//
you're reading...
014. සුදු අක්කා

සුදු අක්කා – 5

එදා රෑ මම ඇඳට වෙලා ඉද්දි නොයෙක් දේවල් කල්පනා කළා. අංජු අක්කා කියන්නෙ අපේ පරම්පරාවෙ මුදුන් මල් කඩ වගේ. අක්කා තමයි අපේ නෑයන්ගෙන් හොඳටම ඉගෙන ගත්තෙ. ලස්සනම කෙනත් එයා තමයි. ඒ වගේම මගෙ පොඩි කාලෙ ඉඳන් දැකපු හීන වල එයත් හිටියා. මම මුලින්ම අතේ ගැහුවෙත් අංජු අක්කා මතක් කරගෙන. අද ඒ අංජු අක්කා මගේ වරදක් නිසා කොහෙවත් යන නොසන්ඩාල මේසන් බාස් කෙනෙකුට අහු වෙලා ගණිකාවක් වගේ හැසිරෙනවා. එහෙම හිතනකොට මට දුකයි. ඒත් අංජු අක්කගෙ සුදු සෙක්සි ඇඟ දකින්න ලැබෙන නිසා සතුටුයි. කාගෙන් හරි අංජු අක්කාට ආතල් එකක් ලැබෙනවා දකින්නත් මම ආසයි.

මෙහෙම එක එක දේවල් හිත හිත ඉද්දි රෑ 10 ට විතර අක්කගෙ ෆෝන් එක රිං වෙන සද්දෙ ආවා. ඊට පස්සෙ අක්කගෙ ඇඳ කිරි කිරි ගානව ඇහුණා. ඒක එදා හෙලවිලා හෙලවිලා බුරුල් වෙලා දැන් ඇඳ උඩ ඉන්න කෙනා අතක් හෙලෙවුවත් කිරි කිරි ගාලා සද්දයක් එනවා.

මම ඉක්මනට මේසෙ උඩට නැගලා බලන්නත් හිතලා කෝකටත් කියලා ටිකක් එහෙම්මම හිටියා. හොඳ වෙලාවට. අක්කා ඇවිත් මගෙ කාමරේ දොර ඇරලා බැලුවා. මම හොඳටම නිදි වගේ හිටියා. යන්තමට ගොරවන සද්දෙකුත් දැම්මා. සුදු අක්කා රැවටුණා. අක්කා හිතුවෙ මම හොඳටම නිදි කියලා. අක්කා දොර හිමීට වැහුවා.

ඒ පාර මම ඉක්මනට මේසෙ උඩට නැගලා බැලුවා. අක්කා කොට්ට දෙකකුයි රෙද්දකුයි අරගෙන කාමරෙන් පිටට ගියා. හරි පුදුමයි. මම ජනේලෙන් බැලුවා. වැට පැනලා අජිත් අපේ කුස්සිය පැත්තට එනවා දැක්කා. මම ටිකක් ඇහුම් කන් දීගෙන හිටියා. ඊට පස්සෙ හොරෙන් හොරෙන් ඉස්සරහ දොර ඇරගෙන එළියෙන් කුස්සියෙ කවුලුව ලඟට ගියා. මාව ගිඩි ගිඩි ගාලා ගැහෙනවා. ඒ බයට විතරක් නෙවෙයි. කුතුහලයත් නිසා.

මම ජනේලෙ ලඟට යනකොට අජිත් ටයිල් මේසෙට හේත්තු වෙලා ඉන්නවා. අජිත්ගෙ කලිසමයි ජොකයි බිම. අක්කා අජිත්ගෙ කකුල් දෙක ලඟ දණ ගහගෙන අජිත්ගෙ පයිය ඉඹ ඉඹ කකුල් අත ගානවා. අක්කා අර දුහුල් නයිටිය ඇඳගෙන. අක්කා යටට ඇඳගෙන ඉන්න පෑන්ටිය නයිටිය හරහා පේනවා.

අජිත් ටික වෙලාවකින් අක්කගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන අක්කගෙ ඔලුව තමන්ගෙ පැත්තට ඇද ඇද පයිය තව තව ගැඹුරට ගිල්ලවන්න හැදුවා. අක්කා දෙතුන් පාරක්ම කැස්සා. මෙහෙම ටික වෙලාවක් උරද්දි අජිත් අක්කව නවත්තලා නැගිට්ටුවා. ඊට පස්සෙ අක්කගෙ නයිටිය තියෙද්දිම තන් දෙකයි තට්ටං දෙකයි මිරික මිරික ඉම්බා. අක්කා උදේ ඉඳන්ම ඇවිස්සිලා හිටියෙ. ඒ නිසා ඒ මිරිකිල්ලටයි ඉඹිල්ලටයි අක්කට කෙඳිරි ගෑවුණා. අක්කත් අජිත්ව අත ගගා ඉඹිනවා.

අක්කා හෙලුවෙන් ඉන්නවට වඩා මේ දුහුල් නයිටිය ඇඳන් ඉන්නකොට ලස්සනයි කියලයි මට හිතුනෙ. එක්කගෙ තන් දෙකේ දෙපැත්තයි මැද්දයි එළියෙ. චීස් පාටට බෝල දෙකක් වගේ පේනවා. තනපුඩු තියෙන මැද වැහිලා. ඒත් නයිටිය හරහා තද පාටට තන පුඩු දෙක වටේ තියෙන තද පාට හම පේනවා. තන පුඩු දෙකත් නයිටිය හිල් කරන්න වගේ උල් වෙලා තියෙනවා. අක්කගෙ ජංගියත් තදින් ඇදිලා හීනි වෙලා තියෙනවා නයිටිය හරහා පේනවා. අජිත් තට්ටං මිරිකද්දි ඒක එහා මෙහා යන හැටි බලන්න ලස්සනයි.

ටික වෙලාවකින් අජිත් අක්කගෙ නයිටිය යටින් අත දාලා අර පෑන්ටිය පාත් කළා. අක්කා පාත් වෙලා ඒක කකුල් දෙක දිගේ අඹරලා පහලට අරන් බිමට දැම්මා. ඊට පස්සෙ අජිත් අක්කව ටයිල් මේසෙට හේත්තු කළා. ටිකකින් අක්කව ටයිල් මේසෙ වාඩි කළා. ඊලඟට අක්කගෙ කකුල් දෙක උස්සලා තමන්ගෙ අත් දෙකෙන් අල්ලගෙන පළල් කළා. අක්කා පස්සට බර වෙලා ටයිල් මේසෙට අත් දෙක තියා ගත්තා.

අක්කගෙ හුත්ත මට පේනවා. ඒක කුස්සියෙ ලයිට් එකේ එළියට දිලිසෙනවා. සෙවල පිරිලා. අක්කගෙ කකුල් දෙක මැද්දෙ බනිස් ගෙඩියක් වගේ උසට තියෙන ත්රිකෝණාකර කොටසේ මවිල් පිරිලා. ඒ වගේම හුත්ත දෙපැත්තෙත් මවිල්. ඒ නිසා හුත්තේ උඩ හරිය පැහැදිලිව පේන්නෙ නැහැ. හිල විතරයි සම්පූරණයෙන් පේන්නෙ.

“මේක බාන්න ඕනෙ”

අජිත් කිව්වා.

“සම්පූර්ණයෙන්ම?”

අක්කා ඇහුවා.

“නැහැ උඩ ටිකක් විතරක් ඉතිරි කරලා ඉතිරි ඔක්කොම. “

“මම හෙට ෂේව් කරගන්නම්.”

අක්කා පොරොන්දු වුණා.

“හෙට නෙවෙයි. දැන්මම. රේසරයක් අරගෙන එන්න.”

අජිත් අක්කව ටයිල් මේසෙන් බැස්සුවා.

“සමන්තගෙ එකක් තමයි ගන්න වෙන්නෙ. ලේඩි රේසර් ගෙනාපුව නැහැනෙ?”

“කමක් නැහැ. ගේන්න.”

අක්කා නාන කුස්සියෙ දොරෙන් ඇතුලට ගිහින් ගේ ඇතුලෙ ටොයිලට් එක ලඟ තියෙන අයියගෙ රැවුල කපන රේසරයකුයි අයියගෙ ෂේවින් ක්රීම් එකයි අරගෙන ආවා. ෂේවින් ක්රීම එක දැකපු අජිත්

“මේවනම් ඕනෙත් නැහැ. “

කියලා කින්ඩියට හිනා වුනා.

“ඒ මොකද?”

කියලා අහගෙන අක්කා ටයිල් මේසෙ උඩින් ඒ ටික තිබ්බා.

මුකුත් නොකී අජිත් අක්කව ටයිල් මේසෙ උඩට නග්ගා නයිටිය ඉස්සුවා. සුදු අක්කා නයිටිය ඔලුවෙන් ගලවා මේසෙ උඩ පැත්තකින් තිබ්බා. නයිටිය ගලවන්න අත් උස්සද්දි අක්කගෙ පිරුණ තන දෙක වැනෙන හැටි දැකලා මාව හිරි වැටුණා. තන දෙක ටික වෙලාවක් ගැස්සිලා නතර වුණා. අක්කා කකුල් දෙක පළල් කරලා පස්සට බර වෙලා මේසෙට අත් දෙක තියා ගත්තා.

“ඔය මදි. කකුල් දණිස් දෙකෙන් නවලා උඩට අරන් සම්පූර්ණයෙන්ම පළල් කරලා මේසෙ උඩින් තියාගන්න.”

අක්කා අජිත් කිවුව විදිහට කළා. පතුල් දෙක ටයිල් මේසෙ උඩ දෙපැත්තෙන් තියාගෙන අක්කා තමන්ගෙ හුත්ත සම්පූර්ණයෙන්ම ඇරගෙන ඉන්නවා. හුත්තේ තොල් දෙපැත්තට ඇදිලා. උපරිම ඇරිලා. ඇතුලෙ රෝස පාට තොල් පවා මට පේනවා. පුකේ හිල පවා යන්තම් පේනවා.

අජිත් තමන්ගෙ අතේ අල්ල හුත්ත හුඩින් අතුල්ලන්න ගත්තා. ඒක නිකන් මේසන් කෙනෙක් බිත්තියක් කපරාරු කරනවා වගේ. අජිත්ගෙ රළු අත අක්කගෙ හුත්ත උඩින් ඇතිල්ලෙද්දි අක්කට කෙඳිරි ගෑවුණා. ඇස් දෙකත් පියවුණා. ටික වෙලාවකින් අජිත් අත අරගෙන

“දැක්ක නේද මම මේව ඕන නැහැ කිවුවා. “

කියා හිණා වුණා.

අක්කා තමන්ගෙ හුත්ත දිහා බැලුවා. හුත්තෙ මවිල් ඔක්කොම හුත්තෙන් ආපු සෙවල වලින් තෙමිලා. හමට ඇලිලා.

“ඒත් කමක් නැහැ ගෙනාව නිසා ගාමු “

කී අජිත් අතට ක්රීම තලියක් අරගෙන ඒකත් හුත්ත වටේ කලින් විදිහටම ඇතුල්ලුවා. හුත්තෙ තොල් උඩ පවා ෂේවින් ක්රීම්. අක්කා ආයිත් කෙඳිරි ගාගෙන ඇස් වහ ගත්තා.

ඊට පස්සෙ අජිත් අක්කගෙ හුත්ත වටේ මවිල් බාන්න ගත්තා. රේසර් එකේ මවිලුයි ෂේවින් ක්රීමුයි ඇලිලා. ඒ පාර අජිත් පිඟන් රාක්කෙන් කෝප්පයක් අරගෙන ඒකට ටැප් එකෙන් වතුර එකක් දාලා ඒකට රේසරේ එබුවා.

හත්තිලවුවයි. ඒ මම උදේට කිරි තේ එක බොන කෝප්පෙ. අංජු අක්කත් මුකුත් කිවුවෙ නැහැ.

ටික වෙලාවකින් හුත්ත ව‍ටේ ෂේව් කරලා ඉවර වුණා. ඊට පස්සෙ හුත්ත උඩ තිබුණ මවිල් ටිකත් පුංචි ගුලියක් වගේ ඉතිරි වෙන්න ඉතිරි ඔක්කොම ෂේව් කළා. අක්කගෙ හුත්ත වටේ සුදු වෙලා ලස්සනට පේනවා. දැන් තමයි මම මුලින්ම සුදු අක්කගෙ හුත්ත සම්පූර්ණයෙන්ම දැක්කෙ. ඒක යටින් කට ඇරිලා වගේ තිබුණට උඩින් නාරං බික් දෙකක් වගේ එකට එකතු වෙලා. ඒ එකතු වෙන තැන ගැටයක් වගේ එකක් පවා පෙනුනා. ඒක භගමණිය බව මම දැනගත්තෙ පස්සෙ කාලෙක.

මම හිතුවෙ ෂේව් කරලා ඉවරයි කියලා. ඒත් අජිත් අක්කට පස්සට වෙලා කකුල් දෙක අල්ලලා උස්සන්න කිවුවා. අක්කා එහෙම කළාම අක්කගෙ පුකේ හිල උඩට ඉස්සිලා පේන්න ගත්ත. කකුල් පළල් කරපු නිසා තට්ටං ඈත් වෙලා. හුත්තත් ඇරිලා. දැන් මම අංජු අක්කගෙ හැම දේම දැකලා තියෙනවා කියලා මට ලොකු සතුටක් ඇති වුණා.

අජිත්ගෙ රේසරේ අංජු අක්කගෙ පුකේ හිල වටේ තියෙන තුනී මවිල් බාන්න ගත්තා. එතකොට අංජු අක්කට කිචියක් වගේ දැනිලා කකුල් වල ඇඟිලි අකුලනවා. ඒ මදිවට පුකේ හිලත් අකුලනවා.

“හෙලෙවුවොත් පුක කැපෙයි”

කියා අජිත් සැර කළා. ඒ නිසා අක්කා අමාරුවෙන් හොල්ලන්නෙ නැතිව හිටියා.

වැඩේ ඉවර වෙනකොට අක්කගෙ පුකයි හුත්තයි වටේ අක්කගෙ ඇඟේ අනිත් තැන් වගේ චීස් පාට වෙලා. නිකන් ගෙයක් හදන්න ඉඩමක් එළි කළා වගේ.

“ආ දැන් හෝදන් එන්න.”

අක්කා ටයිල් මේසෙන් බැස්සා. බිමට බහිද්දි අක්කගෙ තන් දෙක ගැස්සිලා හෙලවෙනවා. අක්කා දැන් අමු හෙලුවෙන්. ඒත් කිසි ගානක් නැතිව කුස්සියෙ දොරෙන් ඇතුලට ගිහින් ගේ ඇතුලෙ ටොයිලට් එකට ගියා. ටික වෙලාවක් යනකල් බිඩේ ෂවර් එකෙන් හුත්තයි ඒ වටෙයි හෝදන සද්දෙ ඇහුණා. ඊට පස්සෙ ටික වෙලාවකින් පිහදාගෙන ආයිත් කුස්සියට ආවා. එ එනකොට අක්කා ආවෙ ටිකක් ලැජ්ජාවෙන් වගේ. අක්කගෙ විලි වහන්න තිබුණ අන්තිම මවිල් ගහත් දැන් කැපිලා.

“බිමින් නිදා ගන්න.”

අජිත් කිවුවා.

අක්කා තමන් ගෙනාව රෙද්ද බිමට දාලා ඒකට කොට්ට දෙක දාලා උඩු බැලි අතට වැතිරුණා. හොඳ වෙලාවට කකුල් දෙක මගෙ පැත්තට. කකුල් ලං කරගෙන හිටි නිසා හුත්ත උඩ මවිල් ගුලියයි හුත්තෙ කානුවෙ උඩ කොටසයි විතරයි මට පෙනුනෙ. ඒත් තන් දෙක පපුව උඩ පිම්බිලා දෙපැත්තට බර වෙලා තියෙනවා ලස්සනට පේනවා. අජිත් අක්කගෙ පැත්තෙන් වාඩි වෙලා අක්කගෙ කකුල් දෙක ඈත් කළා. මට කරන්න ඕන වෙලා තිබුනෙත් ඒ දේමයි. අක්කගෙ හුත්ත ලස්සනට මට පෙනුනා. ඒකෙ පළල් වෙච්ච තොල් අතරින් ඇතුලේ තියෙන රෝස පාට තොල් පෙනුනා. මට එතනට දුවලා ගිහින් ඒ ලස්සන හුත්ත ලෙවකන්න හිතුණා.

ඊට පස්සෙ අජිත් අක්කගෙ හුත්තේ තොල් මැද්දෙන් දබරැඟිල්ල තදින් ඇතිල්ලුවා. හුත්තත් ඇඟිල්ලත් එක්ක ඇදිලා ආවා වගේ මට පෙනුනෙ.

“අපරාදෙ ජූස් ටික හෝදලා”

කී අජිත් අක්කගෙ හුත්ත ලඟට පාත් වුණා. මම හිතුවෙ සූප්පුවක් දාන්න හදන්නෙ කියලා. ඒත් හොඳට කාරලා කටට කෙල ගුලියක් ගත්ත අජිත් තුක් කියා අක්කගෙ හුත්ත උඩට කෙළ ගැහුවා. අක්කත් බය වෙලා කෙලින් වෙලා බැලුවා. ඒත් මුකුත් කිවුවෙ නැහැ. මටත් පුදුම හිතුණා.

ඒ කෙළ ටික හුත්ත දිගේ බේරිලා ගිහින් හුත්තෙ හිල ඇතුලටයි එතින්න පල්ලෙහාට ලිස්සලා පුක දිහාවටයි බේරෙන්න ගත්තා. අජිත්ගෙ කටින් නූල් වගේ ඇදෙන ඉතිරි කෙළ ටික අතින් පිහදාගත්ත අජිත් ඒ අතේ අල්ල සුදු අක්කගෙ හුත්ත උඩින් තබා කලින් වගේ රවුමට අතුල්ලන්න ගත්තා.

ටික වෙලාවකින් අර අජිත් ගහපු කෙළ අක්කගෙ හුත්තයි ඉකිලියි පුකෙයි හැම තැනම ගෑවිලා. ඒ පැත්තම දිලිසෙනවා. අජිත්ගෙ අත ලිස්ස ලිස්ස ඒ හැම තැනම ඇතිල්ලෙනවා. හුත්තේ උඩ තියෙන ගැටේ උඩින් යද්දි අක්කා කෙඳිරි ගානවා. කකුල් දෙකත් හොලවනවා. ඒත් අජිත් වැඩි වෙලා එතන අත ගාන්නෙ නැහැ. අනිත් තැන් අත ගගා ඉන්නවා. එක පාරටම භගමණිය උඩ අතගානවා. එතකොට අක්කා කොඳිරි ගානවා. ටික වෙලාවක් මෙහෙම කකුල් දෙක මැද්දෙ තියෙන ත්රිකෝණාකර කොටස අතුල්ල අතුල්ල ඉන්නකොට එතන ලිස්සන ගතිට ටික ටික අඩු වෙන්න ගත්තා. අජිත් ආයිත් කාරලා තවත් විසාල කෙල බෙට්ටක් ගැහුවා. ආයිත් අතුල්ලන්න ගත්තා. ඒ පාර කෙල වැඩි වෙලා. ඒ නිස අජිත් අක්කගෙ බඩට එනකල්ම අත ගාන්න ගත්තා.

දැන් අක්කගෙ යටි බඩයි හුත්ත අවටයි ඉකිලියි හැම දෙයක්ම ලිස්සන කෙල ගෑවිලා දිලිසෙනවා. මොන හේතුවටද මන්දා මට හිරිකිතක් දැනුනෙ නැහැ. ඒ වෙනුවට ඒක තවත් මගේ හැඟීම් ඇවිස්සුවා.

දැන් අක්කා භගමණිය උඩින් අත යන්නැතිවත් කෙඳිරි ගාන්න ගත්තා. භගමණිය උඩින් අත යද්දි අක්කා කකුල් දෙක තවත් පළල් කරලා කෑ ගහනවා වගේ කෙඳිරි ගානවා. මෙහෙම ටික වෙලාවක් කළ අජිත් හුත්තෙන් අත අරගෙන කෙල පිටින්ම අක්කගෙ තන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා. අක්කට ඒකත් සනීපයි වගේ. අජිත්ගෙ අතේ තිබුණ කෙළ ටික ඔක්කොම දැන් අංජු අක්කගෙ තන් දෙකේ ගෑවිලා. අජිත් ඒවා තදින් මිරිකන බව පෙනුනා. ඒත් සුදු අක්කා සනීපෙට කෙඳිරි ගානවා විතරයි. තන් දෙක ටිකක් රතුත් වෙලා. ඒත් අක්කට ගානක් නැහැ.

ටික වෙලාවකින් ඒක නවත්තපු අජිත් අක්කගෙ හුත්ත ඇතුලට ඇඟිල්ලක් දාලා එලියට අරගෙන බැලුවා. ඒ ඇඟිල්ල දාද්දි අක්කා කෙඳිරි ගෑවා. ඒක දිලිසෙනවා. ඇඟිල්ලෙ සෙවල හුත්තෙ ඉඳන් නූලක් වගේ ඇදුණා. ඊට පස්සෙ අජිත් තමන්ගෙ ඇඟිලි දෙකක් අක්කගෙ හුත්ත ඇතුලට දාලා ටිකක් ඇඟිලි වලින් හිකුවා. අජිත්ගෙ ඇඟිලි වේගෙන එහා මෙහා යන නිසා චක චක සද්දයක් ඇහුණා. අජිත්ගෙ කර ගැට තියෙන රළු මහත ඇඟිලි දෙක අක්කගෙ සිනිඳු රෝස පාට හුත්ත ඇතුලෙ යද්දි අක්කට රිදෙන්නෙ නැද්ද කියලා මට හිතුණා. ඒත් අක්කට ඒකෙන් ලොකු ආතල් එකක් දැනෙන බව පෙනුනා.

අක්කා අත් දෙකෙන් අස් දෙක වහගෙන කෙඳිරි ගානවා. එත් ටික වෙලාවකින් අජිත් ඇඟිලි එළියට අරගත්තා.

“කකුල් දෙක උස්සලා අල්ලගන්න. “

අජිත් කිවුව ගමන් අක්කා කකුල් දෙක දණිස් දෙක ළඟින් අල්ලලා උස්සලා අල්ල ගත්තා. දැන් අක්කගෙ හුත්ත විතරක් නෙවෙයි පුකත් ඇරිලා. ඒක උඩත් සෙවල. අජිත් තමන්ගෙ මැද ඇඟිල්ල පුකේ හිල උඩ ඇතිල්ලුවා. එතනත් සෙවල නිසා ලිස්සනවා.

අක්කට කිචි නිසා කකුල් ටිකක් ගැස්සුවා.

“ඔහෙම ඉන්න මම කිචිය යවන්න”

කී අජිත් තමන්ගෙ අතේ මැදගිල්ල ටික ටික පුකේ හිල මැද්දට තද කළා. ඒක ලිස්සලා පුකේ හිල ඇතුලට අඟල් දෙකක් විතර ගියා. ආයිත් ඇඟිල්ල එලියට අරගත්ත අජිත් පුකෙ හිල උඩට කාරලා කෙල ගැහුවා. ඒ කෙල ගුලිය ලිස්සලා පහලට එන්න කලින් ඇඟිල්ලෙන් ඔබ ඔබ ඒක පුකෙ හිල ඇතුලට යැවුවා. ඊට පස්සෙ මැද ඇඟිල්ල සම්පූර්ණයෙන්ම බැස්සුවා. අක්කා දැන් නම් දඟලන්නෙ නැහැ. බය වෙලා බලාගෙන ඉන්නවා. අක්කට ටිකක් රිදිලා වගේ. කෙඳිරි ගාන්නෙ නැහැ.

ඊලඟට අජිත් තමන්ගෙ තවත් ඇඟිල්ලක් අරගෙන ඇඟිලි දෙක එකට තියලා පුකේ හිල ඇතුලට එබුවා. අක්කා

ඌය්! කියලා කෑ ගැහුවා. ඒත් අජිත් කලින් හුත්තට කළා වගේම ඇඟිලි දෙකෙන් පුකටත් ඔබ ඔබා එලියට ගන්න පටන් ගත්තා. ඒත් කලින් වගේ චක චක සද්දයක් ආවෙ නැහැ. ඒ වෙනුවට අක්කා හයියෙන් හුස්ම ගන්න සද්දෙ ඇහුණා.

“ආ නැගිටලා අර මේසෙට අත් දෙක තියාගෙන නැමිලා පාත් වෙන්න”

අජිත් කිවුවෙ අක්කෙගෙ තට්ටම කිටුටුව කකුලට අතුල් පාරක් ගහන ගමන්.

අක්කා දණි පණි ගාලා නැගිටලා කිවුව විදිහට පුක පස්සට දික් කරගෙන නැමිලා පාත් වෙලා අත් දෙක ටයිල් මේසෙට තියාගත්තා. ඒක මාර සෙක්සි දර්ශනයක්. අක්කගෙ පුක රවුමට නෙරලා තියෙනවා. ලස්සන සුදු කකුල් දෙක ටිකක් ඈත් වෙලා දණිස්ස ලඟින් ටිකක් නැවිලා තියෙනවා. ඒ ඔක්කොටම වඩා ලොකු රවුම් ගස්ගබු ගෙඩි දෙකක් වගේ තන් දෙක එල්ලෙනවා.

අජිත් පිටි පස්සෙන් ආවා. ඇවිත් අක්කගෙ තට්ටමකට එක ගානෙ දෙකටම හොඳ අතුල් පාරවල් දෙකක් ගැහුවා. ඒ දෙකටම අක්කා පස්ස ගැස්සුවෙ රිදුණ නිසා. ඊලඟට අක්කගෙ පුක ලඟින් හිටගෙන ටික ටික ඉස්සරහට ආවා. ඇවිත් නැමිලා අක්කගෙ ඇඟට බර වෙලා පපුව දෙපැත්තෙන් පහලට අත් දෙක දාලා එල්ලිලා වැනෙන තන් දෙක අත් දෙකට ගත්තා. ඒවා එක අතකට අල්ලගන්න බැරි වුණත් අජිත් තදින් මිරිකලා අල්ලගත්ත නිසා අහුවුණා. ඊට පස්සෙ ඒවා මිරික මිරික මසාජ් කරනගමන් අජිත් තමන්ගෙ පස්ස ටික ටික ඉස්සරහට තද කරනවා පෙනුනා. අජිත්ගෙ අඟල් 9ක් දිග මහත කලු පයිය මෝල් ගහක් වගේ කෙලින් වෙලා. ඒකෙ දුඹුරු පාට ඔළුව අංජු අක්කගෙ හුත්තෙ තොල් උඩට සෙට් වුණා. හුත්ත වටේ ලිස්සන නිසා ඒක නිකන්ම අදාල හිල ලඟට තල්ලු වුණා. අජිත් තව තව ඉස්සරහට තද කරද්දි ඒක හුත්තෙ තොල් දෙබෑ කරගෙන ඇතුලට බැස්සා.

“ආහ්…”

අක්කා කෙඳිරියක් පිට කලා.

පලවෙනි පාරම පයියෙන් බාගයක් විතර බස්සපු අජිත් පස්ස වන වන ගහන්න ගත්තා. පාරවල් 10 කි විතර යනකොට පයියෙන් අඟල් 7ක් විතර ඇතුලෙ. අක්කා එක දිගට කෙඳිරි ගානවා. ඒ මදිවට පුක නටවනවා. කෙඳිරිය එන්න එන්න වැඩි වුණා. අජිත් සුදු අක්කගෙ තන් දෙකෙන් ඇදලා අල්ලගෙන වේගෙන් ගහන්න ගත්තා. කකුල් ලං වෙලා නිසා පයියවටේ හුත්ත තද වෙලා.

“ආහ්…..ආහ්…..ආ…..හ්…… අම්මේහ්……”

අක්කා එකපාරටම කෑගහන්න ගත්තා. ඒ කෑගැහිල්ල ටික වෙලාවක් යනකල් තිබිලා ටික ටික අඩු වෙලා ගියා.

ඒත් අජිත්ගෙ වේගෙ අඩු වුණේ නැහැ. ඒක එන්න එන්න වැඩි වුණා. ඒ වුණත් අක්කගෙ සුරතාන්තෙන් පස්සෙ හුත්ත තවත් තෙමුණා. ඒක නිසා පයිය ලේසියෙන්ම හුත්ත ඇතුලට ලිස්සගෙන බැස්සා. ඒ වගේම චක චක සද්දෙ වැඩි වුණා.

ටික වෙලාවක් යනකොට චක චක සද්දෙට තවත් සද්දයක් එකතු වුණා. ඒ අජිත්ගෙ යටි බඩ සුදු අක්කගෙ තට්ටං වල වදින සද්දෙ. දැන් මුලු පයියම බහිනවා. වල්ල වැනි වැනි භගමණියෙ වදිනවා. එ වදින හැම තිස්සෙම අක්කගෙ කටින් හුප් කියවෙනවා. සද්ද ගොඩයි. වැඩියෙන්ම ඇහෙන්නෙ තකස් තකස් ගාලා අජිත්ගෙ යටි බඩ අක්කගෙ මෘදු තට්ටං වල වදින සද්දෙ.

අජිත්ගෙ වේගෙ එන්න එන්න වැඩි වෙනවා. අජිත්ට දාඩිය දාලා. හති දානවා. ඒත් ආවේගෙ වැඩි වෙලා. අක්කත් කෙඳිරි ගානවා. පුක නලියවනවා.

අජිත් අක්කගෙ තන් දෙක තව තවත් මිරිකලා පස්සට ඇද්දා. දැන් සුදු අක්කගෙ තන් දෙක පහලට තදින් ඇදලා. ඒ නිසා අක්කට ඉස්සහට තල්ලු වෙන්න බැහැ. තන් දෙක රතු වෙලා.

අජිත්ගෙ පාරවල් මාර වේගෙන් ගිහින් වදිනවා. ඒ සද්දෙ එන්න එන්න දරුණු වෙනවා. මට ලොකු බයක් ඇති වුණා. මේ තරම් වේගෙන් ගහලා අක්කට අනතුරක් වෙයිද? මේ විදිහට මගේ තට්ටං වලට ගැහුවොත් නම් මට කෑ ගැහෙයි. වදින හැම පාරකටම සුදු අක්කගෙ පුක ඉස්සරහට විසි වෙනවා. ඒත් තන් දෙක පස්සට ඇදෙන නිසා ආයිත් පස්සට එනවා. ටික වෙලාවක් යද්දි සුදු අක්කා කොන්ද නවාගෙන කුදු වෙලා. ඒ තන් දෙක පස්සට ඇදෙන නිසයි පුක ඉස්සරහට තල්ලු වෙන නිසයි.

ඒත් ගාය වැඩි නිසා කෙඳිරි ගානවා. අක්කට තන් දෙකේ වේදනාවක් වත් තට්ටං වල වේදනාවක්වත් දැනෙන්නෙ නැති බව පැහැදිලියි. එයාට දැනෙන්නෙ හුත්තෙ ආතල් එක විතරයි වගේ.

අක්කගෙ කෙඳිරිය වැඩි වේගෙන එනකොටම

අජිත්

“හ්ම්…හ්ම්…”

කියා හති දාගෙන අක්කගෙ හුත්ත පතුලටම පයිය ඔබාගෙන නතර වුණා. ඊට පස්සෙ හිමින් හිමින් දෙතුන් පාරක් ගසා අක්කගෙ ඇඟ උඩට හේත්තු වුණා. අක්කා කෙඳිරිය නතර කළා. අජිත්ගෙ බර උස්සගෙන අක්ක හිටි විදහටම හිටියා. අජිත්ගෙ අත් වලට හිර වෙලා තිබුණ තන් දෙක නිදහස් වුණා. ටික වෙලාවකින් අජිත්ගෙ පයිය ඇකිලී හුත්තෙන් එලියට පැන්නා. එතකොටම අජිත් බිම තිබුණ කොට්ටෙන් උඩ බැලි අතට දිගා වුණා. අක්කගෙ හුත්තෙන් එලියට කැරි ටික ටික එන්න ගත්තා.

අක්කා හැරිලා බැලුවා. අජිත් අක්කටත් එන්න කිව්වා. ඒ පාර අක්කා පෑන්ටිය අතට අරගෙන අඳින්න ලෑස්ති වුණා.

“ඕන නැහැ මෙහෙම නිදාගන්න”

කියා අජිත් කොට්ටෙ අරගෙන රෙද්ද නැති හරියෙන් බිමට දාලා දුන්නා. සුදු අක්කා සීතල බිම අමු හෙලුවෙන් අජිත්ගෙ පැත්තකින් වැතිරුණා. කකුල් මගෙ පැත්තට.

අංජු අක්කා තාම ඉන්නෙ අසහනෙන් බව මට තේරුණා. අක්කා කකුල් දෙක ටිකක් ඇත් කරලා තියාගෙන ඉන්නෙ. අක්කට සුරතාන්තයක් ලඟයි වගේ. අක්කගෙ හුත්ත ඇතුලෙන් තව තවත් කැරි එළියට ඇවිත් පුකේ හිල මැද්දෙන් තට්ටං මැද්දට බේරුනා.

අක්කා අජිත්ගෙ පපුව අතගාන්න ගත්තා. අත ටික ටික පහලට ගිහින් යටි බඩ අතගාන්න ගත්තා.

“මදිද?”

අජිත් අහුවා.

අක්කා ලැජ්ජාවෙන් වගේ අහක බලා ගත්තා.

ඒ පාර අජිත් නැගිටලා අක්කගෙ ඇඟ උඩින් 69 තාලෙට සෙට් වුණා. මම පුදුම වුණා අජිත් තමන්ගෙම කැරි පුරුන හුත්ත ලෙවකන්න යන එක ගැන. ඒත් මම වැරදියි. අජිත් තමන්ගෙ බහැපු කැරියි සෙවලයි ගෑවුණ පයිය ටික ටික අංජු අක්කගෙ කටට පාත් කළා. අක්කා කිසි කතාවක් නැතිව ඒක කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තා. ඒ අතරෙ අංජු අක්කගෙ කකුලක් උඩින් ඔලුව තියාගත්ත අජිත් එක අතකින් කලින් වගේ අංජු අක්කගෙ හුත්ත උඩ අතුල්ලන්න ගත්තා. ලිස්සලා එලියට වැටුණ කැරිත් අල්ලෙන් අරගෙන හුත්ත උඩ ගෑවා. දැන් හුත්ත උඩ අත ලිස්සන විටි චක චක සද්දයක් එනවා.

අක්කා අජිත්ගෙ පයිය කටේ තියන් කෙඳිරි ගගා අජිත්ගෙ ඔලුව හේත්තු වෙලා නැති කකුල හොලවනවා.

අක්කාගෙ දැඟිල්ල එන්න එන්න වැඩි වුණා. ඒතකොටම අජිත් වැඩේ නවත්තලා අංජු අක්කගෙ ඇඟෙන් බැස්සා. තමන්ගෙ සෙවල නෑවුණ අත අරගෙන අංජු අක්කගෙ තන් දෙක මසාජ් කරන්න ගත්තා. ටික වෙලාවකින් කැරියි සෙවලයි වලින් නෑවුණ තන් දෙක අජිත් ලිස්සන ඇඟිලි වලින් මිරිකන්න ගත්තා. ඒක ලිස්සලා යන නිසා තන් දෙක ගැස්සි ගැස්සි එහාට මෙහාට පනිනවා. සුදු අක්කා සනීපෙට දීගෙන ඉන්නවා.

සුදු අක්කා කකුල් දෙක තාලෙට හොලවනවා. නලියනවා. අක්කට සුරතාන්තෙ හොඳටම ලඟයි වගේ.

“දැන් තමයි අතේ ගහන්න පුරුද වෙන්න හොඳම වෙලාව. ෆ්රිජ් එකේ වම්බටු තියෙනවද?”

“නැහැ.”

“කැරට් තියෙනවද?”

“ඒත් නැහැ.”

“එහෙනම් අර තියෙන කොකාකෝලා බෝතලේ අරගෙන එන්න “

අජිත් රාක්කෙක තිබුණ හිස් කොකාකෝලා බෝතලයක් පෙන්නලා කිවුවා.

අක්කා ඒක ගේන්න ගිය ටිකට අජිත් තමන්ගෙ අතේ තිබුණ සෙවල අක්කගෙ පෑන්ටිය අහුලගෙන ඒකෙන පිහදා ගෙන තමන්ගෙ ෆෝන් එකේ මොනවද බොත්තම් ටිකක් එබුවා. අක්කා නැගිටලා තට්ටං දෙක නටව නටව ගිහින් බෝතලේ අරගෙන තන් දෙක වන වන ඇවිත් ආයි හිටි තැනින්ම වැතිරුණා. ෆෝන් එක පැත්තකින් තිබ්බ අජිත්

“දැන් ඕකෙන් කැමති දෙයක් කරගන්න”

කියා පැත්තකට වෙලා බලන් හිටියා.

බෝතලේ දිහා බලන් හිටි සුදු අක්කා

“අනේ මට ලැජ්ජයි”

කියා බිම බලාගත්තා.

“බොරු පාට් දාන්න එපා අංජු මිස්”

අජිත් සැරෙන් කිවුවා.

ඒකට අක්කා ගැස්සිලා ගියා.

ඒ පාර අක්කා තමන්ගෙ කකුල් දෙක ඈත් කළා. ඇස් පියා ගත්තා. බෝතලේ රවුම කට හිමින් හිමින් තමන්ගෙ හුත්ත ලඟට ලං කළා. නුහුරු විදිහට ඒක භගමණිය උඩින් අතුල්ලන්න ගත්තා. සෙවල නිසා ඒක ලිස්ස ලිස්ස එහා මෙහා යනවා.

ටික වෙලාවක් නුහුරු විදිහට කළාට ටික ටික අක්කගෙ අත වැඩේට හුරු වෙන්න ගත්තා. ඊට පස්සෙ රිද්මෙකට වගේ අර බෝතලේ ලිස්සන රවුම කට හුත්ත උඩ අතුල්ලන්න ගත්තා. ඒත් එක්කම කෙඳිරිය පටන් ගත්තා.

අජිත් සුදු අක්කගෙ තන් දෙක අල්ලගෙන කලින් වගේ මිරිකන්න ගත්තා. සුදු අක්කා කෙඳිරි ගගා කකුල් රිද්මෙට හොලවන්න ගත්තා. අත් වේගෙන් එහා මෙහා යනවා.

ටික වෙලාවකින් සුදු අක්කා අර බෝතලේ කට තමන්ගෙ හුත්ත උඩින් තියලා ඇතුලට ටිකක් එබුවා. වැඩිය ඇතුලට එබුවෙ නැතත් වේගෙන් ඒක උස් පහත් කරන්න ගත්තා.

“ඔය තියෙන්නේ”

කී අජිත් සුදු අක්කගෙ එක කකුලක් අක්කට අල්ලගන්න දී අනිත් කකුල තමන් අල්ලගෙන දෙපැත්තට උස්සා පළල් කළා. දැන් හුත්ත හොඳට ඇරිලා. සුදු අක්කගෙ කෙඳිරිය වගේම අතේ වෙගෙත් වැඩි වෙලා.

“හ්ම්හ්…හ්ම්හ්….”

අක්කගෙ හුස්ම ගන්න සද්දෙත් වැඩියි.

නොහිතපු වෙලාවක අජිත් සුදු අක්කගෙ කලවා වල තට්ටමටයි හුත්තටයි කිට්ටුව තැනකට පාරක් ගැහුවා. අතේ තිබුණ සෙවල නිසා එතන අතේ පාර හිටියා. ඒත් එක්කම සුදු අක්කගෙ කෙඳිරියයි බෝතලේ ඔබන වේගෙයි ගැඹුරයි වැඩි වුණා.

අජිත් ආයිත් අනිත් කකුලටත් පාරක් ගැහුවා. සුදු අක්කා පිස්සුවෙන් වගේ බෝතලේ තමන්ගෙ හුත්ත ඇතුලට ඔබා ගන්නවා. මට බය හිතුනා වැඩි ඇතුලට ගිහින් අනතුරක් වෙයිද කියලා. ඒත් සුදු අක්කට ඒකෙන ලැබෙන ආතල් එක අක්කගෙ මූණෙනුයි කෙඳිරියෙනුයි පෙනුනා.

“ආහ්….ආහ්…අනේ…හ්… ආහ්…..ආව්වාහ්…..”

කියා සුදු අක්කා කෑ ගහන්න ගත්තා. ඒත් එක්කම සුදු අක්කගෙ පුකේ හිල ඇකිලි ඇකිලි නටනවා මට පෙනුනා. සුදු අක්කා බෝතලේ ඇතුලට තද කරලා අල්ලගෙන හිටියා. ඒ අස්සෙ අජිත් කලවා වලට පාරවල් දෙක තුනක්ම ගැහුවා.

බෝතලේ එලියට ගත්ත අක්කා ඒක අතේ තියාගෙනම කකුල් දෙක පාත දමා හති ඇරියා. අජිතුත් පැත්තකින් නිදාගෙන හිටියා.

ටික වෙලාවකින් සුදු අක්කා බෝතලය පැත්කින් තිබ්බා.

“මම හෝදගෙන එන්නම්.”

“කොහෙ යන්නද? ඔන්න ඔහොම නිදාගන්න.”

කී අජිත් සුදු අක්කගෙ ඇඟට උඩින් කකුලක් දමාගෙන තනයක් මිරික මිරික ඇස් පියා ගත්තා. සුදු අක්කත් ඇස් පියා ගත්තා. මම ටික වෙලාවක් බලා හිටියා. දෙන්නටම නින්ද ගිහින්. දැන් රෑ 12ටත් කිට්ටු ඇති. මම හෙට පාන්දර ඇහැරිලා පාඩම් කරන්නත් පොරොන්දු වුණා. ඒ නිසා මම දැන් යන්න ඕනෙ. මම එතන ඉඳන්ම මගේ සරම උස්සලා අතේ ගහන්න ගත්තා. පුපුරන්න වගේ කෙලින් වෙලා තිබුණ පයිය අග්ගිස්ස තෙමිලා. සරමත් තෙමිලා. මම කවුලුවෙන් පේන සුදු අක්කගෙ හුත්තයි තන් දෙකයි දිහා බලාගෙන අතේ ගැහුවා. මට වැඩි වෙලා අතේ ගහන්න ලැබුණේ නැහැ. බඩු යන්න ආවා. මම එහෙම්මම පැත්තට හැරිලා රම්පෙ ගහ දිහාවට බඩු යවලා එතින්න ගියා.

මම එතනින් ගියේ අකමැත්තතෙන්. මට නින්ද ගියේ කොයි වෙලේද කියලා මට මතක නැහැ. ඒත් පාන්දර 4.30 ට අක්කා මට ඇහැරවන සද්දෙට මම ඇහැරුණා. මට හරිම අමාරුයි. ඒත් අක්කව දැක්ක ගමන් නිදි මත ගියා. ඊයෙ සිද්දියෙන් පස්සෙ නෑවද දන්නෙ නැහැ. මම කිරි තේ එක බොන්න කුස්සියට යන කොට ඕනකමින් අක්කට ලං වෙලා හුස්මක් අරන් බැලුවා.

තාම අක්කා ගාව අරූගෙ කෙළ ගඳයි කැරි ගඳයි එනවා. අක්කා හවුස් කෝට් එකට යටින් ඇඳන් ඉන්නෙ ඊයේ ඇඳපු නයිටියයි පෑන්ටියයි විතරක් බව මට තේරුණා. මම කිරි තේ එක බොද්දියි මතක් වුණේ මේ කෝප්පෙ ඊයෙ රෑ වෙන වැඩකට ගත්ත බව. ඒත් මට හිරිකිතක් නැහැ. සුදු අක්කගෙ හුත්ත හෝදපු වතුර වුණත් මම බොන්න ආසයි. අනික් අක්කා මේ කෝප්පෙ හොඳට හෝදන්න ඇති.

එදා 4.30 ඉඳන් 5.30 වෙනකල් කළ පාඩමෙන් මට වැඩකු වුණේ නැහැ. හිතේ තිබුණෙ කුස්සියෙදි දැකපු දර්ශන.

එදා මම හිතුවෙ මේක තමයි මගෙ ජීවිතේ දකින්න ලැබෙන හොඳම සෙක්ස් සීන් එක කියලා. එත් මම ඊට පස්සෙ දැකපු දෙවල් ගැන හිතද්දි මේක මොකක්ද කියලා හිතුනා. අච්චර වැදගත් තැනක ඉන්න අංජු අක්කා ටික ටික අජිත්ගෙ වහලියක් බවට පත් වෙන හැටි මට ඇස පනා පිට බලන් ඉන්න වුණා. ඒ මදිවට මටත් ඒවට හවුල් වෙන්න වුණා. ඒ කතා මම ඉස්සරහට ටික ටික ලියන්නම්.

මතු සම්බන්ධයි

About ශෘංගාර නන්දන

සත්‍ය කාම/වල්/සරාගී/කුණුහරුප කතා වාර්ථාකරු Real erotic news reporter

Discussion

27 thoughts on “සුදු අක්කා – 5

  1. ඔයාලගෙ අදහස් දක්වන්න. කැමති කතා වලට ලයික් දාලා ඔයාලා කැමති කතා වර්ගය මොකක්ද කියලා දැනගන්න ඉඩ සලස්වන්න.

    Posted by ශෘංගාර නන්දන | November 12, 2014, 6:51 pm
  2. ai bun mehema ahanne??? suddata deema liyana kota api kiwwe kamathi monawatada mokakda wenna ona kiyala. ape adahas satha pahakata ganan nogena ai ape adahas ahanne ayith???

    Posted by Babun | November 12, 2014, 11:14 pm
  3. asammatha katha supiri e wage ewa aduine anith katha serama ekama vidiha harima borin nandana aiyaaa.eka nisa mehema ewa danna.genita miniha issaraha wena un gahana ewa.miniha ewata saport karama ewa.ammata karanna putha udau karana ewa.amma duwawa wena unta dena ewa.thaththa duwawa dena ewa.puthage wifeta thaththai yaluwoi gahana ewa.ewa dewal supiri ewa adui eka nisa wenas vidihakne.samanya ewa godaaak thiyana nisa hari kammeli.yaluwane mage kathawa eththanam oyalath mekata kemeththa dila nandana aiyata api kiyamu oyala e wage ewata kemathida

    Posted by kalu | November 13, 2014, 2:36 am
  4. nandana mage wife part4 idan liyanna barida?

    Posted by kk | November 13, 2014, 4:04 am
  5. Me yana widiyata nam me kathawe kotas 20k 30 k wath liyanna wei, nathnam wadak na

    Posted by meena | November 13, 2014, 3:24 pm
  6. kjooooooooooooooooooooooooooooo aneeeeeeeeeeeeeeeee

    Posted by kalu | November 14, 2014, 2:48 am
  7. Niyama kathaawa digatama liyanna. thawa hodata black mail karanna.

    Posted by horauguduwa | November 14, 2014, 10:22 am
  8. miniha gani yaluwanta dena lassana kathawak danna

    Posted by kk | November 14, 2014, 12:12 pm
  9. Monawa unath mama kamathi me kathaawe api nohithana paththakata yanawa kiyala thiyana nisaa, e mokakda kiyala danaganna. eka apita hithaa ganna bari deyak nam me kathaawath supiri ekak wewi. ikmanata liyannako balanna.

    Posted by Babun | November 14, 2014, 6:57 pm
  10. ou bun minihata penna gahana ewa maru

    Posted by kalu | November 15, 2014, 1:14 am
  11. ane bun kathaawa parakkui ne ikmanata daannako…

    Posted by horauguduwa | November 16, 2014, 2:42 pm
  12. ko ban kathawa

    Posted by kk | November 18, 2014, 12:11 am
  13. Ko bun kathaawe mul kotas tika daapu wegeta mama hithuwe oya dan kotas 10k wath daala athi kiyala. ikmanata liyanna. me kathawe api nohithana paththa mokakda kiyala mama dana ganna aasai. oya ithin mona kathaawa liwwath lassanai

    Posted by Babun | November 19, 2014, 2:10 am
  14. machan hamoma kiyanne mage wife wage kathawak liyanna kiyala. eka nisa ea wage ekak liyapan machan. ube kathanam patta………….

    Posted by sadaruwan perera | November 19, 2014, 4:17 am
  15. koooooooooooooooooo katha aiyo wife minihata penna pita yana ekak dapankooooooooooooo

    Posted by kalu | November 19, 2014, 9:40 am
  16. ey ban parakku

    Posted by suga | November 21, 2014, 12:40 am
  17. ajith ajuge hile badu yawala mallita anju akkage adum andala baduwa lewakana hati liyanna

    Posted by kk | November 22, 2014, 6:16 am
  18. සුදු අක්කා 06 දාන්නෙකා්

    Posted by Anonymous | November 23, 2014, 1:33 am
  19. anju akkage flufilm ekak karana hati danna

    Posted by kk | November 23, 2014, 5:18 am
  20. mokada case eka??? katha liyana eka nawaththuwada??? mathaka athi kaaleka site eka mehema paaluwata giye naha

    Posted by Babun | November 23, 2014, 1:53 pm
  21. අදත් නැද්දෝ. . .

    Posted by anu | November 23, 2014, 4:46 pm
  22. Dan ithin kotas 5k wath eka paara daanna. mokada kiyanne kattiya api aluth site ekak patan gamuda?? dan me site eka update wenne naha ape comments walata reply wath naha ne

    Posted by horauguduwa | November 24, 2014, 6:27 am

Leave a Reply

