//
you're reading...
014. සුදු අක්කා

සුදු අක්කා – 26

මම ඉක්මනට මේ කතාව ලියලා දාන්නම්.

සමන් සතියකට දෙතුන් පාරක් සුදු අක්කව ජිම් එකට ගෙන්නුවා. සමන්ට පරපීඩක කාමය කියන දේ තියෙන බව මට තේරුණා. පොර සතුටු වුනේ සුදු අක්කව වේදනාවට පත් කරලා. මට ඒක ඒ හැටි ආස දෙයක් වුණේ නැහැ. සුදු අක්කටත් ඒ වගේම තමයි. සුදු අක්කත් ශාරීරික වේදනා වලට අකමැති වුණා. ඒ නිසා අක්කා මේ ජිම් එකට එන එකට කැමති නැති බව මට තේරුණා. ඒත් මුලින් මුලින් එතනදි ලැබෙන ආතල් එක නම් අක්කා එන්ජෝයි කරපු බව මට තේරුණා.

මේ කියන්න යන්නේ මෙතෙක් කතාවට වඩා වෙනස් සිද්ධියක්. ඒක මේ කතාවෙ අවසානය විදිහට ලියන්නම්. නැත්නම් ඔයාලට මේක එපා වෙයි.

සුදු අක්කව ජිම් එකට ගෙනැත් සමනුයි කුමාරුයි කරන වැඩ එන්න එන්න රළු වුණා. සමන් කියලද කොහෙද දැන් කුමාරුත් රළු විදිහට තමයි අක්කට හුකන්නෙ. අක්කගෙ යට බ‍ඩටය හුත්තටයි කුමාර්ගෙ යට බඩ වදින සද්දෙ  මහ හයියෙන් ඇහෙනවා. ඒ වගේම සමන්ගෙ යටි බඩ අක්කගෙ තට්ටං වල වදින සද්දෙත් මහ හයියෙන් ඇහෙනවා. ඒ තරම් සැර සද්දයක් එන්නනම් අක්කගෙ හිල් වලට කොයි තරම් වේගෙන් පාරවල් වදිනවද කියලා මට හිතාගන්නවත් බැරි වුණා. පස්සෙන් වදිද්දි අක්කගෙ තට්ටං රැලි නැගි නැගි ගැස්සෙනවා. හතර අතේ විසි වෙනවා. ඉස්සරහින් වදිද්දි අක්කගෙ තන් දෙක හතර අතේ විසි වෙනවා. නිකටෙ පවා වදිනවා. අක්කා කෙඳිරි ගානවා නෙවෙයි, කෑ ගහනවා.

මෙහෙම යනකොට එක සතියක අක්කා ජිම් ආවෙ නැහැ. ඒ අක්කට මෙන්සස් හැදිලා තිබුණ නිසා බව මට පස්සෙ තේරුණා. ඊලඟ සතියෙ ජිම් යනකොට අක්කා බ්රා එක නැතිව යන බව අක්කා පිටත්‍ වෙනහැටි ජනේලෙන් බලද්දි මට තේරුණා. අක්කා ඇවිදගෙන එනකොට තන් දෙක ගැස්සි ගැස්සි හෙල්ලෙන දිහා ත්‍රී වීල් එකේ හිටි විමලෙ අංකල් කටත් ඇරගෙන බලන් ඉන්න හැටි මම දැක්කා. අක්කා පිටත් වුණ ගමන් මමත් බයිසි‍කලෙන් ජිම් එකට ගිහින් ඉක්මන් ගමනින් අර වහපු දොර ඇරගෙන පඩිපෙළ නැගගෙන සුපුරුදු තැනට ගියා. මම යනකොට විමලෙ අංකල් එතන වාඩි වෙලා ඉන්නවා. මාව දැකලා පොර හිනා වුණා. මම පොරට පිටිපස්සෙන් වාඩි වුණා.

වෙනදා වගේම සුදු අක්කා ජංගිය පිටින් දුවන මැසිමෙ දුවනවා.

“අද වේසි ආවෙ බොඩිය නැතුවමයි.”

විමලෙ අංකල් කියනවා.

මම

“ඇත්තද?”

කියලා අහලා අක්කගෙ ගැස්සෙන තට්ටං දෙකයි පැත්තෙන් පේන හතර අතේ විසි වෙන තන් දෙක දිහායි කන්න වගේ බලන් හිටියා.

විමලෙ අංකල් මොනවදෝ කරන බව මට ඇස් කොනෙන් පෙනුනා. මම බැලුවා. පොර තමන්ගෙ ඇඳුම් ‍ඔක්කොම ගලවලා ජොකා විතරක් පිටින් ඉන්නවා. මට ටිකක අප්සට්. මම ඒ දිහා නොබලම හිටියා. මුලින් පෙර ජොකා උඩින් පයිය අත ගානවා. ජොකා ලා කහ පාට බව මට පෙනුනා.

මේ අතරෙ අක්කා මැසිම පැදිල්ල නවත්තලා ඇවිත් කුමාර්ගෙ පයිය පුකේ දාගෙන පොල් ලෙලි ගහනවා. කුමාර් අක්කගෙ තට්ටං වලට ගගහා බලන් ඉන්නවා. අක්කා හති දදා පදිනවා.

මම සැරෙන් සැරේ විමලෙ අංකල් දිහා බැලුවා. එක වෙලාවක මම දැක්කා විමලෙ අංකල්ගෙ පයිය ජොකා උස්සගෙන කෙලින් වෙලා. ජොකා උඩට ඉස්සිලා නිසා පොරගෙ වල්ල ජොකා අස්සෙන් පේනවා. මම ඉක්මනට අහක බලා ගත්තා.

ආයිත් අක්කා දිහා බැලුවා. අක්කා දාඩිය දාගෙන සමන්ගෙ පයිය උඩ දඟලනවා. අක්කගෙ තන් ගැස්සි ගැස්සි එකට වදිනවා.

ටික වෙලාවකින් විමලෙ අංකල් ජොකාගෙන පයිය පන්නලා එලියට අරගෙන අතේ ගහන්න පටන් අරගෙන. පොරට කිසිම ලැජ්ජාවක් නැහැ කියලා මට හිතුණා. මම අක්කා දිහාම බලන් හිටියා. අක්කගෙ ලස්සන සුදු ඇඟ සමන් කාරයගෙ ඇඟ උඩ ඇඹරි ඇඹරි උඩ පනිනවා.

“මේ වේසිට මාර විසයක් තියෙන්නෙ! නැද්ද මල්ලියා.”

කී විමලෙ අංකල් මං දිහාවට හැරුණා. පොරගෙ පයිය දැන් මගෙ ඇස් ඉස්සරහ. මම ඒ දිහා නොබලා ඉන්න මහන්සි ‍වුණා. මම වීදුරුවෙන් ඇතුල දිහාම බලන් හිටියා. ඒත් මට මේ සීන් එක ඇස් කොනට පේනවා. ඒ දිහා බලන්න මටත් ආසාවක් ඇති වුණා. ඒ නිසා මම හොරැහින් විමලේ අංකල්ගෙ සෙට් එක දිහා බැලුවා.

බුදු අම්මෝ වල්ලෙ සයිස් එක. වල්ල ලංකට් එකේ මගෙ පැත්තෙන් එලියට පැනලා. ලොකු දොඩං ගෙඩි දෙකක් බෑග් දෙකක දාලා වගේ. පයියනම් ඒ තරම් ලොකු නැහැ. ඒත්  පැත්තකට ටිකක් නැවිලා. කට්ට කලුයි. පොරගෙ පයියෙන් ආව සෙවල නිසා ඒක දිලිසෙනවා. පයිය ඇතුලත් තද දුඹුරු පාටයි. මම මේ තරම් වෙලා හිරිකිත කළාට මට හරියට දැක්කට පස්සෙ ඒ හැටි හිරිකිතක් ආවෙ නැහැ.

“මගෙ අතේ කරගැට මල්ලියා. ඒවා වැලි කඩදාසි වගේ. “

විමලෙ අංකල් තමන්ගෙ සෙවල ගෑවුණ අත දිග ඇරලා මට පෙන්නුවා. මම ඒ දිහා යන්තම් බලලා අවදානෙ කාමරේ ඇතුලට දැම්මා.

“මල්ලිට බැරිද පොඩි සපෝට් එකක් දෙන්න?”

පොර නිකන් ගෑනියෙකුගෙන් අහනවා වගේ මගෙන් ඇහුවා.

මට හීන් දාඩිය දැම්මා. මූ ‍කොලු කාරයෙක් වගේ! මට මෙතනින් යන්න හිතුණා. ඒත් අක්කගෙ සීන් වලින් මම ආසම එක තමයි කුමාර්ගෙ ගැහිල්ලයි ඒ ගැහිලි වලින් පස්සෙ අක්කගෙ හුත්තට මොන මොනව හරි ඔබ ඔබ සමන් කරන සෙල්ලමයි. ඒ නිසා ඒක මිස් කරලත් බැහැ.

“පිස්සු කතා කරනවද අංකල්.”

මම කේන්තියෙන් වගේ කිවුවා.

“මේ මල්ලියා… මම සේරම දැනගත්තා. ඔය ඇතුලෙ ඉන්න වේසි උඹේ අක්ක නේද? උඹ තමයි ඒකිව මුන්ට සෙට් කළේ. උඹ මෙහෙම හැංගිලා සීන් එක බලන බව මම ඒකිට කිවුවොත් උඹ මොකද කරන්නෙ?”

මේ තාක් කල් අහිංසක විදිහට හිටි විමලෙ අංකල් කපටි විදිහට ඇහුවා.

මාව රත් වුණා. අන්තිමට බ්ලැක් මේල් වුණේ මම වගේ. මට දාඩිය දැම්මා. ගොත ගැහුණා.

“අ.. අනේ කියන තැනකට වඳින්නම්. ඒකනම් ලීක් කරන්න එපා. “

විමලෙ අංකල් හිනා වුණා.

“පිස්සුද කොල්ලො. මම නිකන් කිවුවෙ. මම කොලු කාරයෙක් නෙවෙයි. ඒත් උඹගෙ අතින් පොඩි සැපක් ගන්න එකේ වැරැද්දක් නැහැනෙ. උඹේ අක්ක මේ තරම් දක්ෂයි නම් උඹටත් යන්තම් හරි ඒ හැකියාව ඇතිනෙ. ඒකයි මම ඇහුවෙ.”

“අනේ මම එහෙම කෙනෙක් නෙවෙයි. “

මම බයාදු විදිහට කිවුවා.

“මල්ලියා.. මමත් එහෙම කෙනෙක් නෙවෙයි. මම මේක කරලා බලන්න හිතුනා. අපිට කොහෙන්ද ඉතින් අර වගේ ඒවා. ඒ නිසා මේ වගේ දේකින්වත් ආතල් එකක් ගන්නයි මට හිතුණෙ.”

 

එහෙම කියපු විමලෙ අංකල් තමන්ගෙ පයිය ජොකාගෙන් සම්පූර‍ණයෙන්ම එලියට අරගෙන අත ඒක දිගෙ ඉහලටත් පහලටත් අතුල්ල අතුල්ල මං දිහා බැලුවා. කලුවර ලීයක් වගේ පේන දිලිසෙන පයිය දිහා මම බයෙන් වගේ බැලුවා.

“මල්ලි බය වෙලානෙ. මෙන්න මෙහෙ දෙන්න ඔය සුදු අත. මල්ලි අර අක්කා ගෙනියන ගේම දිහා බලන්න කො.”

කී විමලෙ අංකල් මගෙ අත අල්ලාගෙන තමන්ගෙ නිරුවත් කකුලක් උඩින් තියාගත්තා. මගෙ අත වෙවුලනවා. මම අක්කා දිහා බලාගෙනම හිටියා. අක්කට දැන් හොඳටම හති. ඒ නිසා මහ හයියෙන් හුස්ම ගන්න ගමන් අමාරුවෙන් තමයි තමන්ගෙ උකුල උස්ස උස්ස පාත් කරන්නෙ. සමන්ට ලඟයි වගේ. සමන් අක්කගෙ තට්ටං වලට ගහන පාරවල් එන්න එන්න සැර වුණා. අක්කා ඒ පාරවල් වදිද්දි කෙඳිරි ගෑම වැඩි කළා.

මගෙ අත තමන්ගෙ රළු වම් අතින් අත ගගා තමන්ගෙ පයිය තමන්ගෙ දකුණු අතින් අත ගගා හිටි විමලෙ අංකල් හිමීට මගෙ අත අරගෙන තමන්ගෙ පයියෙ ගාවන්න ගත්තා. ඒකෙ තියෙන සෙවල මගෙ අතේ ගෑවුණා. මට හරි පුදුමයි. මට හිරිකිතක් දැණුනෙ නැහැ. ඒකෙ තියෙන රස්නෙ මගෙ අතේ ගෑවුණ නිසා මම ඒ දිහා බැලුවා.

විමලෙ අංකල්ගෙ නහර වැල් පෑදුණ කලු පයිය සාමාන්‍යයෙන් ලොකුයි. ඒත් කුමාර්ගෙ වගේ ලොකු නැහැ. මම ගානක් නැතිව වගේ හිටියා. විමලෙ අංකල් ටික ටික මගෙ අත තමන්ගෙ පයිය දිගේ අතුල්ලන්න ගත්තා.

මේ අතරෙ සමන්ට බඩු ගියා. අක්කා හති දදා බිම වැතිරුණා. අක්කගෙ පුකෙන් සමන්ගෙ කැරි එළියට ගලාගෙන එනවා මම දැක්කා. සමනුත් ටික වෙලාවක් එහෙම්මම ඉඳිලා ජිම් එකෙන් එළියට ගියා. සුදු අක්කා හති අරිනවා. අක්කගෙ පපුව උස් පහත් වෙනවා මට පේනවා. තන් දෙක තාලෙට ඇත් වෙනවා ලං වෙනවා.

ටික වෙලාවකින් ආයිත් සමන් එතනට ආවා. ඒ ආවෙ මොකක්දෝ බෑග් එකක් අරගෙන. පොර ඒකෙ තිබුණ දේවල් බිමට හැලුවා. එලවළු. මම කුතුහලෙන් බැලුවා. එතන තිබුණෙ වම්බටු, පිපිඤ්ඤා හා වටානා ගෙඩි කීපයක්. මට තේරුණා ඊලඟට වෙන්න යන දේ.

සමන් බිම වාඩි වෙලා අක්කට කකුල් දෙක දණිස් වලින් නවලා පපුවට ‍හේත්තු කරගන්න කිවුවා. අක්කා අමාරුවෙන් හති අස්සෙම ඒක කළා. දැන් අක්කගෙ පුකයි හුත්තයි දෙකම ඇරිලා. පුකෙන් තවත් කැරි ධාරාවක් ලීක් වුණා.

සමන් වම්බටු ගෙඩියක් අරගෙන ඒක අක්කගෙ පුකේ එබුවා. ඒක වැඩි අමාරුවක් නැතිව බැස්සා. පස්සෙ පොර ඒක එලියට ගත්තා. ඒක වටේ කැරි ගෑවිලා. පස්සෙ ඒක අක්කගෙ හුත්තට එබුවා. අක්කා කෙඳිරියක් ගෑවා. ඒත් වැඩි අමාරුවක් නැතිවම බැස්සා. පොර වම්බටු ගෙඩියෙන් අක්කට හුකන්න ගත්තා. අක්කා සනීපෙට කෙඳිරි ගානවා.

“මේක පොඩි වැඩියි නේද?”

කී සමන් වම්බටු ගෙඩිය බිමින් තියා පිපිඤ්ඤා ගෙඩියක් අතට ගත්තා. ඒක ටිකක් ලොකුයි.

“අනේහ්! ඒක ලොකු වැඩියි. “

අක්කා බයෙන් කෙඳිරුවා.

“පිස්සුද වේසියෙ? මේ වගේ දෙකක් බස්සන්න පුළුවන් කිසි ගේමක් නැතිව මේ ලිඳට.”

කී සමන් මුලින් අක්කගෙ හුත්තයි පුකයි වටේ තිබුණ සෙවල වලින් පිපිඤ්ඤා ගෙඩියෙ ඉස්සරහ කොටස තෙමුවා.

ඊට පස්සෙ ඒක හුත්තෙ කට උඩින් තියලා ටික ටික තද කළා. අක්කා තව තවත් කකුල් තද කරලා හුත්ත පළල් කළා. හුත්‍‍තෙ තොල් තැලිලා. අක්කා කෙඳිරි ගානවා. සමන් තව තද කරනවා.

“ඌහ්! “

එක පාරටම ඒකෙ ඉස්සරහ කොටස හුත්තෙ තොල් දෙබෑ කරගෙන ඇතුලට බැස්සා.

“ඔය බැස්සෙ!”

කියා කිණ්ඩියට හිනා වුණ සමන්

ඒක හිමින් හිමින් උස් පාත් කරන්න ගත්තා.

අම්මෝ! ඒකෙ සයිස් එක. ඒ විසාල පිපිඤ්ඤා ගෙඩිය අක්කගෙ හුත්තෙ තොල් පළල් කරලා ඇතුලට එබෙනවා. සමන් ටික ටික ඒකෙ මහත හරියට එනකල් එබුවා.

අක්කා

“ආය්යාහ්! ආව්වාහ්! ආහ්!”

කිය කිය කෙඳිරි ගානවා.

සමන් දෙතුන් පාරක් ඔබද්දිම අක්කා

“ආහ්…. ආය්යාහ්…ආහ්…ආ…..හ්…. “

කියා කෙඳිරි ගගා ඇඹරෙන්න පටන් ගත්තා. අක්කගෙ හුත්තයි පුකයි නලියන විදිහෙන් අක්කට සිරා සුරතාන්තයක් වෙන බව මට තේරුනා.

ඒ අස‍්සෙ විමලෙ අංකල් මගෙ අත අරගෙන තමන්ගෙ පයිය වටේ ඔතාගෙන. ඒ මදිවට පොර මගෙ අත උඩින් අල්ලගෙන ඒක තමන්ගෙ පයිය දිගෙ ඉහල පහල ගෙනියනවා. පොර මට කියලා අතේ ගහගන්නවා. මට එකපාරටම ලැජ්ජාවක් ඇති වුනා. පොරගෙ පයිය මිරිකලා දාලා යන්න හිතුණා. ඒත් මාව අක්කට මාට්ටු ‍වුණොත් මම ඉඳලා ඉවරයි. ඒ නිසා දැන් මට විමලේ අංකල්ට යටත් වෙන්න සිද්ද වෙන බව මට තේරුණා. ඒ නිසා මම විරුද්ද වෙන එක අමතක කරලා විමලෙ අංකල්ට මගෙ අතෙන් ඕන දෙයක් කරගන්න දීලා නිකන් හිටියා.

විමලෙ අංකල්ගෙ පයිය අගට තව තව සෙවල උණන බව මට තේරුණා. ඒක දැන් හොඳටම ලිස්සනවා. මගෙ අත එක දිගෙ ලිස්සනකොට මටත් අමුත්තක් දැනුනා.

මේ අතර සමන් පිපිඤ්ඤා ගෙඩියෙ වැඩේ නැවැත්තුවා. ඒක හුත්තෙන් එළියට ගත්තත් හුත්තෙ තොල් ඇදිලා නිසා තාම කට ඇරිලා. අක්කා හිතුවෙ වැඩේ ඉවරයි කියලා කකුල් දෙක පාත දැම්මා.

“ඈ වේසියෙ
? කවුද පල්ලෙහා දාන්න කිවුවෙ. කියනකල් ඇරගෙන හිටපන්.”

සමන් සැර කර අක්කගෙ කලවයට එකක් ගැහුවා. අක්කා ආයිත් ඉක්මනට කකුල් දෙක උස්සගත්තා. හුත්ත ඇරුණා.

ඒ පාර සමන් අතට ගත්තෙ වටානා ගෙඩියක්. ඒක දිග නැති වුණාට මහතයි. ඒකෙ හීනි කොටස මගෙ අත තරම්. ඒකෙ මහත කොටස සමන්ගෙ අත තරම්. මමත් විමලෙ අංකලුත් කුතුහලෙන් බැලුවා.

සමන් වටානා ගෙඩියෙ නැට්ට කටින් කඩලා පැත්තකට දැම්මා. පස්සෙ අක්කගෙ සෙවල වල අතුල්ලලා කලින් වගේම හුත්ත උඩට තියලා එබුවා.

“අනේහ්! “

අක්කා කෙඳිරි ගෑවා. ගෙඩියෙ මුල් ටික කලින් වගේම හුත්ත තලාගෙන බැස්සා. සමන් ඒකෙන් හුකන්න පටන් ගත්තා. අක්කගෙ හුත්තෙ තොල් වටානා ගෙඩිය වටේ තදට ඇදිලා තියෙනවා. අක්කගෙ භගමණියත් වටානා ගෙඩියට හිර වෙලා. සමන් වේගෙන හුකන ගමන් ගෙඩිය තව තව ඇතුලට තද කළා.

අක්කා

“ආහ්! ඌහ්!”

කිය කිය කෙඳිරි ගානවා. ටික වෙලාවක් යද්දි වටානා ගෙඩියෙ පොඩි පැත්ත සම්පූරණයෙන්ම අක්කගෙ හුත්ත ඇතුලට බැහැලා මහත පැත්ත අක්කගෙ හුත්තට හේත්තු වෙලා තද වෙලා තියෙනවා. ඒක භගමණියටත් පුකේ හිලටත් තද වෙලා. හුත්තෙ තොල් රතු වෙලා ඇදිලා තියෙනවා.

”මෙහෙම අල්ල ගන්න ”

කී සමන් නැගිට්ටා. සුදු අක්කා වටානා ගෙඩිය උඩට අත තියා ගත්තා. ඒක ටික ටික එලියට එන්න ගත්තා.

”වේසියෙ තද කරලා ඔබලා තියාගනින්. ”

කී සමන් ජිම් එකේ කොනට ඇවිදගෙන ගියා. අක්කා වටානා ගෙඩිය මහත කොටස හුත්ත උඩට තද වෙන විදිහට තද කරගෙන හිටියා. කකුල් දෙක සම්පූරණයෙන්ම ඈත් කරගෙන තමයි එයා හිටියෙ. සමන් ආවෙ කලු පාට පිරිමි ‍ජොකෙක් අතින් අරගෙන. පොර අක්කට ඒක අන්දවන්න ගත්තා. ඒක අක්කගෙ කලවා වලදි හිර වුණා. ඒ නිසා පොර තදින් අදලා ඒක බැස්සුවා. අන්තිමට කිටි කිටියෙ හිරට අක්කගෙ හුත්ත වැහෙන්න ඒක ඇන්දුවා. අක්කා වටානා ගෙඩියෙන් අත ගත්තා. දැන් වටානා ගෙඩිය එලියට පණින්නෙ නැහැ. ජොකාට තද වෙලා. සමන් අක්කව නැගිට්ටුවා.

නැගිට්ටලා අර ජොකා අක්කගෙ ඉනටම ඉස්සුවා. ඒක තදම තදයි. අක්කගෙ මස් කපාගෙන ඒක ඉනට තද වෙලා. ඒ මදිවට ඉනෙන් උස්සපු නිසා හුත්තටත් තද වෙලා. අර වටානා ගෙඩියෙ මහත කොටස අක්කගෙ කකුල් දෙක මැද්දෙන් පේනවා. ඒකෙ දෙපැත්ත ජොකාගෙන් එලියට පැනලා. ඒත් ඒක මැදින් ජොකා යනවා. වටානා ගෙඩිය හුත්තට සෑහෙන්න තද වෙලා.

”දැන් එන්න” කී සමන් අක්කට බයිසිකල් මැසිම ලඟට කතා කළා. අක්කා ඇවිද්දෙ කකුල් දෙක පළල් කරගෙන අමාරුවෙන් වගේ. කෙඳිරිත් ගගා.

”විනාඩි 10ක් පදින්න. ” සමන් කිවුවා.

අක්කා ”අනේ! ” කියා කෙඳිරි ගාමින් බයිසිකලේට ගොඩ වුණා. ඒකෙ සීට් එක උඩින් තමන්ගෙ පුක තිබ්බා. එතකොට අර වටානා ගෙඩිය තවත් හුත්තට තද වෙනවා.

”ආහ්! ”

අක්කා කෙඳිරි ගෑවා.

අක්කගෙ තට්ටං දෙකට පාරක් ගහපු සමන්

”පටන් ගන්න කිවුවා. ”

අක්කා තමන්ගෙ පුකට බර නොඑන විදිහට කකුල් වලට බර දීලා බයිසිකලේ පදින්න ගත්තා. ඒත් වටානා ගෙඩිය සැරෙන් සැරේ හුත්තට තද වෙන බව මට අක්කගෙ කෙඳියෙන් මට‍ තේරුණා. සමන් පැත්තකට වෙලා අතකට බරක් අරගෙන උස්ස උස්ස අක්කගෙ පුක දිහා බලන් හිටියා. අක්කා පැද්දෙ හිමින්. තට්ටං දෙක නලියන විදිහ හරිම ලස්සනයි.

මේ අස්සෙ විමලෙ අංකල් මගෙ අත දැන් එයාගෙ අත වගේ පාවිච්චි කරනවා. මගෙ අත සිනිඳුයි. ඒ නිසා පොරට තමන්ගෙ අතින් අතේ ගහනවට වඩා ආතල් ඇති. දැන් පොර මගෙ අත තද කරගෙන තමන්ගෙ පයිය දිගේ අතුල්ලනවා. මටත් හොඳටම නැගලා. මට දැනෙන්නෙ මම අතේ ගහනවා වගේ.

”අනේ මල්ලියා ඔයාම ටිකක් කරන්‍නකෝ ”

කී විමලෙ අංකල් මගෙ අතින් තමන්ගෙ අත ගත්තා. මම වැඩිය හිතන්නෙ නැතිව මගෙ පයිය කියලා හිතාගෙන ඒ පයිය අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා. මම මුලින් කළේ හිමින්. ලාවට අල්ලගෙන.

”තව තද කරපන් මල්ලියා! ”

විමලෙ අංකල් කෙඳිරුවා.

මම ටිකක් තදින් අල්ලගෙන කරන්න ගත්තා. ඒ අස්සෙ පොර වම් අතෙන් මගෙ පිට අතගානවා.

”ටිකක් හයියෙන් කරපන් මල්ලියා”

විමලෙ අංකල් කිවුවෙ තමන්ගෙ වම් අත මගෙ පිට දිගෙ පහලට අතගාන ගමන්. මම කිවුව විදිහට ටිකක් වේගෙන පයිය අතුල්ලන්න ගත්තා. සෙවල ගතිය නිසා ඒක ලේසියෙන්ම චක් චක් සද්දෙට මගෙ ඇඟිලි අස්සෙන් ලිස්සනවා.

”නියමයි! ” කී විමලෙ අංකල් මගෙ ටී ෂර්ට් එක අස්සට අත දමා පිටත් කලිසමේ දාරෙ ලඟ ඉණත් අත ගාන්න ගත්තා. ඒකෙන් මට සනීපයක් දැනුනා.

 

මේ අස්සෙ අක්කා දාඩිය දාගෙන හති දාගෙන බයිසිකල් පදිනවා. අක්ක හොඳටම නලියනවා. කෙඳිරි ගානවා. ඔලුව වනනවා. අක්කට සුරතාන්තයක් ලං වෙලා වගේ. මේ අතර සමන් එතනට ඇවිත් අක්කගෙ තට්ටම් වලට පාර කීපයක් ගැහුවා. ඒත් එක්කම අක්කා

”ආහ්! හ්ම්හ්!  ආ….හ්… ආව්වා….හ්… ආහ්… හ්ම්හ්….. ”

කියා හතිය අස්සෙන් කෑ ගහන්න ගත්තා. අක්කට සුරතාන්තෙ වෙන වෙලාවෙ බයිසිකලේ පදින්න බැරි වුණා. ඒ නිසා නතර වුණා. ඒක දැකලා සමන් අක්කගෙ ඉන දෙපැත්තෙන් අල්ලලා අක්කගෙ පුක සීට් එකේ ඇතිල්ලුවා. අර වටානා ගෙඩිය අක්කගෙ හුත්තට තද වෙන්න ඇති. එතකොටම අක්කගෙ කෙඳිරිය තවත් වැඩි වුණා.

අක්කගෙ හිරි ගියාට පස්සෙ ආයිත් පදින්න පටන් ගත්තා. අක්කගෙ හුත්තෙන් ආව ජූසුයි, කැරියි දාඩියයි නිසා ජොකා තෙත් වෙලා.

මේ අස්සෙ මම වේගෙන විමලෙ අංකල්ගෙ පයිය අතේ ගහනවා. පොරත් දැන් කෙඳිරි ගානවා. ඒක අහලා මටත් අමුතු ආතල් එකක් ආවා. තවත් පොරකට ආතල් එකක් දෙන්න ලැබුණ පළවෙන් වතාව තමයි මේ. ඒකෙනුත් ආතල් එකක් ලැබෙන බව මට තේරුණා. අක්කා විඳින ඒ ආතල් එක මොන වගේ එකක්ද කියලා මට එදා තමයි තේරුණේ.

 

ටික වෙලාවකින් කුමාර් ආවා. සමන්

”මතකනේ කිවුව දේවල්”

කියා කුමාර්ගෙන් අසමින් එළියට ගියා. අක්කා බයිසිකලේ පැදිල්ල නැවැත්තුවා.

”මෙතන ඩොගී ස්ටයිල් ඉන්න”

කුමාර් බිම තැනක් පෙන්නලා කිවුවා‍.

අක්කා කකුල් ඈත් කරමින් හති දාමින් එතනට ඇවිදගෙන ඇවිත් දණ ගසා ඉස්සරහට නැමිලා බලු තාලෙට හිටියා. පුක අපේ පැත්තට. පිස්සු හැදෙනවා. අක්කගෙ රවුම් පුක මැද්දෙන් පිරිමි ජොකා හිර වෙලා. හුත්ත වැහෙන්න වටානා ගෙඩියෙ මහත කොටස. කුමාර් ජොකා ගැලෙවුවා. එතකොට වටානා ගෙඩියත් හිමීට ලිස්සලා එලියට ආවා. ඇවිත් බිමට වැටුණා.

ඒත් තාම හුත්ත ඇරිලා. ඒක ඇදිලා තිබුණ නිසා හුත්තෙ තොල් දැන් රැලි ගැහිලා. රතු වෙලා. කුමාර් තමන්ගෙ කලිසම ගලවා ජොකත් ගලවා මෝල් ගසක් වැනි පයිය සුදු අක්කගෙ කටට ලං කළා. අක්කා ආසාවෙන් ඒක උරන්න ගත්තා. ටික වෙලාවක් මෙහෙම ගියා.

”හ්ම්ම්… ”

විමලෙ අංකල් මං දිහා බලාගෙන තොල කට ලෙව කෑවා.

කුමාර් අක්කගෙ පිටි පසසෙන් සෙට් වුණා. තාම හුත්ත ඇරිලා. කුමාර් තමන්ගෙ දාර කලු පයිය හුත්ත උඩින් තියලා ඉස්සරහට එවුවා. ඒක ලේසියෙන්ම ඇතුලට බැස්සා. මට පුදුම හිතුණා. වෙනදට අමාරුවෙන් ඔබන පයිය අද ලේසියෙන්ම බැස්සා. අක්කා කෙඳිරි ගෑවා. ඒත් වෙනදා තරම් නැහැ.

වැඩි වෙලා ගියෙ නැහැ. කුමාර් සුපුරුදු වේගෙටත් ගැඹුරටත් ආවා. ඒත් වෙනදා වගේ හුත්තෙ ඇඹරි ඇඹරි ඇතුලට බැස්සෙ නැහැ. ලේසියෙන්ම ලිස්ස ලිස්ස පයිය ඇතුලට බැස්සා. ලස්සනට කෙලින්ම පයිය ඇතුලට බහිනවා. මට පුදුමයි. අක්කගෙ යෝනිය දැන් කානුවක් වගේ වෙලා ඇති මට හිතුණා.

කුමාර් සෑහෙන්න වෙලාවක් ගැහුවා. අක්කා කෙඳිරි ගගා හිටියා. අක්කගෙ හුත්තෙන් සෑහෙන්න සෙවල එලියට ලීක් වෙන්න ගත්තා. ඒවා සුදු පාට ක්‍රීම් එකක් වගේ ‍අක්කගෙ කකුල් දෙක දිගේ පෙරෙනවා. දැන් දැන් කුමාර්ගෙ කකුල් දෙකයි බඩයි අක්කගෙ පුකෙයි කළවා වලයි වැදිලා මහ හයියෙන් තත් තත් සද්දෙ එනවා.

මේ අතරෙ විමලේ අංකල් කෙඳිරි ගානවා. පොරට බඩු යන්න ලඟයි. මම හිතලම වේගෙන තදින් අතේ ගැහුවා. පොර මගේ කලිසමේ පිටිපස්සෙන් ඇතුලට අත දාලා මගෙ තට්ටං අත ගානවා. ඒවා මිරිකනවා. මට දැනුනෙ සනීපයක්.

පොරට බඩු යන්න ආවා. ඒ පාර පොර දකුනු අතින් මගෙ අත උඩින් තද කරලා පයිය අල්ල ගත්තා‍. වම් අතෙන් මගෙ තට්ටමක් මිරිකලා අල්ලගෙන ඇස් පියා ගත්තා. සමහර විට මම සුදු අක්කා කියලා පොර හිතේ මවාගන්න ඇති. පොර මගෙ අත තද කරලා තමන්ගෙ පයියෙ පෙර සම පස්සටම එන විදිහට ඇදගෙන මිරිකගෙන හිටියා. එක පාරටම කැරි ධාරාවක් සෑහෙන්න උසකට විසි වෙලා ඉස්සරහ බිමට වැටුණා. දෙවනි ධාරාව වීදුරුවට යනකල් විසි වුනා. තුන් වෙනි එකත් සෑහෙන්න දුර ගිහින් බිම වැටුණා. ඉතිරි ටික නම් වැටුනෙ ලඟ තැන් වලට.

විමලෙ අංකල්ගෙ පයිය සෑහෙන්න වාර ගණනක් නට නට කැරි විද්දා. මාර කැරි තොගයක් විද්දා. මට හරිම පුදුමයි. මම 10 පාරක් විතර අතේ ගහපුවම එන කැරි ඔක්කොම එකතු කළත් මේ තරම් නැතිව ඇති. අන්තිම කැරි ටික පයිය දිගේ පහලට බේරුණා‍. ඒවා මගෙ අත දිගෙත් ගිහින් විමලෙ අංකල්ගෙ වල්ල උඩට බේරුණා. මගෙ අතට ඒ කැර වල රස්නෙ දැනුනෙ අමුතුවට.

ටික වෙලාවක් මගෙ අත එහෙම්මම තියාගෙන හිටි විමලෙ අංකල් ඇස් ඇරලා මං දිහා බලලා ආදරෙන් හිනා වුණා.

”මම මේක කවදාවත් අමතක කරන්නෙ නැහැ මල්ලියා. ”

කී විමලෙ අංකල් තමන්ගෙ සරම අරගෙන මගෙ අතේ ගෑවිලා තිබුණ කැරි ටික පිහදාලා දැම්මා. ඒත් බිම හැම තැනම සුදු කැරි තලි තලි තිබුණා. එ වටේම කැරි සුවඳයි.

තවත් විනාඩි ගානකට පස්සෙ කුමාර් කැරි පිට කළා. ඒ සුදු අක්කගෙ හුත්ත පතුලටම පයිය බස්සලා. ටික වෙලාවක් පයිය එහෙම්මම තියාගෙන හිටි කුමාර් අක්කට එහෙම්මම ඉන්න කියා ඇඳුම් ඇඳගෙන එළියට ගියා. සමන් ඇතුලට ආවා.

ආයිත් සැරයක් වටානා ගෙඩිය අක්කගෙ හුත්තට එබුවා. ඒ පාර කලින් තරම් අමාරු වුණේ නැහැ. දැන් හුත්ත සෙවල වලිනුයි කැරි වලිනුයි නෑවිලා. ඒත් අන්තිම කොටස ඔබද්දි අක්කා කෙඳිරි ගෑවා. හුත්ත ඇඳිලා ඇරිලා. දැන් වටානා ගෙඩියෙ මහත කොටසින් හුත්තයි පුකේ හිලයි වැහිලා. සමන් ආයිත් අර ජොකා සුදු අක්කට ඇන්දුවා. අන්දලා තදට ඉනෙන් ඉස්සුවා. අක්කා ආහ් කියලා කෙඳිරි ගෑවෙ වටානා ගෙඩිය හුත්තට තද වෙන නිසා.

”දැන් ඇඳුම් ඇඳගෙන යන්න. හැබැයි ගෙදර යන්නෙ මෙහෙම. තව පැය 2ක් යනකල් මේක ගලවන්න බැහැ. අනිද්දා එද්දි මේක මේ විදිහට ඇඳගෙන එන්න ඕනෙ. ”

සුදු අක්කා ඔලුව වැනුවා.

පස්සෙ තමන්ගෙ ලෙගින්ස් ඇන්දා. ඒක ඇන්දට පස්සෙ අක්කගෙ කකුල් දෙක මැද්දෙ ලොකු රවුමක් වගේ පේනවා. ස්කිනි එක ටිකක් දිග නිසා ඒ කොටස වැහෙනවා. ඒත් අක්කා ඇවිද්දෙ කකුල් දෙක ඈත් කරගෙන අඩිය තිය තිය.

”මං අර වේසිව ගෙදර බස්සලා එන්නම් මල්ලියා ”

කී විමලෙ අංකල් ඇඳුම් ඇඳගෙන පිට වුණා. ත්‍රී වීල් එකේ සද්දෙ ඇහුණට පස්සෙ මමත් එලියට ගිහින් එතන තිබුණ ටැප් එකකින් හොඳට අත් දෙක හෝදගෙන තමයි පිටත් වුණේ.

මම යනකොට අක්කා නානවා. අක්කා එළියට ආවෙ ටවල් එකක් ඇඳගෙන. අක්කා එහෙම්මම කාමරේට ගියා. මම ඉක්මනට බිත්තියට උඩින් එබිලා බැලුවා. අක්කා තාම අර ජොකා ඇඳගෙන. ඒක තෙත නිසා අක්කා ටවල් එකෙන් ඒකෙ තෙත මාත්තු කරනවා. තාම වටානා ගෙඩිය අක්කගෙ හුත්තට තද වෙලා. අක්කා ඇඳ උඩට ටවල් එක දාලා ඒක උඩින් පුක හිටින විදිහට වැතිරුණේ මහන්සි අරින්න. අක්කා කකුල් දෙක පළල් කරලා තියාගෙන හිටියේ හුත්තෙ තොල් බුරුල් වෙන්න වෙන්න ඇති.

පැය 2කට විතර පසසෙ අක්කගෙ මොබයිල් ෆෝන් එකට කෝල් එකක් ආවා. අක්කා ඒක ආන්සර් කළා.

”ඔවු. ”

”කාමරේ. ”

”නැහැ. ”

”හා. ”

”බායි. ”

අක්කා උත්තර දුන්නෙ රහසින් වගේ. ෆොන් එක තිබ්බ ගමන් අක්කා අර ජොකා ගැලෙවුවා. එතකොටම වටානා ගෙඩිය හිමින් හිමින් ලිස්සලා එලියට පැන්නා. අක්කා ඉක්මනට කකුල් දෙක ලං කරගෙන තමන්ගෙ හුත්ත අතගාගත්තා. ඒක ඇදිලා තොල් රැලි වැටිලා තිබුණා. පස්සෙ නයිටියක් ඇඳ ගත්ත අක්කා අර වටානා ගෙඩියයි ජොකයි ටවල් එකේ ඔතාගෙන හංගගෙන ගිහින් හේදුවා. අක්කත් තමන්ගෙ හුත්තයි පුකයි හෝදගන්න ඇති. පස්සෙ වටානා ගෙඩිය කාමරේ අල්මාරියෙ දැම්මා. අර ජොකා කාමරේ පුටුවක් උඩින් වැනුවා.

ඔන්න ඔහොමයි එදා කතාව ඉවර වුණේ. ඊලඟ කතාව තමයි අවසාන කොටස. ඒකෙන් මගෙ ජීවිතේ ලබපු අලුත් විදිහෙ අත්දැකීමත් අක්කගෙ ජීවිතේ සිදු වුණ වෙනසත් ගැන කියලා මම කතාව නතර කරන්නම්.

මතු සම්බන්ධයි

 

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

17 thoughts on “සුදු අක්කා – 26

  1. Malli akkath ekka wena gedarakata gihin akkawa meken beragena a sapa akkata malli dena widiyata dapanko

    Posted by Anonymous | October 14, 2015, 12:46 am
  2. සුපිරියි බන් අද අතේ පාරක් ගහන ගමන්ම කතාව කියෙව්වා

    Posted by isher | October 14, 2015, 6:53 am
  3. Ado meka supiri kathawa machan. Iwara karannanam epa. Boru seen dala hari meka thawa digata liyapan macho. Ithiri kotas kalganne nethuwa ikmanata dapan. Pls macho kathawa iwara karannanam epa.

    Posted by sweet | October 14, 2015, 6:53 am
  4. ane machan ekotasa malli ekka set wena eka godak liyanda,melo rahak nathi pahugiya kotas tika ewara karata thanks.ganga kathawath liyala ewara karanna.aluth wenas rasa katha one,eg:gambada palathawala vau,oyawal,kalawa,auntyla,akkala.sambanda karagena kathawak gethuwoth patta athal ekak wey.

    Posted by kotiya | October 14, 2015, 9:31 am
  5. dan ape rate lama apchara wadi ewata visadum hatiyata wadi kama asawal thiyana eunta me wage wal kathawak kiyawala blu ekak balala asawa adukara ganna eka thama wenaone.wade kiyanne aparada karana amunussayo mewa kiyawan nathiakane prasne.kollek unama walak balla athal eka ganda ona.aurudu 18 wadinam mewa kiyeuwata prasnayak na.manasa vikurthi kara ganda epa me katha rasa vin danayata pamanay.jayawewa!

    Posted by saja gith | October 14, 2015, 9:41 am
  6. kathawa ela… vijay aiya saha ragaye horawath ikmanata damma nam ela…. 😉

    Posted by chutiputha | October 14, 2015, 2:06 pm
  7. nandana,.. kathawata kolu seen ekak dapu eka aul machan.
    kathawe kolu seen nothibbanam hodai.

    Posted by dinu | October 14, 2015, 5:47 pm
  8. yako ethakota mama mechchara kal site ekata comments daala deepu idea 1k wath uba liyala naha ne. kawru hari gobbayek awilla kathaawa liyanna epaa kiwwoth uba karanne e gobbaya kiyana eka ne hamadaamath. site eke mula idan comments daapu ayawa uba satha pahakata ganan ganne naha ne. mo mokakda me gay scene daala. nodakin witharak. kotas 25 ma athal eka iwarai 26 kotasa kiyewwama

    Posted by anusha | October 15, 2015, 1:23 am
    • තරහ වෙන්න එපා. ඔයාලගෙ අදහස් සහ කැමැත්ත තියෙන දේ තියෙන කතා මම ඉස්සරහට දාන්නම්. අනිත් අයත් දාන්න. ඒත් මේ කතාව කලින් ඉඳන් ඉවර වෙන්න තිබුණෙ මෙහෙම. මේ අවසානයට කට්ටිය කැමති නැති බව දැනගෙන තමයි මම ඒක පරක්කු කළේ. මේක ඇත්තටම සිද්ද වුණ කතාවකට ලුණු ඇඹුල් දාලා තමයි ලියලා තියෙන්නෙ. ඇත්ත කතාවෙ හිටිය කොල්ලත් අන්තිමට අක්කා නිසා කොලු කාරයකුට සෙට් වෙලා චාටර් වුණා.

      ඔයාලගෙ අදහස දක්වන එක නතර කරන්න එපා. එත‍කොට මම තියෙන කතා වලින් ඒ අදහස් වලට ගැ‍ලපෙන කතා හොයලා ලියන්නම්.

      Posted by ශෘංගාර නන්දන | October 15, 2015, 6:30 pm
      • මචන් කෙල්ලට සමන් එක්ක ඉන්න,වෙන විදිහට කතාව ලියහන්කො

        Posted by sahan | October 20, 2015, 4:54 am
  9. Nandana machan me kotase podi awlak thiyanawa essellama sudu akka puken polleli gahanne samngeda kumar geda, me wenakam kumarge dara polla puke ariye ne, poddak kiyawala balanna macho

    Posted by Akil | October 15, 2015, 10:50 am
  10. machan mn dakka some comments writerta banala thiyewa,kathawe adu padu kiyala…..
    eka waradi,machan comment walin karanna ona waradda kiyawa witharak neme eka hada ganna method ekath kiyana ekai,
    writer karanna ona total comment walinma ideas aran problem eka hadagena yana ekai,,,,,,,,,

    machan ,writersla athatama karanne full stress eke inna unta help ekak,readersla kathawa read kara stress eka nathi karagatha ,ethanin amathaka kala,nathuwa owa wadipura hithanna yanne naha,,,,,,,,

    1) machan some interested stories nathara wela,,puluwannam comment walinui /sex stories in google ekenui ideas aran karhawa liyanna…

    2)birida,kelama stories puluwannam patan ganna,,,,,,,,,,,,

    good luck

    Posted by Anonymous | October 15, 2015, 12:29 pm
  11. machan me gana hitanna.
    ” aya thawama tharunai ” kathawa 6 kotase idan issarahata liyanna.
    aka godak aya kamathi kathawak.
    oyata aka hodatama liyanna puluwan.
    pls machan !!!

    Posted by man | October 16, 2015, 9:35 am
  12. මචන් ” ඇය තවම තරුණයි ” කියන්නේ අපි ආසාවෙන්ම කියවපු කතාවක් .
    අපරාදේ එක නැවතිලා .
    කිව්වා වගේ උබට පුලුවන්නම් එක 6 ඉදල ඉස්සරහට ලියන්න පටන්ගන්න.
    එක හොද යෝජනාවක්.

    Posted by goviya | October 16, 2015, 10:41 am
  13. Ela kathawa nandana aiye. Ikmanata ithuru tikath damu.

    Posted by heeaa | October 16, 2015, 3:18 pm
  14. malli akkawa set kara ganna widihe elaga kotasin aniwa one.jayawewa

    Posted by saja gith | October 17, 2015, 8:42 am
  15. Macho ekmanata anthima kotasa dapan

    Posted by Akil | October 17, 2015, 12:26 pm

Leave a Reply

