේ මොකද මේ කියලා පුදුමෙන් ඇහුවා. සූෆර්ගේ පුතා කටට
ඇගිල්ලක් තියලා

“ශ්ශ්ශ්ශ් මම මොනා කරත් රෙදි වනන්න දිගටම”

කියලා කිව්වා. අම්මා ඒක අහලා පුරුදු විදියට රෙදි වනන්න ගත්තා. මල්
වැස්සක් වගේ හීනි වතුර බිංදු බිංදු අම්මගෙ ඇගට වැටෙන්න ගත්තා. වැටිලා
නයිටියේ වතුර බිංදු පාරවල් හිට්ටා. ඔහොම ටික වෙලාවක් යනකොට පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ
නයිටිය වතුර වලින් තෙත් වෙන්න පටන් ගත්තා. මට එතකොටයි වැඩේ තේරුනේ. ටික
ටික වෙලා ගත් වෙනකොට අම්මගේ නයිටිය එන්න එන්ම තෙමෙන්න පටන් අරන් විනිවිද
පේන්න පටන් ගත්තා. ටිකෙන් ටික කාමුක සිරුර පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ විනිවිද පේන්න
පටන් ගත්තා. මුලින් ටික ටික නයිටිය හරහා පෙනුනු උල් උනු තද දුබුරු පාට
තන් පුඩු ගොඩාක් හොදට දැන් අම්මගෙ නයිටිය හරහා විනිවිද පේන්න ගත්තා. අම්ම
දිගටම රෙදි වනනවා. පහත් වෙනකොට තන් දෙක හෙලෙවි හ්ලෙවි එකට වදිනවා. අම්මගේ
නයිටිය හොදටම තෙමිලා පැන්ටියත් මුලු මුනින්ම පේනවා. රෝස පාට පෑන්ටියක්
ඇදලා අම්මා දැන් නිකන් කාම දෙවගනක් වගේ. අම්මෝ තන් දෙක හෙල්ලෙනකොට මගෙ
පයිය හෙල්ලෙන්න බැරි වෙන්න නැගලා.

සූෆර්ගේ පුතා වතුර හලන එක නැවත්තුවා. නවත්තලා පල්ලෙහාට ආවා. ඇවිත් අම්මට
වැට ලගට කතා කරා. අම්මා එතනට ගියා. ගියාම අම්මව ලගට කතා කරලා අරගෙන
අම්මගේ තොල් දෙක හිමීට කිස් කරන්න පටන් ගත්තා. අම්මගෙත් හැගීම් හොදටම
ඇවිස්සිලා තිබුන හන්දා අම්මත් සූෆර්ගෙ පුතාගෙ තොල් උරන්න පටන් ගත්තා.
සූෆර් ගෙ පුතා තොල් උරන ගමන් අතක් අම්මගෙ තනයක් උඩ තියලා නිපල් එක පොඩි
කරන්න ගත්තා. අනික් අත පුක වටේ යවලා තට්ටම මිරිකුවා. තොල් දෙක උර උර
හිමීට බෙල්ල් දිගේ පල්ලෙහාට ඇවිල්ලා නයිටියේ කර පල්ලේහාට ඇද්දා. අම්මගෙ
සුදු කිරි පාට තන් දෙක එලියට පැන්නා විතරයි සූෆර්ගේ පුතා පහත් වෙලා තනයක්
කටෙ දා ගෙන හිමීට හපලා සුප්පු කරන්න පටන් ගත්තා. අම්ම ඉස්සිලා හොදට තනේ
සූප්පු කරන්න සපොට් එක දුන්න. එක තනයක් උරලා අනිත් එක සූප්පු කරා. ඔය
විදියට විනාඩි දහයක් විතර තන් ඉරුවා.අම්මගේ නිපල් උල් වෙල. සූෆරුත්
පල්ලෙහාට ආවා.

සූෆර්ගේ පුතා වැටේ තිබ්බ වැල් වගයක් අතින් ගලවලා දැම්මා දාලා වැටේ ලී
දෙකක් අතරින් ඉඩ හදා ගත්තා. ඉඩ හදා ගෙන අම්මගෙ නයිටිය ඇදලා අරන් ඇගෙන්
ගලවලා දැම්මා. අම්මාගේ ඇගේ පෑන්ටිය විතරයි තියෙන්නේ. ගලවලා අර වැටේ ලීය
අස්සෙන් පයිය රිංගවලා මේ පැත්තට එව්වා. අම්මා එහෙම්මම එතන දන ගහ ගත්තා.
සූෆරුත් එහා පැත්තේ ලී දෙක අස්සේ තිබ්බ වැල් ටික ගලවලා දාලා පයිය එව්වා
මේ පත්තට. අම්මා බිම දන ගහගෙන කොන්ඩෙ පිටි පස්සට දා ගත්තා. දාගෙන සූෆර්ගෙ
පයියයි පුතාගෙ පයියයි අත් දෙකට අරගෙන අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා. විනාඩි
කිහිපයක් අතේ ගහලා සූෆර්ගේ පුතාගෙ පයිය හිමීට කට ඇතුලට බැස්සුවා. කට පලල්
කරගෙන් පයිය ලෙස්සිලා ඇතුලට ගියා. ඒ එක්කම ඔලුව ඉස්සරහට පස්සට හෙල්ලෙන්න
ගත්තා. සූෆර්ගේ පයිය අතෙ ගහන ගමන් පුතාගෙ අයියට කටින් සැප දුන්නා. එහෙම
කරලා ආයිත් සූෆර්ගෙ පයියත් කටට අරන් උරන්න ගත්තා. උරන ගමන් ඇට දෙක වැට
අස්සෙන් අත දාලා අල්ල අල්ල මිරිකුවා. සුෆර් අම්මගේ ඔලුව වැටට තියලා තද
කරා. කරලා යටි බඩ ඉස්සරහට ප්ස්සට හොල්ලන්න පටන් ගත්තා. පයිය හොදට කට
ඇතුලට බැස්සා. අම්මාගෙ කට වටේම කැරි.

ඔහොම ටික වෙලාවක් කරලා හිමීට අම්මව නැගිට්ටුවා. නැගිට්ටලා සූෆගේ පුතා
පයිය එවපු තැනට අම්මගේ පුක තියන්න කියලා කිව්වා. අම්මා පුක ඒකට හෙත්තු
කරා. වැට ලි දෙක අස්සෙන් පුක අස්සෙන් අම්මගෙ හුත්තේ හිල පාදගත් ඌ පයිය
වැට ලීය අස්සෙන් අම්මගෙ හුත්ත ඇතුලට බැස්සුවා. බස්සලා අම්මගෙ උරහිස්සෙන්
අල්ල ගත්තා. අල්ලගෙන පයිය ඉස්සරහට එව්වා. එවලා හුත්තේ රස්නෙ වදින්න ටිකක්
වෙලා පයිය ඇතුලේ තියාගෙන ඉදලා හිමින් හිමින් ගහන්න පටන් ගත්තා. වැට
හෙලවෙනව කිරි කිරි ගාලා. ගහන පාවවල් වලට අම්මගෙ තන් දෙක හෙලෙවි හෙලෙවි
තක් තක් ගාල එකට වදිනවා. සුෆර්ගෙ පුතා හොදට අරිනවා. අරින ගමන් කිහිල්ල
අස්සෙම් අත් දෙක එවලා අම්මගේ තන් දෙක හයියෙන් මිරිකනවා.

ආහ් ආහ් ආහ් ආහ් ආහ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්

අම්මා කෙදිර ගගා පුක දික් කරන් ඉන්නවා.

ගහන වෙගේ එන්න එන්න වැඩි කරා. සූෆර් බලගෙන් ඉන්නවා තමන්ගේ වාරේ එනකන්. ඒ
අතරෙ මම දැක්කා ඌ ෆෝන් එක අරගෙන ශේප් එකේ ෆොටො වගයකුත් ගන්නවා. අම්මා මේ
මොකුත් දන්නෑ. දික් කරගෙන ඉන්නවා.

පුතා ගහන වේගෙ ටික ටික වැඩි උනා. අම්මගෙ තන් දෙක දැන් ටිකක් හයියෙන්
වැනෙන්න පටන් ගත්තා. අම්මා පට්ට සැපක්. ඔහොම ටික වෙලාවක් ගහගෙන ගහගෙන
යනකොට එක පාරටම සූෆර්ගේ පුතා වැටට පුක තද කරලා අල්ලගත්තා. ඒත් එක්කම පයිය
එලියට ගත්තා. මම එතකොටයි දැක්කෙ මූ ගහලා තියෙන්නේ කොන්ඩම් එකක් දාගෙන
කියලා. කොන්ඩම් එක ගලවලා වැට අයිනට වීසි කරා. ඊටපස්සේඑච්චර වෙලා ශො එක
බලන් හිටපු සූෆර් සෙට් උනා. උත් කොන්ඩම් එකක් කඩලා පයියට දා ගත්තා. දාලා
අම්මව ඒ විදියටම් හෙත්තු කරා.කරලා හෙමීට පයිය එවුවා.  සූෆර් ගහන ගමන්
අම්මගේ පිට ලෙව කනව. ඒ විතරක් නෙවෙඉ කනත් ලෙව කනවා. අම්මගේ තන් දෙක
සූෆර්ගේ අත් වලට හොදට මිරිකෙනවා. තන් පුඩු ඇගිලි වලින් පොඩි කර කර
ඉස්සරහට අදිනව. එහෙම කර කර අම්මට වැට අස්සෙන් පයිය දාගෙන හුකනවා.

සුෆරුත් එහෙම කරගෙන යනකොට මිනිහටත් බඩු පනින්න ලන් උනා. මිනිහා අම්මගෙ
හුත්තෙන් පයිය අරගෙන අම්මව දන ගස්සුව. ගස්සලා ලී අස්සෙම් පයිය එවලා අතේ
ගහන්න ගත්තා. විනාඩියක් විතර යනකොට කැරි ලෝඩ් එකක් අම්මගෙ මූනට විද්දා.
මූන දිගේ බේරිලා පල්ලෙහාට ඇවිත් වම් තනේ දිගේ බේරිලා තන් පුඩුව උඩ කැරි
බිංදුව නැවතුනා. අම්මා ඒක ඇගිලි දෙකෙන් තන් පුඩුවෙ හොදට අතුල්ල ගත්තා.
එහෙම්මම සූෆර් පයිය අරගත්තා. අම්මා අපහු නයිටියයි පැන්ටියයි අරගෙන බේසමත්
අරන් හෙලුවෙන්ම ගෙට ආවා. මම හෙමින් කාමරේ දොර වහලා ඇතුලෙන් ලොක් කරලා
සද්ද නැතුව ඇදට වැටුනා. හ්ම්ම්ම්ම්ම් ඉලගට මොනා වෙයිද දන්නෑහ. මම ඒ ගැන
කල්පනා කරමින් නින්දට වැටුනා.

මතු සම්බන්ධයි

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

35 thoughts on “රාගයේ හෝරාව 2.2 – by CK

  1. What a stupid story. Totally unrealistic. How the hell someone fuck at noon near a fence where anyone can see. (The first two stories were superb. Curiosity /delay and refuse creates more interest than a lot of raw sex)

    Posted by FUN GUY | December 27, 2015, 5:43 am
    • The story got a lot of attention because in the first two parts, mother was refusing and doing things in hidden places secretly. but part 2.2 and part 3 have just raw sex in outside places, which is not so interesting as the first two. Your writing talent is good. But the last two are unrealistic. 😦

      Posted by FUN GUY | December 28, 2015, 10:22 am
  2. NO doubts……Please continue story from your ideas and ideas from other’s comment(major ideas must be your own ideas)……your ideas always same to our ideas……….
    But please upload story quickly…………………..

    Posted by Anonymous | December 27, 2015, 6:28 am
  3. patta oi meka thama Dan kathawa.. vijey aiyath damma nam ela

    Posted by Anonymous | December 27, 2015, 6:41 am
  4. machan site ake katha maru, ath ikmanata update karannako

    Posted by Anonymous | December 27, 2015, 10:12 am
  5. ela ela digatama liyapan, sinhala ganu mawala thiyenna apita kiyala hukawa ganna thamai

    Posted by Faiz | December 27, 2015, 2:26 pm
  6. Maru bn ikmanata anith ewath dapan

    Posted by sihina | December 27, 2015, 3:22 pm
  7. Faiz මේක අහගනින් හොදට. මෙතන ජාති වාදේ අවුස්සන්න එන්නේපා. එහෙම උනොත් මම මේ කතාව ආයෙත් ලියන්නෙත් නෑ. මම කතාවේ කොතනවත් කියලා නෑ මේකෙ ඉන්න ගෑනු චරිතේ මුස්ලිම්ද දෙමලද සිංහලද කියලා. ඒ නිසා වැරදියට තේරුම් අරන් වැරදි කතා කියවන්නෙපා. කතාව කතාවක් විදියට කියවපන්. ඊට එහා අනන් මනන් කියන්න එපා.

    Posted by CK | December 28, 2015, 12:53 pm
  8. එල…. ඒත් පළමු කතා දෙක වගේ නෑ…..

    Posted by සූෆර් | December 28, 2015, 3:22 pm
  9. I also agree with FUN guy .Because of writer didn’t describe what’s place it’s look like(environment of around fence).But we don’t knw wts happen after this story.I think he has idea of last part of this story.We must help him to write story freely but he must hear to the readers and include their ideas which are matched with your concept.

    You are great writer…………
    All the best…….

    Posted by Anonymous | December 29, 2015, 5:49 am
  10. මම වරුන. 11
    වසරට පාස් උනා විතරයි. මගේ පවුලේ ඉන්නේ අම්මයි තාත්තයි මායි අක්කයි.
    අක්කා බැදලා දැන් ඉන්නේ මීගමුවේ. ඉදලා හිටලා මෙහෙ එනවා. මගේ තාත්තා රජයේ
    සේවකයෙක්. එයාගෙ නම වීරසිංහ. ගොඩක් අය කියන්නෙ වීරේ කියලා. අවුරුදු 51යි.
    අම්මා නර්මදා. අවුරුදු 46යි. ගෘහනියක්. pala hutto yanna, sinhala puththu kohomath asaine thamunge ammata muslim ekek hukanawa balagena inna…me site eke අම්මා 1-10 balapan

    Posted by Faiz | December 29, 2015, 6:42 am
    • යකෝ මුන්ට ගිය රට, මචන් CK පොඩි වෙනසකට U turn එකක් දාල “සූෆර් ගෙ ගැනිටය් දුවටය් වරුනය් උගේ තාත්තය් කෙලිනවා දාපන්

      Posted by Gimhan | December 29, 2015, 6:42 pm
  11. Super digatama liyanna

    Posted by Suranga | December 29, 2015, 7:37 am
  12. උබ කොහොමද කියන්නේ නර්මදා කියන්නෙ සිංහල කෙනෙක් කියලා. උප්පැන්න සහතිකේ දාල තියනවද මම මේකේ. අනේ යකෝ මම මේක ලිව්වේ ඇය තවම තරුණයි වගේ කතාවක් ඔනේ කිව්ව නිසායි කට්ටියම. අනික මම මේකේ මැද්දේ කතා වලදි සූෆර්ගේ ගෑනිත් සම්බන්ද වෙනවා. ඒ නිසා දැන්නැති මගුල් කියවන්නැතුව ඉදපන්. කතා තියෙන්නේ කියවලා රස විදින්න මිසක් ඒවයේ ඉන්න උන්ගේ ආගම් ජාති ගැන වැරදි අදහස් අරගන්න නෙවෙයි. මේ කතාව කියවන හැමෝටම එක්ක පුලුවන් නම් උබත් ඒක කරපන. ආගම් ජාති ගාවන් කමෙන්ට් නොකර.

    Posted by CK | December 29, 2015, 11:47 pm
  13. Dan penawa neda Muslim awalamek sinhala ganugana hithna widiha.Mela liyana eka awajathaka ballekda nathnam sihalayekda.yako birida,janelen, katha wage lassana katha thiyeddi mokatada geri thambi hukana ewa danne.Mewa hoda uranta!meka wahama nawaththapiya mekata prasnayak enawa aniwaren.nidahase wall katjawak kiyawandath nathikarana nithi geney mewa baladaringe a thata path unoth!ape nidahasa nathikaranda epaban hoda katha dapan.comment Dana hamotama matthruka dila kamathi kathawa liyanda kiuwanam hari.lesiyenma kathawa liyala comment karana widiyata hadala katha one tharam thiyenawa balanda.obalata amaruwakuth na.wada Wenda oneth na auredda awasanedi.

    Hodama kathawa thoramu.wall katha aurudu 20 wadi aya kiyeuwata kamak nane.

    Posted by sinhaya | December 30, 2015, 9:10 am
  14. I think “stop this story is not good solution”.I suppose “You must cut those two character in this story but without harm to the story topic”.
    Don’t be stupid ….Don’t write stupid things in the story as a reply for that commentor.I think it will cause to take some actions By authorites.You must do any thing from your knowlede not only your feelings.

    You are good writer ……
    Please we are wating 2.3 ……….for the new year……..
    Happy new year to all of you!!!!!!!!!!!!!!!!

    Posted by Anonymous | December 31, 2015, 2:17 am
  15. oya kagahana thambiyatath kelawena widiyata kathaawa liyapan….
    ela…

    Posted by Anonymous | January 3, 2016, 4:12 pm
  16. machan samaharu hodata liyawena katha nawathanna boru “jathiwadi ” camment danawa.
    awata ahu wenna epa.
    me kathawata api kamathyi godak.
    uba digata liyapan machan.
    jaya wewa !!!

    Posted by man | January 7, 2016, 11:06 am
  17. To MAN-ou kollo ube kathawa hari.
    To ck-uba kathawa dapan ikkmanata………….Natham Chathu nanadana karapu balu wadenam koranna epa macho!!!!!!!!Uge katha walata wada uba hodata liyanawa………
    me tharam comment walin kathawa yanna ona direction ekata kathawa supiriyata liyapan…………………..
    Ubata Nawa adahas pahala wewa….
    puluwannam cukold ekakuth patan ganinko ubata e type ewth liyanna puluwannda balanna……….

    ***************One an only wela site -Running by only original authours*****
    Ubalata jaya wewa!!!!!!!!!!!!!

    Posted by Anonymous | January 8, 2016, 6:43 am
  18. machan uba baya nathuwa katha dapan, oya comment karana balla FAIZ muslim newe wennath puluwan, u jathi wadaya awssala methane katha liyana aka nawaththanna hadanne, uba ewata ahu wenna epa, ube kathawa maru, ikmnata dapan

    Posted by Anonymous | January 8, 2016, 7:45 am
  19. FAIZ, ube ammawai, nangila akkala innawanam ewapan, mama bada karala dennam, ponnaya

    Posted by Sanje | January 26, 2016, 6:43 am
  20. Ane Bn. Ikmanata Ara Muslim Kellatath Hukapanko. Pettiya Kadala, Puke Arala…

    Posted by Anonymous | March 1, 2016, 12:12 pm
  21. Hodai

    Posted by Upul | April 15, 2016, 2:44 am
  22. ඉස්කොප්ප රැජින 2

    ගැනිත් එක්ක ගියා නැදැ වන අක්ක කෙන්ක්ග්ගෙ දුවගෙ බිග් ගර්ල් පර්ටි එකකට.මගේ ගැනි වගේම ඒ ගෙදර අක්කත් නියම පාරවල් දෙක.පැහැපත් උස ගානට මහත තෙල් බේරෙනව. ඒ අක්කගෙ ගැට දෙක ලොකුයි මගේ වයිෆ්ට වඩා.කපල්ස් ලමයි එක්ක ලමයි නැතිව තනියෙන් ගැනු මිනිස්සු ඇවිත් හිටිය.ඇලෙක්ස් කියලකලු උස අයිය කෙනෙක් ඇවිත් හිටිය මම මිනිහගෙ කලින් උරල තියෙනව.ඒක උනේ මම 9 වසරෙ පොරට කිව්ව කට්ටිය මග ඇරල නාන්න යමුද කියල.ජොයින්ට් එකක් ගහන්න තිබ්බ නිසා මූ පැනල ආව.
    රබර් වතතක් පහුකරල ගියහම මායිමෙ තියෙන්නෙ කැලේ අනිත් පැත්තෙ.කොල්ල පටි ජොකා පිටින් නාන්න පටන් ගත්ත මම ඔතකොට 9 වසරෙ ඔතල ගෙනාපු ජොයින්ට් එක පත්තු කරල ටිකක් ගහල කොල්ලට දුන්න.හෙමින් සැරෙ ජොක වෙනකන් ගැලෙව්ව.මගේ ජොකා පොඩියි.අරූගෙ පයිය ටයිට් ගල් ශොට අස්සෙ ලෙලදෙනව.ඉක්මනට සබන් ගාල නාගන්න අයියේ මම දියට බහින ගමන් කිව්ව.කවුරු හරි ආවොත් ආතල් සේරම කුඩු.ඒ පැත්තෙ ගෙවල් වැඩිය නැහැ.ඒ උනාට කියන්න බැහැනේ.සබන් ගාගන්න පටන් ගත්ත අයිය පටි ජොකා පාත් කරල දිග බාව අතට අරන් ඇට දෙකෙයි පයියෙයි හොදට සබන් ගැව.වතුරෙ එබුනු අයිය ගොඩ ආවෙ අතෙ ගහ ගහ මන් හිටපු ගල ලගට.ඒ පයි රාජය දැඇක්ක ගමන් මට දන ගැස්සුනා වතුරෙම.හම්මේ එම එකක් දැක්කහම ඔනැම පොන්නයෙක් දන ගැස්සෙනව කකුල් දෙක මැද.කලවදෙකට අතින් මස්සාජ් එක ලාවට දෙමින් පයියෙ රහ බලන්න පටන් ගත්ත.මුගේ පයිය නැගල නහුතෙට.ප්‍රෙකම් එනව දිවට රහ දෙනෙනව.පයිය රහකර කර ඉදල ඇතුලටම දාගෙන වේගයෙන් උරන්න ගත්ත.මගේ ඉරිල්ල බල බලා අරූ ජොයින්ට් එක අදිනව විනාඩි පහක් විතර හොදට උරල නැගිටල අරූගෙන් ජොයින්ට් පාරක් ඉල්ලගෙන ඇද්ද.ජොයින්ට් පාරවල් දෙකක් අදින්න උන් නැහැ මූ මාව කරෙන් අල්ලල දණ ගැස්සුව.පස්සෙ පටි ජොකා ගලොල අතින් මගෙ ඔලුව අල්ලගෙන කටට දුන්න.පටි ජොකා මගේ මූන්ට වැටෙනව.මමත් මගෙ පයිය අතේරන් අබර බර තමයි ඉරුවෙ.අරූට යන්න ඇවිල්ල නවත්ත ගත්ත.මම කට අහකට ගත්ත කෙල බේරෙනව.කවුරු හරි දැක්කනම් වස ලැජ්ජාව වෙන්නෙ..ඌ අතෙදෙකෙන්ම ජොකා අරන් මගේ මූනට ඇන්දුව.ජොකා මූනට දාගෙන උරන්න පටන් ගත්ත .ඒ දවස් වල ෆොන් තිබ්බෙ නැහැ නැත්නම් පින්තූරයක් ගන්නව.මෙන්න පයිය බොග් බොග් ගාල කට ඇතුලට දානව මගෙ සද්දෙත් එනව. එක පාරටම ඔලුව කරෙ තල්ලු කරල අතේ ගහන්න පටන් ගත්ත මගෙ මූණ ඉස්සරහ.කොහොමද ඉවසන් ඉන්නෙ ආයි මම කටේ දාගත්ත.ආයි මූ ටිකක් කට ඇතුලෙ ගහල එලියට ගත්ත මට තේරුනා යන්න තමයි යන්නෙ කියල.ඒ පාර ටොපාට දිව ලන්කරන්න හදන කොටම පොර අතේ ගහල එන බඩු මගේ තොල උඩට වැටුන.ආයි මූ ටිකක් කට ඇතුලෙ ගහල එලියට ගත්ත මට තේරුනා යන්න තමයි යන්නෙ කියල.ඒ පාර ටොපාට දිව ලන්කරන්න හදන කොටම පොර අතේ ගහල එන බඩු මගේ තොල උඩට වැටුන.මෙන්න බ්ඩු ලොට් එක එන්න ගන්නව.අරූ හලනව මගේ කට දෙපැත්තෙ බේරෙනව.පයිය උරල කැරි රහ බලපු මම.මූණ හොදගෙන ඇදුම් ඇදගත්ත.

    Posted by seasoind (@cucksea) | October 30, 2016, 5:17 pm
  23. ඉස්කොප්ප රැජින 2

    ගැනිත් එක්ක ගියා නැදැ වන අක්ක කෙන්ක්ග්ගෙ දුවගෙ බිග් ගර්ල් පර්ටි එකකට.මගේ ගැනි වගේම ඒ ගෙදර අක්කත් නියම පාරවල් දෙක.පැහැපත් උස ගානට මහත තෙල් බේරෙනව. ඒ අක්කගෙ ගැට දෙක ලොකුයි මගේ වයිෆ්ට වඩා.කපල්ස් ලමයි එක්ක ලමයි නැතිව තනියෙන් ගැනු මිනිස්සු ඇවිත් හිටිය.ඇලෙක්ස් කියලකලු උස අයිය කෙනෙක් ඇවිත් හිටිය මම මිනිහගෙ කලින් උරල තියෙනව.ඒක උනේ මම 9 වසරෙ පොරට කිව්ව කට්ටිය මග ඇරල නාන්න යමුද කියල.ජොයින්ට් එකක් ගහන්න තිබ්බ නිසා මූ පැනල ආව.
    රබර් වතතක් පහුකරල ගියහම මායිමෙ තියෙන්නෙ කැලේ අනිත් පැත්තෙ.කොල්ල පටි ජොකා පිටින් නාන්න පටන් ගත්ත මම ඔතකොට 9 වසරෙ ඔතල ගෙනාපු ජොයින්ට් එක පත්තු කරල ටිකක් ගහල කොල්ලට දුන්න.හෙමින් සැරෙ ජොක වෙනකන් ගැලෙව්ව.මගේ ජොකා පොඩියි.අරූගෙ පයිය ටයිට් ගල් ශොට අස්සෙ ලෙලදෙනව.ඉක්මනට සබන් ගාල නාගන්න අයියේ මම දියට බහින ගමන් කිව්ව.කවුරු හරි ආවොත් ආතල් සේරම කුඩු.ඒ පැත්තෙ ගෙවල් වැඩිය නැහැ.ඒ උනාට කියන්න බැහැනේ.සබන් ගාගන්න පටන් ගත්ත අයිය පටි ජොකා පාත් කරල දිග බාව අතට අරන් ඇට දෙකෙයි පයියෙයි හොදට සබන් ගැව.වතුරෙ එබුනු අයිය ගොඩ ආවෙ අතෙ ගහ ගහ මන් හිටපු ගල ලගට.ඒ පයි රාජය දැඇක්ක ගමන් මට දන ගැස්සුනා වතුරෙම.හම්මේ එම එකක් දැක්කහම ඔනැම පොන්නයෙක් දන ගැස්සෙනව කකුල් දෙක මැද.කලවදෙකට අතින් මස්සාජ් එක ලාවට දෙමින් පයියෙ රහ බලන්න පටන් ගත්ත.මුගේ පයිය නැගල නහුතෙට.ප්‍රෙකම් එනව දිවට රහ දෙනෙනව.පයිය රහකර කර ඉදල ඇතුලටම දාගෙන වේගයෙන් උරන්න ගත්ත.මගේ ඉරිල්ල බල බලා අරූ ජොයින්ට් එක අදිනව විනාඩි පහක් විතර හොදට උරල නැගිටල අරූගෙන් ජොයින්ට් පාරක් ඉල්ලගෙන ඇද්ද.ජොයින්ට් පාරවල් දෙකක් අදින්න උන් නැහැ මූ මාව කරෙන් අල්ලල දණ ගැස්සුව.පස්සෙ පටි ජොකා ගලොල අතින් මගෙ ඔලුව අල්ලගෙන කටට දුන්න.පටි ජොකා මගේ මූන්ට වැටෙනව.මමත් මගෙ පයිය අතේරන් අබර බර තමයි ඉරුවෙ.අරූට යන්න ඇවිල්ල නවත්ත ගත්ත.මම කට අහකට ගත්ත කෙල බේරෙනව.කවුරු හරි දැක්කනම් වස ලැජ්ජාව වෙන්නෙ..ඌ අතෙදෙකෙන්ම ජොකා අරන් මගේ මූනට ඇන්දුව.ජොකා මූනට දාගෙන උරන්න පටන් ගත්ත .ඒ දවස් වල ෆොන් තිබ්බෙ නැහැ නැත්නම් පින්තූරයක් ගන්නව.මෙන්න පයිය බොග් බොග් ගාල කට ඇතුලට දානව මගෙ සද්දෙත් එනව. එක පාරටම ඔලුව කරෙ තල්ලු කරල අතේ ගහන්න පටන් ගත්ත මගෙ මූණ ඉස්සරහ.කොහොමද ඉවසන් ඉන්නෙ ආයි මම කටේ දාගත්ත.ආයි මූ ටිකක් කට ඇතුලෙ ගහල එලියට ගත්ත මට තේරුනා යන්න තමයි යන්නෙ කියල.ඒ පාර ටොපාට දිව ලන්කරන්න හදන කොටම පොර අතේ ගහල එන බඩු මගේ තොල උඩට වැටුන.ආයි මූ ටිකක් කට ඇතුලෙ ගහල එලියට ගත්ත මට තේරුනා යන්න තමයි යන්නෙ කියල.ඒ පාර ටොපාට දිව ලන්කරන්න හදන කොටම පොර අතේ ගහල එන බඩු මගේ තොල උඩට වැටුන.මෙන්න බ්ඩු ලොට් එක එන්න ගන්නව.අරූ හලනව මගේ කට දෙපැත්තෙ බේරෙනව.පයිය උරල කැරි රහ බලපු මම.මූණ හොදගෙන ඇදුම් ඇදගත්ත.

    Posted by seasoind (@cucksea) | October 30, 2016, 5:18 pm
  24. ආයේ මේක ලියන්නේ නැද්ද ?

    Posted by blahblah1233445 | November 16, 2016, 6:28 pm
  25. ආයේ මේක ලියන්නේ නැද්ද ?

    Posted by blahblah1233445 | February 7, 2017, 3:47 am
  26. Meka aye patan ganin ban

    Posted by Anonymous | February 14, 2017, 2:54 am
  27. Meka aya liyapan ban

    Posted by Gusta | February 16, 2017, 6:03 pm
  28. මේක මරු කතාව

    Posted by kiriberty | April 2, 2017, 3:50 am
  29. රාගයේ හෝරාව ලියන්න

    Posted by Anonymous | June 26, 2017, 2:50 am
  30. Adama ragaye horawa kathawe anik kotas dabdannako,adama danna api balan innawa

    Posted by yakada kolla | October 2, 2017, 3:36 am
  31. Adama kathawa danna

    Posted by yakada kolla | October 2, 2017, 3:36 am
  32. Mehema dewal ona taram wenawa ban. ekata jathiwadaya adala ganna epa.umba machan me kathawe ituru tikat dapan.matat me siddiya wagema atdakeem tiyenawa.ape gedarama.eka nisa ewa lokuwata ganna epa ban.

    Posted by Sashi | November 28, 2017, 6:36 am

Leave a Reply

