//
you're reading...
015. පාඨක නිර්මාණ

විවාහ ජීවිතය 2 – by Sithu

කතාව පටන් ගන්න කලින්ම කියන්න ඕන, මේක ලිංගිකත්වය විතරක්ම තියන කතාවක් නෙවෙයි. මේ සිදුවීම දාමයේ හැම දෙයක්ම අපේ ජීවිතේ අපි සත්‍ය ලෙස අක්දැකපු දේවල්. ඉතින් ඔයගොල්ලො අකමැතිනම් මම මෙතනින් එහාට මේක ලියන එක නවත්වල දාන්නම් .
එදා ඔයාට මතක ඇතිනෙ මම කතාව ඉවර කරපු තැන. ඇත්තටම නුවන් කියපු දේවල් බොරුවක් නෙවෙයි. ඒ වෙනකොට අපි අතර යම්කිසි අසමගියක් වැඩුනා කියලයි මට දැන් හිතෙන්නෙ. ඒකට මූලික වුනේ මම ලිංගික උදාසීනත්වයකින් පෙලෙනව කියල නුවන් හිතපු එක
ඔය දේ නැති උනාට අපිදෙන්නට සන්තෝසෙන් ජීවත් වෙන්න බැරි කමක් නැහැනෙ නුවන්,
ඒක නෙවෙයි දුල්මි මම කියන්නෙ අපේ තරුණ කාලෙ අපිට නැවතත් එන්නෙ නැහැ කියන එක. අපි ඒ කාලෙ අහක යවනවා. මේ කාලෙ enjoy නොකරන අය තමයි ඔය නාකි වෙලා එක එක මගුල් නටන්නෙ, ඔයා කැමතිද මට එහෙම වෙනවට,?
ඔන්න ඔය විදිහට තමයි නුවන් මාව doctor කෙනෙක් හම්බ වෙන්න යන්න පොලඹවා ගත්තෙ. ඒ doctor තරුන gynecologist කෙනෙක්. අපි දෙන්නගෙන්ම විස්‍තර ඇහුවා.ඊට පස්සෙ මාව පරීක්ෂා කරල බැලුවා. ඒ වෙලේනම් මට නුවන් එක්ක තරහත් ආවා. තරුණ doctor කෙනෙක් ගාව අපේ පුද්ගලික දේවල් කියන්න උන එකටයි මාව පරීක්ෂා කරන්න දෙන්න උන එකටයි. Doctor බලල ඉවර වෙලා කිව්වෙ මට කායිකව කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැහැ කියන එක තමයි. ය්ම්කිසි මානසික බලපෑමක් හරි එහෙම නැත්නම් ලිංගික ජීවිතය ගැන තියන වැරදි අවබෝධයක් නිසා මෙහෙම වෙලා ඇති කියල තමයි doctor කිව්වෙ. එයා නුවන්ට කිව්වෙ මට කිසිම වෙලාවක sex කරන්න බල කරන්න එපා කියලයි. ඒ වගේම sex කරන්න කලින් ආදර සිප වැලද ගැනීම්, සිංදුවක් අහන එක, film එකක් බලන එක, massage කරන එක වගේ දේවල් අත් හදා බලන්න කියලත් කිව්වා. සාර්තක වෙන් නැත්නම් මානසික වද්‍ය වරයෙක් හම්බ වෙන්න කියල තමයි කිව්වෙ
මං ඔයාට කිව්ව නේද මට ඇති ලෙඩක් නැහැ කියලා.
දැන් doctor කිව්වනෙ ඔයාට ලිංගිකත්වය ගැන හරි වැට හීමක් නැහැ කියලා.
ඊටපස්සෙ ටික දවසක් යනකං නුවන් එක එක විදිහෙ දේවල් අත් හදා බැලුවා. Massage කරන දේවල් වගේ ලොකු වෙනසක්නම් උනේ නැහැ. හැබැයි අපි වෙනදට වඩා sex කලා. ඒත් මට මහලොකු වුවමනාවක්නම් තිබුනෙ නැහැ.
නුවන් මාත් එක්ක එක එක film බලන්න පටන් ගත්තා. ඊට කලිං නුවන් ඒක try කරල තිබුනත් මං ඒකට ආස වුනේ නැහැ.
මටනම් මේව බලන්න හරි අප්පිරියයි නුවන්
බලන්නකො රත්තරං අපිට කරන්න බැරි දේවල් අඩුගානෙ බල්න්නවත්
අනේ අනේ හිතාගෙන ඇති මේ සත්තු ඉන්නව වගේ ඉන්න නේද?
සත්තුයැ කෙල්ලෙ මේ මිනිස්සුනෙ ඉන්නෙ
ඒ වුනාට සත්තු වගේනෙ ඊයා
මොකද ඊයා ඔයා ආස නැත්තෙ ඇයි මගේ එකත් ඒ කෙල්ල වගේ කටට ගන්න?
ඊය අනේ ඔයාට ඕනනම් ඒකිට කියල කරගන්න එකයි ඇත්තෙ
ඇත්තද මං එහෙනම් එයාට කියල කරගන්නම්කො
හා.
හැබැයි මාර වැඩේ වෙන්නෙ
මොකක්ද?
මං ඒ කෙල්ලට කරනකොට අර මිනිහට ගෑනියෙක් නැති වෙනවනෙ?
ඉතිං
ඉතිං තමයි ඌ එයිද දන් නැහැ ඔයාගාවටවත්?
ඊයා මොනවද මෝඩයො කියවන්නෙ?
මොනවද නෙවෙයි පේනවනෙ අර පයියෙ සයිස් එක
ඊය අනේ
ඊය කියන්නෙ කොහොමද එයාගෙ ඔය පයිය ඔයාගෙ පුකේ මෙහෙම හේත්තු උනොත්?
එහෙම කියල පැත්තකට හැරිල හිටිය මගේ පස්සට නුවන් එයගෙ අත තද කලා.
අනේ එපා රත්තරං
මොකද එපා ලොකු එකක් ගෑවෙනකොට සනීපයි නේ
එපා කිව්වනෙ please
එපා කිව්වට දැන්නම් ඌ අත අරින එකක් නැහැ. කාටද ඉන්න පුලුවං පයිය මේ වගේ පුකක ගෑවෙනකොට
අනේ රත්තරං
මං ඔයාගෙ රත්තරං නෙවෙයි අර film එකේ ඉන්න සුද්දා
එපා අනේ please
දැන්නම් ඔයා කොච්චර එපා කිව්වත් ඔයාව මං අතාරින්නෑ . හොදට වැඩේ කරල තමයි අත අරින්නෙ
මෙහෙම කිව්ව නුවන් මගේ night ඩ්‍රෙස් එක ටික ටික ඉස්සුවා. Laptop එකේ එලිය යන්තමට අපේ ඇගවල් වලට වැටිලා.මගේ පස්ස සම්පූර්ණයෙන්ම එලියට ගත්ත නුවන්(නුවන් කිව්වට ඒ වෙලේ එතන හිටියෙ එයා නෙවෙයි අර සුද්දා කියල තමයි මට හිතුනෙ) එයාගෙ අත මිට මොලවල මගේ පස්ස පැත්තෙ උඩ පහල ගෙනියනවා.
අහ්හ්හ් ඕක නවත්තන්න පැටියෝ
ඔයාගෙ husbandගෙ පයියට වඩා මගේ එකට කැමතියි නේද ?
නෑ අහ්හ්හ්හ්හ්
නැත්නම් කෙදිරි ගෑවෙන්නෙ
අහ්හ්හ්
අන්න හරි එහෙම උඩට පහලට වෙන්න
අනේ ආආඅ
කකුල් දෙක ඈත් කරන්න මගේ ලොකු පයිය දාන්න ඇතුලටම
අනේ එපාආආ
එපා කිව්වට ඔය ඈත් කරල දෙන්නෙ?

මගේ ඇග අමුතු රිද්මයකට යොමුවෙලා තිබුණා. මටත් නොදැනිම මම මගේ මගේ පස්ස පැත්ත එයාගෙ ලිංගයේ( නුවන්ගෙ මිට මොලවපු අතේ) හොදටම අතුල්ල ගන්න පටං අරං. මගේ මුවින් කවදාවත් නැති තරම් කෙදිරිලි හඩවල පිටවෙන්න පටං අරං

ආආආ. . . . . .
ඔයාගෙ husbandge පයියට වඩා මේක ආතල් නේද?
මට විදුලියක් කොටනවා වගේ යමක් මතක් උනා. මොනවද ම්ම මේ කරන්නෙ? මම වේගෙන් නුවන්ගෙන් ඈත් වුනා .
pls රත්තරං මේක නවත්තමු. මං මේකට කැමති නැහැ. මට මේව කරන්න බැහැ. ඔයාට ඔය දේවල් ඕනනම් වෙන කෙන්ක් හොයා ගන්න මම තරහ නැහැ.
මෙහෙම කියල මම ශීට් එක පොරවගෙන නිදා ගත්තා.
Sorry රත්තරං කියලා නුවන් මගේ නලලට kiss එකක් දුන්නා.

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

10 thoughts on “විවාහ ජීවිතය 2 – by Sithu

  1. I like this story! Please continue.

    Posted by ශෘංගාර නන්දන | November 14, 2015, 7:24 pm
  2. patta machan ,mewage wenas theme sex stories yana eka gana sathutui….please contine this one………

    Posted by Anonymous | November 15, 2015, 2:25 am
  3. Hondayi wage thawa issarahata.

    Posted by upali samarasinghe | November 15, 2015, 3:17 am
  4. මුලින්ම කියන්න ඕනේ…පාඨක ප්‍රතිචාර හොද නරක දෙකම ලැබෙන්න පුළුවන්….නමුත් සිතු…..ඒ ප්‍රතිචාරය මොකක් වුනත් ඒ ගැන හිතලා කතාව නතර කරන එක නම් කොහෙත්ම සාධාරණ වෙන්නේ නැ….ලියන හැම කතාවක්ම ලිංගිකත්වයටම මුලිකත්වය දෙන්න ඕනේ කියලා නිතියක්…අපේ නන්දන සහෝදරයා දාලා නැහැ මම හිතන විදියට….ලිංගිකත්වය වගේම අනෙක් සිද්ධිත් එකතු වුනාමයි කතාවක් ලස්සන වෙන්නේ …..ඒකාකාරි බව මිදෙන්නේ…..මම හිතන විදියට කතාව දිගින් දිගටම පවත්වාගෙන යන්න එක හොද උදව්ව වේවි…මේ කතාවේ විදියට නම් උදාසින ලිංගික ජිවිතයක් තියෙන බිරිදක්…..කාලයත් එක්ක…..හොද ලිංගික ජිවිතයක් සහිත බිරිදක් විදියට පරිවර්ථන වන විදියක්…..සාමාන්‍ය ජිවිතයේ සිදුවීමක් එක්කම වෙන පරිවර්ථනයක් විදියට වෙන්න ඕනේ සිතු ලියන්න අදහස් කරන් ඇත්තේ(මේක මම තේරුම් ගත්ත විදිය වුනත් සමහර විට සිතු ලියන්න අදහස් කරන විදිය මිට හාත්පසින්ම වෙනස් වෙන්න පුළුවනි.) …ඉතින් පාඨකයෝ විදියට අපි කරන්න ඕනේ එකම දේ …..සිතුව දිරිමත් කරන ගමන්ම ඉතිරි කොටස් ලියන තුරු ඉවසීමෙන් බලන් ඉන්න එකයි…සිතුටත් මෙතැනදි ලොකු වගකීමක් තියෙනවා…කතාව දිගින් දිගටම පවත්වාගෙන යාම ගැන…එක කොටසක් ලියලා දවස් ගානකට හෝ සති ගානකට පස්සේ තවත් කොටසක් ලියන්න ගියෝත් වෙන්නේ….පාඨක සම්බන්ධතාවය කතාවෙන් පහසුවෙන්ම ගිලිහෙන එකයි…මොකද කතාව බාහිර සිදුවීම් දාමත් එක්කම ගොඩ නැගෙන නිසා….ලැබෙන විවේකයත් එක්ක නිර්මාණයක් කරන්න කාලය හොයාගන්න, ඒක පවත්වාගෙන යන්න ලේසි නැති වග දන්නවා ..නමුත්….පාඨක සම්බන්ධතාවය නිර්මාණයත් එක්ක දිගටම බැදතබාගන්න….කතාව දිගින් දිගමට කෙටි කාලයක් තුල ගලා යන්න අවශ්‍ය වෙනවා….කොහොම නමුත්….සිතුගේ උත්සහය අගය කරනවා ඉහලින්ම….ඒ වගේම සිතුගේ කතාව පල කරන නන්දන සහෝදරයාටත් ස්තුතියි……..

    Posted by සුදේශ්.... | November 15, 2015, 5:22 am
  5. nandana aiye ,birida,kelama,guruwariya……etc katha tikath me ekkama continue karanna………..
    a lots of comments can be seen here to request these stories.But it seems to be ,you don’t consider others request…

    Posted by Anonymous | November 15, 2015, 6:09 am
  6. Sithu, uba me kathaawa magadi nawaththala aluth ekak patan ganin. ethakota Nandana gonaata therevi eke thiyana amaaruwa. uu karanneth ekane. api kathaawak digata geniyannna idea denakota uu karanne eka nawaththala aluth ekak patan ganna eka.

    Posted by Superman | November 15, 2015, 7:57 am
  7. කතාව හොඳයි හැබැයි කොටස දිග මදි ඊළඟ කොටස තව ටිකක් දිගට ලියන්න

    Posted by Isher | November 15, 2015, 10:44 am
  8. Patta kathawa bn. Uba hodata liyala tiyenawa. Me wage katha hodata feel wenawa. Tawa liyapan bn

    Posted by heea | November 16, 2015, 1:59 am
  9. sirawatama kathawa tikka diga madi, kathawa hodai, thawa digata liyanna, me wage katha walata thamai mama kamathi, meka hoda wens kathawk, gd luck sithu, thanx

    Posted by Anonymous | November 16, 2015, 2:35 am
  10. ස්තූතියි දිරිගැන්වීම් වලට. කතාව ලියන්න සමහර විට ටිකක් වෙලා ගන්න වෙනවා. මොකද මේ දවස් වල මගේ ආදරණීය නුවන් විදේශ ගත වෙලා ඉන්නෙ, ඉතින් ගෙදර වැඩයි, රැකියාවෙ වැඩයි, බබාගෙ වැඩයි එක්ක විවේකයනම් හරිම අඩුයි.
    මේ සිදුවීම් සිදුවෙලා දැනට අවුරුද්දක් විතර වෙනවා. මම කලිනුත් කිව්ව වගේ සත්‍ය අත්දැකීමක් විස්තර කරනකොට ඒක කෙනෙකුට නීරස වෙන්නත් පුලුවන්….

    විවාහ ජීවිතය 3 – by Sithu

    Posted by සිතු | November 16, 2015, 5:04 am

Leave a Reply

