//
you're reading...
014. සුදු අක්කා

සුදු අක්කා – 10

පහුවෙනිදා උදේ ඉස්කෝලෙ යන්න ඇහැරුණු වෙලේ ඉඳන් මම බැලුවෙ අක්කගෙ තට්ටං දිහා. අක්කා උදෙන්ම නයිටියට මාරු වෙලා. නයිටිය හිර නිසා තට්ටං දෙක පිටිපස්සෙ කොටස හොඳට ඇදිලා. ඒ නිසා තට්ටං වල ලියලා තියෙන පට්ට වේසි කියන වචන දෙක මට ඈතට පෙනුනා. අක්කා ඇවිදිනකොට නයිටියෙ තට්ටං දෙක ලඟ තියෙන කොටස තදට ඇදෙනවා. ඒ වෙලාවට නම් පැහැදිලිව අර වචන දෙක පේනවා.

මට බය හිතුණෙ අක්කා ඉස්කෝලෙ උගන්නන්දිත් ඒක පෙනෙයිද කියලා. ඒ නිසා අක්කා සාරිය ඇඳගත්තට පස්සෙ මම හොරෙන් බැලුවා. ඒත් හොඳ වෙලාවට යට සාය නිසා ඒක වැහිලා. මම ඉස්කෝලෙ ගියාට හිතින් ඊයෙ දැකපු සීන් මතක් කර කර තමයි හිටියෙ. උගන්නන කිසිම දෙයක් ඔලුවට ගියෙ නැහැ.

එදා හවස ඉස්කෝලෙ ඇරිලා එනකොට වෙනදා වගේම මම පිටිපස්සට වෙලා හිටියා. හැමදාම අක්කට ජැක් ගහන්න සෙට් වෙන පොර එදත් සෙට් වෙලා ඉන්නවා. පොර දවසෙන් දවස තව තවත් තමන්ගෙ ජැක් එක දියුණු කරගන්න බව මට තේරුණා. අක්කගෙන් විරුද්ධත්වයක් නැති බව තේරුණ නිසා පොර බය නැතිව ගේම දෙනවා. එදා පොර අක්කගෙ පිටි පස්සට ඇවිත් තමන්ගෙ සාක්කුවට අත දාගෙන කුමක්දෝ කරනවා මම බලාගෙන හිටියා. ටික වෙලාවකින් තමයි මට තේරුණේ පොර තමන්ගෙ පයිය ජොකාගෙන පන්නලා එලියට ගත්ත බව. බස් එකේ අනිත් අයට නොපෙනෙන්න ඒ දේවල් කරන්න පොරගෙ ලොකු හැකියාවක් තිබුණා. මහන්සි වෙලා ඉන්න ගෙදර යන සෙනගට ඒවා ඒ හැටි පෙනුනෙ  නැහැ. ඒත් මම ඇලර්ට් එකේ ඉන්න නිසා මට පෙනුනා.

එතන ඉඳන් අක්කා පොර හිටියෙ අක්කගෙ තට්ටං දෙක මැද්දට තමන්ගෙ පයිය තද කරගෙන දෙපැත්තට ඇතිල්ලි ඇතිල්ලි. පොර අක්කගෙ පුකට කොයි තරම් තද වෙනවද කිවුවොත් සමහර වෙලාවට අක්කව ඉස්සරහට තල්ලු වෙනවා. ඒත් අක්කා නෙවෙයි යන්තම් වත් පස්ස හැරිලා බැලුවෙ.

මෙහෙම යද්දි ටික දුරකදි අක්කගෙ ඉස්සරහම වාඩි වෙලා හිටි ගෑනුකෙනා බහින්න නැගිට්ටා. එතකොට අක්කා ඒ ගෑනිට ඉඩ දෙන්න පස්සට වෙද්දි අක්කව තව තවත් අර පොරගෙ පයිය දිහාවටයි තල්ලු වුණේ. ඊ ලඟට ඒ සීට් එකෙන් වාඩි වුණේ අක්කා. මම හිතුවෙ සීන් එක එතනින් ඉවරයි කියලා. ඒත් ඊට පස්සෙත් සිද්ද වුණේ කලින්ට වඩා සිරා දෙයක්. අර පොරගෙ පයිය අක්කගෙ කරේ. ජොකා පන්නලා නිසා ඒක ටිකක් ඉස්සරහට පැනලා තියෙන බව පවා මට පෙනුනා. අක්කා තමන්ගෙ අතකින් ඉස්සරහ සීට් එක අල්ලගෙන හිටිය නිසා අර පොර තමන්ගෙ පයිය අක්කගෙ ඒ අතට තද කරගෙන තමයි හිටියෙ. ඒත් අක්කා ටික වෙලාවකින් ඒ අත පාත දැම්මා. දැන් අක්කගෙ සාරි හැට්ටෙ පිරෙන්න පිම්බිලා ඉස්සරහට නෙරලා තියෙන තන් දෙකෙන් පොරගෙ පැත්තෙ තිබුණ එක බස් එකත් එක්ක හෙලවි හෙලවි තියෙනවා. සාරියෙ පොට තිබුණෙ අනික් පැත්තෙ.

අර පොර මහා වස්තුවක් දැක්කා වගේ ඉක්මනට තමන්ගෙ පයිය ටිකක් ඉස්සරහට එවලා තනේ පැත්තට හේත්තු කළා. අක්කගෙන් කිසිම බාධාවක් නැහැ. දැන් පොරගෙ කලිසම ඉස්සරහා තියෙන උස් වුණ කොටස අක්කගෙ තනේ පැත්තෙ ඇතිල්ලෙනවා. පොර තව තව ෆෝම් වුණා. ඊට පස්සෙ තමන්ගෙ ඇඟ දුන්න වගේ ඉස්සරහට නවලා තව තවත් තනේට තද වුණා. බස් එක හෙලවෙනවට වඩා වැඩියෙන් පොර වැනි වැනි හෙලවෙනවා. අක්කගෙ ලස්සන රවුම් පෘෂ්ටිමත් තනේ උඩ උගෙ පයිය අතුල්ල අතුල්ල පොර මාර ආතල් එකක් ගත්තා.

අක්කා බහින තැන ලං වෙනකල් පොර එහෙම්මම හිටියා. අක්කා බහින්න නැගිටිනකොට මම නොහිතපු දෙයක් වුණා. අක්කා නැගිටලා සීට් එකෙන් එලියට ආවා. පොර පස්සට වෙලා කිසිම වෙනසක් නොපෙනෙන විදිහට අක්කගෙ උකුලට අත තියලා අක්කා ඉස්සරහට ගියාට පස්සෙ එතනින් වාඩි වුණා. පුදුමෙ ඒක නෙවෙයි. අක්කා බහින්න කලින් ඒ පොරදිහා බලලා හිනාවක් දැම්මා! මට හිතාගන්න බැරි වුණා.

අජිත් අක්කට නීතිය දැම්මෙ තමන්ගෙන් සැප ගන්න එන මිනිස්සුන්ට සැපක් දෙන්න කියලා විතරයි. ඒත් මෙහෙම හිනාවුණේ ඇයි. සමහර විට පොරගෙ ඇක්ෂන් නිසා අක්කගෙ හැඟීම් ඇවිස්සෙන්න ඇති. ඒ නිසා පොර ගැන කැමැත්තක් ආසාවක් ඇති වෙන්න ඇති. ඒ නිසා තමයි අක්කා හිනා වෙන්න ඇත්තෙ.

සමහර විට පොරගෙ පයියෙ සයිස් එක දැනුන හින්දද දන්නෙ නැහැ. මම දාහක් දේ කල්පනා කළා. අක්ක බැස්සට මම ඒ හෝල්ට් එකෙන් බහින්නෙ නැහැ. මොකද අක්කා දැනගත්තොත් හැමදාම අක්කව මම ෆලෝ කරන බව අක්කට සැක හිතෙන නිසා. මම බහින්නෙ ඊලඟ හෝලට් එකෙන්. මම බහින්න කලින් දැක්කා අර පොර සාක්කුවට අත දාගෙන තමන්ගෙ පයිය ආයිත් ජොකා අස්සට දාගන්න හැටි.

මමත් එදා ගෙදර ආවෙ හොඳටම නැගලා. ඇවිදගන්නත් අමාරුවෙන්. ගෙදර ඇවිත් අක්කා නානකල් කෑම කෑව මම අක්කා නයිටිය ඇඳගෙන ආවට පස්සෙ අක්කගෙ පස්ස දිහා බැලුවා. තාමත් අර අකුරු තියෙනවා. හැබැයි ටිකක් මැකිලා වගේ. ඒත් නයිටිය හරහා හොඳට බැලුවොත් පේනවා.

මම හවස් වෙලා වාඩිය පැත්තෙ ගියා. අජිත් වැඩක් කර කර ඉඳලා මාව දැකලා ආවා.

“දැක්කද උඹලගෙ අක්කගෙ පුකේ තියෙන හංවඩුව?”

අජිත් මගෙන් ඇහුවා.

මම බබා පාට් එකෙන්

“නැහැ. මොකක්ද?”

කියලා ඇහුවා.

“පුදුමයි මල්ලිට මිස් වෙච්ච එක. උඹ හැම තිස්සෙම ඒ පුක් ගෙඩි දෙක දිහා බලාගත්ත ගමන් නේද ඉන්නනෙ? ගිහින් බලපන්කො.”

මේ කතාව ඇහුණා එතන පොටි ඇද ඇද හිටි කොල්ලෙකුට. පොර මං දිහා බලලා කිණ්ඩියට හිනාවක් දැම්මා.

මමත් හිනා වුණා. මම දන්නවා පොරත් ඊයෙ රෑ සුදු අක්කගෙ පුකේ පට්ට වේසි කියලා ලියන්න හවුල් වුණ බව.

අජිත් ආයිත් තමන් කර කර හිටි වැඩේ කරන්න ගියා. මමත් යන්න හැරුණා. ඒ අතරෙ අර පොර

“මල්ලි මල්ලි”

කියලා මට කතා කළා. මම පොර ලඟට ගියා. පොර වට පිට බලලා රහසින් වගේ මට මෙහෙම කිවුවා.

“තමුසෙගෙ ගෙදර ඉන්න ගෑනි මාරයිනෙ ඕයි. අජිත් අයියගෙ පොල්ලටද ඔච්චර වහ වැටිලා තියෙන්නෙ? ඊයෙ රෑ අජිත් අයියා ගෑනිට ඇරියා මාර පුකේ ඇරිල්ලක් මගෙ නම් ඇඟ හිරි වැටුණා. මම හිතුවෙ පුක පැලෙයි කියලා. ඒත් ගෑණි කෙඳිරි ගගා සෙවල පෙර පෙර හිටියනෙ ඕයි. මමන්ම් වැල ෆිල්ම් එකකවත් දැකලා නැහැ එහෙම සීන් එකක්.”

මට ලැජ්ජාවක් ඇති වුණා. මට කතා කරගන්න බැරි වුණා. මම හිතුවෙ නැහැ පොර මගේ මූණට එහෙම කතාවක් කියයි කියලා.

“කවුද බන් ඒ වේසි? උඹලගෙ ගෙදර කුලියටද ඉන්නෙ? නැත්නම් නෑයෙක්ද?”

මම කිසිම දෙයක් කියන්නෙ නැතිව අපේ ගේ දිහා බැලුවා.

“මචන් උඹත් ගහනවද ඒකිට? මට නම් ආසාවෙ බැහැ. මාර ඇඟක්නෙ. වැල ෆිල්ම් එකකවත් නැහැ බං එහෙම ඇඟක්. උඹට පුලුවන්නම් අජිත් අයියට හොරෙන් මටත් චාන්ස් එකක් අරගෙන දීපන්කො. සල්ලි වුණත් දෙන්නම්. පුකේ අරින්න ඕනෙ නැහැ. හුකන්න තිබ්බනම් ඇති.”

“පිස්සුද. සුදු අක්කා එහෙම කෙනෙක් නෙවෙයි.”

කී මම ඉක්මනට ගේ දිහාවට ආවා. මම කාමරේට වැදිලා පාඩම් කරන විදිහට පොඩි නින්දක් දැම්මේ රෑට ඇහැරිලා ඉන්න ඕන වෙයි කියලා හිතුන නිසා. මම ඇහැරිලා හවස තේ එක බොන ගමන් අක්කා දිහා සැරෙන් සැරේ බැලුවා. අක්කගෙ තන් දෙක කොයි තරම් ලස්සනද? ඇවිදිනකොට ඒව ගැස්සෙන විදිහ බලන්න ලස්සනයි. තට්ටං දෙකත් එහෙම්මමයි. ඇවිදිනකොට තට්ටං දෙක අස්සෙ දුහුල් නයිටිය යන්තම් හිරවෙලා කානුව පෑදෙනවා. බලන්න ආසයි. මට පෙනුනෙ අක්කා හැඟීම් ඇවිස්සුණ ගෑනියෙක් විදිහට. අක්කගෙ මූණෙත් සරාගී පෙනුමක් තිබුණා. සමහර විට ඒ මට පේන හැටිද දන්නෙ නැහැ.

මම හවස් වෙලා ජනේලෙන් වාඩිය පැත්ත බැලුවා. එතකොට තමයි මම දැනගත්තෙ අජිත් පොටි අදින සෙට් එකේ කට්ටිය රෑ නවත්තගන්නෙ නැතිව පිටත් කරලා බව. ඒත් තරංග විතරක් නතර වෙලා ඉන්න බව පෙනුනා.

මම එදා රෑ වෙනකල් හිටියෙ නොයිවසිල්ලෙන්. මම කලින්ටත් වඩා ඉක්මනට නිදාගන්න බවක් පෙන්නුවා. රෑ 10 ට විතර සුදු අක්කා තමන්ගෙ නයිටිය ගලවලා පෑන්ටියයි බ්රා එකයි ඇඳගත්තා. ඇඳගෙන ඇඳට වෙලා හිටියා. ඒ කෝල් එක එනකල්. මම මේසෙ උඩට නැගලා බිත්තියට උඩින් හොරෙන් බලන් ඉන්නවා. ඇඳ උඩට වෙලා වැතිරිලා ඉන්න අතර තුර අක්කා තමන්ගෙ අත් දෙක බඩ කකුල් අත ගාන්නෙ හැඟීම් ඇවිස්සිලා නිසා බව මට තේරුණා. අක්කා සැරෙන් සැරේ කකුල් දෙක එකින් එකට තද කරගෙන ඉන්නවා. සමහර වෙලාවට බ්රා එකට උඩින් තන් දෙක එකිට එක තද කරගන්නවා. අක්කා ඉන්නෙ පුදුම නොසන්සුන් කමකින්. එයාගෙ හැඟීම් දොරෙ ගලන බවත් ඇඟ නලියන බවත් මට තේරුණා.

එක වෙලාවකදි අක්කා උඩු බැලි අතට ඉඳගෙන එක කකුලක් දණිස්ස ලඟින් නවලා තියා ගත්තා. ඒ වෙලාවෙ මට අක්කගෙ පෑන්ටියෙ කකුල් දෙක අතර හුත්ත උඩ කොටස පෙනුනා. ඒක තද පාට වෙලා. ඒ තෙත් වෙලා නිසයි.

මෙ‍හෙම ඉද්දි කෝල් එක ආවා. අක්කට මොනවදෝ ඒ පැත්තෙන් කිවුවා. ෆෝන් එක තිබ්බ ගමන් අක්කා ඉක්මන් ගමනින් කුස්සිය පැත්තට ගියා. මම ජනේලෙන් බලාගෙන හිටියා. අක්කා කුස්සියෙ දොරෙන් පිට වෙලා අතේ බටර් එකත් තියාගෙන ඉක්මන් ගමනින් වාඩිය පැත්තට යන හැටි මට පෙනුනා.

අක්කගෙ තට්ටං ගැස්සෙන හැටි පුක නැටවෙන හැටි මට හඳ එළියයි ලයිට් එලියයි නිසා හොඳට පෙනුනා.

අක්කා ආයිත් මේ පැත්තට එයිද කියන බයට මම ටිකක් එතන ඉඳන්ම බලාගෙන හිටියා. මට පෙනුනා අක්කා කෙලින්ම එදා අක්කව ගැටගහපු බංකුව ලඟටම ගිහින් ඒකට අත් දෙක තියාගෙන ඉනෙන් නැවිලා බලු තාලෙට ඉන්නවා. තරංග ගේ ඇතුලෙ ඉඳන් බලන් හිටියා. සයිමන් කාරයටනම් ගානක් නැහැ. අජිත් සුදු ලණුව අරගෙන එනවා දැක්ක මම ඉක්මන් කරලා කාමරෙන් පිට වෙලා හොරෙන් හොරෙන් ඒ පැත්තට කිට්ටු කළා.

මම සුපුරුදු කෙසෙල් පඳුර අස්සෙ හැංගුණා. මම වගේම මගෙ පයියත් ඉස්සිලා සිද්ද වෙන්න යන දේ දිහා බලන් ඉන්නවා.

මතු සම්බන්ධයි

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

8 thoughts on “සුදු අක්කා – 10

  1. machan part 9 pitu 12k thibuna eth meke pitu 5i ne. monawa unath part 10 ta thanks. thaama kiyewwe na.

    Posted by Babun | December 12, 2014, 3:41 pm
  2. Suddata deema kathaawe ithuru tika me kathaawen purawanawata godak thanks.tc

    Posted by horauguduwa | December 12, 2014, 5:15 pm
  3. Part 9 nam niyamai kiyala wadak na, Part 9 idan thamai kathaawa patan ganne.

    Posted by meena | December 13, 2014, 3:21 am
  4. dan ithin puluwan taram sudu akkata wada didee kathaawa adagena yamu. Ajith sudu akkawa eka eka jaathiye minissunta wikunala salli hoyana hatith liyanna. me kathaawa anith kathaa wage hodama thanin nawaththanna epa. ehema unoth ayith aluth kathaawe kotas 8k 9k liyanna wenawa hoda thanakata enna. thatiya rath una welaawe rotiya puchcha gamu. me kathaawa hit una welaawe digatama liyaagena yamu. good luck

    Posted by Babun | December 13, 2014, 8:16 am
  5. Carbon pen eken nathuwa Marker pen ekakin liwwa nam hari makenne nathi wennama. ethakota kawada hari miniha rata idala aapu dawasata dana gannawa gaani natapu naadagam tika. thawa pita minissunta pena than walath monawa hari liwwa nam elama kiri 🙂

    Posted by horauguduwa | December 13, 2014, 8:30 am
  6. ලස්සනට ගලා ගෙන ආපු කතාවක් 9 කොටසෙදි වෙනස් උනා. ආදරය, ලිංගිකත්වය, මානුෂික හැගීම් වලින් ගලා ආ කතාව පරපීඩා මානසිකත්වයට ඇවිත්. එය 9 කොටසෙන්ම අවසන් උනොත් හොදයි……..

    වෙනස් තේමාවකින් ලියපු ස්පයිස් ක්ලබ් 3 කොටස ලියවෙන එකක් නැද්ද?

    Posted by amalsilwa | December 13, 2014, 5:36 pm
  7. AMALSILWA, ubata ona katha oona taram tiyanawa. eth me wage BDSM katha wena kawruwath liyanne naha. meeta kalin thibune mage wife kiyala kathaawak witarai. eke writer nuth aagiya athak nathuwa giyaa. apita paw nodee innawada??? oyage comment ekak mama meeta kalin dakala na me site eke. nikan kathaawa hoda naha kiyanna witharak harakek wage awith comment karanna epa. kamathi nathnam balanna epa. Nandana aiyata eyaage paaduwe kathaawa liyanna denna.

    Posted by horauguduwa | December 14, 2014, 9:04 am
  8. AMALSILWA, ubata Nandana aiyage 9 weni kotasa hoda nathda??? ethakota nandana aiyage anith kotas 8ma ubata anuwa hodai neda??? Ithin uba e kotas 8ta kee sarayak hodai kiyala Nandana aiyata thanks karala comment kalaada?? uba akamathi nam nobala hitapan. me site eke wadi denek kamathi BDSM rough punishment kathaa walata. eka suddata deema kathawedi hodatama penuna. uba mona halapayekda kohenda kadan paath welaa Nandana aiyage kathaa hoda na kiyanna.

    Posted by Babun | December 14, 2014, 9:20 am

Leave a Reply

