//
you're reading...
014. සුදු අක්කා

සුදු අක්කා – 12

පහු වෙනිදා ඉඳන් අක්කා රෑට අජිත්ගෙ වාඩියට යද්දි ඇන්දෙ අර ඇදුන පෑන්ටිය. ඒක බහින නිසා අක්කා එක අතකින් ඒකෙ ඉන අල්ලගෙන තමයි ගියෙ. හැම දාම රෑ 10ට විතර බ්රා එකයි මේ පෑන්ටියයි විතරක් ඇඳගෙන බටර් එක එක අතකිනුයි අනිත් අතින් පෑන්ටියයි අල්ලගෙන යන අක්කගෙ රූපෙ තමයි දැන් මට ඇස් පියාගත්ත ගමන් පේන්නෙ. මම අතේ ගහන වාර ගණන දැන් වැඩියි. ඒ නිසාදෝ මට දැන් පාඩම් වැඩ ඔලුවට යන්නෙත් නැහැ. ඒත් මට ඒක ගානක් වුණේ නැහැ. මොකද මං ඉස්සරහ දැන් අක්කා කලින් වගේ තමන්ගෙ සරාගී අවයව හංගගන්න උත්සාහ කරන්නෙ නැහැ.

මම ඉන්න තැන් වලදිත් අක්කා නිදහසේ හැසිරෙනවා. සමහර වෙලාවට මම බලන් ඉද්දි අක්කගෙ තන පුඩු උල් වෙනවා. ඒ වෙලාවට නයිටිය හරහා ඒවා ලස්සනට කැපිලා පේනවා. ඒත් අක්කා නොදන්න ගානට ඉන්නවා. අක්කා ගෙයි හරි මිදුලෙ හරි ඇවිදනකොට, අතුගානකොට හරි වෙන වැඩක් කරනකොට හරි තන් දෙක ගැස්සි ගැස්සි පැද්දෙනකොට මම එලි පිටම ඒවා දිහා බලන් ඉන්න පුරුදු වුණා. තට්ටං දෙකත් එහෙම්මමයි. දැන් මම පෙන්නන්නෙත් ඒව ගානක් නැති ගානටයි. ඒත් ඒ ගොඩක් වෙලාවට අක්කා නොපෙනී ගිය ගමන් මම අතේ ගහන්න පුරුදු වුණා.

අක්කා රෑට රෑට ගිහින් පුකේ ඇරගෙන එන එක එක දිගට සති 2ක් විතර කෙරීගෙන ගියා. අජිතුයි තරංගයි රෑ කරන දේවල් තමන්ගෙ ගෝලයො එක්ක රස කර කර දවල්ට කියනවා. සමහර වෙලාවට අජිත්ගෙ ෆෝන් එකෙන් වීඩියෝ කරපුවත් පෙන්නනවා. ඒ නිසා මේ ගෝලයො ටික හවස අක්කා ඉස්කෝලෙ ඇරිලා ආ වෙලවෙ ඉඳන් වැඩ කරන්නෙ බෙල්ල මේ පැත්තට හරව හරව. උන්ට අක්කා යන්තම් පෙනුනත් ඇති.

මේ අතරෙ මේ ගෝලයන්ගෙන් වයසින් බාලම පොර මාත් එක්ක ෆිට් වුණා. පොරගෙ නම අසංක. වයස 20යි. පොරට මේ අහන කතා දිරවගන්න බැරි තරම් අමාරුයි. පොර මගේ වයසෙ නිසා මාත් එක්ක සෑහෙන්න ෆිට් වුණා. පොර අජිත්ලට හොරෙන් එයාලා කතා කරන දේ මගේ කනේ තිබ්බා. මම නොදන්න විදිහට පුදුම වුණා. පොරට ඕන වුණා අක්කගෙ හෙලුවැලි ෆෝටෝ එකක් අරන් තමන්ගෙ ෆෝන් එකේ තියාගන්න. අජිත් තමන්ගෙ වීඩියො පෙන්නුවට කොපි කරගන්න දෙන්නෙ නැහැලු.

ඉතින් පොර ඒ වෙනුවෙන් මට පොර දන්න හැම රහසක්ම කියනවා. මම දවසක් පොරගෙ ෆෝන් එක ඉල්ලගෙන අක්කගෙ මූණ නොවදින්න අක්කා අර දුහුල් හිර කොට නයිටිය ඇඳගෙන තන් දෙක වන වන ගේ අතුගාන සීන් එකක් වීඩියො කරලා දුන්නා. පොර මට ඒකට සෑහෙන්න ස්තූති කළා. තමන් දැන ගන්න හැම දෙයක්ම මට කියන්න පොරොන්දු වුණා.

මෙහෙම කාලය ගත වෙද්දි අවාසනාවට අප්‍රේල් නිවාඩුව ආවා. මට අවුරුදු දවස් කිට්ටු කරලා ගමේ යන්න වුණා. සුදු අක්කා දාලා යන්න මගෙ හිතක් තිබුණෙම නැහැ. ඒ ගමන යද්දි මගෙ ලෝකෙම කඩා වැටුණ වගේ. මම නැති අතර මොනවා වෙයිද කියලා මට බය හිතුණා. ඒ වගේම ලෝබ හිතුණා.

ගමේ ගියත් මම හිතින් හිටියෙ සුදු අක්කගෙ ගෙදර. අපේ ගෙදර මිනිස්සුත් බැලුවා මම අමුතු මොකද කියලා. එයාලා හිතුවෙ ඉස්කෝලෙ වැඩ නිසා කියලා.

හොඳ වෙලාවට මම ගිහින් දවස් 3කට විතර පස්සෙ සුදු අක්කත් ගමේ ආවා. ගමේදිත් සුදු අක්කා අජිත්ගෙ නීති පිළපදින බව මට තේරුණා. අක්කා මුල් දවස් දෙකේ පෑන්ටි ඇන්දෙ නැහැ. ඒත් පස්සෙ අක්කට මෙන්සස් නිසා පෑන්ටි ඇන්දා. අවුරුද්දට සුදු අක්කට බුලත් දෙනකොට අක්කගෙ කකුල් දෙක අල්ලලා වඳින්න වුණා. ඒ සුදු ලස්සන කකුල් දෙක එදා මට පෙනුනෙ සම්පූර්ණයෙන් වෙනස් විදිහකට. ඒ කකුල් දෙක උඩ තියෙන දිව්‍ය ලෝකෙ ගැන දැන් මම දන්නවා.

කොහොම හරි මමයි සුදු අක්කයි අවුරුදු නිවාඩුව ගමේ ගත කරලා ඉවර කරගත්තා. සුදු අක්කයි මමයි දෙන්නම එකට තමයි ආයිත් සුදු අක්කගෙ ගෙදර ආවෙ.

මේ වෙනකොට අංජු අක්කා මාසයකින් විතර සුරතාන්තයක් ලබලා නැහැ.  ඒත් අවුරුදු සතිය වෙනකල් එක දිගට අජික් අක්කට පුකේ ඇරලා තිබුණා. මට හරි පුදුමයි අක්කා හිටියෙ හරිම නොයිවසිල්ලෙන්. මොකද අජිත්ලා ඒ වෙනකොටත් අවුරුදු නිවාඩුව ඉවර වෙලා ඇවිත් හිටියෙ නැහැ. අක්කගෙ හැසිරීමෙ පුදුම අසහනයක් තිබුණා. අක්කා හැම තිස්සෙම තමන්ගෙ අත් දෙක අත ගාගන්නවා. ඒ වගේම හැම තිස්සෙම තන පුඩු උල් වෙලා.

අපි ඇවිත් දවස් 2කට පස්සෙ තමයි අජිත්ලා ආවේ. ආව දවසෙ රෑම අජිත්ගෙන් කෝල් එක ආවා. එදා හිටියෙ අජිත් විතරයි. අනිත් අය හිටියෙ නැහැ. රෑ සුපුරුදු පරිදි සුදු අක්කට කෝල් එක ආවා. අක්කා වෙනදා පුරුදු විදිහටම බ්රා එකක් ඇඳගෙන අර ඇදුණ පෑන්ටිය අතින් අල්ලගෙන ගියා. හැබැයි බටර් එක අතේ තිබුණෙ නැහැ. ඒ වගේම අක්කා අලුත් සෙක්සි බ්රා එකකුත් අරගෙන. ඒකත් දුහුල් රෙදි වර්ගයකින් හදපු රේන්ද තියෙන පුංචි එකක්. තන් දෙකෙන් තන පුඩුවට යට කොටස විතරක් වැහෙනවා. දෙපැත්තෙනුයි උඩිනුයි එළියෙ.

අක්කා ගියේ පුදුම උනන්දුවකින්. අක්කා ගිය ගමන් මමත් පිටත් වෙලා කෙසෙල් පඳුර ලඟට ගියේ පුදුම උනන්දුවකින්. එදා කවුරුවත් වාඩියෙවත් අලුත් ගෙදරවත් නැහැ.

අජිත්ගෙ වාඩිය ඇතුලට ගිය සුදු අක්කා ආයිත් එළියට ආවෙ අමු හෙලුවෙන්. සුදු අක්කාගෙ පිරුණ බෝල තන් දෙක පිම්බිලා පුඩු දෙක උල් වෙලා පෙනුනා. ඒ දෙක වන වන ආව සුදු අක්කා පස්සෙන් අජිත් ආවා. අජිත් කාරයත් හෙලුවෙන්. අජිත් අලුත් ගෙයි පඩියෙ වාඩි වුණා. එතන හොඳට එළියයි. සුදු අක්කා එතන බිම දණ ගහගෙන අජිත්ගෙ පයිය උරන්න ගත්තා. අජිත් වෙනදා වගේ රලු විදිහට හිරි හැර කළේ නැහැ. අක්කට ඕන විදිහට ඒක කරන්න දීලා පස්සට බර වෙලා අත් දෙකට බර දීගෙන හිටියා. ඒත් අක්කා ඒක නියමෙට කරනවා මට හොඳට පෙනුනා.

ඒ අස්සෙ අක්කගෙ පුකයි හුත්තයි මට පේනවා. ලස්සන පළල් පුකේ තට්ටං මැද්දෙ හිර වුණ පුකයි හුත්තයි දෙකම දිලිසෙනවා. ඒ හුත්තෙන් ලීක් වුණ සෙවල නිසා.

ටික වෙලාවකට පස්සෙ අජිත් බිම උඩු බැලි අතට දිගා වුණා. මට හිතා ගන්න බැරි වුණා. සුදු අක්කා තමන්ගෙ හුත්ත ඇතුලට අජිත්ගෙ පයිය බහින විදිහට අජිත්ගෙ පයිය උඩ වාඩි වෙලා පොල් ලෙලි ගහන්න ගත්තා. සුදු අක්කගෙ තන් දෙක උඩ විසි වෙලා ගිහින් ආයිත් ඇවිත් එකට එක තදින් වදිනවා. මොහොතින් අක්කා

“ආයි…ආහ්…. ආහ්…..”

කියා තමන්ගෙ ඔලුව බදාගෙන කාලෙකින් ලැබුණ සුරතාන්තෙ විඳින්න පටන් ගත්තා. ඒක විනාඩි බාගයක් විතර තිබුණා. අක්කට පියවි සිහිය ලැබුනට පස්සෙ ආයිත් පොල් ලෙලි ගැහිල්ල පටන් ගත්තා. අක්කා අජිත්ගෙ පපුවට බර දීලා අත් දෙක තියාගෙන තමන්ගෙ පුක උස්සලා අත අරිනවා. ඒක වේගෙන අජිත්ගෙ පයිය දිගෙ පහලට එනවා. අක්කගෙ සුදු හුත්තෙ ඉඳන් අජිත්ගෙ කළු පයිය දිගෙ සුදු පාට සෙවල ධාරාවක් ගාලාගෙන එන්න ගත්තා.

අක්කගෙ වේගෙ වැඩි වෙලා. ඒ තියෙන්නෙ සුදු අක්කගෙ ජූස් කලවන් වෙලා පෙණ දාලා බව මට තේරුණා. ඒවා සුදු වෙලා තියෙන්නෙ පෙණ නිසා. තව වෙලා යද්දි අර සුදු දියර තව තව ගලාගෙන ඇවිත් අජිත්ගෙ වල්ල ඒවයින් වැහුණා.

දැන් සුදු අක්කට හති. ඒ අස්සෙ අක්කගෙ ගායත් වැඩි වෙලා. අක්ක හති දාගෙන දාඩිය දාගෙන ගහනවා. අක්කගෙ පුක නැටවෙන රිද්මෙ අනුව අක්කා තව සුරතාන්තෙකට ලඟ බව මට තේරුණා. එහෙම හිතිලා වැඩි වෙලා යන්න ලැබුණෙ නැහැ අක්කගෙ කෙඳිරිය වැඩි වෙන්න ගත්තා.

අන්තිමට

“අම්මේහ්…. ආහ්… ම්හ්… ම්හ්…..”

කියාගෙන කෑගහගෙන අජිත්ගෙ වල්ල ලඟට එනකල් තමන්ගෙ හුත්ත ඇතුලට ඔබාගෙන තද කරගෙන නතර වුණා. ඒ වෙනකොට අක්ක දාඩියෙන් නෑවිලා හිටියෙ. ඒ මදිවට හතිය.

අජිත් අක්කව නැගිට්ටුවා. අක්කා පඩියෙ දණ ගහගෙන බලු තාලෙට සෙට් වුණා. අජිත් අනිත් පැත්තෙන් ගියා. ගිහින් බලුතාලෙට පස්සෙන් සෙට් වුණා. සෙට් වුණ වෙලේ ඉඳන් අජිත් තමන්ගෙ දිග මහත පයිය සම්පූර්ණයෙන්ම බහින විදිහට අක්කගෙ හුත්තට ඔබ ඔබ ගහන්න ගත්තා. ඒ පාරවල් හරිම වේගවත්. අජිත්ගෙ යටි බඩ අක්කගෙ තට්ටං වල වදින සද්දෙයි අජිත්ගෙ පයිය උඩ කොටස අක්කගෙ හුත්තෙ වදින සද්දෙයි අජිත්ගෙ වල්ල අක්කගෙ භගමණිය හරියෙ වදින සද්දෙයි අක්කගෙ තන් දෙක එකට වදින සද්දෙයි කියන සද්ද ඔක්කොම එකතු වෙලා මහ හයියෙන්

“චකස් චකස් “

කියලා සද්දයක් ඇහුණා. අක්කගෙ හුත්තෙ ඉඳන් කකුල් දෙක දිගේ අර සුදු දියරය බේරෙනවා.

අජිත් අක්කගෙ තට්ටමට අතුල් පාර ගහන්න ගත්තා. අක්කා ඒවටත් කෙඳිරි ගෑවෙ සනීපෙට. මෙහෙම ඒ විදිහටත් සෑහෙන්න වෙලා ගැහුවා. අක්කා ආයිත් චූන් වෙලා. අක්කගෙ ගාය වැඩි වෙලා. ඒ නිසා අක්කත් රිද්මෙට තමන්ගෙ පුක නැටෙවුවා.

ඒත් අක්කගෙ තුන් වෙන සුරතාන්තෙ ලං වෙන්න කලින් අජිත්ට බඩු ගියා. අජිත් ටික වෙලාවක් එහෙම්මම තියාගෙන ඉඳලා පයිය එලියට අරගෙන ගිහින් පඩියෙ වාඩි වුණා. සුදු අක්කා අජිත්ගෙ පයිය කටට අරගෙන උර උර සුද්ද කළා. ඒ අස්සෙ සුදු අක්කගෙ හුත්තෙන් එලියට කැරියි ජූසුයි කලවම් වුණ සුදු පාට සෙවල ගොඩක් ගලාගෙන ඇවිත් කකුල් දෙක දිගේ බේරෙන්න ගත්තා.

එදා රස්නෙ දවසක්. අජිත් වාඩියෙන් පැදුරයි කොට්ටෙයි අරගෙන ඇවිත් අර ගේ පඩිය උඩ දාගත්තා. දාගෙන ඒකෙ ඇල වෙලා අක්කටත් එතනට එන්න කිවුවා. අක්කත් අමු හෙලුවෙන්ම ඇවිත් අජිත්ගෙ පැත්තෙන් ඇල වුණා. පස්සෙ දෙන්න බදාගෙන නිදාගත්තා. කාලෙකට පස්සෙ සුරතාන්තයක් ලැබුණ නිසා අක්කට සැපට නිකන්ම නින්ද යන්න ඇති. අජිතුත් වෙනදා වගේ රලු විදිහට නැතිව අක්කගෙ තන් දෙක උඩින් අතක් දාගෙන හුත්ත උඩින් කකුලක් දාගෙන නිදි.

මට ඒක දැකලා පිස්සුයි වගේ. ගෙයින් එලියෙ සිමෙන්ති පොලවක පැදුරක් දාගෙන සුදු අක්කා හෙලුවෙන් නිදි. ඒ මදිවට බාස් කාරයෙකුත් එක්ක. රෑ එලි වෙනකල් එහෙම හෙලුවෙන්ම ගත කරන්න තමයි දෙන්නගෙ අදහස. කවුරු හරි ආවොත් විනාසයි මට හිතුණා.

මගෙ කාමරේට පවා පේනවා අක්කගෙ පැහැපත් නිරුවත් ඇඟ ඒ සිමෙන්ති පොලව උඩ තියෙන හැටි. මම කෙහෙල් පඳුර ලඟ ඉඳන්ම අතේ ගැහුවා. ඒත් මගෙ අත හෙලවෙන කොට එතන තිබුණ කෙසෙල් කොලත් හෙලවෙන නිසා මම ඒක නවත්තලා හෙමින් හෙමින් ගෙට ආවා. ඇවිත් සුදු අක්කගෙ හෙලුවැලි ඇඟ දිහා ජනේලෙන් බලාගෙන අතේ ගහලා ඉවර කළා. මට රෑ 12 වෙනකොට නින්ද ගියා. මම පාන්දර  4 ට එළාම් එක තියා ගත්තා.

මම වෙනදා වගේ අදි මදි නොකර හරියටම 4 ට ඇහැරුණා. ඇහුරුණ ගමන් බැලුවෙ අජිලගෙ වැඩ බිම දිහා. තාම අක්කා එතන. දෙන්න තාම හෙලුවෙන්. හැබැයි පාන්දර සීතල නිසා අජිත් තමන්ගෙ සරමක් අරන් ඇවිත් දෙන්නටම පෙරවගෙන. මම බලාගෙන හිටියා.

4.15 විතර අක්කා ඇහැරුණා. කලබල වුණා. ඉක්මනට තමන්ගෙ බ්රා එකයි ඇදෙන පෑන්ටියයි අතට අරගෙන අපේ ගේ පැත්තට හෙලුවෙන්ම දුව දුව වගේ ආවා. අක්කගෙ තන් දෙක හතර අතේ විසි වෙන හැටි දැක්කම මට කරන්ට් එකක් වැදුණා වගේ වුණා. අක්කා ඉක්මනට ඇවිත් තමන්ගෙ කාමරෙන් නයිටිය ඇඳගත්තා. ඊලඟට එන්නෙ මට ඇහැරවන්න බව දන්න නිසා මම නිදි වගේ හිටියා.

එදාත් ඉස්කෝලෙදි වැඩක් වුණේ නැහැ. මාසෙකින් විතර අක්කට සුරතාන්තයක් විඳින්න ලැබුණ එක ගැන මට හරිම සන්තෝසයි. මට හිතාගන්න බැහැ ඒ ඇයි කියලා. මම දවසම හිටියෙ හරි සතුටින්. අක්කත් එහෙම්මමයි.

ඒත් එදා තරංගයි අනිත් බාස්ලයි ආවා. ඒ නිසා එදා රෑ ඉඳන් සුපුරුදු වැඩේටම බැස්සා. අක්කා බටර් එකත් අරන් ගිහින් අර කොටේට අත් දෙක තියාගෙන ඉන්නවා. අජිත් යකා වගේ සැරට අක්කට තට්ටං වලට ගගහා පුකේ අරිනවා. පුකේ ලියලා තිබුණ පට්ට වේසි කියන එක මැකිලා නිසා තරංග ලවුවා අජිත් ඒක ආයිත් ලියවෙවුවා. කාලෙකට පස්සෙ පුකේ ඇරපු නිසා අක්කා වෙනදට වඩා හයියෙන් කෑගැහුවා. ඒ වගේම අජිත්ගෙ අතුල් පාරවල් වලදි වුණත් අක්කට වැඩි පුර කෑ ගැහුණා.

ආයිත් අක්කගෙ ජීවිතෙ වධකාගාරයක් වුණා. මට ඒ ගැන දුකයි. අක්කගෙත් මූණෙ එදා අජිත් විතරක් හිටි දවසෙ තිබුණ සතුට සැනසුම පේන්න තිබුණෙ නැහැ.

මෙහෙම කාලය ගත වුණා. හැමදාම රෑට සුදු අක්කා වාඩියෙන් ගෙදරට එන්නෙ පුකේ වේදනාවෙන්. ඒ වගේම පුකේ ඉඳන් කකුල් දිගෙ බේරෙන කැරි ධාරාවක් එක්ක. සුදු අක්ක ගැන දුක් වුණත් මගෙ අතේ ගැහිල්ල නම් අඩු වුණේ නැහැ.

මගෙ යාලු පේන්ට් බාස් අසංක අජිතුයි තරංගයි කතා වෙන දේවල් මට රස කර කර කියනවා. මම ඒවා අහලත් ආයිත් අතේ ගහනවා. ඇහින් දකිනවා වගේම ආතල් සුදු අක්කා ගැන වෙන එකෙක් කියන කතා ඇහුවම.

හැබැයි ආයිත් අවාසනාවන්ත කාලයක් උදා වුණා. ඒ තමයි වෙසක් නිවාඩුවා. ඒ මදිවට දැන් ගේ හදලා ඉවර වෙන්නත් ලඟයි. ගෙයි වැඩ දැන් සෑහෙන්න ඉවරයි. ඒ අස්සෙ තමයි මට වෙසක් නිවාඩුවට දවස් 3ක් ගමේ යන්න වුණේ.

මම වෙසක් නිවාඩුව ඇරිලා එනකොට සුදු අක්කගෙ ගෙදරයි අජිත්ලගෙ වාඩියෙයි වාතාවරණය සම්පූරණයෙන්ම වෙනස් වෙලා. සුදු අක්කා කලින් වගේ සෙක්සි විදිහට අඳින එක නවත්තලා. ගෙදරටත් බ්රායි පෑන්ටිය අඳින්න පටන් අරගෙන. අජිත්ලගෙ පැත්ත බලන්නෙවත් නැහැ. අජිතුත් ආව දවස් වල කපපු අපේ වැටේ කම්බි ආයිත් අලුතින් දාලා එතන වහලා. දැන් අජිත්ලගෙ වැඩ බිමට අපේ වත්තෙන් යන්න බැහැ.

බාස්ලා අපේ ගේ පැත්ත බලන්නෙ බයෙන් බයෙන් වගේ. මට හිතාගන්න බැරි වුණා සිද්ද වෙලා තියෙන දේ. මාව අන්දුන් කුන්දුන් වුණා.

මම ඉක්මනටම අසංක කොලුවා වැඩක ඉවර වෙනකල් හිටියා. පොරව පැත්තකට අඬගහගෙන සිද්ද වුණ දේ ඇහුවා.

පොරත් කතාව කියන්න සෑහෙන්න පස්ස ගැහුවා. අන්තිමට මගෙ බල කිරීම මත පොර කතාව කිව්වා. ඒක අහලා මට මුලින්ම ඇති වුණේ කේන්තියක් හා අනුකම්පාවක්. මගේ ඇඟේ ලේ සීතල වෙලා ගියා. මම අක්කව දාපු අනතුරු දායක් තත්වෙ ගැන මම බය වුණා. ලැජ්ජ වුණා. මේ සේරටම මුල මම බව අජිත් ඇරෙන්න වෙන කිසිම කෙනෙක් නොදන්න එක මට සහනයක් වුණා.

ඒත් ඒ සිද්දිය ගැන හිතන්න හිතන්න මට ඒකෙනුත් අමුතු ආතල් එකක්ල ලැබෙන්න ගත්තා. අසංක මට කිවුව කතාව මගේ වචන වලින් මම ඊලඟ කොටසෙ ලියන්නම්.

මතු සම්බන්ධයි

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

20 thoughts on “සුදු අක්කා – 12

  1. Kathawa nawaththanne nathuwa digatama liyaagena yamu. Jaya wewa!!

    Posted by Horauguduwa | December 21, 2014, 9:35 pm
  2. Oya kathaawa lassanata galapala liyanawa. thawa kathaawa diga una nam godak hodai. part 13 ikmanatama ona.

    Posted by Nayana | December 21, 2014, 10:00 pm
  3. meeta wada romentic katha liyanna

    Posted by S.D.Weerasuriya | December 22, 2014, 3:33 am
  4. eka husmata kiyewwa niyamai

    Posted by welaya | December 22, 2014, 9:19 am
  5. Jangiyeth patta wesi kiyala liyanna, gedi 2th liyanna 😀

    Posted by Babun | December 22, 2014, 9:25 am
  6. elatama yanawa,ikmanata 13 liyahan machoooooo
    ,tikak diga una nam hodai

    Posted by nuwansri | December 22, 2014, 12:21 pm
  7. Mata me site1 hambaune lagadi . me site eke katha samahara site wala thiyanawa , machan ube katha nam maru.
    me kathawa nam godak supari. duhul nighty 1 adan balan inna unta athal dena 1 thawa tikak liwoth hodai.
    bus jak seen eka thawa diunu karla liwwoth hodai bus jak porath akkata gema dena widiyata wage.
    ara light bill karayage seen ekath thawa digata liwanam hodai machan.

    Posted by dinu | December 22, 2014, 4:32 pm
  8. S.D.WEERASURIYA Romantic katha anith site wala ona taram tiyanawa. eth me wage katha wena site wala naha. paw nodi yanawada?

    Posted by Babun | December 22, 2014, 9:52 pm
  9. ikmanata part 13 daanna. part 12 diga madi. badu yanna kalin kathaawa iwarai ne 😦
    kathawa digatama liyanna blackmail, forced, punished, humilation nuth liyanna.

    Posted by meena | December 23, 2014, 3:00 am
  10. me kathawe teacher wa punish karana hati teacher ge iskole students la hari staff eke sir la hari hangila balan idala video kara gena ita passe teacher wa blackmail karana scene tikakuth damma nam hodai kiyala mata hithenawa. thawa oya lassana iskole hamine la hena aadambarai ne ahinsaka kollonwa ganan ganne wath naha ne. ithin e wage aadambara teacher kenek ajith wage kalu katha baas kenek kiyana kiyana dewal karana eka nam niyamai. teacher wa anith aya issaraha haki taram lajja karanna. kari muunata vidala ekath hodanna denne nathuwa inna denna!!!

    Posted by nandanafan | December 23, 2014, 3:38 am
  11. Sudu akkage husband rata idala awith gaanige puke patta wesi kiyala liyapu eka dakkata passe wena dewal dana gannakan mata iwasum naha. me December niwaadu kaale kathaawa tikak wadipura liyanna try ekak denna.tc

    Posted by Nayana | December 23, 2014, 7:48 am
  12. machan meyageb husbun gedara evith eyata penna karana ewath dapankooooooooooooooooooo

    Posted by kalu | December 23, 2014, 9:30 am
  13. Elakiri mch den mallitat akkagen sepak demuda

    Posted by sampath | December 23, 2014, 11:51 am
  14. Godak kal balan hitiya hoda punishment kathawak enakan. Meka nam supiri.me site eke liyawena digama kathawa sudu akka wenawata api kamathii. Husbund gedara inna gaman sudu akkawa horen ussala punish kala nam thawath gathi

    Posted by gamarala | December 23, 2014, 5:18 pm
  15. machan, niwaadu dawasak balala kathaawa tikak digata liyannako

    Posted by meena | December 24, 2014, 5:39 am
  16. It is time you stop Suduakka. I am fed up with it now. repetition of events too many. Better to get rid of this Ajith and give Suduakka’s Malli who narrates this story a chance to fuck her. That will be a better finish than continuing.
    Anyway this is my opinion only.

    Posted by Upali Samarasinghe | December 24, 2014, 1:01 pm
  17. Patta machan ilaga eka ikmanata dapan iwasillk ne kiyawanakan

    Posted by Ashan | December 24, 2014, 5:24 pm
  18. UPALI SAMARASINGHE, If you fed up with this story please don’t come to this site ok. We all like this story very much. Don’t be selfish man. You can enjoy other types of sex stories from other sinhala sex sites everyday. So why are you trying to stop this one and only BDSM story while you can enjoy your flavour of stories everyday from other sites??? Just don’t read this story!!!

    Posted by meena | December 25, 2014, 3:11 am
  19. UPALI SAMARASINGHE ge comment eka kiri kalekata goma binduwak watuna wage. nodakin apathaya, gon muusalaya. meeta kalin kathaawakata comment karala naha. daana palaweni comment ekenma kathaawa nawaththannalu. uba enne mokaatada kiyala apita nam therenawa.

    Posted by Babun | December 25, 2014, 5:37 am
  20. පට්ට කියන්නේ පට්ටම පට්ට

    Posted by පකයා | June 8, 2015, 11:29 am

Leave a Reply

