//
you're reading...
015. පාඨක නිර්මාණ

රාගයේ හෝරාව 3 – by CK

එදා සිද්දිය උනාට පස්සෙ ඉරිදා තාත්තා ගෙදර හිටපු නිසා මුකුත් වුශේශ
සිද්දියක් උනේ නෑ. සදුදා මම උදෙන්ම ඉස්කෝලේ යන්න එලියට බහිනකොට දැක්කා
සූෆර්ගේ ගේ ගාව වෑන් එකක් නවත්තලා. සූෆරුයි පුතායි ලොකු සූට් කේස් දෙකක්
උස්සන් ඇවිල්ලා වෑන් එකට දැම්මා. මම හිතන්නේ කොහේ හරි යනවා ඇති. මම ගනන්
ගන්නැතුව ඉස්කෝලේ ගියා. හවස ගෙදර ආවා. මම ආපු ගමන් පොඩි වැඩකට බැස්සා.
තාත්තගේ ක්‍රෙඩිට් කාඩ් එකෙන් මම ඉන්ටනෙට් එකෙන් පොඩි කැමරා වගයක් ඔඩර්
කරා. චාජ් කරලා පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් පොඩි මුං ඇටයක් වගේ කැමරා දෙකක්
මම බුක් කරා. මම එහෙම කරේ අම්මගේ හොර වැඩ හැමදාම ඉස්කෝලේ කට් කරලා
බලන්නැතුව ඒකෙන් රෙකෝඩ් කරලා බලන්න. ඉතින් මම ඒක බුක් කරලාඅ ඉවර වෙලා
සාලෙට ආවා ටීවී එක ටිකක් බලන්න. අම්මා නානවා මම ශේප් එකේ කාමරේ පැත්තට
ඔලුව දාලා බැලුවා. එත් එක්කම කාමරෙන් එලියට යනකොට මට හිතුනා අම්මගේ ෆෝන්
එක බලන්න ඕනේ කියලා. ඉතින් මම පොඩ්ඩක් කාමරේ හෙව්වා. බලද්දි අම්මගේ
කොට්ටේ යට තිබිලා ෆෝන් එක මට හම්බුනා. මම පට ගාලා මැසෙජ් ටික බලන්න
ගත්තා. මගේ බලපොරොත්තු නැති වෙලා ගියා. සූෆර්ලා බිස්නස් වැඩකට රට ගිහින්.
අම්මට සූෆර්ගෙ පුතා එවපු මැසේජ් එකක ඒක සදහන් කරලා තිබ්බා. මගේ
බලාපොරොත්තු නැති උනා වගේම හිතට එක අතකින් පොඩි සහනයක් දැනුනා අම්මට දැන්
නිදහසක් ලැබුන නිසා.

ඔහොම කාලේ ගෙවිලා ගියා. මම බුක් කරපු කැමරා දෙක ආවා. මොනා කරන්නද කවදා
හරි ඕනේ වෙයි කියලා තියා ගත්තා.

මාස 4ක් ඔහොම ගෙවිලා ගියා. සූෆර්ලා ආයි එනවා කියලා සදහනක් තිබ්බත් ඒ
කොච්චර කාලෙකට පස්සෙද කියලා මම දැන්නෑ. මාස හතරක්ම ගෙවිලා ගියා. ටික ටික
අප්‍රේල් මාසෙත් ආවා. ඒ මාසේ මුල්ම සෙනසුරාදා දවසක තමයි අපේ ගෙවල් පැත්තේ
අවුරුදු උත්සවේ වැටුනේ. ගෙවල් ලග තිබ්බ පොඩි පිට්ටනියක තමයි ඕක තිබුනේ.
අපේ ගෙදරට සද්දේ ඇහෙනවා ලාවට. ඉතින් අපේ අම්මා මට කිව්වා අපි බලන්න යමුද
කියලා. තත්තගෙන් ඇහුවම තාත්තා කිව්වා මටයි අම්මටයි ගිහින් එන්න කියලා.
ඉතින් අපි දෙන්නා එතනට ගියා. ගමේ ගොඩක් අය එතනට ඇවිල්ලා හිටියා. අපි එතනට
යනකොට හවස 3ට වගේ ඇතී. ඒ වෙනකොට ගොඩාක් තරග ඉවරයි. අම්මයි මායි බල බල
හිටියා. කනා මුට්ටිය බිදින තරගේ තාම ඉවර නෑ. මම අම්මගෙන් ඇහුවා මම කනා
මුට්ටිය ගහන්න යන්නද කියලා. අම්මා මට යන්න කීව්වා. එතකොටම කව්ද අක්කා
කෙනෙක් ලගට ඇවිත් අම්මට කතා කරා. අක්කේ එනවද පොල් ගැමේ තරගයට? හිරමන
මෙහෙන් දෙනවා. අක්කගේ නම දාන්නද. ?

අම්මා මගේ මුන දිහා බලාගෙන හිනා වෙනවා. හිනා වෙලා අර අක්කට කිව්වා දාන්න
එහෙනම් කියලා.

පුතා කනා මුට්ටිය ගහලා එන්න එහෙනම් මම මේ තරගෙට යන්නම් කියලා අම්මා පොල්
ගෑමේ තරහය තියන තැනට ගියා.

මම මගේ තරගෙට ගියා. මගේ වාරේ එන්න විනාඩි පහකට වගේ කලින් පොල් ගෑමේ තරගේ
පටන් ගත්තා. ඔක්කොම කට්ටිය ඒක බලන්න ගිය නිසා මට කනා මුට්ටිය තරගේ පෝලිමේ
ඉස්සරහම සෙට් උනා. මම මගේ වාරේදි ගැහුවා. වැදුනේ නෑ. ඉතිං මම තරගෙන් ඉවත්
උන නිසා මාත් පොල් ගෑමේ තරගේ තියන තැනට ලං උනා. මං ලං වෙනකොට දැක්කා
කොල්ලෝ වැඩිපුර අනෙක් තැන් වලට වඩා එක තැනකට රොක් වෙලා. මමත් හිමින්
හිමින් එතනට ලං උනා මොකක්ද මේකට හේතුව කියලා බලන්න.

අපේ අම්මා ඇදන් ඇවිල්ලා තිබ්බේ රතු පාට ටී ශර්ට් එකක්. ඒකේ කර සෑහෙන
ලොකුයි. නිකන් හිටන් ඉද්දි පවා බෝකුවෙ කොටසක් පේනවා ඒ ඇදුමට. අම්මා
නැවිලා පොල් ගානවා හොදට අම්මගේ කර හොදටම ඕපන්වෙලා. තන් දෙක ඉලිප්පිලා
ඉස්සරහට පැනලා බෝක්කුවම එලියේ. රතු පාට ටි ශර්ට් එකට වැහුනු සුදු පාට
අම්මගේ කද කරෙන් ලොකු තන් දෙක ඉස්සරහට බර වෙලා පෙනෙවා. කට්ටියම හොල්මන්
වෙලා වගේ අම්මගේ තන් දෙක දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා. කොල්ලෝ ඔක්කොම එතන
රොක් වෙලා. සමහර උන් ෆොටෝත් ගන්නවා. මට කරගන්න දෙයක් නෑ. ඒ මදිවට අම්මා
පොල් ගාන්න අත් දෙක හොලවන කොට තන් දෙකත් හොදට වැනෙනවා. මගේ පයිය තප්පරෙන්
කෙලින් උනා. හැමෝටම විනාඩි පහලවක් පමන මදි නොකියන දර්ශනයක් බලන්න දීලා
අන්තිනට පොල් ගෑමේ තරගේ ඉවර උනා. මම අම්මා එක්ක අයිනකට වෙලා අයිත් තරග
බලන්න පටන් ගත්තා. ඔහොම බල බල ඉද්දි අපි ලගට ආවා ගමේ ත්‍රී වීල් එලවන
අයියා කෙනෙක්. මිනිහගේ නම නිශ්ශංක. හරි හොදයි. ඕන කෙනෙක්ට හිතවත්. අපි
ලගින් යද්දි අපිට කතා කරා. අක්කේ එනවද ඉදිකට්ටට නූල දාන්න. නිශ්ශංක
අම්මගෙන් ඇහුවා. කවුරුත් නෑ අක්කේ මාත් එක්ක සෙට් වෙන්න අක්කට පුලුවන්
නම් එන්න. අපි තරගෙට යමු කියලා නිශ්ශංක කිව්වා. අම්මා ආයි මගේ මූන දිහා
බලනව. නිශ්ශංක අයියා එහෙම කැත මිනිහෙක් නෙවෙයි. මිනිහා හරි හොදයි. ඉතින්
මම අම්මට යන්න කිව්වා. අම්මායි ඉස්ග්ශංක අයියයි තරගේ තියන තැනට ගියා.
අම්ම දිහා කට්ටිය බලන්නේ අමුතු විදියට අම්මට වඩා කට්ටිය අම්මගේ ලොකු තන්
දෙක දිහා බලන බව මට තේරුනා.

ඉතිං ඔන්නා ඒ තරගේත් පටන් ගත්තා. අම්ම ලගට නිශ්ශංක අයියා දුවගෙන ඇවිත්
නූල දාලා අනික් අතට ඇදගෙන දුවන්න ගත්තා. මෙන්න ආයිත් බලන් හිටපු අයා ෆෝම්
උනා. අම්මගෙ තන් දෙක හෝ ගාලා හෙලෙවි හෙලෙවි උඩ යනවා දුවනකොට. අම්මට ගානක්
නෑ ඒ ගැන. අම්මා හිටියේ තරගේ සිහියෙන්. අන්තිමට අම්මලා ඉවර වෙන තැනට ආවත්
දිනන්න බැරි උනා. එතන හිටපු කොල්ලෝ ඔක්කොම අම්මට රබර් ඇහැ දාන් හිටියේ.
අන්තිනට නිශ්ශංක අයියයි අම්මයි මම හිටපු තැනට ආවා.

“බලන්නකෝ මල්ලි අපරාදේ තව පොඩ්ඩෙන් අපි දිනනවා.නිශ්ශංක මට කිව්වා

අම්මෝ ඔව් මට නම් හොදටම හති. බැන්දට පස්සේ ඔහෝම දිව්වෙම නැද්ද කොහෙද.”

අම්මා එහෙම කිව්වා. නිශ්ශංක අයියා අපිත් එක්ක එතන ටික වෙලාවක් හිටියා.

“අක්කලා සංගීතෙට එනවද?
නෑ මල්ලී ඒකට එන්න වෙන්නෑ”

“ආහ් ඒහෙමද. මටත් කම්මැලි වගේ අප්පා.
මල්ලි අතන ත්‍රී වීල් එලවන එක්කෙනා නේ?”
“ආ ඔව් අක්කේ. අක්කව මටත් මතකයි ලාවට. අර හරස් පාරෙ නේද ඉන්නේ?”
“ඔව් ඔව් මල්ලි.”
ආහ් ඔව් මට මතකයි. මල්ලි නම් මගේ ත්‍රිවීල් එකේ හයර් ගිහින් තියනවා.

මමත් ඔව් නේ කියලා ඔලුව වැනුවා. ඉතිං නිශ්ශංක අයියා අපිත් එක්ක හිතවත්
උනා. නිශ්ශක්ක වැඩි යාලුවෝ අශ්‍රයක් නැති කෙනෙක්. කිසිම සල්ලාල පාටක් නෑ.
අවංක කොල්ලෙක්. මගේ යාලුවොත් කියලා තියනවා මිනිහා බොක්ක හොද පොරක් කියලා.

ඉතිං කාලේ ඔහොම ගෙවිලා ගියා.

අවුරුද්ද ලං උනා. අවුරුද්දට කලින් දවසේ අම්මට සල්ලි වගයක් ගන්න බැංකුවට
යන්න ඕනේ කියලා තාත්තට කිව්ව. තාත්තට අවුරුද්දට කලින් දවසෙත් වැඩ. ඉතිං
තාත්තා අම්මට යන්න කිව්වා. මටත් එදා ක්ලාස් එකක් තියන හින්දා අම්මට තනියම
තමයි යන්න වෙන්නේ. ඉතින් අම්මා ත්‍රී වීල් එකක යන්න හිතා ගත්තා. මට එවෙලේ
නිශ්ශංක අයියව මතක් උනා. මම අම්මට කිව්වා අම්මේ අර නිශ්ශක්ක අයියගේ ත්‍රී
වීල් එකේ ගියා නම් හරි කියලා.

“ආහ් ඔව් නේ නිශ්ශංක මල්ලි එක්ක ගියා නම් හරි නේ. වැඩේ කියන්නේ හෙට
බැංකුව කීය වෙනකන් ඇරලද දන්නෑනේ. ”

“ඔයා ටිකක් කලින් යන්න. තාත්තා කිව්වා.

ඉස්කෝලේ නිවාඩු නිසා පන්ති තියෙන්නේ දැන් උදේ. ඉතින් එදා මම සුපුරුදු
විදියට පන්ති ගියා. උදේ 11 ට එකක් ඉවර වෙලා අනික් පන්තියට මීටර් 500ක
විතර දුරක් යන්න ඕනේ. ඉත්ං මම ඒ පන්තියට යන්න කලින් ලග කඩේකට ගිහින් බීම
එකක් බිබී හිටියා.

ඔහොම බිබි ඉද්දී පාරේ යන දේවල් බල බල මම හිමිට බීම එක බිබී හිටියා. පාරේ
ටිකක් ට්‍රැෆික්. ඔහොම ඉද්දි මම දැක්කා නිශ්ශංක අයියගේ ත්‍රී වීල් එකත්
ට්‍රැෆික් එකට අහු වෙලා. මම බලද්දි දැක්කා අම්මත් ඒකේ ඉන්නවා. ඒත් බැංකුව
තියෙන්නේ තව පිටිපස්සේ. බැංකුව පාස් කරගෙන නිශ්ශංක අයියා කොහෙද මේ යන්නේ?

මගේ හිතට ප්‍රශ්නයක් නැගුනා. නිශ්ශංක ජරා මිනිහෙක් නම් නෙවෙයි හැබැයි. ඒ
නිසා ඒ ප්‍රශ්නේ ටිකක් ලිහිල් උනා. ඒත් මගේ හිතට ආපු කුතුහලය නිසා මම ලග
තිබ්බ ත්‍රී වීල් එකක නැගලා පස්සෙන් යන්න ගත්තා.

නිශ්ශංකය සෑහෙන දුර ආවා. මීටරේ රුපියල් 250ක් දුරක් සටහන් වෙලා තිබ්බා.
මොරටුවත් පාස් කරගෙන ඇවිත් අතුරු පාරකින් ඇතුලට දැම්මා. මම මන් හිටපු
ත්‍රී වීල් කාරයගෙන් ඇහුවා මේ පාරේ කොන වැටෙන්නේ කොහෙටද කියලා. ඌ කිව්වා
බීච් එකට කියලා. ඉතිං මම ත්‍රී වීල් එකෙන් බැහැලා පාර දිගේ ගියා. මම
මීටර් 200ක් විතර යනකොට බීච් එක පේන්න ගත්තා. එතන කඩොලාන් ගස් වැවිලා
වෙරල පුරාම. ලොකු කඩොලාන ගස් වලින් වෙරල අයින වැහිලා තිබ්බා. මම දැක්කා
එක පාරට නිශ්ශංක අයියයි අම්මයි ත්‍රී වීල් එක නවත්තනවා ඒට මිටර් 100ක්
විතර මෙහාට වෙන්න තිබ්බ හිස් ඉඩමක. ඊටපස්සේ බීච් එක පැත්තට ගියා දෙන්නම
ඇවිදගෙන. බීච් එකේ පොඩි අට්ටාලයක් තියන්වා. එතන නැවතිලා නිශ්ශංක කතා
කරන්වා. මම හිතන්නේ අට්ටාලේ ඇතුලේ කවුද ඉන්නවා. ටික වෙලාවකින් නිශ්ශංකයි
අම්මයි අට්ටාලේ ලග ඉදලා බීච් එක පැත්තට ගියා. කඩොලාන ගස් වලට මට දෙන්නවම
වැහුනා. මම ඉතින් හිමීට බීච් එක පැත්තට ගියා.

මම අර අට්ටාලේ ලගටම ආවා. ඒක පහු කරන් අම්මලා ගිය පැත්තට යන්න හදදදි අඩෝ
ගාලා කෑ ගැහුවා

අට්ටලේ ඇතුලේ ඉන්න මිනිහා. මට රවාගෙන ඉන්නව.

“කොහෙද යන්නේ?”
“බීච් එකට”
“ඇයි තමුසෙට යන්න වෙන බීච් ඇත්තෙම නැද්ද මේකට යන්නේ? කන පලාගන්නැතුව පලයන් යන්න”

මම හොදටම බය උනා.

“අනේ අයියේ සමාවෙන්න මම දන්නැතුව ආවේ.”
“දන්නැතුව? එහෙනම් පල මෙතනින්”
“ඇයි අයියේ බීච් එකට යන්න බැරි?”
උබට සිංහල තෙරෙන්නැද්ද?”
“හරි හරි අයියේ සොරි”

මම හොදටම බය වෙලා අපහු එන්න හැරුනා. ටික දුරක් එනකොට අරු මට ආපහු කතා කරා

මම ලගට ගියා

“බීච් එකට යන්න ඕනෙද?”
“ඔව් අයියේ.”
“අතේ සල්ලි තිය්නවද?”
“200ක් වගේ තියන්වා අයියේ.”
“අහ් 200 දියන් බීච් එකට යන්න ඕනේ නම්”

මම සාක්කුවට අත දාලා සල්ලි අරන් දුන්නා.

“උබ දන්නවද මෙතන වෙන්නෙ මොනාද කියලා”
“නෑ අයියේ”
“එහෙනම් අහගනින්. මේ දිගටම තියන කඩොල් ගස් වල අස්සේ හොද හොද සෙල්ලම්
යන්වා. රූම් යන්න සල්ලි වියදම් කරන්න බැරි අය එන්නෙ මෙතනට තමයි. රුපියල්
500යි. පදුරක් අස්සට ගිහින් වැඩේ කරගන්නවා. උබට මම බලන්න චාන්ස් එකක්
දෙන්නම්. හැබැයි කොල්ලෝ මාටු උනොත් මාත් උබව අදුරන්නෑ වගේ රග පානවා.
මාට්ටු වෙන නොවෙන එක උබේ අතේ තියෙන්නේ. තේරුනාද?”
“ඔව් අයියේ. දැන් ආපු කපල් එක කොහෙටද අයියේ ගියේ.”
“ආහ් එතකොට උබ මේ උන් පස්සෙද ආවේ. කව්ද ඒ උබේ?”
“අදුරන කෙනෙක් අයියේ”
“ආහ් එහෙමද. එහෙනම් උබ පලයන් මෙන්න මේ අයින දිගේ. ගිහින් අර පේන පදුර
තියෙන්නේ එතනින් ඇතුලට පලයන් ගිහින් එතන තියනවා තව පදුරු ගොඩක්. ඒකේ යටට
වෙන්න පොඩි හිඩසක් තියන්වා ගහේ මුල් වගයක් අස්සෙන්. එන්න ඒ හිඩසට ඇහැ
තියලා බලපන් දැන් ගිය කපල් එක ඉන්න පදුර තමයි එතනට පේන්නේ. හැබැයි පුතෝ
මාට්ටු උනොත් ඔන්න මම නෑ. ශේප් එකේ වැඩේ බලපන්.”

මම ඒක අහලා ඒ කිව්ව විදියටම ගියා. අරූ කිව්ව පදුර ලගින් හැරිලා අස්සට
ගියා. කිව්ව වගේම ලොකු පදුරක්. මම අර කිව්ව හිඩස හෙව්වා. වැඩි වෙලා ගියේ
නෑ මට ඒක හම්බුනා. මම හිමීට ඇහැ තියලා බැලුවා.

එතන මාරම ප්ලේස් එකක්. වටේම් කඩොලාන පදුරු. පොඩි කොටුවක් වගේ මැද්දේ ඉඩක්
තියන්වා. ඒ ඉඩේ අම්මයි නිශ්ශංක අයියයි ඉදගෙන ඉන්නවා. මේ වගේ පදුරු ගොඩාක්
වෙරල දිගටම තියන්වා. ඒවයෙත් මේ වගේ කපල් ඇති කියලා මට හිතුනා. මම ඉතිං
බලන් ඉන්නවා. දෙන්නම ඉන්නේ මට පිටු පාලා බිම මුහුදු වැල්ලේ ඉදගෙන.

“හොද වෙලාවට මේ වගේ තැනක් තිබ්බේ මල්ලි. නැත්තන් බැංකුව අරිනකන් පාරේ
තමයි ඉන්න වෙන්නේ”
“ඔව් අක්කේ”
“මල්ලි මෙතනට වෙන දවස් වලත් එන්වද මහන්සිය නැති වෙනකන් ඉන්න?”
“අහ් ඔව් අක්කේ ඇවිත් ඉදලා යනවා. ”
“මුහුදු හුලන් වදිද්දී සනීපයි නේ. රස්නෙත් නෑ මෙතන. හෙවනත් තියන්වා. ලස්සන තැනක්.”

මට පේන්නේ නිශ්ශංකයා අම්මට මේ පොට් එක ගැන හරි විස්තරේ කියලා නැද්ද
කොහෙද. අම්මා හිතන් ඉන්නේ මෙතන මිනිස්සු මහන්සි යවන්න එන තැනක් කියලා
දෙන්නා කතා කර කර ටික වෙලාවක් හිටියා.

මගෙ හිත තාම කියන්නේ නිශ්ශංක ජරා වැඩක් කරන එකක් නෑ අම්මට කියලා. අම්ම
සුදු පාට විනිවිද පේන බ්ලවුස් එකක් ඇදලා යටට සිලික් දිග කලිසමක් ඇදලා
හිටියේ. අම්මගේ බ්‍රා එකෙ බ්ලවුස් එක හරහා විනිවිද පේනවා.

දෙන්නා කතා කර කර ඉන්නවා. ඔහොම ඉද්දි නිශ්ශංක අම්මගෙන් අහනවා

“අක්කේ මම ටිකක් මගේ ටී ශර්ට් එක ගලවන්නද. මට මේකට රස්නෙයි ටිකක් කියලා.”

“ආහ් හරි මල්ලී එක්කට කමක් නෑ. ඔයා ගලවලා ඉන්න. ”

නිශ්ශංකයා ටී ශර්ට් එක ගැලෙව්වා. නිශ්ශංකට තිබ්බේ පෘශ්ටිමත් ඇගක්. පපුව
ලස්ස්නට කට් වෙලා. මයිල් ගස් දෙක තුනක් පපුව මැද්දේ තිබ්බා. බුරියේ ඉදන්
පල්ලෙහාට දිගටම මයිල් වැවිලා. ඉතිං නිශ්සංකයා ටි එක ගල්වලා ගහක එල්ලුවා.

“අම්මා හුලන් පාර ඇගට වදිද්දී දැනෙන සනීපේ”

නිශ්ශංකයා එහෙම කියද්දි අම්මා හිනා උනා.

“ඔයාලට නම් ඕනේ තැනක ශර්ට් ගලවලා දාල ඉන්න පුලුවන් අපිට එහෙම බෑනේ”

අම්ම එහෙම කිව්වා

“ඉතිං අක්කත් බ්ලවුස් එක ගලවන්නකෝ”

නිශ්ශංක එහෙම කිව්වම අම්මගෙ මූන රතු උනා.

“අනේ මේ මල්ලි. විකාර දොඩවන්නෙපා. ”

“හරි ඉතිං ඕකට කෙන්ති ගන්නෙපා.”

නිශ්ශංක කින්ඩියට හිනා උනා.

නිශ්ශංකගේ අතේ ලොකු පච්චයක් තියන්වා. තව පපුවෙ පැත්තකත් පච්චයක් තිය්නවා.
රිදි පාට දම්වැලක් වගේ චේන් එකක් දාගෙන හිටියේ.

ටික වෙලාවක් යද්දි අම්මටත් රස්නයක් දැනෙන්න ගත්තා.

දැන් නම් ටිකක් රස්නෙයි නේ”

එකනේ මං අක්කට කිව්වේ”

“අනේ මල්ලි ජරා කතා කියන්නෙපා”

“හරි එහෙනම් අක්ක ඔය බ්ලවුස් එකේ බොත්තම් දෙක තුනක් ඇර ගන්න. ”

අම්මා ඒකට මුකුත් කිව්වේ නෑ. ඔව් නේ. කියලා බොත්තම් දෙකක් ඇරියා. ඒත්
ඇරලා කර ඕපන් කරේ නෑ.

“අයියෝ ඉතිං ඔයිට වඩා හොදයි කලින් විදියටම හිටියනම්. කර ඕපන් කරන්න.
එතකොට හරි දාඩිය දාන එකක් නෑ.”

“අම්ම කර දෙපැත්තට ඇදලා ඕපන් කරා. මෙච්චර වෙලා නොපෙනුන බෝක්කුව දැන්
නිශ්ශංකයටයි මටයි පේන්න ගත්තා. අම්මා ආයිත් කතාවට වැටුනා.

නිශ්ශංකයා බලන්නෙම අම්මගේ ලොකු තන් දෙක දිහා. ඌ බෝක්කුව දිහා කන්න වගේ
බලන් ඉන්නවා. අම්මත් ඒක දැක්කා. අම්මටත් පොඩි ආසවක් ආවා. තමන්ගේ ලස්සන
තන් දෙක මේ වෙනකොට හිත ඇතුලෙන් නිශ්ශංක අත ගානවා ඇයට හිතුන. නිශ්ශංකයා
ටික වෙලාවක් බලන් හිටියා. ඉදලා මෙන්න මූ හිමීට බ්ලවුස් එක පැත්තට අත යවලා

තව එකක් ගල්වමු කියලා අම්මගෙ බටන් එකක් ගැලෙව්වා.

“අනේ මල්ලී පිස්සුද”

අම්මා පපුව වහ ගත්තා. අයියෝ අක්කේ බය වෙන්නෙපා. මෙතනට කවුරුත් එන්නේ නෑ.

එහෙම කියලා අම්මගේ අත් දෙක අයින් කරා. අම්මා ආයිත් වහ ගත්තා

“මාව විස්වාස කරන්න මම අක්කට කිසිම කරදරයක් කරන්නැහැ. මම මේව කාටවත්
කියන්නෙත් නෑ. අක්කගේ ඇගට අතක් වත් තියන්නෑ. මට බලන්න විතරක් දෙන්න
අක්කගෙ ලස්සන ඇග. මම ඊට එහා මුකුත් කරන්නැහ.”

අනේ මල්ලි පිස්සුද ඔයාට මම බැදලා ලමයි ඉන්න ගෑනියෙක්. ”

“මම අක්කට කිසිම දෙයක් කරන්නෑ. අක්කා දිහා බලන් ඉන්න විතරයි මට ඕනේ”

අම්මත් අකමැත්ට්ග පෙන්නුවට හිත යටින් කැමතත්තක් ඇති බව මට තේරුනා. අම්මා
අහක බලාගෙන හිමීට අත් දෙක ගත්තා.

තැන්ක්ස් අක්කේ. මාව තේරුම් ගත්තට.

අම්මා නිශ්ශංක දිහා බැලුවා. අම්මට කට කොනේ පොඩි හිනාවකුත් තිබ්බා.

ටික වෙලාවක් බලගෙන ඉදලා නිශ්ශංක අම්මගේ ඉතුරු බටන් දෙකත් ගැලෙව්වා. ගලවලා
අම්මගේ බ්ලවුස් එක හිමීට කරෙන් පැන්නුවා. අම්මා ඒක ගලවලා කඩොල් ගහක
එල්ලුවා.

අම්මගෙ බ්‍රා එක ඇගට හිර වෙලා. තන් දෙකෙන් බාගයක් එලියට පැනලා. මාරම
සෙක්සි. සුදු පාට කිරි තන් දෙක දිහා නිශ්ශංක ගල් වෙලා වගේ බලන් හිටියා.

“අක්කට තියෙන්නේ ලස්සන ඇගක්. ”

නිශ්ශංක තන් දෙක දිහා බලාගෙන කියන්වා.

“මට මේ දෙක අල්ලන්න හිතෙනවා. ඒත් අක්කගේ අකමැත්තෙන් කීයට වත් මම ඒ දේ
කරන්නෑ. අක්කා කැමති නම් විතරක් මම පොඩ්ඩක් මේ දෙක අල්ලන්නද?”

අම්මා නිශ්ශංක දිහ බලන් හිටියා ටික වෙලාවක්. වෙම එකෙක් නම් මෙලහකට ඇරලා
දාලා. ඒත් නිශ්ශංක ෆුල් ඩීසන් විදියට වැඩේ කරනවා.

“අක්ක සද්ද නැත්තේ අකමැති නැතුව ඇති නේ. ඒහෙනම් මම ටිකක් අල්ලන්නම් ”

ඒහෙම කිව්වත් අම්මා සද්දයක් වත් නෑ. එකෙන් ඇගෙව්වෙ මේක අනුමත කරන්වා වගේ දෙයක්

නිශ්ශංකයා වම් අත අරන් අම්මගේ දකුනු තනේ උඩින් තිබ්බා. තියලා හිමීට බ්‍රා
එකේ දාරේ දිගේ අත ගෑවා. අම්ම මේකෙන් හිමීට ඇවිස්සුනා. ටික ටික අම්මා
ඇවිස්සුනා. නිශ්ශංක හිමින් හිමින් තන් දෙකම අත ගාන්න පටන් ගත්තා. අත ගාන
ගමන් වැරදිලා වගේ ඇගිල්ලක මුල් පුරුක බ්‍රා එක අස්සට යනකොට අම්මා නිශ්ශංක
දිහ බලනවා. එතකොට මිනිහා බය වෙල ඇගිල්ල ගන්නවා . ඔහොම විනාඩි 10 ක් විතර
අත ගානකොට අම්මට හැගීම් ඇවිස්සෙන්න පටන් ගත්තා. අම්මා හිමීට ඇස් වහ
ගත්තා.

නිශ්ශංක තන් දෙක අත ගාන ගමන් අම්මට නොදැනෙන්න ලාවට මිරිකුවා. අම්මට ඒක
දැනුනද නැද්ද දන්නෑ. අම්මා තවම ඇස් දෙක වහගෙන හිටියේ. නිශ්ශංක අත ගාන
ගමන් එක අතකින් තන් අතාගාන ගමන් අනික් අත අරන් ගිහින් පිට අත ගාන්න පටන්
ගත්තා. අම්මා මුකුත් කිව්වේ නෑ. පිට පුරා පිස්සුවෙන් වගේ අත ගාන්න ගත්තා.
ඔහොම අතගාගෙන යනකොට නිශ්ශංක ශේප් එකේ අම්මගේ බ්‍රා එකේ හක් එක උඩ
නැවතුනා. හිමීට හක් එක අල්ලලා ගලවලා දැම්මා විතරයි අම්මගෙ තන් දෙක
එල්ලිලා වැටුනා. දැන් බ්‍රා එක යටින් තනේ කොටසක් එලියට පේනවා. අම්මා එක
පාරට ඇස් ඇරියා. නිශ්ශංක බය උනා. අම්මා නිශ්ශංක දිහා බැලුවා. මූන පුරාම
කාමුක පෙනුමක් තිබ්බේ. නිශ්ශංක අම්මගේ තන් දෙක දිහා බලලා “කමක් නෑ නේද
අක්කේ ”

කියලා ඇහුවා අම්මා සද්දයක් වත් නෑ. එහෙම්මම අත් අම්මගෙ තන් දෙක උඩට ආවා.
බ්‍රා එකත් අල්ලලා මිරිකන්න පටන් ගත්තා. දැන් කලින්ට වඩා සොෆ්ට් විදියට
මෙරිකෙන්වා. ඔහොම මිරිකන ගමන් මෙච්ච්ර වෙලා තන් දෙක වහන් තිබ්බ බ්‍රා එක
අල්ලලා උඩට ඉස්සුවා. කිරිපාට තන් දෙක ලස්සනට එලියට ආවා. තද දුබුරු පාට තන
පුඩු උල් වෙලා. තන පුඩුව වටේට බිබිලි. තන පුඩුව වටේ මයිල් ගස් දෙක
තුනකුත් තිබ්බා. අම්මගේ බ්‍රා එක අයින් කරලා හිමීන් තන් දෙක අතගාන්න පටන්
ගත්තා. නිපල් පොඩි කරන ගමන් ඒවා අතගානවා. අම්මා ඇස් දෙක තව වහගෙන පපුව
ඉස්සරහට දික් කරගෙන හිටියා. ටිකක් වෙලා තන් අතගාපු නිශ්ශංක අවසරයකින්
තොරමවම එක පාර පල්ලෙහාට නැවිලා තනයක් කටේ දා ගත්තා. මෙච්චර වෙලා ඇගිලි
වලට පොඩි වෙවි තිබුන තන පුඩුව එක පාර සීතල වුනේ මොකද කියලා බලන්න අම්ම
හිමීට ඇස් ඇරියා. නිශ්ශංකයා මරුවට තනේට සැප දෙනවා. තන පුඩුව අයිනට දිව අග
තියලා තන පුඩුව වටේට දිවෙන් ලෙවකනවා. ලෙවකාලා එක පාරට තන පුඩුව කටට අරගෙන
ටිකක් වැරෙන් උරලා කටෙන් අත අරිනවා. එතකොට චක් ගාලා සද්දයක් එනවා. ආයිත්
අනිත් තනේ කටට අරන් ඒ දේම කරා. දැන් අවසරයකින් තොරවම අම්මගේ තන් දෙක
නිශ්ශංක හොදට මිරිකුවා.

ඔහොම කරලා නිශ්ශංක අම්මට කලිසම ගලවන්න කිව්වා. අම්ම අදි මදි කරා. අනේ
නිශ්ශංක ඒක නම් බෑ. කියලා.

කවුරුත් මෙතනට එන්නෑ අක්කේ. අක්කා බය වෙන්නෙපා. පොඩ්ඩක් ඕක ගලවන්න මට
අක්කගේ කලිසම ගල්වලා බලන්න විතරයි ඕනේ.

නිශ්ශංක වචනෙන් හිත දිනා ගන්න දන්නවා හොදට. අම්මා ඒත් මුකුත් කිව්වේ නෑ.
නිශ්ශංක අම්මගේ කලිසමේ හක් එක ගැලෙව්වා. ගලවලා දාලා කලිසම පහත් කරා.
අම්මා ඉදගෙන හිටපු නිසා අම්මා පොඩ්ඩක් ඉද ගෙන කලිසම දනිස් දෙක ලගට එනකන්
පල්ලෙහාට ඇදලා ආපහු ඉද ගත්තා. නිශ්ශංක ඊටපස්සේ කලිසම සම්පූර්නෙන්ම ඇදලා
ගලවලා දැම්මා. කලු පාට පැන්ටියක් අම්මා ඇදලා හිටියේ පුක හොදට නෙරලා
ඇවිල්ලා. අම්මගේ පැන්ටිය දිහා බලාගෙන අම්මගේ තන් දෙක මිරිකන්න පටන් ගත්තු
නිශ්ශංක හිමීට අත පල්ලේහාට ගෙනැල්ලා බඩ අත ගාන්න පටන් ගත්තා. අත ගාන ගමන්
පැන්ටියේ දාරේ අත ලාවට වැද්දුවා. හිමීට අත යටි බඩ දිහාට ගෙනිච්චා.
පෑන්ටිය උඩින් අත තියලා අතගාද්දී නිශ්ශංකට දැනුනා මේක තෙත් වෙලා කියලා.
නිශ්ශංකගෙ ඇගිල්ලක් පැන්ටිය ඇතුලට ගියා. ශේව් කරලා තිබුන අම්මගෙ හුත්ත
අස්සට හිමීට ඇගිල්ල ඇතුල් කරා. අම්මා නැවත්තුවේ නෑ. අම්මගේන් බධාවක් නැති
බව තහවුරු කරගත්තු නිශ්ශංක අම්මගෙ පෑන්ටිය අස්සට අත දාලා ඇගිලි දෙකක්
එබුවා. ඇගිලි වලින් අම්මට හුක හුක මෙච්චර වෙලා රස නොවිදපු අම්මගේ තොල්
දෙක එක පාරට නිශ්ශංක උරන්න පටන් ගත්තා. අම්මගේ කැමැත්ත තවත් තහවුරු
කරමින් අම්මා නිශ්ශංකගේ පයිය උඩින් අත තිබ්බා. තියලා කලිසම උඩින් ඒක
අල්ලන්න පටන් ගත්තා. නිශ්ශංක හොදට ඇගිකි දෙකෙන් අම්මට හුකනවා. ඔහොම
කරගෙන යනකොට අම්මා එක පාරටම නිශ්ශංකව තද කරලා බදා ගත්තා. ඒ එක්කම අම්ගේ
හුත්තෙන් ජූස් තොගයක් බේරෙන්න පටන් ගත්තා. නිශ්ශංකයගේ අතේ. ඒවා නිශ්සංක
අරගෙන ඇගිලි වල තිබ්බ ජූස් අම්මගේ කටේ එබුව.

නිශ්ශංක අම්ට නැගිටින්න කිව්වා. අම්ම නැගිට්ටා. නිශ්ශංක අම්මගේ පෑන්ටිය
අල්ලල පල්ලෙහාට ඇද්දා. අම්මගෙ පෑන්ටිය ගැලෙව්වා. ගලවලා ගහකින් එල්ලුවා.
එල්ලලා අම්මට කිව්වා එක කකුලක් නිශ්සංකගේ කර උඩින් තියන්න කියලා. අම්ම
කිව්වා වගේම කරා. එහෙම කරාම අම්මගේ හුත්ත හොදට පලල් වෙලා නිශ්ශංකගේ මූන
ලගටම ලං උනා. අම්මගේ තට්ටම් දෙක අතින් අල්ලගත්ත නිශ්ශංක අම්මගේ හුත්තට
දිව තියලා ලෙව කෑවා. අම්මා නිශ්ශංකගේ මූන තව හොදට අල්ල ගත්තා. අම්මගේ
හුත්ත පුරා පිස්සුවෙන් වගෙ නිශ්ශංක ලෙව කන්න පටන් ගත්තා. චක වක ගාලා
සද්දයකුත් එනවා.

ආහ් ආහ් ආහ් ආහ්

අම්මා හිමින් කෙදිරි ගානවා. නිශ්ශංක අම්මගෙ තට්ටම්.මිරිකන ගමන් හොදට ලෙව
කනවා. එහෙම ටික වෙලාවක් ලෙව කාගෙන කාගෙන ගිහින් අම්මව අත ඇරියා.

පස්සේ නිශ්සංක දන ගහ ගත්තා. දන ගහගෙන කලිසම පල්ලෙහාට ඇදලා ගලවලා දැම්මා.
අම්මත් එතකොට නිශ්ශංක ලග දන ගහගත්තා. ගහගෙන නිශ්ශංකගේ ජොකා උඩින් පයිය අත
ගාන්න පටන් ගත්තා. නිශ්ශංකගේ පොල්ල ජොකා ඉරාගෙන එන්න හදනවා. අම්මා එක
පාරට ජොකාගෙ ඉලාස්ටික් එකට අත දාල පල්ලෙහාට ඇද්දා. අම්මෝහ් අගල් 8ක් විතර
දිග පයියක් ස්ප්‍රින් එකක් වගේ ඇවිල්ලා අම්මගෙ නිකටේ වැදුනා. සූෆර්ගෙයි
පුතාගෙයි පයියට වඩා ලොකු පයියක් ඒක. අම්මා පයිය අතෙන් ඇල්ලුවා. අල්ලලා
පස්සට ඇද්දා. කලු පාර පයියෙන් රෝස පාට ටොපා එලියට ආවා. ටොපාගේ සෙවල
බේරෙනවා. අම්ම ටොපාව කටේ දාගෙන ලෙව කෑවා. එහෙම කරන ගමන් හිමීට අම්මගේ
තොල් දෙබෑ කරගෙන නිශ්ශංකගේ පයිය අම්මගෙ කට ඇතුලට බැස්සා. අම්මට කටට දා
ගන්න පුලුවන් උනේ පයියෙන් අගල් හයක් වගේ ප්‍රමානයක්. අම්මා ආපහු පයිය
එලියට ගන්න හදනකොටම නිශ්ශංක අම්මගේ මූනෙබ් අල්ල ගත්තා. අල්ලගෙන නිශ්ශංකගේ
යටි බඩ වේගයෙන් ඉස්සරහට තල්ලු කරා. ඉතුරු අගල් දෙක අම්මගෙ තොල් දෙබෑ කරන්
කට ඇතුලට බැස්සා. නිශ්ශංක අම්මව අත ඇරියා විතරයි අම්මව පස්සට විසි උනා.
කටෙන් කෙල බේරෙනවා. පස්සේ ආයිත් නිශ්ශංක ලගට ඇවිල්ලා පයිය උරන්න පටන්
ගත්තා. අම්මගේ ඔලුව හෙල්ලෙන තාලෙට තන් දෙක වැනෙනවා. නිශ්ශංකයට ෆුල් ආතල්.
අම්මා හොදට කටට ගන්නවා. ඒ අතරේ ඇට දෙක අත ගානවා. විනාඩි දහයක් විතර එහෙම
කරා. කරලා අම්ම පයිය අත ඇරියා.

නිශ්ශංක අම්මව ලගට ගත්තා අරගෙන අම්මගේ තන් දෙක මැද්දට පයිය දාලා අම්මට
දෙපැත්තෙන් තන් දෙක තද කරන්න කිව්වා. අම්මා කිව්ව විදියට කරා. නිශ්ශංකයා
එහෙම්මම ටික වෙලාවක් අම්මගේ තන් දෙකට හිකුවා. පස්සේ අම්මව නැගිට්ටුවා.

“අක්කේ නැගිටලා පස්ස දික් කරන් මෙන්න මේ ගහ අල්ලගන්න.”

අම්මට තේරුනා මීලඟට වෙන්න යන දේ. අම්මා කිව්ව විදියටම පස්ස දික් කරන් ගහ
අල්ලගත්තා. අම්මගේ පුක දුන්න වගේ නැවිලා ඉස්සරහට නෙරලා ඇවිල්ලා. නිශ්ශංක
අම්මගෙ පිටිපස්සෙන් අම්මට ලං උනා. ලං වෙලා පයිය අරගෙන අම්මගේ හුත්තේ
ඇතිල්ලුවා. අතුල්ලලා හිමීට හුතු තොල් දෙක ඈත් කරලා ටොපාව හුතු තොල් අතරට
තිබ්බා. තියලා අම්මගේ ඉනෙන් අල්ලගත්තා. අල්ලලා හිමීට පයිය අම්මගෙ හුත්ත
දෙබෑ කරන් ඇතුලට බැස්සුවා. අගල් 6ක් විතර බැස්සට පස්සේ ඉතුරු ටික බස්සන්න
නිශ්ශංක පයිය ටිකක් හයියෙන් ඉස්සරහට තල්ලු කරා.

“ආහ් මල්ලි.”

අම්මා කෑ ගැහුවා. ඒත් එක්කම ටික වෙලාවක් පයිය ඇතුලට බස්සන් ඉදලා ඉන
ඉස්සරහට පස්සට වනන්න පටන් ගත්තා. පයිය හුත්ත පතුලටම බහිනවා. අම්මගේ ඉනෙන්
අලගෙන නිශ්ශංකය අම්මට හොදට අරිනවා.

ආහ් ආහ් ආහ් ආහ්හ්හ් ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්

අම්මා කෙදිරි ගානවා. අම්මගේ තන් දෙක දෙපැත්තට වැනෙනව. ඇත දෙක ඇවිල්ලා
වදිනකොට තක තක ගාලා සද්දයක් එනවා. නිශ්සංකය ඔහොම ගහන ගමන් අම්මගේ එක
කකුලක් යටින් අත දාල ඉස්සුවා. උස්සලා තව පොඩ්ඩක් හුත්ත පලල් කරගත්තා.
පලල් කරගෙන හුකන්න පටන් ගත්තා. අම්මා ගහ අල්ලගෙන අම්මගෙ කද දැකලා මගේ
පයිය හොදටම නැගලා. නිශ්ශංකයා ඒ විදියට පැය කාලක් විතර හිකුවා. හුකලා
අම්මට බිම දන ගහගෙන ඩොගී විදියට ඉන්න කිව්වා. අම්මා කිව්වා වගේ ඩොගී
විදියට හිටියා. ආයිත් නිශ්ශංකයා අම්මගේ හුත්තට පයිය බැස්සුවා. බස්සලා
ආයිත් ගහන්න පටන් ගත්තා. අම්මගේ තන් දෙක ඉස්සරහට පස්සට වැනෙනවා. පුක
මිරිකන ගමන් නිශ්ශංක අම්මට හුකනවා. ඔහොම කරගෙන යද්දි නිශ්ශංක අම්මව වඩා
ගත්තා. වඩාගෙන ගහගෙන ගහගෙන ගියා. වේගෙ එන්න එන්න වැඩි උනා. අම්මත් හොදට
කෑ ගහන්වා දැන්. එක පාරට නිශ්ශංක අම්මව හයියෙන් බදා ගත්තා. ඒ එක්කම
නිශ්ශංකගෙ කැරි අම්මගේ හුත්ත පතුලටම විද්දා.

එහෙම්මම ටික වෙලාවක් හිටිය. ඉදලා අම්මව බිමින් තිබ්බා.

අක්කේ අපිට තව වෙලා තියන්වා මෙතන ටිකක් වෙලා ඉදලා යමු තව. ”

අම්මට එහෙම කිව්ව නිශ්ශංක තමුන්ගේ ටි ශර්ට් එක බිමට දාලා අම්මව ඒකේ
ඉන්දුවා. අම්මගෙ සිනිදු පුකට වැලි කැටයක් වත් ගෑවෙන්න නොදී නිශ්ශංක අම්මව
ටී ශර්ට් එක උඩ ඉන්දුවා. අම්මා හෙලුවෙන්ම එතනනිද ගත්තා. නිශ්ශංකත් එතන
ලගින්ම ඉද ගත්තා. අම්මා දිහා බලලා හිනා උනා.

“කමක් නෑනේ අක්කේ”

අම්මා කට කොනෙන් හිනා උනා.

“කොහොමද මේක මෙච්චර ලොකු කර ගත්තේ.”

අම්මා නිශ්ශංකගේ පයිය අල්ලලා ඇහුවා. ඇයි අයියගේ පයිය මෙච්චර දිග නැද්ද?

අපෝ මෙච්චර ලොකු නෑ.

අම්මා පයිය අල්ලනකොට ඒක අයිත් කෙලින් වෙලා ආවා.

ම්ම්ම් ඒකට තාම මදි වගේ අක්කේ”
“මටත් පේනවා ඒක නම්”

අක්ක පිටිපස්සට කරලා තියනවද?”
“ඒ මොකක්ද ඒ?”
“පිටිපස්සෙ හිලට කරලා නැද්ද?”
“නෑනේ”
“අයියෝ අක්ක වගේ ලස්සන පස්සක් තියන කෙල්ලෙක්ගෙන් අයිය වැඩ අරන් නෑනෙ.
අක්කා ආයිත් ඩොගී විදියට ඉන්න. මම කියලා දෙන්නම්.”

එහෙම කියලා නිශ්ශංකයා අම්මව ආයිත් ඩොගී විදියට ඉන්දුවා. ඉන්දලා කෙල ටිකක්
අරගෙන අම්මගෙ පුකේ හිලේ ගෑවා. ගාලා තව කෙල ටිකක් අරන් පයියේ ගෑවා. ගාලා
පයිය පුකට තියලා තද කරා.

පයිය බහින්නේ නෑ. ඒ පාර නිශ්ශංක තව ටිකක් හයියෙන් ඇතුල් කරා. පුකේ හිල
දෙබෑ කරගෙන පයිය හිමීට අම්මගේ පුක ඇතුලට බැස්සා. පක් ගාලා සද්දයක්
පිටකරගෙන අම්මගේ පුක ඇතුලට පයියේ ටොපා වෙනකන් බැස්සුවා.

අනේ මල්ලී ආහ් රිදෙනවා. අහ්හ් ඌයි.

අම්මා කෑ ගහන්න ගත්තා. අම්මරුන කොටස බස්ස ගත්තු හින්දා ඉතුරු ටික වැඩිය
වෙර නොදා ඇතුලට එබුවා. අගල් හයක් විතර බැස්සට පස්සේ නිශ්ශංක ඉන වනන්න
පටන් ගත්තා. තක් තක් ගාලා ඇට දෙක හුත්තේ වදිනවා. අම්මා කා ගහනව හොදටම.

ආහ් ආහ් ආහ් අම්මෝ රිදෙනවා මල්ලි ඇතී.

අම්මගෙ කෑ ගැහිල්ල ගනන් නොගත්තු නිශ්ශංක අම්මට දිගට හරහට පුකෙ අරින්න
ගත්තා. අම්මා පුක දික් කරන් ඉන්නව. පස්සට චටස් ගාලා පාරක් ගහපු නිශ්ශංක
වේගෙ වැඩි කරා. ඔහොම ගහගෙන ගහගෙන යනකොට නිශ්ශංකට දෙවෙනි පාරටත් යන්න ලං
උනා. එක පාරට කැරි ලෝඩ් එකක් අම්මගේ පුකට වක් කරා. අම්ම එහෙම්මම අයිත් ඉද
ගත්තා. අම්මට කලන්තේ වගේ. නිශ්ශංක අම්මව එහෙම්මම වාඩි කරලා තියා ගත්තා.

ටික වෙලාවකින් දෙන්නම ඇදුම් අදින්න පටන් ගත්තා. මම එතනින් ආපහු දුවගෙන
ආවා. අට්ටාලේ හිටපු එකා අහනවා

වැඩේ හරි නේ ? කියලා. මම ඔව් කියලා ඌට යන්නම් කියලා පාරට දිව්ව. මොකද
ඉකමනට ගියේ නැත්තන් අම්මලට මාට්ටු වෙයි කියලා. ගිහින් ත්‍රී වීල් එකක
නැගලා පිටත් උනා.

මතු සම්බන්ධයි

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

21 thoughts on “රාගයේ හෝරාව 3 – by CK

  1. නන්දන මේ දාල තියෙන්නේ 4 වෙනි කතාව. 3 වෙනි එක දාලා මේක දාන්න….

    Posted by ck | December 18, 2015, 2:25 am
  2. niyamai bn……..cuckold,incest ……okkama thiyena pattama storiyak…ammage change eka niyameta discribe karapan…Nissankata eha character ekak ganna epa…Muslim un gedarin gihin Nisssankawa eha gedetta dapan.
    ideas-1.Trip ekak yanawa(nissankage gani widiyata)
    2.film ekak balanna yanawa.(microphone eke dialog tika).
    3.Bus ekaka yaddi podi ekek jack gahanna kamathi kara gannawa.
    4.Beauty palar ekakata gihin body chang kirima(sexy dialog from microphone)-nipal/cunt ring.Hair(tint)..Qutex.High heels.
    5.Mola wadi wenna drugs bonnawa.

    Niyamai …..a thawa ekak-kathawa ikkmanata dapankooo!!

    jaya wewa!!!!

    Posted by Anonymous | December 18, 2015, 2:34 am
  3. ane bro ammata karana seen ekak danna kiyannakooooo meke plz plz plz

    Posted by Sithum | December 18, 2015, 3:18 am
  4. CK මලයෝ නියමෙනුත් නියමයි කතාව….අළුත්ම විදියකට දැන් කතාව ගලාගෙන යනවා….තුන්වැනි කොටස ලියන්න කාලයක් ගියත්…ලොකු කාලයක් ගියා කියලා හිතෙන්නේ නැති තරමටම මේ කොටස නම් පට්ට…..අනිත් කොටස් පරක්කු නොකර ලියන්න ….ඔබට ජය වේවා…..

    Posted by සුදේශ් | December 18, 2015, 4:41 am
  5. meeee kathawa ekmanata liyannako patta kathawa ban

    Posted by Anonymous | December 18, 2015, 4:33 pm
  6. elaaa bn,hena kal balan hitya meka enakanm,maara kuthuhalen bn meka kyawanne,patta bn,wate yana eka adu wela puthatath chance ekak awoth supirri aah… keep up the good work bro…

    Posted by linda | December 18, 2015, 6:48 pm
  7. waiting for nest… supiri… maxxa

    Posted by sam93 | December 18, 2015, 7:32 pm
  8. patta machan, supiri kathawa, ikmanmata part 4 daanna

    Posted by sithara | December 19, 2015, 2:25 am
  9. habai bn meken 1i 2i thibbe kuthuhale gyaa bn,eh athal eka patta eka parama dakka eka,hitha gassila yanawa 😀 meken bn amma lesiyenma namena baduwak wage unane bn,mehema namena eke bn kisi gathiyak nah,but machn supiriyatama liyala tyenwa,elaa

    Posted by linda | December 19, 2015, 9:14 am
  10. niyamai machan.. ela kathawa.

    Posted by Anonymous | December 19, 2015, 1:08 pm
  11. machan arun 2nna ammawa set karagaththa hati dannako

    Posted by Anonymous | December 20, 2015, 3:52 am
  12. උඹ කතා දානවා, අපි කෙට්ටු වෙනවා… 😆 එල එල… ඉතිරි ටිකත් ඉක්මනට ඕනී…..

    Posted by කාමා | December 20, 2015, 5:52 am
  13. Matchan kathawa hoday. Eth sufur ekatu karala awoth niyamay. Sufur ge wife ekatu karanda kathawata. Kona kapapu katha adui matchan.

    Posted by Sexy boy | December 20, 2015, 8:40 pm
  14. machan kathawa nam patta, ilaga akata gdak welawa ganna epa, ikmanata daanna, ela

    Posted by Anonymous | December 22, 2015, 11:01 am
  15. machang arundannawa aya genen

    Posted by grave | December 23, 2015, 4:38 am
  16. ammage redda yko lunu dehi hadanawa mita wada ekmanata.wal kathawak balanda paduwe athal eka ganna merate melo rahak nathi site thiyenne.mandagami ebigamana thawa thawath wadiwewa.thopi indiyaweda rabar natti wage mewa ban.

    Posted by saja gith | December 24, 2015, 10:13 am
  17. Kathawa hodana kiyandath kondak naban munta.hodanam hoday nathnam na,hodanathi insane me adupadu danne.adupadu dammath apita ona widihata liyan na ban mun.

    Posted by kaka | December 26, 2015, 7:18 am
  18. Dan meka nadda updat wenne bro

    Posted by danidu | March 1, 2016, 12:59 am
  19. Kathawa ela.eth amma nathuwa wena kenek dapan.ethakota rase wadi

    Posted by Anonymous | March 18, 2016, 2:04 pm
  20. meka update karapnko patta kathawa bn

    Posted by sithara | June 29, 2016, 6:13 pm

Leave a Reply

