//
you're reading...
015. පාඨක නිර්මාණ

ආරාධනාවයි!

ඔයාලට අහන්න ලැබනෙ දකින්න ලැබෙන සරාගී කාම කතා සහ සිද්ධි ලියලා පල කරන්න තමයි මේ කොටස වෙන් කරන්නේ.

ඔයාලා එවපු කතා දැන් මං ලඟ ගොඩ ගැහිලා. ඒත් ඒවා ලියන්න වෙලාව අඩුයි. ඒ ගැන මට සමාවෙන්න. ඒ නිසා ඔයාලටම ඔයාලගෙ කතා පල කරන්න තමයි මේ කොටස දැම්මෙ.

ඔයාලගෙ කතා මේකට කමෙන්ට් එකක් විදිහට දාන්න. හොඳට නැගලා යන දිග කතා තෝරලා මම කතා විදිහට දාන්නම්.

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

31 thoughts on “ආරාධනාවයි!

  1. machan wije ayya anith part tika naddoooooooo

    Posted by nuwan | January 22, 2015, 2:08 am
  2. eya thawama tharunai wage kathawak onee

    Posted by isuru amila | January 22, 2015, 12:18 pm
  3. Machan 21 onee

    Posted by Ashan | January 22, 2015, 2:08 pm
    • machan aya thawama thrunai kiyanne supirima kathawak. oya liyana widihatha awage . anisa puluwannam machan a kathwawe 7 kotasa idan oya liyanna. aka niyameta nagala yavi.

      Posted by GOVIYA | January 23, 2015, 3:26 am
  4. oyala kamathi mona wargaye katha walatada kiyala comment karanna. kathawe inna girl ge wayasath comment karanna. habai 18 ta wadi wenna ona

    Posted by meena | January 23, 2015, 2:41 am
  5. machan , aya thawama tharunai kiyanne supiri kathawak. oya liyaneth awage . a nisa machan puluwannam a kathawe 7 kotasa idala liyanna padan ganna. aka niyama wadak wevi.

    Posted by nov | January 23, 2015, 5:27 am
  6. ko bun Sudu akka kathawe ithuru kotas liyannako. ayith punish karana hati liyanna

    Posted by meena | January 25, 2015, 3:25 am
  7. Ane bn 21 nedda . ???

    Posted by Ashan | January 25, 2015, 8:16 am
  8. 21 dapankoooo

    Posted by riddik | January 27, 2015, 2:12 am
  9. මට කතා සහ අදහස් එවන යාලුවො ගොඩක් ඉන්නවා. (wala, ck, kamaln, sira, meena, babun, lokka) ඔයාලගෙ කතා මේකෙ කමෙන්ට් විදිහට දාන්න. එත‍කොට හැමෝටම කියවලා මම ලියනකල් බලන් ඉන්නෙ නැතිව ඒවා රස විඳින්න පුළුවන්.

    Posted by ශෘංගාර නන්දන | January 27, 2015, 2:38 pm
  10. ado ehema karanna epa. oya wage hodata wena ayata katha liyanna baha. mokada part 21 parakku??

    Posted by meena | January 27, 2015, 3:36 pm
    • පරක්කුවට සමා වෙන්න. කඩේ වැඩ ටිකක් වැඩි වුණා. ආණ්ඩු පෙරළුන එකෙනුත් ටිකක් වැඩ වැඩි වුණා. තව දවස් දෙක තුනකින් ආයිත් ලියන්න පටන් ගන්නම්.

      Posted by ශෘංගාර නන්දන | January 28, 2015, 6:17 pm
  11. ammay pputhay anty katha guruthumi katha danawada

    Posted by Anonymous | January 27, 2015, 4:52 pm
  12. Machan sudu akka kathawa iwarada ??

    Posted by Ashan | January 28, 2015, 7:58 am
  13. mama kathawak liwwa…eka lassana karala hadagana one

    Posted by Anonymous | January 28, 2015, 8:26 am
  14. mma chathu den wayasa 27i.me siidiya wenakota mata 16 withara ethi.mma denata 25 ekka withara sex karala thiyanawa hebei ewa kauruth danne ne mma hoda job ekak karanawa e athare keepa denek ekka sex karanawa..

    mma den kathawa patan gannam.ethakota mma a/l karanawa.apita garage ekak thiyanawa thaththa hoda baaas,ape thaththage hithawath sadu kenek enawa ape garage ekata saduge car eka hadanna.e awahama car eka hadanakan sadu gedara t v balanawa.dawasak mmai ammai innakota sadu awa,tika welawakin amma nanna giya.ghn ewith kota nityak edagaththe.mma ehuwa sadu innawa neda thaththa bani kiyala ethakota amma kiwa saduge car ekata badu genna thaththa giya enna peya 4k yanawa kiyala.ita passe amma mata kiwa sadu oyata lassana edum ganna salli dennam kiwa hebei thaththata kiyanna epa kiyala.mma ha kiwa.ita passe amma kiwa saduta mata salli denna kiyala.mata sadu 2000 dunna mma sthuthi kiwama.sadu ehema madi kiwa amma kiwa saduta kiss ekak denna kiyala amma kussiyata giya.sadu mage lagata ewith mage thol deka ibala passa mirikala kola kellakmata dil ammata pennnanna epa kiyala kiwa.mma eka horen beluwa eke thibune t p no ekak.tikakin sadu ammalage room ekata giyama amma ma lagata ewith kiwa oya mewa kiyanna epa thaththata oyata sadu godak salli dei kiwa mma ha kiwa.ita passe amma mawa ibala kauru hari awoth kiyanna kiyala mage room ekata gihin tikakin awe mage underskirt ekak edagena mata hinawela eyth sadu inna room ekata giya.

    tikakin eyala hinawenawa kediriganawa ehuna mma ghin horen beluwa.amma saduge malliya uranawa ho gala.sadu mawa dekka eath ammata kiwe ne.eya ammage saya ussala mata pennuwa mma hemita saleta awa.
    ethakotath amma awa saya witharak than wehenna edagena.eyala thawa peyak withara ma ekka t v beluwa e denna thurulu wela hitiye.sadu passe giyama amma edum mara karagena hitiya thawa godaaak thiyanawa kiyannam.

    Posted by Anonymous | January 29, 2015, 7:43 am
  15. kathawa hodai chathu kiyanne kellekda digatama liyapa

    Posted by kalu | January 30, 2015, 2:08 am
  16. Family sex 1k dapanko

    Posted by Xxx | January 30, 2015, 5:35 am
  17. මේක මට සිද්ද උනු ඇත්ත සිද්දියක්. උනේ දැන් අවුරුදු දෙකකට විතර ඉස්සෙල්ලලා. ඇත්ත නම් ගම් වෙනස් කරල මන් කියන්නෙ. ටිකක් වෙනස් කතාවක්. අකමැතිනම් කියවල පස්සෙ බනින්න එපා. මගේ නම තරන්ග කියමුකො. වයස 18යි එතකොට. කාත් එක්කවත් සෙක්ස් කරල තිබුණෙ නැහැ. ඉතින් ඔයාල දන්නවනෙ පුදුම අමාරුවකින් තමයි ඉන්නෙ. අතේ පිහිට තමයි. ඉදල හිටල බුස් එකක සෙට් වෙන ජැක් එකකුත් නැතිව නෙවෙයි. මන් ගොඩක් ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් කෑල්ලක් හොයාගන්න ට්‍රයි කලා. ෆන් එකක් ගන්න එක කාටවත් නෝන්ඩි නොවී කර ගන්නත් එපායැ. අනික ඒ දවස් වල කවෘ හරි හම්බ වෙන්න ඇත්තටම බයයි. මොකද මොන මොන ලෙඩ තියනද කියල කවුද දන්නෙ.
    ඒත් ඉන්ටෙර්නෙට් එකේ, ෆෙස් බුක් එකෙ කෙල්ලො විදිහට වැඩි පුර සෙට් වෙන්නෙ කොල්ලොයි, පොන්නයොයි. මට කොල්ලො ගහන්නනම් කිසිම අසාවක් නැහැ. අප්පිරියයි. ඔහොම කාලයක් යද්දි මට අයිය කෙනෙක් සෙට් උනා. ඇත්තටම මිනිහට මාර අසාවක් තියෙන්නෙ
    ඒ අයිය බැදල අවුරුදු දෙකක් වෙනවලු. එයාට අසයිලු එයගෙ වයිෆ් ගැන වෙන කෙනෙක් වල් විදිහට කතා කරනවට. මට මුලින් හිතුනෙ මූත් කරන්නෙ බොරුවක් කියල. ඒත් ඉතින් පොඩි අතල් එකක් තියන හින්ද මමත් චැට් කලා. ආ කියන්න බැරි උණානෙ අපි චැට් කලේ කපුට එකෙන්. එයා ඇහුවෙ මට එයාගෙ වයිෆ් හම්බ උනොත් මොනවද කරන්නෙ කියල. ඉතින් මන් එයාගෙ තන් මිරිකන ඒව, පස්ස අතගාන ඒව, කිස් කරන ඒව එහෙම කිව්වා. ඒ අයියට මාර අතල්. එයා කිව්ව වයිෆ් ගැන ඕන දෙයක් අහන්න මන් කියන්නම් කියල
    ඉතින් . . . . .
    ඔයගෙ වයිෆ් ගෙ නම මොකක්ද?
    නෙතු
    වයස කීයද?
    24
    ඔයාගෙ වයස කීයද 28

    Posted by nethu | January 30, 2015, 6:25 am
  18. නෙතුගෙ ඉන කීයද?
    30
    පස්ස 34ක් විතර
    තන් දෙක කීයද?
    ම් ම් 32 විතර
    එයට සෙක්ස් ගොඩක් ඕනද?
    එහෙමම නැහැ. සාමන්‍යයෙන් තමයි.
    එයා වැඩිපුරම ඉන්න කැමති කොහොමද?
    එයා ගොඩක් කැමති මුනින් අතට නිදාගෙන ඉන්නකොට මම එයගෙ ඇග උඩ නැගල ඉන්නවට තමයි.
    එයාට ඔයා ඇරෙන්න වෙන කවුරුත් හුකල තියනවද?
    නැහැ.
    හ්ම් එයාට වෙන කොල්ලෙක්වත් ඉදල නැත්ද?
    ඉස්සර එක කොල්ලෙක් ඉදල තියනව ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ
    ඉතින් ඌ මොකුත්ම වැඩක් අරන් නැත්ද?
    කොහොමත් ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ එහෙම ලොකුවට මොකුත් කරන් නැහැනෙ මල්ලි. කිස් එකක් නම් දීල තියනව එක දවසක.
    මට හිතුන අනේ මූ වගෙ ගොනෙක් කියල. ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ අපෙ එවුන් දා ගත්ත සමහර කෙල්ලොන්ගෙනම් පෙට්ටිත් කැඩුව මන් හිතන්නෙ. අනික ඕක කඩන් නැතිව කොච්චරනම් ෆ්න් ගන්න පුලුවන්ද?
    හ්ම් ඉතින් ඇයි ඔයා අස වෙන කෙනෙක් එයා ගැන වල් විදිහට කතා කරනවට?
    ඒක මට තේරෙන් නැහැ. මන් කැමති නැහැ වෙන කෙනෙක් එයා එක්ක සෙක්ස් කරනවට. ඒත් මන් එහෙම හිතන්න අසයි.
    ඔයා අසද මන් එයාට කරනව කියල හිතන්න.
    ඔව් ගොඩක්
    ඔයාගෙ වයිෆ් ගෙ කුක්කු දෙක අතගානවට අසද?
    ඔව්
    මම එයාගෙ කුක්කු බොන්නද?
    හා.

    හ්ම්හ් ම් මන් ඔයගෙ වයිෆ්ගෙ කුක්කු බොනව
    හ්ම් එයා මොනවද කියන්න?
    එයාට කෙදිරි ගැවෙනවා
    හ්ම් හ්ම් මට අසයි
    මටත් අසයි.
    මම අසයි ඔයා මගෙ වයිෆ්ට කරන ඒව මට බැන බැන කියනවනම්
    ඒ කිව්වෙ.?
    මෙහෙමයි මන් උබෙ වයිෆ් ගෙ තන් උරනව. උබට අසද? මන් එකිගෙන් උබ ගන්නවට වඩා ෆන් එකක් ගන්නව ඒ වගේ දේවක්.

    Posted by nethu | January 30, 2015, 6:26 am
  19. නෙතු කියන්නෙ ඇත්ත කතාවක්. ප්‍රතිචාර අනුව දිගටම ලියන්නම්.

    Posted by nethu | January 30, 2015, 6:27 am
  20. niyamai machan digata liyapan. thawa visthara karala liyapan

    Posted by purawesiya | January 30, 2015, 11:22 am
  21. family kathawak lipan machan. habai famili ake aya eyalatama set karana epa. pita ayata set karapan.

    Posted by purawesiya | January 31, 2015, 7:39 am
  22. ela machan digatama liyapan patta patata

    Posted by kalu | February 1, 2015, 11:34 am
  23. antyla, married womens, couples welcome to have good and erotic fun. call me on 07779xxxxx.

    Posted by yash | September 26, 2015, 6:19 pm
  24. පියුමි
    මගේ පලවෙනි කතාව .අඩුපාඩු ගොඩක් ඇති සමාවෙන්න යාලුවනේ.මේක මගේ ජිවිතේ වුන ඇත්තම කතාවක්.දැනට අවුරුදු 3 කට කලින්.මේක ගොඩක් කල් හිතේ තියාගෙන හිටියා මම.අදටත් මම thereesome sex වලට කැමති වෙන්න හේතුව ඒ අත්දැකීම.
    පියුමි මමයි යාළුවෙලා අවුරුදු 5 ක් වෙනවා.අපි දෙන්න ගොඩාක් සෙක්ස් වලට කැමැත්තෙන් හිටය.අපි යාළුවෙලා මාස 6 විටර යනකොට දවසක් මට කෝල් එකක් අවා කොල්ලෙක්ගෙන් .පොර කිවා එයට මගේ කෙල්ල ආදරෙයි පියුමි එක්ක තියෙන සම්බන්දෙ නවතන්න කියල .මම එක විශ්වාස කලේ නෑ.ඒ වුනාට පොර මාව හොයාගෙන ඇවිත් මගේ කෙල්ල යවපු masege පෙන්නුවා..මට මාරම upset.කෙල්ලගෙන් අහපුවම එය කිවේ පොර එයාව බය කරා මාව මරනවා කියල එකයි එහම කලේ කියල.පස්සේ මට කෙල්ලව නැතිවෙයි කියල හිතල එයාගේ පෙට්ටිය කැඩුව මම. ඔහොම අවුරුදු 2ක් විතර අපි සෙක්ස් කල..
    දවසක් අපි දෙන්න ෆිල්ම් එකක් බලන්න හෝල් එකකට ගිය.බොක්ස් තිබිණ ගොඩාක් ඒ හෝල් එකේ.කපල් හිට්යේ 2 ක් විටරයි.බොක්ස් එකට වෙලා අපි දෙන්න ෆිල්ම් එක පටන් ගන්න කලින් තොලක් එහෙම දාල වැඩේ පටන් ගත්ත. මම හෙමිට එයාගේ බ්ලවුස් එක ගලෙවුව.දැන් බ්‍රරා එක පිටින් ඉන්නේ.එයාව සීට් එකේ හාන්සි කරලා කකුල් දෙක පළල කරලා මම නන්ගියව ඉරේවුව.ටිකකින් ස්කර්ට් එකත් ගලවල දැම්ම.පියුමිගේ යටට ඉතුරු වුනේ ක්‍රීම් පාට අන්ඩර් ස්කිර්ට් එක විතරයි.ඒ ඇදුමට එයා ගොඩාක් සෙක්සි පෙනුමක් තියෙනව.
    ටිකක් වෙලා ඔහොම ඉන්නකොට එක පාරටම කොල්ලෙක් ඇවිත් ටිකට් 2 ඉල්ලුව..මාව ෆුල් හොල්මන් වුන.ටිකට් ගත්තට ඒවා චෙක් කලේ නැනේ හෝල් එකට ඇතුල් වෙන්න කලින්…මම කලබල වෙලා හිට්යේ එතකොට.මොකුත් කරගන්න මතක නැ .කොල්ල කිවා මේක ඇතුලෙනම් සෙක්ස් කරන්න බෑ පොලිසියට අල්ලලා දෙනවා කියල.ක්මගේ කෙල්ලත් හොදටම බය වෙලා.මම පොරට ශේපේ එකේ කතා කළා…වැඩේ ෂේප් කරගන්න.මු කැමතිම නෑ .මම රැ 1000ක් දුන්න ඒක ගන්න කම්තිවුනෙත් නෑ .පස්සේ මු මට හෙමිට කිවා මේක ශේපේ එකේ කරගන යන්නම් පොරට අපි දෙන්න ආතල් ගන්නවා බලන්න ඕන කියල..
    මතු සම්බන්දයි..
    ඊට පස්සේ මොකෝ වුනේ කියල ඊලග කතාවෙන් කියන්නම්.
    යාලුවනේ මේක මට වුන සත්‍ය සිදුවීමක්.මම කතා ලියන්න දන්නේ නා.වැරදි තිබුනොත් සමා වෙන්න.ඔයාලගේ අදහස් ගොඩක් වටිනවා මට .maduxdress@gmail.com

    Posted by Ravidu Jayasinghe | January 21, 2016, 7:32 am

Leave a Reply

