//
you're reading...
015. පාඨක නිර්මාණ

විවාහ ජීවිතය 1 – by Sithu

මට මේ කතාව කොහෙන් පටන්ගන්නද කියල හිතා ගන්න බෑ.මේක ලියන්න කියල හිතපු එකක් නෙවෙයි. ඒත් මේකෙ කතා කියවනකොට අපේ කතාවත් මේකෙ ලියන්න හිතුනා. මේ කතාව ඔයාලට කියන්න වගේම මගේ ජීවිතයෙ හැම දේකටම මට උදව් කරන මගේම ආදරණීය නුවන් ( මගේ husband) ට මම මුලින්ම ස්තූති වෙන්න ඕන. එහෙනම් මං මගේ කතාවත් පටන් ගන්නම්.
මගේ නම දුල්මි. විවාහ වෙලා ඉන්නෙ ඔයාල දැනටමත් දන්න නුවන් එක්ක. අපේ ඇත්තම නම් නොවුනත් මේ නම් පවා අපේ ඇත්ත නම් වලට කිට්ටුවෙන් යන ඒවා. කතාවනම් එක අකුරක් නෑරම ඇත්ත.
නුවනුයි මමයි දැන අදුනගත්තෙ campus ඉන්න කාලෙදිමයි අපි දෙන්න ලංකාවෙ පලාත් දෙකක පාසැල් ජීවිතය ගතකලත් උසස් අද්‍යාපනය ලබන්න ලංකාවෙ තියන ලස්සනම විශ්වවිද්‍යාලයක එකම batch එකකදි එකර්හු උනා. අපි දෙන්න මුලින්ම අදුනගන්නෙ ඔයවිදිහට. මට වගේම නුවන්ටත් පාසැල් කාලයේ අදරක් තිබිල තියනවා ඇත්තම කිව්වොත් අපි university select වෙලා අවුරුද්දක් විතර යනකන් ඔය ආදරය තිබුණා. මගේ මුල් ආදරය නතර වෙන්න හේතු උනේනම් මගේ පැත්තෙන් සිදු උණු අඩු පාඩුවක් නෙවෙයි. ඔහු වෙනත් රටක උසස් අධ්‍යාපනය ලබන්න ගියාට පස්සෙ එහෙදි ඇතිවූ සම්බන්දතාවයක්. හදවතින්ම ආදරය කරපු මුල් පෙම අහිමිවෙනකොට හැමෝටම දැනෙන අහිමි වීමෙ වේදනාව මටට්ජ් හොදටම දැනුනා. ඇඩුවා, පිස්සියෙක් වගේ පස්සෙන් ගියා, lectures cut කරලා hostal එකට වෙලා නිදා ගත්තා, ඒත් ඒ කිසි දේකින් පලක් වුනේ නැහැ. අවුරුදු හතරක් විතර තිබුණු මුල් පෙම බිද වැටු නෙ ඔය විදිහට. කෑම බීම අදුම් පැලදුම් පවා මගේ තිබුණු උනන්දුව අඩු වුනා. හැම වෙලේම සිංදුවක් කියල විහිලුවක් කරල හිනා වෙලා හිටපු මගේ වෙනස් වීමට හේතුව මගේ room එකේ හිටිය යාලුවො දෙන්නටනම් රහසක් නෙවෙයි . ඒත් මගෙත් එක්ක එක group එකේ හිටිය අනිත් ගොඩක් අයට ඒක ප්‍රශ්නයක් උනා. ඔන්න ඔය කාලෙදි තමයි නුවන් මගේ හිතට ලං වෙන්න පටන් ගත්තෙ. ඒ වෙද්දි නුවනුත් එයාගෙ ප්‍රතම ආදරයෙන් බැට කාලයි තිබුනේ. ඔය විදිහට එකතු වුණු නුවන්ට පුලුවන් උනා මගේ හිත ආපහු පුරුදු තත්වෙට ගේන්න. ඇත්තටම මට දැන් හිතෙනව මං ඒ කාලෙ නුවන්ට නපුරු උනා වැඩිද කියලත්.
නුවන් batch එකේ හිටපු ගොඩක් දක්ශ ලමයෙක්. ඒ වගේම උස අඩි හයක් විතර වෙන කඩවසම් කෙනෙක්. ඕනම ගෑනු ලමයෙක්ට එයාවගේ කෙන්ක්ගෙ පෙම්වතිය වෙන්න අක්මැත් වෙන්න හේතුවක් නැහැ. මම හිතන්නෙ මම නුවන් තරම් bright නැහැ. ඒත් මම ගොඩක් ලස්සන කෙනෙක් සුදු සාමන්‍යෙන් උස කෙට්ටු සිරුරක් තමයි මට තිබ්බෙ. පාසැල් යන කාලෙදිත් විශ්වවිද්‍යාල ජීවිතයෙදිත් මගෙන් යාලු වෙන්න අහපු පිරඉ ලමයින්ගෙ ගාන මම හිතන්නෙ තිහකටත් වැඩියි. ( සාමා වෙන්න මම කයිවාරු කාරියෙක් කියලා ඔයාල හිතනවද දන්නැහැ.)
මම මුල් විස්තරය ඉක්මනටම ඉවර කරන්නම්. මේ ටික කිව්වෙ කතාවෙ රසයට මේව නැත්නම් බාදා වෙයි කියල හිතපු නිසා.
නුවන් මගේ ජීවිතයට ආපු දවසෙ ඉදල මේ වෙනකන් අපි දෙන්න හරිම ආදරෙන් තමයි ඉන්නෙ. Campus ජීවිතය තුලදිත් අපි දෙන්නා අපේ අනාගතය plan කරල ඉවරයි. නුවන්ට ඒ කාලෙත් ගොඩක් feelings තියන කෙනෙක්. මටනම් අපි දෙන්න තනි වුනහම ඕන කලේ එයාගෙ පපුවට තුරුල් වෙලා ඉන්න, ආදරෙන් සිප ගන්න විතරයි. හබැයි නුවන්නම් හරිම දගකාරයෙක්. ඇත්තටම මට ඒ කාලෙ sex ගැන ලොකු වුවමනාවක් තිබුනේ නැහැ. නුවන්ටනම් ඒකෙ අනිත් පැත්ත. අපි දෙන්නම විශේෂ උපාදිය ඉවර කරනකොටම වගේ ලංකාවෙ ප්‍රසිද්ධ ආයතන දෙකා විදායක ශ්‍රේණියෙ රැකියාවන් හ්ම්බ වුනා. පුංචි කොලු පැටියෙක්, අගනුවර ආසන්නයෙන් ගෙයක්, දෙන්න්ටම වටින වාහන දෙකක, මේ හැම දේම අපි අවුරුදු කිහිපයකින් achieve කලා
දවසක්, , ,
දුල්මි,
ඇයි නුවන්
මෙහෙට එන්නකො පොඩ්ඩක්
අයියෝ මම වැඩකනෙ නුවන් .. .
ඊට පස්සෙ නුවන්ගෙන් සද්දයක් නැහැ.
පවු තරහ වෙන්න ඇති. මං හරිම ආස දෙයක් තමයි නුවන් තරහ වෙලා ඉන්නකොට ලගට ගිහිං හුරතල් වෙන එක,
අප්පෝ ඔයාගෙ මූනෙ හැටි මොකෝ මේ. .

ඒත් සද්දයක් නැහැ.
මොනවද අනේ ඔයා බලන්නෙ ? එහෙම කියල මං එයාගෙ laptop එකට මූන එබුවා. නුවන් බලන්නෙ blue film එකක්
අනේ අනේ දැන්මම පටං අරං නේ? ලමයො පුතා වත් ආවොත්?
ඔයාගෙන් කිසි support එකක් නැති එකේ මම මෙහෙමවත් එකක් බලන්න එපායැ.
ඔයාට ඉතින් ඕකම තමයි වෙන වැඩක් ඕන නැහැනෙ. මොකද මගෙන් support එකක් නැත්තෙ කරල දෙන ඒව මදිද?
අප්පෝ ඇති ඇති.
ඇති අති කියන්නෙ මොකද මන් ඔයත් එක්ක sex කරන්නෙම නැද්ද?
මොකද නැත්තෙ කරනව සතියකට දවසක් විතර. නුවන් කිව්වෙ පොඩි කලකිරීමකින් වගේ
ඔයාගෙ ඕක හැමවෙලේම දික කරගෙන හොටියට මම මොනව කරන්නද අනේ?
විහිලු නෙවෙයි දුල්මි ඔයාට හිතෙන් නැද්ද අපි එකතු වෙනව මදි කියලා.
ඔයා ඕක හැමදාම කියනවනේ. ඒත් අපි එකතු වෙනවනෙ අනේ.
එහෙම නෙවෙයි දුල්මි අපේ තරුන කාලෙ හැමදාම තියෙන් නහැ මේකාලෙ මේව කලේ නැත්නම් නාකි වෙලා කරන්නයැ.

ඔයාල බලනව ඇති මොකක්ද අපේ ප්‍රශ්ණෙ කියල නේද? ඇත්තටම අපිට හැම දෙයකින්ම අඩුවක් තිබුනෙ නති උනත් නුවන් කියන විදිහට අපේ sex life එක සාර්තක නැහැ. මොකද මට ඇත්තටම එයත් එක්ක ආදරෙන් තුරුල් වෙලා ඉන්න තමයි ඕන කම තිබුනෙ. Sex කලාට පස්සෙ මට එන්නෙ මහ එපා කරපු feeling එකක්. ඒක හරි අප්‍රසන්නයි.අපි sex කරන්නෙ සතියකට දෙකකට දවසක් විතර. Marry කරල අවිරුදු පහක් විතර උනත් මේ වෙනකන් කිසිම උපත් පාලන ක්‍රමයක් පාවිච්චි නොකරත් අපට ඉන්නෙ එක පුතයි. Marriage එකෙන් පස්සෙ අපේ පලමු එක්වීම වුනේ මාස තුනකට විතර පස්සෙ. ඒකත් වුනේ ඇත්තට්ම මට නුවන්ගෙ ඉල්ලීම අහක දාන්න බැරි කමටයි. මේතන ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ මට ඇත්තටම ඒක අඩුවක් කියල දැනෙන් නැහැ. මට ඕන ආදරය නුවන්ගෙන් අඩුවක් නැතිව හම්බ වෙනවා. මට තියන එකම දුක නුවන් ගැන විතරයි . එයා මට තියන ආදරය නිසාම කෙනෙක් ගාවට යන් නැහැ කියලත් මම දන්නවා. එයා සමහර වෙලාවට ස්ව්‍යයං වින්දනයෙන් එයාගෙ ආශාවල් ඉශ්ඨ කරගන්නවා.
ඔයා මට මොකක්ද කරන්න කියන්නෙ බබා?
මන් ඔයාට හැමදාම කියනවනෙ අපි doctor කෙනෙක් හම්බ වෙමු.
මොකක් කියලද අනේ කියන්නෙ?
අපිට තියන ඇත්ත ප්‍රශ්නෙ කියමු.
ඔයාට ඕක නැතිවම ඉන්න බැයිද අනේ?
මම කියන්නෙ එහෙම එකක් නෙවෙයි දුල්මි. මේකෙ ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ අපි තාම නාකි වෙලා නෑ මේ විදිහට ගියොත් අපි දෙන්න දුරස් වෙයි. ඔයා බලන්න අපි sex කරන්නෙ මාසෙකට දෙසරයක් විතර ඒකත් හරිම routine විදිහට. කිසිම වෙනසක් නැහැ එකම ඉරියව්ව. ඔයා මගේ එක suck කරල ඇති ඕන්නම් දෙපාරක් මේ අවුරුදු පහටම. මට ඔයාගෙ එක suck කරන්න දුන්නෙ එකම එක පාරයි ඒකත් බාගෙට.
මට කිචිනෙ අනේ. අනිත් එක අප්පිරියයි. ඔයා එහෙම කරනකොට මහ වල් සතෙක් වගේ.
කවදාවත් අපි anal sex කරල තියද?
ඊයා අනේ
ඊය නෙවෙයි අනික් අය එහෙම කරනවනම් අපිට බැරි ඇයි. මට වෙලාවකටෛරිසියත් හිතෙනව රත්තරන් අනිත් උන් ගැන. උන් පරණ වාහන වුනත් දවස ගානෙ එලවනවා .මම brand new BMW එකක් ගෙදර තියාගෙන පයින් යනවා.
යනවා පණ්ඩිතය යන්න මං තරහයි.
තරහ වෙන්න ඕන මමනෙ ලමයො. බෙහෙත් අරන් දෙන්න එන්නෙත් නැහැ.
මට බෙහෙත් ගන්න ලෙඩක් නැහැ හරිද?
මන් ඒක දන්නවා ලමයෝ ඔයාට පොඩි ප්‍රශ්නයක් තියෙන්නෙ ඒකට උත්තරයකුත් ඇතිනෙ ඒකයි මං ඩොක්ට කෙන්ක් හම්බ වෙන්න යමු කියන්නෙ.

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

11 thoughts on “විවාහ ජීවිතය 1 – by Sithu

  1. me Mona huyannakda???

    Posted by chutiputha | November 8, 2015, 2:38 pm
  2. එහෙම කියන්න එපා. අපි ඉතිරි කොටස් ටික ආවම බලමු. මේක රසවත් කතාවක් වෙන්න පුළුවන්. මේ රචකයා මීට කලින් කතා එවපු නැති අලුත් කෙනෙක් නිසා දිරිමත් කරමු.

    Posted by ශෘංගාර නන්දන | November 8, 2015, 3:13 pm
  3. වෙනස් කතාවක් දිගටම ලියන්න
    වැල බල බල අතේ ගහන පොන්නයො කියන දේවල් ගනන් ගන්න එපා

    Posted by jilbuwa | November 9, 2015, 1:19 am
    • machan mama asai danne wala balala ponnayoth athe gahanawa kiyala… 😂
      Umba wal Katha kiyawala angillada haha ganne??? Asa bola mi harako comment Karana Kota poddak piliwelakata gahapan nikan toge hadiyawa nathi Kama pennan na anith minissunta ponnayo kiyanne nathuwa. Umba dannawada anith unta ponnaya kiyanne umba wage ponnayo kiyala..

      Posted by Anonymous | November 12, 2015, 6:37 am
  4. මචං අලුත් රචකයෝ කතා ලිව්වම ඒකට අඩු පාඩු පෙන්නලා සහයෝගේ දෙන්න. බැනලා හරියන්නෑ.

    Posted by CK | November 9, 2015, 1:45 am
  5. නියමි මචෝ.ඔය විදුහට යමු.ගොඩක් හොදයි

    Posted by Ravidu Jayasinghe | November 9, 2015, 2:20 am
  6. අකමැතිනම් නැවත් නොලිය ඉන්නම්. ස්තුතියි.

    Posted by Sithu | November 9, 2015, 4:28 am
  7. best of luck..

    Posted by Anonymous | November 9, 2015, 7:10 am
  8. කතාවක ආරම්භය මෙහෙමයි කියලා රාමුවක් නැහැනේ…අනික රචකයාගෙන් රචකයාට කතාවක් ආරම්භ කරන විදිය වෙනස් වෙනවා….සමහර විට මේ කතාවත් අපේ නන්දන සහෝදරයා ලියන ඒවා වගේ නිර්මාණාත්මක හොද කතාවක් වෙන්න පුළුවනි..ආරම්භයම එක කොටසකින් ඉවර කරාම ඊලඟ කොටස ලියන්න දේවල් සැලසුම් කර ගන්න මහ කාලයක් යනවා.එකෙන් වෙන්නේ මේ කතාවත් පළමු කොටස ලියලා දවස් ගාණක් යනවා ඉතිරි කොටස ලියන්න..ඉතින් නන්දන සහෝදරයාත් කියන්නා වගේ බලාපොරොත්තු තියාගෙන ඉම්මු ඉදිරි කොටසක් හොද රසවත් ඒවා වේවි……

    නන්දන සහෝදරයාගෙන් ඉල්ලිමක් තියෙනවා කරන්න…ඔයාගේ පේජ් එකේ බාගෙට නතර කරපු කතා කිහිපයක්ම තියෙනවා…අළුත් අළුත් කතා ලියනවා වගේම පරණ කතාවල ඉතිරි කොටසුත් ලියන්න…….

    Posted by සුදේශ්... | November 9, 2015, 7:59 am
  9. aluthen kathawak daana kota oyawage introduction ekak dunnama hithenne meka kisima wal gathiyak nahe kiyala. mekata enne walkatha kiyawanna ne. e nisa aluth rachakaya dena ganna ona kiyawana aya benda thaba ganna issarahata monawage thiyeda kiyala ingiyakwath denna. aththatama matath epawunaa. namuth passé Honda honda weda thiyewi kiyalaa hithanawaa.

    Posted by Upali Samarasinghe | November 9, 2015, 10:54 am
  10. වෙනස් විදියෙ කතාවක් කියල හිතෙනවා දිගටම ලියන්න., සිතූ…..

    Posted by Anonymous | November 10, 2015, 10:29 am

Leave a Reply

